Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vylepšená Škoda Superb: Nově s masážními sedačkami a větším displejem

V rámci příchodu nového modelového roku se Škoda Superb dočkala širší výbavy a vylepšené bezpečnosti.
Zpět na článek
26. 5. 2017 14:16
26. 5. 2017 14:18
26. 5. 2017 14:24
26. 5. 2017 14:57
26. 5. 2017 14:59
26. 5. 2017 19:33
26. 5. 2017 20:18
26. 5. 2017 14:26
26. 5. 2017 15:35
26. 5. 2017 16:42
26. 5. 2017 17:34
26. 5. 2017 20:50
26. 5. 2017 23:57
28. 5. 2017 08:43
28. 5. 2017 14:52
26. 5. 2017 17:57
18. 12. 2018 13:55
18. 12. 2018 18:01
26. 5. 2017 14:16
Nová metalíza
Ještě je v tiskové zprávě uvedené,že bude nová metalická barva a to červená velvet.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
26. 5. 2017 16:18
Re: Nová metalíza
taky mohli vypustit fotky v té nové barvě, když je to jediná nová barva...
Avatar - iudex
26. 5. 2017 17:36
Re: Nová metalíza
Jj, jediná viditeľná zmena a oni pustia fotky v starej farbe.
Avatar - Googlit
26. 5. 2017 19:02
Re: Nová metalíza
Červená je ta nejhorší barva na focení aut vůbec, takže se ani nedivím.
Avatar - Hittman
26. 5. 2017 14:18
7DSG
Bože a kdy tam dají 7DSG a sladí ji řádně s motorem, aby to nebyla taková "utopie"??
Rozbalit vlákno
5
26. 5. 2017 14:24
Re: 7DSG
2.0 TDI 110 KW 7DSG od 27KT/17
2.0 TDI 140 KW 7DSG od 32KT/17
2.0 TDI 140 KW 4x4 7DSG od 36KT/17
26. 5. 2017 14:59
Re: 7DSG
U toho je pořád 6.st.DSG.Jenom Arteon má 7.st.DSG.
26. 5. 2017 19:33
Re: 7DSG
Golf také. Takže lze očekávat, že Passat po faceliftu nezůstane pozadu.
Avatar - white label
26. 5. 2017 20:18
Re: 7DSG
Ano, Golf R a Golf GTI (zatím jen verze Performance) už 7DSG mají.
26. 5. 2017 14:22
Největším přinosem
Jsou ty akustický skla
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
26. 5. 2017 16:13
Re: Největším přinosem
Souhlas, ale nechápu jednu věc. Do dvojkové Octávky se takto dala připlatit úplně všechna okna. Jmenovalo se to nějak jako SUNSAFEGLASS a stálo to asi 18 tis. Podle mě to byla super věc, která posouvala auto o čtvrt levelu výše. Nechápu proto, proč už to není možné připlatit ani u O3, ale dokonce ani u Superbu. Teď se to teda trochu vrací ve značně omezené verzi jen pro přední okna, což je slabota...

... jednu nevýhodu to teda mělo - pokovená meziokenní folie značně stínila signál gps.
Avatar - 3_diamanty
26. 5. 2017 14:26
naraznik
teda jeho spodnu cast som cakal uz kusok inu... ale tak skoda nemoze byt vw ani audi to to je jasne .... nejako to rozslisit treba a niekto musi byt aj ten druhy .. inak za mna superb je fakt ako celok rozhodne podareny celok .. co by za taketo nieco dal dnes citron alebo fiat ... superb je fakt trhak :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
26. 5. 2017 16:26
Re: naraznik
Souhlas, všichni snad nezblbnou do SUV a tak je fajn, že má i Škodovka plnohodnotné auto střední třídy.
Avatar - Verny_2013
26. 5. 2017 14:32
masážní sedačky
za super příplatek 3700. Ale pouze pro kožené sedačky s ventilací za bratru lidových 58 000 Kč. Tak nějak soudruzi zapomněli že třeba VW či Opel to nabízejí kolem 10 000 Kč v základu bez kůže. Navíc ještě prodloužitelným sedákem a nastavitelným sklonem sedaku a to vše o třídu níž. Takže děkuji, nechci.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barry Lyndon
26. 5. 2017 16:14
Re: masážní sedačky
a je to vůbec k něčemu? Mně to připadá poněkud dekadentní >:D
26. 5. 2017 17:54
Re: masážní sedačky
Já jsem dneska přebíral auto a musím říct, ze je to hodně dobre. Fakt to pomáhá a nejvyšší intenzita je už na má bolavá záda dost citelná.
26. 5. 2017 19:38
Re: masážní sedačky
Nejsou však masážní sedadla jako masážní sedadla. Předpokládám, že jsi to zkoušel v SQ7.
Avatar - white label
26. 5. 2017 20:21
Re: masážní sedačky
Tak co ta barva, jak to vypadá naživo? Nemáš už na ni nějaký odkaz? Když tak aspoň přes SZ, díky... ;-)
Avatar - Joky
26. 5. 2017 17:28
Re: masážní sedačky
masáž tu je, ale hlavně reklamní....
Avatar - guze
26. 5. 2017 20:23
Re: masážní sedačky
Nastavitelný sklon sedáku je u elektricky ovládaných sedadel mám takový pocit ....
26. 5. 2017 15:39
Krok spravnym smerem...
...ale porad to zevnitr vypada o tridu levneji nez z venku. A motory radeji nekomentuji.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
26. 5. 2017 16:24
Re: Krok spravnym smerem...
Jsem zvědavý, jestli s tím interiérem něco udělá alespoň ten velký facelift příští rok. Minimálně ty holobytové výplně dveří se rozdýchávají fakt těžko...

Pokud jde o motory, nevidím v případě 2.0TSI problém, snad jen, že šestikvalt už začíná být poněkud oldschool....
Avatar - iudex
26. 5. 2017 17:35
Re: Krok spravnym smerem...
Dúfam, že Škoda bude k faceliftu pristupovať presne opačne, ako u Octavie, teda zmeniť interiér, nešahať na exteriér.
Avatar - white label
26. 5. 2017 20:24
Re: Krok spravnym smerem...
Interiér do velké míry řeší verze Sportline, vedle které je i interiér LK "o ničem".
Avatar - twistedTSD
26. 5. 2017 16:29
Re: Krok spravnym smerem...
Motory klidně komentuj. Co je na nich špatného? :-)...Materiály v interiéru jsou neštěstím snad celé dnešní modelové řady, evidentně diktát z vyšších míst. Razantní zlepšení asi jen tak nepřijde.
pane Bože za co?
za co náš trestáš větším displejem a podobnými fíčurami... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
26. 5. 2017 16:42
Můžou....
....do Superbu narvat milion různých kurvítek, čalounění a elektroniky, ale pokud nebude mít pořádný motor, tak to pořád bude jen takový "kozí dech"... :-! Škoda jména... >:-[]
Rozbalit vlákno
22
Avatar - iudex
26. 5. 2017 17:34
Re: Můžou....
Viem, na čo narážaš (absencia V6), ale v kontexte mainstreamovej strednej má Superb jeden z najvýkonnejších motorov. Superb 206 kW, Insignia 191 kW, Mondeo 176 kW, o Francúzoch s 1,6kami ani nehovoriac. Čakať šesťvalec je hrubo nereálne.
Avatar - Barrichello
26. 5. 2017 17:38
Re: Můžou....
Čekat jo, koupit si podobně velké auto s V6 ale nereálné není >:D >:D A nemusí to být ani prémie, že >:D ;-)
Avatar - praděda7
26. 5. 2017 20:27
Re: Můžou....
Porovnávat dnes motor v Superbu s ostatními podobně znásiněnými auty, je jak váhově porovnávat vězně z koncentráku... ;-\
Avatar - Barrichello
26. 5. 2017 20:41
Re: Můžou....
>:D >:D >:D >:D :-) :yes:
Avatar - beibej
26. 5. 2017 20:50
Re: Můžou....
jestli ti je 206 kw málo tak asi nejsi ženich pro supa. :-!
Avatar - Barrichello
26. 5. 2017 21:01
Re: Můžou....
206 KW je určitě na pohodu na auto velikosti Supa, ale ono hodně záleží jestli to vytáhneš z oturbenýho vysavače nebo z třílitrový V6. Mezi tím je takový nepatrný rozdíl o velikosti Empire State Building >:D ;-) ;-)
Avatar - praděda7
26. 5. 2017 22:04
Re: Můžou....
Jasný! Ale je také jasný, jak jsou už junioří ekofašistickou propagandou zpracovaní...viz tady nahoře beibej....ach jo... ;-\
Avatar - Barrichello
26. 5. 2017 20:45
Re: Můžou....
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Všechno je otázkou volby :-)
Avatar - twistedTSD
26. 5. 2017 23:07
Re: Můžou....
Jaké volby? Nejen že ani jedno z nich u nás není dostupné, ani jedno z nich taky není třída Superbu.
26. 5. 2017 23:57
Re: Můžou....
A navíc jsou to v kontextu střední Evropy spíš takový automobilový bizarre záležitosti. Možná s výjimkou Cadillacu, kde si netroufám soudit, by všechny ve srovnání se Supem tahaly za kratší konec. Včetně motoru. Ano, šestiválece jsou super, zejména ty z 21. Století (BMW), ale určitě bych nezatracoval tohoto 280 HP Superba- v podstatě v podmínkách ČR takový malý zjevení a dost možná nejlepší auto který tu za hodně dlouho vzniklo.
Avatar - Barrichello
27. 5. 2017 08:06
Re: Můžou....
Jasně, Superb je vždy nejlepší. Mlátí v tom zadní náprava, plasty sou sotva průměr ale je nejlepší. A oturberná R4 s DSG porazí šestiválce s HDM.

Jak krásné musí být žít ve světě, kde nejlepší je škodovka a ostatní na ní nemaj. >:D
27. 5. 2017 08:49
Re: Můžou....
1. Když uz 6 hrnek tak by si člověk mel pořídit skutečném, radové v prémii.
2. Ano, jsm srazí celkovou úroveň pohonu na úroveň tsi s dsg. Americký jsm jsou strašný.
3. Ta tvoje nabídka je dost obskurní - veterán s technikou z minulého století (Chrysleru), značka pro Číňany (buick) jejíž některý řešení jsou snad i pod úrovni Fabie - viz konec videa z kufru. Ale jinak jsou to cool ameriky. >:D
Avatar - praděda7
27. 5. 2017 09:21
Re: Můžou....
Smutné na tom všem je, že Superb již šestihrnek, jak se sluší a patří na takové auto, jednou měl, ale pod tlakem zelených ekofašistů z Bruselu se ho musel vzdát... ;-\
27. 5. 2017 12:15
Re: Můžou....
Super je na platformě MQB a pro tuto platformu jaksi v koncernu nic většího než čtyřválec není. A co v koncernu není nemůže tedy dostat.
27. 5. 2017 12:29
Re: Můžou....
Blbost, stačí se podívat do USA nebo do Číny, tam jsou šestiválce běžně v nabídce, viz americký/čínský Teramont/Atlas (auta na MQB), dávají tam šestiválce od 2.5 do 3.6 litru, v EU nejsou nikoliv kvůli výrobci, ale kvůli regulacím jak píše praděda.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - praděda7
27. 5. 2017 14:33
Re: Můžou....
Samotná platforma MQB je výsledkem tlaku ekofašistů a ůředníků/parazitů z Bruselu a zároveň neschopnosti a připosrannosti automobilek se tomuto teroru postavit. Fuj! >:-[]
Avatar - Barrichello
27. 5. 2017 19:12
Re: Můžou....
Jasně, V6 musí být jen prémie. Právě si vyhrál blábol roku.

Na Pentastaru není nic veteránského - chybí jen přímý vstřik a ten ne každý chce. Převodovka je 8.st ZF. Co se týče 300C.

Buick je legendární americká značka a LaCrosse je svébytný model , který nemá ani nic společnýho s Oplem. V USA je to něco mezi mainsreamem a prémií.

Jen aby sis ujasnil pojmy

:-)
28. 5. 2017 08:43
Re: Můžou....
Stejně tak můžu já popychovat tebe...

Jak krásné musí být žít ve světě, kde nejlepší je Cadillac a ostatní jsou šroty.
Avatar - Barrichello
28. 5. 2017 13:40
Re: Můžou....
Jenže já nefandím jenom Cadillacu narozdíl od některých co mají jen tu Škodu.

Jinak byl sem včera na srazu veteránů a cca 30% aut ameriky a dalších 20% britské vozy. 10% ruské a 30% domácí produkce.

Je zajímavé že ty slavné vozy západu tvořily s bídou 10% a to krom pár mercedesů byly ještě všechno italské káry Ferrari, Fiat a Lancia
28. 5. 2017 14:52
Re: Můžou....
A co prosím ty šedesát let staré auta vypovídají o autech, které jsou vyrobeny v roce 2017? ... To je jako kdybych hodnotil ekonomiku ČR v roce 2017 statistikami z roku 1940...

Jinak je vtipný, jak tu ukazuješ, že je lepší si koupit nějaký ty tvoje "ameriky", přitom se tu ani oficiálně neprodávají a pokud se tu už nějaká objeví, například ta tvá CTS, tak stojí mega a půl a to s jak jsi říkal "oturbeným vysavačem."

Dál je taky super jak opovrhuješ interiérem Superbu a místo něho doporučuješ Ford Taurus, nebo Chrysler 300, tam je ten interiér totiž přímo chuťovka...
Avatar - Barrichello
28. 5. 2017 16:18
Re: Můžou....
300C má interiér v pohodě, je tam několik verzí, rozhodně není jen jedna varianta jako dřív, každej si může vybrat.

A Taurus SHO sem doproučoval zejména kvůli motoru, je to sice 3,5 Ecoboost turbo ale furt lepší jak R4. To auto na svojí kategorii umí být velmi zábavné.
Avatar - Barrichello
27. 5. 2017 08:04
Re: Můžou....
Cadillac tady i v Německu má ofiko prodejce, ale nevozí se tenhle motor, teda vozí ale v XT5. Takže není problém se domluvit na oservisování i u ofiko dealerů, technika je stejná, jen holt dovoz by musel být individuální.

A Ford, Buick či Chrysler není problém přivézt.
Takže V6 jsou, není potřeba brčet že nejsou, stačí si je vybrat a koupit.
26. 5. 2017 17:57
Interiér
Já teda pořád na tom interiéru nic tak špatného nevidím... Materiály jsou řekl bych naprosto ok, jen ty dveře, o kterých bych ale neřekl že jsou z laciných materiálů, jen nejsou tak moc členitý..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
27. 5. 2017 10:21
No, to je dobře...
A kdy sladí přechod palubky do předních dveří? Autoři designu těchto dvou designů se buď neznali, nebo se neměli rádi.

A už je slícovaná kapota s předními blatníky?

Nejde si aspoň připlatit za větší zpětná zrcátka?

A už ta dvouválcová 1.4 přestala třepat podlahou - teda když běží v tom dvouválcovým režimu...
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2018 13:55
material
Jediny co u sedacek uprednostnuji je z jakeho jsou materialu, davam prednost kozenym. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
18. 12. 2018 18:01
Re: material
To tahání kostlivců ze skříně mě občas zmátne. A pak si člověk všimne, že tohle je rok a půl starý/á článek/diskuse... ;-)