Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
1
/
9
Prohlédnout znovu
Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Systém sledování vozidel Fleetboard může i na mobilu ukazovat data o stylu jízdy každého řidiče a grafické srovnání s ostatními
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Data z vozidel se shromažďují v servisním centru Mercedes-Benzu, který získává podrobné údaje o životnosti a spolehlivosti jednotlivých součástí, což využívá k velmi přesné predikci načasování pravidelných i mimořádných servisních úkonů
|
acz
Dopravce může díky propojení vozidla mít aktuální data o jeho poloze, stylu jízdy řidiče, plánovaných servisních prohlídkách, stavu opotřebení některých součástí, paliva a dalších provozních veličin
|
acz
Platooning vozidel jedoucích automaticky za prvním řízeným člověkem se zatím může využívat mimo pozemní komunikace
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu