Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
5
/
12
Prohlédnout znovu
Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
|
acz
Jen u některých aut je místo pro nouzový hever z výbavy vozidla shodné s tím pro dílenský zvedák.
|
acz
Například u Octavií II a III tomu tak je.
|
acz
Ovšem jedničková oktávka se za práh smí zvedat jen heverem z výbavy vozidla.
|
acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
|
acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
|
acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
|
acz
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
|
acz
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
|
acz
Šrouby zatočíme ručně. Ideální jsou k tomu prodloužené nástavce. Sada tří velikostí vyjde zhruba na pětistovku.
|
acz
Ještě na zvedáku lehce utáhneme, abychom měli jistotu, že si kolo sedlo dřív, než na něm spočine hmotnost vozu. Ofi ciální předpis stanoví 30 N.m, ale toto můžeme udělat i normálním klíčem podle citu.
|
acz
Pro fi nální utažení bychom měli mít momentový klíč
|
acz
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!