Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Tiguan vstupuje na český trh, zatím jen se dvěma motory

Zájemci o nový Tiguan mají zatím výběr mezi dvěma dvoulitry – zážehovým se 132 kW a vznětovým se 110 kW.
Zpět na článek
25. 1. 2016 11:03
25. 1. 2016 11:11
25. 1. 2016 11:15
25. 1. 2016 11:19
25. 1. 2016 11:33
25. 1. 2016 11:20
25. 1. 2016 11:35
25. 1. 2016 11:21
25. 1. 2016 15:33
25. 1. 2016 18:23
25. 1. 2016 11:19
25. 1. 2016 11:30
25. 1. 2016 11:40
25. 1. 2016 12:30
25. 1. 2016 14:29
25. 1. 2016 15:20
25. 1. 2016 15:52
25. 1. 2016 16:05
25. 1. 2016 16:13
25. 1. 2016 15:39
25. 1. 2016 11:41
25. 1. 2016 12:32
25. 1. 2016 15:36
25. 1. 2016 15:43
25. 1. 2016 18:28
25. 1. 2016 15:40
25. 1. 2016 12:31
25. 1. 2016 12:37
25. 1. 2016 12:48
25. 1. 2016 12:57
25. 1. 2016 13:57
25. 1. 2016 14:21
25. 1. 2016 15:25
25. 1. 2016 11:04
25. 1. 2016 11:18
25. 1. 2016 14:22
25. 1. 2016 16:03
25. 1. 2016 16:22
25. 1. 2016 18:35
25. 1. 2016 16:48
25. 1. 2016 16:49
25. 1. 2016 18:35
25. 1. 2016 12:04
25. 1. 2016 12:17
25. 1. 2016 12:42
25. 1. 2016 12:52
25. 1. 2016 16:03
25. 1. 2016 16:06
25. 1. 2016 16:16
25. 1. 2016 16:21
25. 1. 2016 16:37
25. 1. 2016 16:43
25. 1. 2016 18:04
25. 1. 2016 19:24
25. 1. 2016 19:31
25. 1. 2016 20:07
25. 1. 2016 21:50
26. 1. 2016 11:00
25. 1. 2016 19:26
26. 1. 2016 11:03
25. 1. 2016 18:40
25. 1. 2016 14:02
25. 1. 2016 12:51
25. 1. 2016 14:23
25. 1. 2016 22:09
Avatar - Emel
25. 1. 2016 11:03
TSI
Vypadá to, že se Tiguana nějak zvláštně dotkla čistka v motorech. Je tu 2.0TSI v nové specifikaci, vlastně naladěné na úroveň aktuálního 1.8TSI (132kW, 320Nm)... a k němu 7DSG, které v Octavii zvládá max. 250Nm (takže je to zřejmě jiná verze 7DSG). Motor vypadá sympaticky... až na cenu, 840 za předokolku Comfortline (i když s DSG) je dost.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ozzman
25. 1. 2016 11:11
Re: TSI
Jde s kůží na trh, tak se nebude podceňovat, podívej vedle na Ford co předvádí >:D Je to dost drahá sranda, ale zase Comfortline mívají už solidní výbavy. Mne spíš udivuje ,že není slabší diesel, než 110Kw, přitom jako základ chybí ten 81Kw dvoulitr, který měl Tiguan dodnes :-)
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 11:15
Re: TSI
Mě tedy absence 81kW nafty u nového SUV vůbec nepřekvapuje >:D
Avatar - Ozzman
25. 1. 2016 11:19
Re: TSI
Proč? Je to vlastně Nižší střední třída, takový motor by jistě stačil, jak pro Fleety, tak i pro mnohé uživatele... jen s FWD samozřejmě :-)
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 11:33
Re: TSI
Tak jednak jde o SUV s vyšší hmotností, než mají klasická auta z nižší střední a mně by těch 110kW jako základ páslo. Druhá věc je, že pokud bude slabší nafta, nebude to už oněch 81kW :-)
25. 1. 2016 11:20
Re: TSI
2.0 TDI - 85kW - FWD alespoň dle německého webu bude...
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 11:21
Re: TSI
mozno casom pride.... ovsem mna skor prekvapilo ze uz nema tu vykonom aj cenou "idealnu" 90kw 1,4tsi .... ktoru predosly tigi mal a mal ju aj v 4x4..... skoda.... ;-\ .... ale sportage/tucson je na tom podobne... benzinovu stvorlkolku tam mas jedine len v turbe gdi co je top verzia.... a asi netreba moc zdoraznovat ze pre mnohych uz su tieto verzie nedostupne ;-\

ale mozno sa casom dockame nejakeho toho noveho 1,5tsi od vw ... aj v tiguane ;-)

super takze ta 1,4tsi bude... len trosku neskor..... jasna volba :yes:
25. 1. 2016 15:33
Re: TSI
Nabídku ještě rozšíří. A tys tím autem jel, žes ji považoval za optimální motorizaci?
25. 1. 2016 18:23
Re: TSI
Ale prdlajs, to on topper1982 jen tak plácá a roky tady spamuje, namísto něčeho smysluplného. :-!
25. 1. 2016 11:19
Re: TSI
Není 7-st.DSG jako 7-st.DSG, to, které se dává do Tiguanu má "mokré" spojky, ale zároveň to není žádná novinka - je starší než 5 let, dává se už léta třeba do Transporteru, ale má ho i minulá generace Tiguanu + výkonné modely jako AudiRS3 apod.
Naopak to 2.0 TSI 132kW je - odhaduju - stále ze staré ("rozvodově problémové") řady EA888, nikoli tedy novinka představená v nové Audi A4.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 11:30
Re: TSI
Že Audi má různé verze 7DSG vím, ale že se dávala tahle varianta i do Tiguanu mi uniklo.

Co se generace týče - nevím jaké označení bude mít nová 1.8 od Audi, ale jinak EA888 se dělá pořád, ne? Minulé i aktuální GTI má pořád EA888... a o problémech s rozvody jsem u 2.0TSI neslyšel (resp. iudex říkal že někde potkal v servisu Golf R s vytahaným řetězem, ale jinak nevím že by to byl nějaký větší problém).
Avatar - fOE
25. 1. 2016 11:40
Re: TSI
Ona se chysta nova 1.8tsi u audi? Ja prave predpokladal rozsireni noveho, na vykony 1.8tsi naladeneho, 2L po vzoru A4. Jaky ma smysl udrzovat 1.8tsi i 2.0tsi ladene na stejne vykony?
@AudiRS6, jak je to s tim "rightsizingem" u audi?
Avatar - Emel
25. 1. 2016 12:30
Re: TSI
Jojo, máš pravdu, nový dvoulitr.
Avatar - AUDIRS6
25. 1. 2016 14:29
Re: TSI
:-)
Richtisizing funguje ;-)
A ano, 2.0 TFSi s Millerom je nahrada za ten 1.8 TFSi.
Otazka je, ci mu upravia uchytenie pre priecnu zastavbu - MQB a ci sa ho teda dockame aj v nizsich segmentoch, alebo to skor budu riesit tym, ze novu 1.5 TSI "vysteglia" na hodnoty tohoto / minuleho 2.0 / 1.8 TSI ( teda cca 180-190 PS z 1.5-ky, co vobec nieje nerealne )
Sam som casom zvedavy ako to dopadne - napr. pre A3 / Q3 si viem skor predstavit 2.0 TFSi 190 PS, nez podobne vyhonenu 1.5 ;-)
25. 1. 2016 15:20
Re: TSI
Nerealne to u te 1,5 TSI neni. V Honde dava nova 1,5 VTEC Turbo pro evropu 201 koni, 260Nm se spotrebou okolo 5L.
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 15:52
Re: TSI
Ta spotřeba je samozřejmě nereálná, ale na motor jako takový se těším.
25. 1. 2016 16:05
Re: TSI
Spotreba je realna jako u kazdeho jineho vyrobce ;-)
25. 1. 2016 15:39
Re: TSI
Nevím, proč tenhle motor a jeho předchůdce udělali. Mohu jen spekulovat, že se pro SUV rozhodli pro větší objem (1,8 a 2,0 jsou z jedné konstrukční, pokud vím modulární, rodiny, liší se zdvihem). Turbodmychadlo vzduch natlačí, ale potřebuje se roztočit. Motor by pořád měl mít objem vhodný pro danou aplikaci.
25. 1. 2016 11:41
Re: TSI
Když jsem byl naposled v servisu, tak jsem na téma "rozvody u motorů EA888" mluvil s technikem, který řešil velký problém s rozvody u fleetového zákazníka - Octavie 1.8 tsi, najeto hodně pod 100 tis.km, problém prý měly skoro všechny, takže jízdní styl jednotlivých řidičů to moc ovlivnit nemohl...
Je ale pravda, že ač jsou v rámci řady EA888 motory 1.8 a 2.0 snad konstrukčně shodné až na vrtání samozřejmě, tak víc problémů se objevuje na těch 1.8 (aspoň na internetu).
Avatar - Emel
25. 1. 2016 12:32
Re: TSI
Zaznamenal jsem to u dvojkových Octavií a 1.8TSI, u OIII už ne... a o dvoulitrech taky skoro nic (a přitom různých GTI&spol. jezdí relativně dost).
25. 1. 2016 15:36
Re: TSI
To samé i u superbů. Spousta potkaných motorů.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 15:43
Re: TSI
Myslíš Superb II? To jsem po pravdě neslyšel, ale zase by se to týkalo 1.8 té minulé verze, ne?
25. 1. 2016 15:40
Re: TSI
Vrtání mají shodné, zdvih se liší.
Avatar - white label
25. 1. 2016 12:31
Re: TSI
A kdes přišel na to, že to 7dsg je (automaticky) suché, nikoli mokré? ;-)
Avatar - Emel
25. 1. 2016 12:37
Re: TSI
Já přece říkám že to je zřejmě jiná verze. Když vezmu balíček zvaný MQB, tak v něm je tradičně DQ200 suchá sedmikvaltová (do 250Nm) a DQ250 mokrá šestikvaltová (nad 250Nm). Že existuje mokrá verze 7DSG pro příčnou zástavbu (označení neznám, rychlé googlení naznačuje DQ500) už pro minulý Tigi mi uniklo...
Avatar - white label
25. 1. 2016 12:48
Re: TSI
Ano (je i v Passatu) a ani verze 2.0TSI/132kW není z pohledu koncernu žádnou novinkou, najdeš ji třeba (už nějakou dobu) v Q3.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 12:57
Re: TSI
U Passatu myslíš ta u BiTDI?
Avatar - Hittman
25. 1. 2016 14:21
Re: TSI
Verze tohoto dvoulitru 132 kW je už nějaký ten čas u Audi.
25. 1. 2016 15:25
Re: TSI
Pokud si dobře pamatuji, Tiguan měl v předchozí generaci mokré 7 stupňové DSG (DQ500 z RS3/ TT RS; dostal ji tenkrát myslím i Transporter).

Co se týče motoru, má ho i Q3 a měla ho i předchozí generace. Několik let (myslím pět). Předtím (tedy se šestistupňovou DSG) měla také dvoulitr, ale laděný myslím na 125 kW/ 280 Nm.
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2016 11:04
fuj
No potěš koště ten vnitřek, to je jak reklama na plast z japonských aut 90.let, hlavně v té světlé verzi, hnus.
Jinak o ničem, aktuální VW směr tomu zdaleka nesedí jako Passatu, navíc je to z profilu pořád tak podivně nakopnuté do pr.de.le, stejně jak to měl předchůdce. No a od druhých bočních dveří včetně zádě je Tiguan vyloženě hnusnej.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 11:18
Re: fuj
Vnitřek je tradiční VW bída, ale zvenku je to slušnej posun. Ten starej byl fakt hnus a na tohle se koukat dá.
Avatar - Hittman
25. 1. 2016 14:22
Re: fuj
Trošku exteriér připomíná (zadní partie a sklon C sloupku) X5..
Avatar - white label
25. 1. 2016 16:03
Re: fuj
Tady nemohu souhlasit, předchozí g. Tiguanu nebyla vůbec špatná, ale designově byla docela "o ničem" (verze track and field vypadala o něco líp, ale té jezdí poměrně málo).
Teď Tigi naopak konečně vypadá tak, jak by vypadat měl.

P.S. Materiály v interiéru zhodnotím až naživo.
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 16:22
Re: fuj
Tak si vem do salůnu pytlíky na zvracení >:D
Avatar - white label
25. 1. 2016 18:35
Re: fuj
To nemusím, vydržím toho dost.., na rozdíl od některých (nejmenovaných) "individualit". :*) ;-)
Avatar - Verny_2013
25. 1. 2016 16:48
Re: fuj
Japonské plasty z 90 let vypadají trošku jinak. Interiér - architektura a předpokládám i materiály budou více-méně převzaté z Golfa 7. A ergonomicky, materiálově na něj nikdo nemá v mainstreamu nižší střední. Co se týká samotného designu, já osobně mám rád funkcionalismus a jednoduchost před pouťovýma atrakcema jako Focus či Honda, nebo korejským vnobitím typu Hjundaj.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 16:49
Re: fuj
Jak interiér Golfa moc nemusím (co do designu - příliš mnoho piána a tak), tak Tigi z fotek působí naprosto perfektně a moderně.
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 11:13
tento dizajn
masky a svetiel aky nastolil passat sa mi pozdava aj na tiguane ... ladi to .... sice na mna posobi ako celok trosku tlustucko a mohutne... ale asi bolo treba subtilne posobiaci predosly tiguan trosku "nadopovat" .. aby vyzeral k svetu a konkurencieschopne a bezpecne.... koniec koncov novy tucson ci sportage su uz v tomto tiez inde ako ich predchodcovia ...... a akasi vizualna "nadvaha" u tychto kompaktnych SUV je zrejme dan za priestor aj bezpecnost ... casy prvej stihlej lahkej RAVky z 90rokov sa uz nevratia to je jasne .... asi je teda nad tvarmi dnesnych SUV uz zbytocne plakat a porovnavat ich s 20 rocnymi predchodcami.... co uz ok.... tigiho by som s tsi bral.... sice nie som fanda turba ale skokrat radsej tsi ako akekolvek tdi.... auto ako celok hodnotim kladne.... ma nieco v sebe... stary tigi naopak v sebe nemal nic.... takze pochvala..... a na porovnanie tigiho so sportagom som zvedavy asi najviac ... to bude tiez pekna konfrontacia dvoch svetov ale v triede mainstreamovych kmopaktnych SUV :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Jaros71
25. 1. 2016 15:45
Re: tento dizajn
Design nového Tiguanu dospěl , je z něj klasické střední SUV. :yes:
Vypadá výborně.
Interier klasika VW , vše kde to má být , žádné hledání na obrazovce..klasické otočné ovladače. Podle mne ideál.
Navigaci používám GARMIN za 4-5 tis..na okně , s doživotní aktualizcí zdarma , kupovat ji sem nemá smysl.
SKVĚLÁ SEDADLA S BOČNÍM VEDENÍM..
Zavazadelník největší ve třídě , super. Navíc je i rezerva ! Možný šíbr..
Tunel na lyže..kam se Sportage a Tuscon hrabou.
Navíc ceny jsou dost podobné.
Verze 4*4 by měla být ideálně s TDI..
U předokolky má smysl TSI..
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 17:05
Re: tento dizajn
ale ak sa nemylim tak minula generacia mala prave dost sikovnu verziu 4kolky aj v benzine.... 1,4tsi 4x4.... tato by ju mala casom tiez dostat... aspon dufam ;-)

navigaciu garmin mame aj my v osobaku ( aj ked pouzivame ju len malokedy, skor v zahranici ) ... suhlasim ze ak ide len ciste o navigaciu tak na drziaku na okne je to v pohode.... lebo cumiet dole do obrazovky alebo nejakeho megatabletu je stejne nezmysel v akomkolvek aute v reale .....

tunel na lyze.... moze byt fajn vec... priznavam ze neviem ako je na tom novy tucson ci sportage s tymto ale dnes uz stejne das veci do boxov na streche ak to s lyzovanim myslis vazne a cestujes na dlhe trasy kdesi do alp ... tym padom ti to ani v interieri vzadu nezabera miesto ...

ceny su uz podobne dnes vsade suhlas... takze stazovat sa nad drahym tucsonom ci tiguanom je asi zbytocne... trh rozhoduje ... obcas sa nam to nemusi pacit.. ale nic s tym nespravime....

interier hodnotim tiez kladne ( ziadne gycove megatablety cez pol auta ) .... ale exterier sa mi paci viac ... tu vidim vacsi pokrok.... suma sumarum... tigi ma opat nakocene k bestselleru
Avatar - Sumi2000
25. 1. 2016 18:01
Re: tento dizajn
Ten tunel na lyže je zásadní..KIA a Hyundai jej mají jen u Sorenta či SantaFe.
Když jedeš na 2-3 hodiny sám nebo i s dětma , nebudeš dávat rakev na střechu , že?
Nehledě na to , že její uskladnění je problém..dej ji někam třeba v paneláku..
Proto TUNEL NA LYŽE MAJÍ VŠECHNY LEPŠÍ EVROPSKÉ ZNAČKY u svých SUV.

Navigace je jasná , přenosná na skle je ideální.Taky ji máme.

Interier Tiguanu hodnotím na výbornou. Na předváděcí jízdu se těším , auto je kandidát na cestu k nám do garáže.. ;-)
Uvidíme naživo.
25. 1. 2016 18:35
Re: tento dizajn
To se teda mýlíš, 1,4 TSI 4x4 nebyla, asi si to pleteš s přeplňováním kompresorem pro nízké otáčky a turbodmýchadlem od cca 3000 ot/min. Stane se. Co už....
Avatar - wikinko
25. 1. 2016 19:02
Re: tento dizajn
1,4tsi 4x4 samozrejme bola
Avatar - wikinko
25. 1. 2016 19:05
Re: tento dizajn
tunel na lyze aj do zabudovanym vakom ja fantasticka vec, mam ho v sluzobnom vozidle, toto by mali vyrobcovia davat do aut povinne.
Avatar - Sumi2000
26. 1. 2016 10:54
Re: tento dizajn
Taky myslím :yes: ;-)
25. 1. 2016 11:31
Prodloužená záruka
Už je v nabídce více variant prodloužené záruky:

Nově v konfigurátoru:

Prodloužená záruka 3 roky/60.000 km 4 100 Kč

Prodloužená záruka 3 roky/90.000 km 5 400 Kč

Prodloužená záruka 4 roky/120.000 km 11 200 Kč

Prodloužená záruka 4 roky/80.000 km 8 400 Kč

Prodloužená záruka 5 let/100.000 km 14 400 Kč

Prodloužená záruka 5 let/150.000 km 19 400 Kč
Rozbalit vlákno
6
Avatar - speedfred
25. 1. 2016 12:26
Re: Prodloužená záruka
No hurá 5 r / 150000km ,ked to majú už aj ostatný.
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 13:01
Re: Prodloužená záruka
TO je smysluplných 20 klacků. Zvlášť u nespolehlivých folkswágnů se to hodí :yes:
Avatar - fOE
25. 1. 2016 13:48
Re: Prodloužená záruka
Tak to ale vychazis z predpokladu, ze zarucni oprava bude uznana. :-)
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 14:09
Re: Prodloužená záruka
Tak samo. Bych si to vyřval za ty prachy >:D
Avatar - fOE
25. 1. 2016 16:23
Re: Prodloužená záruka
Ano, pochopitelne bys to zkusil. >:-[]
25. 1. 2016 18:39
Re: Prodloužená záruka
A u takové korejské slávy by vyřval kulové...
25. 1. 2016 12:04
Cena
Neni lidovy vuz trosku drahy ? Vzdyt priblizne za tu cenu se da koupit uz premiova auta....
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 12:17
Re: Cena
vidis a to sa niekomu zdal tucson so 136kw dizlom v 4x4 a automate za 820t ako pridrahy ;-)

vsetko je to relativne.... pritom aj mala vitara moze stat 700 tisic... ak clovek chce a kupi full turbo verziu
25. 1. 2016 12:42
Re: Cena
Ani ne. Když srovnáš Tiguana Highline 2,0TDI/110kW 4x4 DSG za 954.900,- Kč a dovybavíš si Audi Q5, nebo BMW X3 na stejnou úroveň, pak zjistíš, že jsi se dostal přes 1,5 milionu...
Avatar - Emel
25. 1. 2016 12:52
Re: Cena
Hm hm, jenže kompaktní BMW je 1er a kompaktní SUV X1, ne? Vím že velikostně je to jinak, ale to je u prémie klasika.

Mazda CX-5 je s 2.2D 110kW 4x4 AT Attraction o stovku levnější a v základu toho je víc... taky mi to na kompaktní SUV přijde drahé... ale tak je to novinka a asi si tu cenu obhájí.
Avatar - Jaros71
25. 1. 2016 16:03
Re: Cena
Na CX5 jsme se byli podívat , moc dobré auto , má jeden zásadní problém , šíbr koupíš až v TOP verzi za mega a v kůži..
Dále má dost malý zavazadelník , hlavně se snižuje skoro do kupé..design pěkný , praktické to není.
Skvělé jsou Skyactive motory..to u VW chybí..každý má něco.
Za mne 2.0 TDI je u 4*4 jasná volba.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 16:06
Re: Cena
Jasně, může být že bude Tigi uvnitř prostornější... ale mně CX-5 přišla i pro rodinu ok, ten kufr se dá. Šíbr by mi nechyběl.
Avatar - Sumi2000
25. 1. 2016 16:16
Re: Cena
Já bych taky chtěl šíbr..klima je dobrá na vyvětrání pak otevřeš ventilačku..paráda!
CX5 je krásná a nepraktická..uvnitř dost stísněná , tak s 1 děckem ok.
Nový Tiguan se dá pro rodinku se 2 dětmi používat běžně jako rodinný vůz.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 16:21
Re: Cena
S tím úplně nesouhlasím. Pro mě je teda SUV doplňková kategorie, ale když už jsem byl na salonu, tak jsem sednul (v poslední době) do QQ, CX-5 a Yeti... a CX-5 mi přišla nejlepší, o kousek větší než QQ a o třídu než Yeti (ale jasně, neměřil jsem to).

Pro rodinu 2+2 bych si uměl CX-5 klidně představit (kdybych měl rád SUV).
Avatar - Jaros71
25. 1. 2016 16:37
Re: Cena
Víš , taky jsem se díval na Yetiho , kdyby měl +20cm v zavazadelníku , taky by to bylo super auto.
CX5..prostě nemá velký kufr , neměl ho ani starý Tiguan..tento nový to je jiné kafe.
Když máš 2 děti ..musíš mít tu bagáž kam dát..
Pokud nechci větší MPV..je Tiguan asi jasná volba.
Snad nový X-TRAIL by byl taky fajn , jenže 1.6 dci 130k to je SLABOTA.
Avatar - Emel
25. 1. 2016 16:43
Re: Cena
Hele, o tom to přesně je. Dovnitř si sedneš i do Yetiho, ale zavazadelník vypadá jako vtip. U CX-5 už ne, sice tam není těch +20, ale nějakých... nevím, +10 určitě. A za mě už by to stačilo, těch papírových 500l tam je, nebo mi to tak aspoň přišlo.

Pokud je ti to málo, beru... možná bude zajímavý Tigi long nebo případně Kodiaq...
Avatar - Sumi2000
25. 1. 2016 18:04
Re: Cena
Tak Tiguan má přes 600l..a třeba ta CX5 o 100l méně..to je dost mazec..
Kodiaq bude natáhlý Tiguan , zase už zbytečně dlouhý.
25. 1. 2016 19:24
Re: Cena
Tak nové info ke Kodiaqu.Měl by být už v Ženevě. :yes:
25. 1. 2016 19:31
Re: Cena
Tak za to ma CX-5 v ponuke super motory, skvely posed, vyborne riadenie, radenie, radost jazdit, v usa patri medzi najbezpecnejsie auta, najspolahlivejsie (mazda vo vseobecnosti)...nie je otrepana ako kazde vw,skoda...nie je tym padom ani atraktivna pre zlodejov...

ale ja puk si ju nekupim,lebo nema najvacsi kufor!?

tik tak...tik tak... 8-s
Avatar - Emel
25. 1. 2016 20:07
Re: Cena
Fajn, proč ne, ale podle mě i těch 500 celkem stačí. Ale Tiguan vypadá taky hodně dobře, nic proti. Kodiaq... uvidíme, asi bude sedmimístná varianta, to může být občas pro někoho taky zajímavé.
25. 1. 2016 21:50
Re: Cena
Tak Yeti je prcek, má zhruba 4,2 metru. CX-5 je o více než 30 cm delší.
Avatar - Sumi2000
26. 1. 2016 11:00
Re: Cena
CX5 je dost dlouhá a pěkná , bohužel japonci upřednostnili design před praktickou obestavěností prostoru.
Zadek je skoro jako kupé , kufr menší..
Krabička Yeti být o 15-20cm delší by byla hitem..i pro rodiny s dětmi.
Tiguan je zajímavá varianta , se slušným zavazadelníkem..kdo má v této velikosti větší kufr z SUV?
Zcela jistě bude výborně naladěný u VW podvozek a skvělá sedadla.
Vyšší cena tam je , jako vždy u VW..slevy u dealera by měly jít uhádat ..uvidíme.
25. 1. 2016 19:26
Re: Cena
CX5 ja oproti koncernovym autam na sirku omnoho privetivejsia...Ani Q5 nie je na tom lepsie (vzadu).
uplne v pohode s dvoma detmi/sedackami...kufor pise 500l...a verim,ze je dost dobre prakticky vyuzitelny...ked uz porovnavam s yetim, ci Q5...

Ale CX-5 si nebudem kupovat kvoli kufru...ci stresnemu oknu (vystavna blbost)...prepacte,to potom nicomu nerozumiete a vam len skodovku treba! :-)
Avatar - Sumi2000
26. 1. 2016 11:03
Re: Cena
Každý má nějakou prioritu , místo řidiče je dost stísněné , proti VW.
ŠÍBR CHCI PROTOŽE NEMÁM RÁD KLIMU..JEN VYVĚTRÁM A JEZDÍM S VENTILAČKOU.
Zavazadelník má prostě proti Tiguanovi o 100 l méně.
Taky ztrácí na X-Trail , Rav-4 atd..
CX5 skvěle jezdí , mám vyzkoušeno , ale to bohužel není vše.
Být jen se ženou , bez dětí ..tak Mazda vítězí. :-)
25. 1. 2016 18:40
Re: Cena
I 2,2 nafta je bezchybný?
Avatar - white label
25. 1. 2016 14:02
Re: Cena
Q5 a X3 jsou o třídu výš, ale ani Q3/X1 nepořídíš se srovnatelnou výbavou/motorizací za stejné peníze.
Avatar - white label
25. 1. 2016 12:51
Re: Cena
Se srovnatelnou motorizací a (hlavně) výbavou, dost těžko.
Avatar - Hittman
25. 1. 2016 14:23
Re: Cena
Vzhledem k ceně korejců a třeba Fordu Edge bych neřekl..
25. 1. 2016 12:35
Starý Tiguan...
...již v nabídce není. Doprodávají se jen skladové zásoby.

Jinak u nového Tiguanu tu máme do konce roku v nabídce i 2,0TDI/85kW a 2,0TDI/176kW (ten jen v kombinaci 4Motion a DSG). Z benzínových motorů pak přijdou 1,4TSI/92kW a 2,0TSI/162kW.
Rozbalit vlákno
9
25. 1. 2016 12:59
Re: Starý Tiguan...
2.0 TDI 140 KW tam nebude ?
Re: Starý Tiguan...
Doufejme že s manuálem a čtyřkolkou. Rád bych viděl, zda po sklopení zadních sedadel vznikne zcela rovná ložná plocha.
25. 1. 2016 19:23
Re: Starý Tiguan...
O tom silně pochybuji. ;-)
25. 1. 2016 20:34
Re: Starý Tiguan...
O 140kW verzi zatím nejsou žádné informace. Osobně bych se ale divil, kdyby ji časem nezavedli do nabídky.
25. 1. 2016 20:57
Re: Starý Tiguan...
Děkuji.Tady právě psali,že tam bude 140 KW.

[odkaz]
Avatar - white label
25. 1. 2016 21:07
Re: Starý Tiguan...
Taky si myslím, že brzy přibude do nabídky motorizací.
Avatar - BIGPAPA
26. 1. 2016 09:45
Re: Starý Tiguan...
Jednotlivé verze nového Tiguanu budou do konfigurátoru vkládány postupně. V první fázi, od 25. ledna, jsou k dispozici tyto varianty:
Comfortline 2.0 TSI 4MOTION 132 kW (180 k) 7DSG,
Comfortline 2.0 TDI 110 kW (150 k) 6MT,
Comfortline 2.0 TDI 4MOTION 110 kW (150 k) 7DSG,
Highline 2.0 TDI 110 kW (150 k) 6MT,
Highline 2.0 TDI 4MOTION 110kW (150k) 7DSG.

Od 6. týdne 2016 bude nabídka rozšířena o následujících sedm verzí, a to včetně výbavové linie R-line dostupné pro Comfortline (R-line exteriér) a Highline (R-line exteriér + interiér):
Trendline 2.0 TDI 4MOTION 110 kW (150 k) 6MT,
Comfortline 1.4 TSI 4MOTION 110 kW (150 k) 6MT,
Comfortline 2.0 TDI 4MOTION 110 kW (150 k) 6MT,
Comfortline 2.0 TDI 4MOTION 140 kW (190 k) 7DSG,
Highline 2.0 TDI 110 kW (150 k) 7DSG,
Highline 2.0 TDI 4MOTION 110 kW (150 k) 6MT,
Highline 2.0 TDI 4MOTION 140 kW (190 k) 7DSG.

Další velká vlna přijde v 10. týdnu, a to včetně základní verze:
Trendline 1.4 TSI 92 kW (125 k) 6MT,
Trendline 2.0 TDI 85 kW (115 k) 6MT,
Comfortline 1.4 TSI 110 kW (150 k) 6MT,
Comfortline 1.4 TSI 110 kW (150 k) 6DSG,
Comfortline 2.0 TDI 110 kW (150 k) 7DSG,
Highline 1.4 TSI 4MOTION 110 kW (150 k) 6DSG.

Ve 14. týdnu bude následovat vrcholný turbodiesel 2.0 TDI 4MOTION 176 kW (240 k) 7DSG a od 23. týdne si budou moci zákazníci objednat Tiguan s nejvýkonnějším zážehovým poháněcím ústrojím 2.0 TSI 4MOTION 162 kW (220 k) 7DSG.
Avatar - Merrill
25. 1. 2016 22:09
jenom krátce
vw je starý křáp v novém kabátě.. opravdové novinky u němců nehledejte, od toho tu jsou jiní - například toyota mirai https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
0