Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Touran již v prodeji i na českém trhu

Od soboty 19.dubna je možné u tuzemských prodejců značky Volkswagen objednávat kompaktní velkoprostorový vůz nižší střední třídy Touran. Cena začíná na částce 599.000 Kč...
Zpět na článek
24. 4. 2003 09:57
neregistrovaný "nickon"
24. 4. 2003 13:31
neregistrovaný "Miloš"
24. 4. 2003 20:28
neregistrovaný "Troll"
25. 4. 2003 14:53
neregistrovaný "Scenic"
24. 4. 2003 20:56
neregistrovaný "repec"
24. 4. 2003 23:06
neregistrovaný "Pavel"
25. 4. 2003 07:09
neregistrovaný "navratp"
25. 4. 2003 07:11
neregistrovaný "Áda"
25. 4. 2003 11:01
neregistrovaný "Baldi"
25. 4. 2003 20:50
neregistrovaný "PetrT"
29. 4. 2003 07:07
neregistrovaný "navratp"
1. 5. 2003 18:39
neregistrovaný "PetrT"
27. 4. 2003 13:37
neregistrovaný "repec"
28. 4. 2003 20:02
neregistrovaný "mato"
29. 4. 2003 07:09
neregistrovaný "navratp"
13. 3. 2007 08:07
neregistrovaný "ladik"
26. 4. 2003 14:55
neregistrovaný "skopi"
24. 4. 2003 11:36
neregistrovaný "snapbar"
25. 4. 2003 10:49
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 17:22
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2003 12:30
neregistrovaný "alois"
24. 4. 2003 13:42
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2003 14:13
neregistrovaný "Susty"
24. 4. 2003 16:07
neregistrovaný "Achile"
24. 4. 2003 21:03
neregistrovaný "repec"
24. 4. 2003 14:09
neregistrovaný "Susty"
24. 4. 2003 17:52
neregistrovaný "ace3"
24. 4. 2003 20:09
neregistrovaný "Scenic"
25. 4. 2003 07:12
neregistrovaný "navratp"
25. 4. 2003 09:39
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 10:02
neregistrovaný "ladin"
25. 4. 2003 10:11
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 10:55
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 16:35
neregistrovaný "Scenic"
25. 4. 2003 17:32
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2003 08:39
neregistrovaný "honza"
14. 5. 2003 15:03
neregistrovaný "limach"
25. 4. 2003 17:52
neregistrovaný "skopi"
25. 4. 2003 19:05
neregistrovaný "Ondra"
25. 4. 2003 21:19
neregistrovaný "omi"
25. 4. 2003 23:11
neregistrovaný "NIcKON"
26. 4. 2003 22:16
neregistrovaný "jag"
27. 4. 2003 12:13
neregistrovaný "Skyline"
27. 4. 2003 18:13
neregistrovaný "omi"
27. 4. 2003 21:16
neregistrovaný "Troll"
27. 4. 2003 21:23
neregistrovaný "Troll"
27. 4. 2003 22:34
neregistrovaný "Skyline"
29. 4. 2003 07:19
neregistrovaný "navratp"
29. 4. 2003 12:57
neregistrovaný "Skyline"
29. 4. 2003 20:55
neregistrovaný "Troll"
14. 5. 2003 19:59
neregistrovaný "beerry"
30. 4. 2003 13:40
neregistrovaný "Brabus"
1. 5. 2003 22:37
neregistrovaný "Skyline"
2. 5. 2003 12:49
neregistrovaný "leon"
5. 5. 2003 09:57
neregistrovaný "Brabus"
29. 4. 2003 20:39
neregistrovaný "Troll"
28. 4. 2003 09:35
neregistrovaný "Baldi"
5. 5. 2003 21:06
neregistrovaný "anonym"
5. 5. 2003 05:48
neregistrovaný "fofa"
17. 7. 2003 19:39
neregistrovaný "BOGO"
neregistrovaný "nickon"
24. 4. 2003 09:57
Ještě několik tak "krásných" vozů...
...VW vymyslí a půjde ke dnu. Myslím, že zákazníky brzy omrzí platit horentní sumy za ošklivá auta, i když s dvěma véčky na kapotě. Myslel jsem si, že nic méně duchaplného než nový Transporter už vymyslet nelze, ale mýlil jsem se.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Miloš"
24. 4. 2003 13:31
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Přesně tak kolego, ti šmejdi už opravdu neumí vymyslet nic pěkného akorát jak si namazat kapsu. Něco tak strašně bezduchého jsem opravdu velmi dlouho neviděl.
neregistrovaný "Troll"
24. 4. 2003 20:28
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
ludi, ktori ich nepovazuju za osklive je a bude stale dost, takze mas sice svoj nazor, ale ten nejako s predajnymi cislami nezatrasie. Uvidime, ake bude jazdenie, ani pre mna tento dizajn nie je prekazkou si Touran kupit. Kupim pekne kola, podvozok, par doplnkov a po sterilnom dizajne ani stopy. Akurat zostane cisty bez plastových imitácií chrómu a sklíčok všade, kde nemajú čo hladať. Horsie je to s autami, kde sa dizajneri snazia byt prilis originalny od modelu k modelu, az trojrocne auta vyzeraju ako veterany. Vlastniť 3-ročný Renault Laguna asi nie je terno, nový je síce dizajnovo ok, ale starý popri ňom vyzerá jak z 80-tych rokov. VW dizajn je originál suchý, tým ale poskytuje priestor pre vlastnú tvorbu. To osloví veľa ludí skôr, ako módne hity na jednu sezónu.
neregistrovaný "Scenic"
25. 4. 2003 14:53
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Nač chceš platit za neco, co si musíš doma dodělat sám? Už není socializmus. Kup si kompletní auto.
neregistrovaný "repec"
24. 4. 2003 20:56
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Podle mě stará Laguna vypadá stále dobře. Hlevně palubovka se mi u ní líbí víc,než u všech současných VW dohromady. Němci to prostě s designem nepřehánějí a VW připadá jako leader, který dává všem vehementně najevo, že ho vůbec nezajímá, jestli jeho modely budou vypadat jako krabice od bot nebo elektrický radiátor. Touaran je fakt srač.. Takové auto si může koupit jen člověk, kterému nic neříká slovo image, ten, který chce být nenápadný, ten, který byl za komunistů zarytý straník a teď se snaží vypadat jako odvěký demokrat... Fuj, fuj, fuj!!!
neregistrovaný "Pavel"
24. 4. 2003 23:06
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Podle mě je Laguna 1. generace OK i dnes. Nezapomeňte že to je konstrukce z roku 94. A je celkem kvalitní auto...
neregistrovaný "navratp"
25. 4. 2003 07:09
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Německo a severní část západní Evropy plná zarytých straníků. Pochopte že to je design pro ně.
neregistrovaný "Áda"
25. 4. 2003 07:11
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Mně se Touran moc líbí, má nadčasový design a bude se na rozdíl od odporně hnusných francouzských aut posledních 3 let líbit i za 10 let. Image je velmi individuální záležitost, já osobně bych si nemohl dovolit přijet do práce v novém Meganu, protože by si mí obchodní partneři o mně okamžitě domysleli, že jsem nespolehlivý a "crazy". Zato z VW vyzařuje solidnost a spolehlivost. Také o tom je image. Je to i o barvě. Zkrátka, zdejší kritici VW by si měli uvědomit, že existují i jiné názory, než ty, že auto má mít neobvyklé "moderní" tvary. Vážně uvažuji, že si Touran koupím hned, jakmile bude na trhu ve verzi 4 motion a se silnějším TDI. A za komančů jse ve straně nikdy nebyl, hi :-))
neregistrovaný "Baldi"
25. 4. 2003 11:01
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Takže človek si nekupuje auto kuoly sebe, ale kuoly obchodným partnerom. Tomu hovorím zvrhlosť spoločnosti. Mohol by som sa tak na nich * .
neregistrovaný "PetrT"
25. 4. 2003 20:50
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Mám takovou příhodu-když jsem se jednou ptal jednoho "šéfa" ukrajinské party proč vozí cement a vápno v BMW 535/na něž platil šílenej leasing/ tak mi odpověděl že dělá hlavně pro různé chlapce z bývalého SSSR a ti kdyby ho viděli jezdit třeba formanem tak by si o něm mysleli že si neumí vydělat peníze.Proto si od těch svejch zaměstnanců půjčoval na splátky za BMW....Lidi kteří soudí druhé podle auta jsou asi na jejich vývojovém stupni.Já jezdím pracovně feldou pickup a v garáži mám jiné auto pro rodinu a radost.O tom spousta lidí s kterými spolupracuji ani neví.Docela Vás lituji že máte takové obchodní partnery.
neregistrovaný "navratp"
29. 4. 2003 07:07
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Příteli nebuďte demagog, jistě záleží i na povolání. Aź budete mit dost peněz tak se rád podřídíte taky. A to druhé auto co máte v garáži je co? To mi v těchto diskusích vždycky chybí.
neregistrovaný "PetrT"
1. 5. 2003 18:39
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Na povolání samozřejmě dost záleží,to uznávám.Ale aby někdo někoho považoval za méně spolehlivého k obchodování jen proto že používá auto které se mu nelíbí mě trochu zaráží a lecos to vypovídá.Samozřejmě myslím auta stejné třídy.V garáži mám Nissan Terrano II,samozřejmě na leasing a s přepážkou pro DPH.Podnikám ve službách,servis.Ne auta.
neregistrovaný "repec"
27. 4. 2003 13:37
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Souhlasím s tím, že pro člověka, který chce firmu reprezentovat,tak aby nikoho neurazil,je VW dobrá volba. Má opravu takový design nedesign a ve všech ohledech je velmi neutrální. To je podle mého názoru asi tak jediné plus tohodle auta. A to, že jeho vzhled nikdy nezestárne je asi taky pravda. Kde nic není, nic nemůže umřít.
neregistrovaný "mato"
28. 4. 2003 20:02
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Je zajimave, ze prave francouzka auta jsou ve vyrobe dele, nez nemecka... Je to prave jejich nadcasovym designem. Staci se podivat do minulosti...
neregistrovaný "navratp"
29. 4. 2003 07:09
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Která to jsou? Třeba VW Brouk? Nebo Mercedesy?
neregistrovaný "ladik"
13. 3. 2007 08:07
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Zdar.
při četbě té kritiky na tourana se musím jen smát!!!jsem majitelem 3roky a jsem nadmíru spokojen.jako živnostník bych měl kvůli odpisům měnit auto ale to ani omylem.po koupi auta se v našen okolí obrovsky zvedl zajem o MPV,proč asi?.když jsem při koupi porovnal cenu s oktávií kombi tak volba byla jasná a to nemluvím o výbavě,vnitřním prostoru,užitných vlastnostech,o pohodlí na zadních sedačkách!Zájemcům zašlu foto co uveze takový touran.Jediná vada která je že chybí 4x4.Proto bych šel i do nového auta ale rozhodně do stejné značky
neregistrovaný "skopi"
26. 4. 2003 14:55
Re: Ještě několik tak "krásných" vozů...
Auta VW Group si kupuji hlavne lepe situovani manazeri, viz.Sazka, Telecom a Ceska posta na Olsanske, staci se projit po Vinohradech, Pankraci (Ceska sporitelna-generalni reditelstvi), tam vsude najdes nejvetsi podil VW Group.
neregistrovaný "snapbar"
24. 4. 2003 11:36
suhlas
...mam novy P307SW a myslim ze tato popolnica sa s tym nemoze ani porovnavat...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 10:49
Re: Re:(ne)suhlas
vyhod ten svuj teplusskej kram a kup si poradny auto. nechapu, jak nekdo muze jezdit ve aute jako je p307 a navic sw?? vo takovyho smejda bych si neoprel ani kolo!
neregistrovaný "anonym"
25. 4. 2003 17:22
Re: Re:(ne)suhlas
budes koukat za rok za dva, co s nim nase silnice udelaj.. to co sem o nem slysel neni moc prijemny..
neregistrovaný "alois"
24. 4. 2003 12:30
tak, tak
odporne sterilni instantni auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2003 13:42
bez titulku
Nejste nahodou ***i, když se vám líbí bramboroidní francouzský auta ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Susty"
24. 4. 2003 14:13
Re: Nejenom teplousi ale i chudaci, kteri nemaji na nemecka
neregistrovaný "Achile"
24. 4. 2003 16:07
Re: Nejenom teplousi ale i chudaci, kteri nemaji na nemecka
Že zrovna ty píšeš o ***ích troubo šustek nebo šoustal....??
neregistrovaný "repec"
24. 4. 2003 21:03
Re: Nejenom teplousi ale i chudaci, kteri nemaji na nemecka
Myslím, že je to otázka vkusu. Nebudu si přece kupovat něco, co má průměrnou kvalitu a podle mě naprosto nanicovatý design jenom proto, že nějaký sedlák v šusťákovce nike prohlásí, že Francouzi jsou ***i.
neregistrovaný "Susty"
24. 4. 2003 14:09
bez titulku
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "ace3"
24. 4. 2003 17:52
Re: bez titulku
hnusnej nehnusnej- stejne se bude prodavat, s tim nic neudelas
neregistrovaný "Scenic"
24. 4. 2003 20:09
Re: bez titulku
To jo. Pro 50-letý dedky co si myslí že lépe už bylo, a za vrchol autodesignu povazují Golf I, II, III, IV to bude stačit.
neregistrovaný "navratp"
25. 4. 2003 07:12
Re: bez titulku
Když čtu tyhle diskuse tak mě vždycky začne zajímat v čem ten který diskutér jezdí, ale to zůstane utajeno
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 09:39
Re: v cem asi jezdej???
naprosto souhlasim. takovy chytraky mam nejradeji. asi sem malinko zaujatej (mam VW Passat 2.8 V6), ale Touran se me fakt libi. nikdy bych nejezdil v necem "nenemeckym". ten slovenskej inteligent s Peugeotem 307 se asi nikdy nesvez v poradnym aute, jinak by neco takoveho nenapsal. jo a vsichni moc dobre vime, ze nemecke auta, at je to Mercedes, BMW, Audi, VW atd. jsou jasne nejlepsi. takze go vw go!!!
neregistrovaný "ladin"
25. 4. 2003 10:02
Re: v cem asi jezdej???
Audi, Mercedes a BMW beru ale VW je jen predrazenej smejd co si na echt znacku jen hraje. Touran se mi nelibi stejne jako vetsina produkce z koncernu VW. To takovej C-MAX od Forda je jiny kafe.
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 10:11
Re: v cem asi jezdej???
rekni me, v cem jezdis?? asi ve 120 nebo 105, ze jo?? co takovej phaeton nebo tourareg??? nebral bys ho?? ja mam uz 3 vw (nejdriv golfa, pak vento tad passata) a vzdy jsem s nimi byl maximalne spokojen. nerikam ze jejich design je nejak nadcasovy, ale auta to sou slusny.
neregistrovaný "honza"
25. 4. 2003 10:55
Re: v cem asi jezdej???
stejne me neni jasny, co mas (a nejen ty) proti vw? me se nezdaj predrazeny. je sice pravda, ze ve srovnani s peugeotama, renaultama a podobnejma kramama jsou malinko drazsi, ale zase platis za kvalitu. rozhodne vypadas lepe v 5 let strym vw, nez v nejnovejsim peugeotu. a navic v autech od frantiku jezdej akorat buzny.
neregistrovaný "Scenic"
25. 4. 2003 16:35
Re: v cem asi jezdej???
Kupuješ si VW aby si o tobě nemysleli že jsi buzík? (tak to píšeš!) Dřív nebo pozdej tě stejně odhalej.
neregistrovaný "anonym"
25. 4. 2003 17:32
Re: v cem asi jezdej???
dobrej ster.. Vsichni ste zaujaty... kdyz si to totiz lidi uvedomite, tak ste zrovna tam, kde vas chtej mit.. renault podrebuje mlady lidi, kteri pribehnou za originalnim designem a vw potrebuje konzervativce, kteri videj ve vw jediny normalne vypadajici auto.. a ted cekaj jak se tyhle skupiny mezi sebou zacnou hadat a pretahovat se na druhou stranu.. obe 2 znacky sou na tom totiz uplne stejne.. a kdo rika ze renault ma narozdil od vw styl, tak se plete.. renault totiz akorat hleda "NECO" cim by prilakal zakazniky.. a vtomhle pripade je to DESIGN..
neregistrovaný "honza"
28. 4. 2003 08:39
Re: v cem asi jezdej???
:-) kupuji si vw protoze na to mam.
neregistrovaný "limach"
14. 5. 2003 15:03
Re: v cem asi jezdej???
Jo, to jo. Jsou tak spolehlivá, že v každé anketě a žebříčku spokojenosti a spolehlivosti je před nimi hned 10 japonců. Spolehlivost prachsprostý průměr. Ten "krasavec" spolehlivý Golf IV byl v žebříčku ADAC až hodně hluboko v poli poražených. Chytráci s germánsky vymytými mozky.
neregistrovaný "skopi"
25. 4. 2003 17:52
bez titulku
Co to je tohle za diskuzi? Jestli nekdo posuzuje auto jenom podle toho jak vypada, zrejme mu zalezi pouze na vlastnim vzhledu, vi o autech kulovy a udelal by lip, kdyby mlcel nebo jezdil s volskym potahem.
Nevsimli jste si panackove treba motorů? Vnitrniho prostoru? Variability, flexibility? Vybavy? A porovnali s konkurenci, co ta nabizi??? Jak muze nejaky pako napsat, ze je to kram?!
Design je sice strohej a sterilni, ale VW nedela nijak oskliva ani spatna auta. Treba Beetle, Touareg, Microbus (ma se vyrabet v USA). Ma modelou radu jakou by mu mohli ostatni automobilky zavidet, akorat ma smulu, ze ostatni koncernove znacky jsou si s VW vice ci mene podobne.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondra"
25. 4. 2003 19:05
Re: bez titulku
To je teda sila. Ani snad nektery prizpevky nebudu cist. Nechteli byste diskutovat o necem smysluplnym, jak rika kolega skopi? Jakmile prijde nejaky vw nebo renault, tak se strhne diskuze, ktera je tak pro zvlastni skolu. Ja osobne bych si vw nikdy nekoupit, protoze nesdilim jeho design, ale to neznamena, ze se tento "nudny" kousek nebude dobre prodavat. Musim souhlasit s tim, ze vw ma skvelou modelovou radu, kvalitu apod. To muze byt v mnoha pripadech rozhodujici. Co se tyce pohobnosti, tak si netroufam rict, kam vw (+skoda) bude designove smerovat, ale co je priznivejsi, ze seat se zacina pomerne odlisovat. O audi nemluve, ale to bylo i driv skvele. Rozdeleni na dve divize se zacina projevovat. Jdu se podivat na novyho megana, ale to (diskuze) bude zrejme taky silny kafe.
neregistrovaný "omi"
25. 4. 2003 21:19
Re: bez titulku
Dneska je vestina aut vice ci mene podobnych. Nemci, japonci, francouzi, ... Existujou i vyjimky (renault).
neregistrovaný "NIcKON"
25. 4. 2003 23:11
Re: bez titulku
Za situace, kdy vůz teprve přichází do prodejen a v ČR v této chvíli pravděpodobně dosud fyzicky není víc než cca 5 kusů - pokud vůbec - schovaných v nejtemnějších garážích u importérů (na právě probíhající Auto Show v Letňanech dosud vystaven není...), se lze těžko vyjadřovat k něčemu jinému, než designu. Porovnávat papírové hodnoty různých aut je skoro zbytečné, bez osobní zkušenosti nelze cokoliv hodnotit. Věděl jsi například, že aktuální Honda Civic 3D, údajný král kompaktní třídy, má naprosto průserové brzdy? (osobní zkušenost) Nota bene, ve kterém testu se to dočteš? Takže aspoň design karoserie, ten je z fotek docela patrný. Naprosto neobhajuju způsob diskuze, ale téma je naprosto v pořádku.
neregistrovaný "jag"
26. 4. 2003 22:16
bez titulku
Ten vw je fakt slaby.Nevi nekdo jak se to poradne cte(cist to jakoTouran mi pripada dost divny).S tema obchodnima partenrama-auto si kupuju pro sebe a takze bych se nane vys... taky!Kdo tam pise ze 307sw je blba tak sice ona vypada blbe ale je prakticka coz nejaky VW New Bytel urcit neni.odle ceho nekdo usuzuje ze jsou francouzi teplousi?Ja bych si nemecky auto nekoupil proto ze NEMSI JSOU FASISTI(duší aspon 50%)!Jinak kvalitu ma nejlepsi urcite Toyota a ne jak tam nekdo pise ze ti blbi nemci!Jinak kdybych si kupoval auto tak si koupim MEGANAa to i presto ze nejsem ani teply ani * a tak podobne ale proto ze se mi libi a pokut ma nekdo namitky tak si kupte stodvacitku a bezte se vycpat a to sem *jeste slusny!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
27. 4. 2003 12:13
Německá spolehlivost = lež
Všem fašounským příznivcům vozů Leon-Toledo-Bora-Golf-Octavia-New Beetle-TT-A3 a nově Touran bych rád řekl, že NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ JSOU JAPONSKÉ VOZY. Keci o tom, že koupí nějakého z výše zmíněných naklonovaných křápů si "kupuju solidnost a kvalitu" jsou úplně mimo. Pohled do tabulek spolehlivosti (navíc německých!) jasně ukazuje, že solidnost a kvalitu představují auta z úplně jiného kontinentu než Evropy (čestnou výjimkou budiž Mercedes). Za rok 2002 je podle statistik ADAC mezi největšími šunty VW Sharan.
Francouzi však na tom nejsou o nic líp. Podle stejné statistiky jsou ve třídě malých aut nejhorší Felicia, Punto, Clio a Twingo. V nižší střední třídě je absolutně nejhorší Renault Mégane, hned za ním jsou Fiaty Bravo, Brava a Marea. Nejlepší je tradiční Corolla a také Civic. Ve střední třídě je nejhorší Laguna, nejlepší je Avensis. Ve třídě velkoprostorových vozů je nejhorší tradičně Renault (Espace), ale již výše zmíněný Sharan se také potácí u dna tabulky.
Takže až zase příště budete plácat něco o kvalitě, doporučuju se vyhnout lživým spojením "tradiční německá kvalita" a nahradit je souslovím "německý šunt". O francouzských vozech je lepší taktně mlčet nebo obrátit pozornost jinam, třeba slovy "...ale ta modrá je na novým meganu moc pěkná, že?".
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "omi"
27. 4. 2003 18:13
Re: Německá spolehlivost = lež
Tady se mluvi o franticich a nemcich. Ze sou nejspolehlivejsi japonci, to vi kazdy maly dite. Taky si za to zaplatis. A rozlisuj mezi kvalitou, coz je treba i kvalita zpracovani a spolehlivosti. A pro upresneni: sharan je opravdu vrak, ale jinak se v hodnoceni pohybovali naprosta vetsina nemeckejch aut nad průmerem. A jak je zde vyse uvedeno, nehodnotil se motor a prevodovka! A jeden rejpanec na zaver: k cemu je toyote camry spolehlivost, kdyz ma neuspokojujici crash test?
neregistrovaný "Troll"
27. 4. 2003 21:16
Re: Německá spolehlivost = lež
Kup
neregistrovaný "Troll"
27. 4. 2003 21:23
Re: Německá spolehlivost = lež
ja jazdim na aute, nie na statistikach. Japonci mi zial zatial ukazali len svoje nejspolahlive stranky (Nissan primera, maxima, Mazda 626 + xedos 9 , kazde min 100 tis Mazda uplne peklo), takze na statistiky sa mozem ...., kupili sme audi s6, octavia 4x4 + leon a zatial je vsetko v najlepsej pohode. takze pokial to nemas vsetko odskusane, plna huba statistik je jedna vec, dojmy a pocity druha a skusenosti tretia. Najlepsie by bolo, keby sa na tych statistikach dalo jazdit. Ako vidis, aj s tvojimi statisticky nepoarenymi autami su ludia spokojni a preto ich aj kupuju. A ja sa zato nehambim - neplatim pokazene automaticke prevodovky, ktore z japonska idu 6 tyzdnov, chodim do servisu len ked treba a pri predaji nemusim plakat, ze za ojazdene nedostanem nic. To sa ale v statistikach nepise. bez urazky, do diskusneho fora skus napisat nieco z vlastnej hlavy, casopisy a tabulky vieme citat aj ostatni.
neregistrovaný "Skyline"
27. 4. 2003 22:34
Re: Německá spolehlivost = lež
Ano, na statistikách se nejezdí, ale o něčem to svědčí. Měls prostě smůlu, to je všechno. Já mám úplně jiné zkušenosti. Můj známý měl novou Maximu - za 4 roky ani jeden problém. Teď má nový model - za 2 roky ani jeden problém. Jeho kolega měl Primeru z roku 90 a 2 roky do toho lil jen benzín a olej, nic víc. Já mám Hondu a zatím žádná porucha, ovšem nemám ji ani rok, tak uvidím. Mám ale kámoše na Hondách (2x Civic, 2x Accord, vše kolem r.v. 94) a v servise zatím byli jen na jarních bezplatných prohlídkách. Naopak ti, co měli Clio a Passata už je nemají a jsou o hodně šťastnější. Nejhorší zážitek pak BMW řady 5 - funglovka turbodiesel a během 4 let jsem ho do servisu táhl asi 5x, což mi přijde jako celkem dost.
Příspěvek jsem napsal především proto, že statistiky sice umí číst každý, ale otevři si jakýkoliv časopis (AutoTip, AMS a další) a všude se dočteš o "pověstné německé spolehlivosti". Holt redaktoři z Německa placených plátků se můžou z každého uprdnutí germánských automobilek po..at. Pak tomu věří takoví ti šašci v šusťákách a plácají o tom, že Golf je fakt třída. Prostě není, tečka.
Navíc ti ještě nejspíš nedošlo, že kvalita a spolehlivost jsou věci, které se projeví až po určité době. Takže spolehlivostí es šestky se oháněj tak za 3-4 roky, až to bude relevantní. Jinak kámošovi na 3 roky staré Octavii TDi/66 kW před pár dny vydechlo čidlo komprese a 15 tisíc v tahu, přeju hodně štěstí s tou tvou.
neregistrovaný "navratp"
29. 4. 2003 07:19
Re: Německá spolehlivost = lež
Já jsem měl Passat 1,8T od 1997 do 2002 bez jediného problému.Mám Polo z r 1995 ještě dnes bez jediného problému.To Polo mělo v r.1995 2x airbag a ABS.Moje známá si koupila v r.2000 Corollu.Má 1 airbag ,druhý ani za příplatek o ABS ani nemluvě. To prý bývá až v rychlejších autech. Japonce je třeba posuzovat podle tady toho.
neregistrovaný "Skyline"
29. 4. 2003 12:57
Re: Německá spolehlivost = lež
No jo, ale zapomněls dodat, že to sice bylo v roce 2000, ale kupovala ojetou z roku ´91.
Jinak v základní výbavě Corolly Base (nejlevnější model s motorem 1.4 VVTi) najdeš ABS+EBD, kotouče vzadu a 2 airbagy, auto stojí 384 900 Kč.
Polo s (alespoň opticky) srovnatelným motorem 1.4 16V má v základu taky 2 airbagy a (jen u tohoto motoru) kotouče vzadu. Cena včetně příplatkového ABS+EDS je 394 100 Kč.
Shrňme si to: za méně peněz dostaneš u Toyoty auto o třídu vyšší, s nesrovnatelně lepší kvalitou a technikou. Takže svoje bludy si laskavě příště nechej pro sebe a neotravuj. Vlez si zpátky do fašounské pr..le, kde se zjevně většinu času nacházíš, aspoň od tebe bude pokoj.
neregistrovaný "Troll"
29. 4. 2003 20:55
Re: Německá spolehlivost = lež
Nemozes to brat tak drasticky. Ja mozem napisat: Japonská spolehlivost = lež. Nemalo by to význam. Hlavne preto, ze veci sa dost rychlo menia a Toyota nie je v kvalite neomylna ani vecna, poznam pripady aj s nespokojonymi zakaznikmi Camry, ale dramu z toho robit netreba. Zacinam si pomaly mysliet, ze kazivost aut je nacasovana ako hodinky. Jednoducho kto by si kupoval tie nove, keby sa nekazili stare. Co mas z toho, ze auto pojde ako hodinky, ked je to stary model s nevyhovujucimi emisiami, brutalnou spotrebou a tym padom nepredajne a sotva prevadzkovatelne auto. Je fakt, zes stresy v servise pri novom aute nie su v poriadku, ale navstevy v servise s tou istou zavadou nie su vacsinou masovou zalezitostou. Na iste ucely mi je uplne jedno, aku znacku si kupim - na presuny v ramci firemnych aktivit v meste, drobne prepravy - je mi fuk, ci je to Ford Connect, Partner, Alhambra.... Vectra, podstatna je subjektivna spokojnost. Kolektivne a hromadne neuskoji zakaznikov ziadne auto. O tom to u mna bude vzdy. Od istej kategorie je to o inom, ale to zvacsa najazdis min 5 tis mesacne, zodpoveda tomu vykon, cena auta a servisu a tym aj velmi dobra spolahlivost a sluzby okolo auta. Je jasne, ze ked sa o auto staraju a bez vedomia zakaznika vymenia aj to, co by potencialne mohlo zahaprovat, bude to ukazkove vozenie. Japonsko nemecka autovojna je dost formalna zalezitost, hlavne ked podrobne preskumas subdodavatelov a miesta kompletizacie. 10 rokov spat to este malo vyznam, ale postupne je to len vojna vyznavacov znaciek.
neregistrovaný "beerry"
14. 5. 2003 19:59
Re: Německá spolehlivost = lež
ty si byl asi nemocnej, kdyz se ve skole ucilo o procentech co? precti si po sobe jeste jednou ten blabol, co jsi napsal a zacni se stydet. Matematicky schopnosti mas fakt na nule
neregistrovaný "Brabus"
30. 4. 2003 13:40
Re: Německá spolehlivost = lež
O spolehlivosti a úspěšnosti hovoří pouze jedna statistika. A to ta, že když se půjdeš podívat do jakéhokoliv bazaru a koukneš se za kolik se prodávají 3 roky starý japonci a 3 roky starý němčouři, pak pochopíš hned kdo je úspěšnější. Za ty posraný plastový japonce dostaneš 1/3 ceny německého auta při stejný pořizovačce. A ještě jedna věc k té statistice. Číslo 1 ve spolehlivosti je vždý subaru. To je pravda, ale podívej se kolik se ve světě prodá subaru a kolik VW. Potom je zcelá logické, že % spolehlivost je u subaru daleko vyšší. Ovšem při nesrovnatelně menší produkci. Takže se prosím statistikou neoháněj a jdi do PPPRRRDDDDEEEEELLLLEEEEE!!!!!!!!
neregistrovaný "Skyline"
1. 5. 2003 22:37
Re: Německá spolehlivost = lež
Nevím, proč mě zveš k vám domů, fakt nemám zájem. Tvá statistika hovoří jen o tom, kolik je u nás dementů. Pokud je podle tebe inteligentní dát za šmejd typu Prasat nebo Golf hromadu peněz, mluví to spíš o tvé blbosti. Prostě jsi snob, který věří nesmyslům z reklamních letáků a o autech nic nevíš. Číslo 1 je ve statistikách vždy Toyota, ne Subaru (to je taky hodně kvalitní, ale ne všechny typy a ne ve všech "věkových" kategoriích), takže si příště pořádně zjisti fakta, než něco slintneš. Jinak ti asi už na základce nešla matika, protože bys věděl, že když se prodá míň aut, je to v rámci statistik mnohem horší, než když se jich prodá hodně. Protože když se pokazí 1 auto, tak tvoří mnohem větší procentní podíl u toho výrobce, kterých jich prodal míň. Takže to, cos napsal, mluví ve prospěch Subaru a naopak jasně potvrzuje, jaký je folksvágn šunt. Běž si na sebe hodit šusťákovku od Vietnamce, sedni do svýho brutálně izolepou vytuněnýho naftovýho golfa, kup si ještě nápis GTD (u jedničkových golfů je to fakt frajeřína, hned budeš na vesnici největší king) a na net už radši nelez. A nebo jo, aspoň se člověk pobaví.
neregistrovaný "leon"
2. 5. 2003 12:49
Re: Německá spolehlivost = lež
si z tych par riadkov cudzich nazorov a skusenosti nejako fanaticky zufaly. Neurazaj ostatnych a napis nieco k veci....
neregistrovaný "Brabus"
5. 5. 2003 09:57
Re: Německá spolehlivost = lež
Koukám, že jsi v modním trendu Made in Hanoj velice zběhlí. Díky za celkem kvalitní rozbor tvého šatníku a tvého nadupanýho GTD. To že je jakýkoliv japonec, korejec po pár letech neprodejný ( pokuď se teda nesmíříš s tím, že z pořizovací ceny 550 tis dostaneš za 3 roky kolem 100tis) je fakt, který prostě nikdy nezměníš. A pak je tady právě ten Golf III, který v roce 96 stál v lepší výbavě kolem 600 tis s motorem TDI a dnes se prodává pořád kolem 200tis a je to 7let starý auto. Stačí se podívat do jakéhokoliv bazaru. Vlastně promiň ty se do města dostaneš pouze na narozeniny. Ale chápu, že se takový levný nadupaný *** musejí vyrábět aby si je právě po těch 3 letech mohli koupit chudáci jako jsi ty. Ale opravdu se na tebe nezlobím, že si nemůžeš dovolit něco lepšího. Každá společnost potřebuje společenský nuly jako jsi ty. Takže opět musím říct - jdi do PPPPPPRRRRRRDDDDDDDEEEEEEELLLLLLLLLEEEEE…
neregistrovaný "Troll"
29. 4. 2003 20:39
Re: Německá spolehlivost = lež
teraz ma 130 tis a zatial pohoda. Predtym A8 4,2 - 380 tis - pri 280 tis vymena palivoveho cerpadla, lebo ista cerpacia stanica dala do nadrze na namiesto benzinu trochu nafty (asi 20 aut bolo na vymene) Este predtym a6 2,8 - 280 tis km uplne bez zavad, beha teraz s 500 tis na budiku. Skodovka je z toho uplne najhorsia, dojmy su horsie ako lepsie, to je fakt. Co sa holej spolahlivosti tyka, je to ok. Ked mas stastie, vydari si aj auto z Kerei, nabehas 300tis na Hyundaii a urobi tu istu sluzbu za 30% menej penazi. Takze proti japoncom nic nemam, ale statistiky jednoducho neberem.
neregistrovaný "Baldi"
28. 4. 2003 09:35
Re: Německá spolehlivost = lež
Koľko stojí audina S6 a koľko ľudí si ju kúpi ? Poukazovať na kvalitu auta s cenou rodinného domu je skôr smiešne. Navyše majitelia takýchto áut nie sú odkázaní na jediné auto a náklady za opravy si dávajú do nákladov firiem.V bežnej strednej triede pre masy sa Japoncom v kvalite nevyrovná nič.
neregistrovaný "anonym"
5. 5. 2003 21:06
Re: Německá spolehlivost = lež
Proc se teda japonci tolik neprodavaj??? Byl bych rad, kdybys mi to vysvetlil. Spolehlivost NENI vsechno. A ta tvoje statistika je celkem o nicem.
neregistrovaný "fofa"
5. 5. 2003 05:48
proč tolik povyku
každý má právo na svůj názor.Já osobně jezdím Peugeotem a musím říct , že nechápu Němce proč tolik šetří na designu.Hlavně uvnitř jsou auta jak Trabanty a to i auta vyšší třídy.Ze skupiny VW je na tom snad nejlíp Seat a Škoda.Když tam za auto půl milionu musím se v něm taky dobře cítit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BOGO"
17. 7. 2003 19:39
Re: proč tolik povyku
Po přečtení této diskuze si myslím, že vůbec nejde o auta, ale hlavně o nás - lidi.
Znám spoustu lidí kteří, spokojeně jezdí v německým, francouzským, českým autě a dřív jezdili v ruským a v pohodě.
Ale taky znám pár lidí kteří v průběhu let nadávaj na snad všechny značky co znám. Specielně kolega pokud nenavštíví servis alespoň 8x ročně při nájezdu 40 000/rok - tak je nesvůj. Za posledních pět let vystřídal Š Felicia Combi 1,3, 1,6, Opel Astra Combi, Ford Focus Combi a teď Octavia Combi a furt to nějak není ono.....
Sory hoši, ale někteří by jste měli jezdit sockou i stěma vašima kuframa peněz.
Sám jsem jezdil od Favorita přes Felicii až k současné Fábii - vždy kombi a myslím že to byly pohodový auta, který splnily účel, ale kůli tomu netvrdím že jsou nejlepší na světě - všechno je o lidech a v poslední době navíc ještě čím dál víc o prachách.
A pokud budu ty prachy mít, tak si rozhodně koupím "***kej" P 307SW, protože všestranější auto pro rodinu za 600 000 nekoupí ani zaritej Fašoun ani teplej Francouz a kdo chce kecat - ať se s tím jde svézt a sednout si do toho pak mu nejspíš spadne čelist nebo hákrkrajc z krku!!!!!!!!!!!!
Nazdar BOGO