Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
7
/
11
Prohlédnout znovu
Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
|
acz
Elektrohydraulický uzávěr předního diferenciálu skvěle nahrazuje pasivně pracující známé systémy
|
acz
Soustavu Viscodrive používal Fiat v 90. letech. K uzavírání diferenciálu se používala viskosní spojka (v detailu).
|
acz
VAQ v řezu určeném pro výstavní účely
|
acz
Pravé kolo přenáší více točivého momentu než levé
|
acz
Z pohledu od řidiče je VAQ napravo od klasického kuželového diferenciálu
|
acz
Soustava VAQ byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Borg Warner. U ní je systém znám jako FXD.
|
acz
Pohled ze strany řídicí jednotky
|
acz
Schématické znázornění umístění VAQ v hnacím řetězci vozidla
|
acz
Jednotlivé části uzávěry diferenciálu VAQ
|
acz
Systém VAQ v podélném řezu
|
acz
Takřka dvojnásobný dojezd. Skotská firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan
Novou Dacii Duster čekají první jízdy. Zeptejte se, co vás zajímá
Nové Porsche Cayenne GTS: 500 koní a podvozek s technikou Turbo GT