Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
12
/
34
Prohlédnout znovu
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Nejprve se vyrobí model z umělého dřeva (vpravo). Do něj se následně obtiskne speciální pryž, která poslouží jako základ pro sádrový model.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Forma váží několik set kilogramů. Zde již opracovaná míří na rozřezání.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
V dílně jsme se setkali s celou řadou obráběcích strojů
|
acz
Takto vypadá forma po odlití. Vnitřní i vnější část se musí obrobit.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Odvětrávací otvory se většinou vrtají manuálně. I to už ale dnes zvládnou stroje.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Bočnice jsou nejprve tepelně zpracovány. Až pak se soustruží na strojích CNC, které zároveň zhotoví i otvory pro odvzdušnění. Do bočnic se tvoří prostor pro výměnné štítky. Vše se při lisování otiskne na plášť.
|
acz
Trojrozměrný tisk probíhá na speciálních strojích za miliony. Detaily jsou výrobním tajemstvím.
|
acz
A je hotovo! Finální forma se právě obtiskla do pneumatiky.
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz