Výměna žárovky světlometů: Nadávky, nervy a občas i krev!
1
/
14
Prohlédnout znovu
Výměna žárovky světlometů: Nadávky, nervy a občas i krev!
Video se připravuje ...
Výměna žárovky světlometů: Nadávky, nervy a občas i krev!
|
acz
Panda má pojistkovou skříňku nastojato a při výměně žárovky nepřekáží. Žárovku i s konektorem prostě vytáhnete ven.
|
acz
Kia cee´d: Dle návodu k obsluze se nárazník sundat nedá, byť potřebné nářadí (klíč dvou velikostí, šroubovák) k tomu ve výbavě je
|
acz
Kia Venga: Vozy s výše umístěnými světlomety k nim mívají lepší přístup, u malých MPV však komplikovaný krátkou kapotou
|
acz
Škoda Octavia III
|
acz
Opel Astra H má otvor v podběhu. Po jeho vytažení vypadává kilo bláta. Žárovku jím však vyměnit lze, pokud vám tedy nevadí, že se celí ušpiníte.
|
acz
Dvoumístný smart má motor vzadu, kapota jeho první generace tak není otvírací. Doplnění kapaliny ostřikovačů, ale třeba i výměnu žárovky tak máte zvládnout po demontáži malinkých mřížek pod čelním sklem.
|
acz
Renault Modus: Žádný „jednoduchý“ postup na výměnu žárovky neexistuje, pod krátkou kapotou není šance se k ní dostat. Servisy (i šikovní uživatelé) sundávají nárazník.
|
acz
Citroën C1: Konektor je netypicky provlečený skrz gumo-vé krycí víčko, jehož sundáním jinde demontáž žárovky začí-ná. Víčko nesejmete, dokud konektor nevytáhnete. Žárovka však uvnitř drží na tenkém péru a při silnějším zatáhnutí hrozí, že jej vytrhnete a poškodíte světlomet. Přidržet si ji druhou rukou jako u všech jiných aut zde nemůžete – stále jste totiž nesundali víčko.
|
acz
Renault Mégane II: Žárovka se má měnit otvo-rem v podběhu, ten je však nepochopitelně asi o dvacet centimetrů níže, než by bylo potřeba. Nezbývá než tam ruku strčit až po loket, zalo-mit a snažit se ve zkroucené pozici nahmatat zadní část světla.
|
acz
Dražší auta vás na prasklou žárovku upozorní hlášením na pří-strojové desce. U levnějších musíte dělat klasickou „kontrolu“ před jízdou.
|
acz
Pokud prasklá žárovka vypadá nějak takhle, okamžitě nechte opravit alternátor. Výměna uhlíků nic nestojí a zabrání dalším škodám.
|
acz
video svetmotoru
|
acz
BMW na umělecké vlně: Abstraktně zbarvené i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. Přitom nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit teď dojede dál. Nová varianta s větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!