Diskuse

VW Tiguan Allspace odhalil kompletní ceník. Základní cena je nižší než u Kodiaqu! Má to svůj důvod...

12.10.2017

První cena Volkswagenu Tiguanu činí 688.900 korun, zatímco za nejlevnější Škodu Kodiaq dáte podle ceníku minimálně 693.900 Kč.

 

  • 42 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 12.10.  12:22

    Tudy ne

    Módu předraženejch ve všem horších SUV prostě žeru :yes: :yes: :-)
    • 01 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 12.10.  21:44

      « Tudy ne

      To, ze vyhody nevidis neznamena ze nejsou. Kazdej nechce jezdit kompaktnim autem do mesta.
      Nektera suv nabidnou vic prostoru nez srovnatelny kombik na mensim pudorysu. Vetsina suv se chova lip s vlekem. Vyssi svetla vyska je vyhodou vzdy.
      Ja mel 10 tis km Kodiaqa a ted mam 10 tis km supa a priste si urcite vezmu radsi kodiaqa. Je kompaktnejsi, podstatne lip se chova nalozenej, ma vetsi kufr a teda narovinu, sup zataci docela mizerne. Az takovej rozdil to kupodivu neni. A radost v zatackach neumi ani nahodou ani jedno. Kodiaq si na to ale aspon nehraje, to je proste rodinna krabice.
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.10.  22:34

        « Re: Tudy ne

        Viz právě spousta srovnávacích testů = kombi je v drtivý většina případů lepší = v drtivý většině věcí = a samozřejmě i celkově

        Bonus je že SUV sou dražší a dražší maj i provoz = samozřejmě včetně spotřeby :-)

        Velmi smutný = že Sup je horší = teoretický technický předpoklady = sou přesně opačný :-!

        Dost lidí si myslí že z SUV verze stejný techniky je třeba líp vidět = no neni [odkaz]

        Stejně tak si myslej že SUV verze stejný techniky je bezpečnější = no neni ;-)

        Ale dražší na pořízení = to je vždycky. Stejně jako spotřeba atd. = prostě SUV :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kuny

          kuny 13.10.  09:24

          « Re: Re: Tudy ne

          Jestliže nechceš vidět výhody SUV, tak je nevidíš. Jsou a je jich dost, záleží, co v Tvém výčtu převáží, tedy hodnocení lepší/horší z principu věci nemůže být objektivní a univerzální, protože je to věc individuální. K Tvým jednotlivostem:

          SUV jsou dražší - obecně ano, větší množství materiálu, větší cena, větší spotřeba.

          Z SUV je lépe vidět - v provozu rozhodně, bez ohledu na ty blbosti z testu, které uvádíš. Ono totiž velkou roli hraje fakt, že sedíš výše a přes spousty překážek krásně vidíš, dokážeš mnohem dříve reagovat. Statický výhled z vozu hodnocený v testu nehraje zdaleka takovou roli.

          SUV je bezpečnější - těžko k posouzení, spíše se přikláním k SUV. Pasivní bezpečnost: Pokud mám těžší a pevnější krabici, je střet s menší a lehčí krabicí pravděpodobnější a já budu ve výhodě, celkově vzdušnější interiér má více prostoru a méně hrozí rozmačkání posádky. Aktivní bezpečnost: Mám lepší rozhled, snáze čtu situaci před sebou, dokážu dříve adekvátně reagovat naproti tomu krabicový tvar vozu je méně výhodný pro ostré manévrování. Takže je zase otázka, který faktor v konkrétní situaci převáží.

          SUV je komfortnější - obecně ano - lepší nastupování/vystupování, výhled, přirozenější posez. To je to, za co si připlácíš, když si bereš SUV a ne móda. Zrovna ženská jako Ty by mohla chápat, jaký je rozdíl mezi módou a praktičností.

          SUV je univerzálnější - rozhodně, na silnici s ním nemáš problém, obvykle je lepší i do města - větší auto na menším půdorysu (= lépe se s ním manévruje na parkovišti, například i proto, že sedíš výše a lépe vidíš okolo sebe ;-) ) a větší světlá výška Ti pomáhá v situacích, kdy potřebuješ přejet obrubník nebo projet polní cestou k chatě.

          Tohle je výčet konkrétních skutečností, u některého převáží argumenty pro SUV, u některého nikoliv, ale Tvoje výkřiky do tmy o "módě" jsou zcela mimo realitu.

        • 00 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 13.10.  09:39

          « Re: Re: Tudy ne

          Ani v tom nesouhlasím, pokračuju ve srovnání:
          Kodiaq 2,0 TSI stojí 902 tis. Kč a je to 4x4 a má 7S DSG DG500, Sup ve style stojí 898 tis. Kč a je to předokolka s obranější převodovkou. Sup sice u Škodovky stojí trošku nad Kodiaqem, ale užitná hodnota obou aut je stejná a výbava také. Příplatkové prvky jsou plus mínus stejné.

          Náklady na provoz omezím na prvního majitele tím, že leasingová splátka operáku vychází úplně stejně. K tomu je to v záruce. Nicméně tlumič s DCC stojí stejně, váhový rozdíl je zanedbatelný a dovolím si zanedbat tedy i životnost brzd. Ty navíc stojí stejně drobné. Spotřeba z mé zkušenosti byla mezi 130kW tdi 4mot DSG Passatem a Kodiaqem 140kW Tdi 4x4 DSG do 10%. Vycházelo to tak 0,5-0,7l/100km. Na prvních 100tis. Km je tedy rozdíl asi takový, jako příplatek za metalízu.
          Kola může mít oboje stejný, pneu stojí stejně.

          Výhled je pochopitelně z SUV lepší za jízdy vždycky a na parkování Kodiaq může mít kamery podel celýho auta, zatímco Sup jenom na kufru. Navíc se člověk nemusí jít dvakrát podívat na obrubník, aby to tam neorval.

          A testům nevěř, většinou je to nesmysl. Vem si někdy auta stejný třídy SUV a kombi na delší dobu a uvidíš sám. Každý má prostě něco. Pokud jezdíš sám s taškou přes rameno, tak si pochopitelně koupím něco jinýho než když do auta každej den skládáš hromadu krámů a o víkendu rodinu. Nicméně tvoje úvaha, že obecně je SUV vždycky horší je nesmysl.

  • 10 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 12.10.  12:51

    Dodám pár drobností

    1) v žákladu si opravdu nikdo tyhle auta nekoupí
    2) u VW vydyndáš na firmu vo trichu lepší podmínky
    3) Kodiaq je stavěnej v ČR, Allspace v Mexiku....
  • 30 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 12.10.  13:27

    stále stejné chyby

    větší motor není s manuálem, chybí ruční brzda, chybí běžný šíbr bez skleníku, televize před řidičem je odporná stejně, jako šmatlet namísto tlačítek. Chybí manuální uzávěrka Haldexu. O neschopnosti vytvořit zcela rovnou ložnou plochu po sklopení zadních sedadel ani nemluvě... :no:
    U Kokodáku se k tomu ještě připočtěte hnusný, čtyřoký hmyzí ksicht a ergonomicky nesprávné položení čísel na tachometru a otáčkoměru. Do dvou let budu muset řešit nový vůz, protože Outlander bude mít 400 tisíc, ale zdá se, že v těchto vodách lovit nebudu. :no:
  • 31 Reagovat !

    foto Semtex

    Semtex 12.10.  13:41

    stále stejný Ada

    Stejně koupíš nakonec Renaulta, ne? :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Letech vraždili Romy Češi. Novorozeňata dávali do kádě s vodou, říká aktivista

V Letech vraždili Romy Češi. Novorozeňata dávali do…

„Ono se mluví hlavně o židech a o Osvětimi. Ale že tady byl na území Československa tábor pro Romy, který vedli…

Plochu vzdáleného počítače můžete ovládat přes web, Google k tomu spustil nový nástroj

Plochu vzdáleného počítače můžete ovládat přes web,…

Společně s oznámením ukončení podpory aplikací pro Chrome přichází Google s náhradou vzdálené plochy, která byla…

 

iSport.cz

Senzace! Hearts obrali Celtic, ve Skotsku prohrál po 69 zápasech

Senzace! Hearts obrali Celtic, ve Skotsku prohrál po…

Fotbalisté Celticu Glasgow prohráli v rámci skotských soutěží poprvé po 69 utkáních. V 19. ligovém kole podlehli…

Paráda na Channel One Cupu! Češi vyhráli i potřetí, silné Švédy složili 4:1

Paráda na Channel One Cupu! Češi vyhráli i potřetí,…

Čeští hokejisté porazili ve svém závěrečném vystoupení na Channel One Cupu v Moskvě Švédsko 4:1 a na turnaji…

 

Reflex.cz

Volby v Katalánsku mohou podle průzkumů vyhrát separatistické strany, ale nemusí mít většinu

Volby v Katalánsku mohou podle průzkumů vyhrát…

Předvolební průzkumy se v mnoha zemích světa mýlily, proto je potřebné brát i poslední výsledky v ostře…

Utekl z Osvětimi v džípu esesáků, bojoval po boku generála Sikorského. Zemřel polský hrdina Kazimierz Piechowski

Utekl z Osvětimi v džípu esesáků, bojoval po boku…

Narodil se v roce 1919 v polském městě Rajkowy. Tehdy ještě nikdo z tohoto malého polského městečka netušil, že…