Souhlas, ale nechápu jednu věc. Do dvojkové Octávky se takto dala připlatit úplně všechna okna. Jmenovalo se to nějak jako SUNSAFEGLASS a stálo to asi 18 tis. Podle mě to byla super věc, která posouvala auto o čtvrt levelu výše. Nechápu proto, proč už to není možné připlatit ani u O3, ale dokonce ani u Superbu. Teď se to teda trochu vrací ve značně omezené verzi jen pro přední okna, což je slabota...
... jednu nevýhodu to teda mělo - pokovená meziokenní folie značně stínila signál gps.
teda jeho spodnu cast som cakal uz kusok inu... ale tak skoda nemoze byt vw ani audi to to je jasne .... nejako to rozslisit treba a niekto musi byt aj ten druhy .. inak za mna superb je fakt ako celok rozhodne podareny celok .. co by za taketo nieco dal dnes citron alebo fiat ... superb je fakt trhak :yes:
za super příplatek 3700. Ale pouze pro kožené sedačky s ventilací za bratru lidových 58 000 Kč. Tak nějak soudruzi zapomněli že třeba VW či Opel to nabízejí kolem 10 000 Kč v základu bez kůže. Navíc ještě prodloužitelným sedákem a nastavitelným sklonem sedaku a to vše o třídu níž. Takže děkuji, nechci.
Jsem zvědavý, jestli s tím interiérem něco udělá alespoň ten velký facelift příští rok. Minimálně ty holobytové výplně dveří se rozdýchávají fakt těžko...
Pokud jde o motory, nevidím v případě 2.0TSI problém, snad jen, že šestikvalt už začíná být poněkud oldschool....
Motory klidně komentuj. Co je na nich špatného? :-)...Materiály v interiéru jsou neštěstím snad celé dnešní modelové řady, evidentně diktát z vyšších míst. Razantní zlepšení asi jen tak nepřijde.
....do Superbu narvat milion různých kurvítek, čalounění a elektroniky, ale pokud nebude mít pořádný motor, tak to pořád bude jen takový "kozí dech"... :-! Škoda jména... >:-[]
Viem, na čo narážaš (absencia V6), ale v kontexte mainstreamovej strednej má Superb jeden z najvýkonnejších motorov. Superb 206 kW, Insignia 191 kW, Mondeo 176 kW, o Francúzoch s 1,6kami ani nehovoriac. Čakať šesťvalec je hrubo nereálne.
206 KW je určitě na pohodu na auto velikosti Supa, ale ono hodně záleží jestli to vytáhneš z oturbenýho vysavače nebo z třílitrový V6. Mezi tím je takový nepatrný rozdíl o velikosti Empire State Building >:D;-);-)
A navíc jsou to v kontextu střední Evropy spíš takový automobilový bizarre záležitosti. Možná s výjimkou Cadillacu, kde si netroufám soudit, by všechny ve srovnání se Supem tahaly za kratší konec. Včetně motoru. Ano, šestiválece jsou super, zejména ty z 21. Století (BMW), ale určitě bych nezatracoval tohoto 280 HP Superba- v podstatě v podmínkách ČR takový malý zjevení a dost možná nejlepší auto který tu za hodně dlouho vzniklo.
1. Když uz 6 hrnek tak by si člověk mel pořídit skutečném, radové v prémii.
2. Ano, jsm srazí celkovou úroveň pohonu na úroveň tsi s dsg. Americký jsm jsou strašný.
3. Ta tvoje nabídka je dost obskurní - veterán s technikou z minulého století (Chrysleru), značka pro Číňany (buick) jejíž některý řešení jsou snad i pod úrovni Fabie - viz konec videa z kufru. Ale jinak jsou to cool ameriky. >:D
Smutné na tom všem je, že Superb již šestihrnek, jak se sluší a patří na takové auto, jednou měl, ale pod tlakem zelených ekofašistů z Bruselu se ho musel vzdát... ;-\
Blbost, stačí se podívat do USA nebo do Číny, tam jsou šestiválce běžně v nabídce, viz americký/čínský Teramont/Atlas (auta na MQB), dávají tam šestiválce od 2.5 do 3.6 litru, v EU nejsou nikoliv kvůli výrobci, ale kvůli regulacím jak píše praděda.
[odkaz]
[odkaz]
Samotná platforma MQB je výsledkem tlaku ekofašistů a ůředníků/parazitů z Bruselu a zároveň neschopnosti a připosrannosti automobilek se tomuto teroru postavit. Fuj! >:-[]
A co prosím ty šedesát let staré auta vypovídají o autech, které jsou vyrobeny v roce 2017? ... To je jako kdybych hodnotil ekonomiku ČR v roce 2017 statistikami z roku 1940...
Jinak je vtipný, jak tu ukazuješ, že je lepší si koupit nějaký ty tvoje "ameriky", přitom se tu ani oficiálně neprodávají a pokud se tu už nějaká objeví, například ta tvá CTS, tak stojí mega a půl a to s jak jsi říkal "oturbeným vysavačem."
Dál je taky super jak opovrhuješ interiérem Superbu a místo něho doporučuješ Ford Taurus, nebo Chrysler 300, tam je ten interiér totiž přímo chuťovka...
300C má interiér v pohodě, je tam několik verzí, rozhodně není jen jedna varianta jako dřív, každej si může vybrat.
A Taurus SHO sem doproučoval zejména kvůli motoru, je to sice 3,5 Ecoboost turbo ale furt lepší jak R4. To auto na svojí kategorii umí být velmi zábavné.
Cadillac tady i v Německu má ofiko prodejce, ale nevozí se tenhle motor, teda vozí ale v XT5. Takže není problém se domluvit na oservisování i u ofiko dealerů, technika je stejná, jen holt dovoz by musel být individuální.
A Ford, Buick či Chrysler není problém přivézt.
Takže V6 jsou, není potřeba brčet že nejsou, stačí si je vybrat a koupit.
Já teda pořád na tom interiéru nic tak špatného nevidím... Materiály jsou řekl bych naprosto ok, jen ty dveře, o kterých bych ale neřekl že jsou z laciných materiálů, jen nejsou tak moc členitý..