na druhej strane zase ale asi radsej srbsko ( a to aj z pohladu logistiky vyroby ) ako bulharsko .... aj ked ono si uz v tomto asi moc nevyberies ;-\
PS: u nas by zase mohli byt cinske elektrovozy zhi dou [odkaz] len nejak zatial je o tom ticho.. tak asi nic z toho.... pritom tie iste auticka uz u nas aj jazdia [odkaz] ;-) .. uz som ich aj videl... no hruza >:D .. zlate seicento alebo matiz :yes:
Podil nakladu na pracovni silu k celkovym nakladum automobilky se pohybuje pod 10%, casto k 5%. Jinak receno kdyz si skodovacky odborar vydupe od zitra 20% zvyseni mzdy, naklady skodovce "vyleti" o cca 1%.
Zvlast v automotive bych se vubec nedivil kdyby se treba 10% zmena v cene elektriny neprojevila v nakladech stejne/vic nez 10% zmena ve mzdach zamestnancu. :-)
Automobilovy trh ma nejake bezne vstupy a naklady, nejakou ochranu trhu (cla), nejake homologace, nejakou prodejni/poprodejni sit. Tahat do toho to, ze se v Cine dnes vyrabi treba vetsina spotrebni elektroniky... to je pod clankem o vystavbe nove tovarny skoda, pod kterym jsi reagoval, ze je to i z duvodu drahe pracovni sily v CR, uplne bezpredmetne.