mam rad pandu aj novy 500L sa mi paci a klasicka 500ka je uz teraz legenda :yes:
este by to chcelo nieco sportove ako stara dobra barchetta alebo coupe od pininfariny - to boli paradne fiaty, skoda ze dnes uz take nieco fiat nevyraba
fiatu fandim ;-) vyroba a predaj v cine im len a len pomoze, super sprava :yes:
Mňa len fascinuje, keď si žobrák požičiava peniaze a kupuje si podiel v Chrysleri.
Nech sa Marchionne konečne spamätá a začne robiť autá, ktoré obstoja v europskej konkurencii. V Číne sú už natlačení všetci, tak nech si nemyslí, že práve tam je pre Fiat "zem zasľúbená"!
Máš pravdu, ale... tady se na to kaká, tady se dá raději speciálně prostor kašpimu..., stejně tak na vedení...
je to jedno.. už se nerozčiluju... Jinak v Číně se toho dělalo víc i těch společných podniků tam je (snad i dosud) víc... Svého času se tam dělala i Regata a další auta (tedy v době, dky tam mohl VW montovat tak leda Brouka)...
Jediný problém vidím jenom v tom, že tohle je přinejmenším sporné. Sám píšeš, že FIAT v Číně auta vyráběl, ale celý projekt skončil neúspěchem. To tedy logicky znamená, že v současné době tam žádná auta nevyrábí a ten Dodge s logem Fiatu bude nově vyráběn v závodě, který se staví. To, že tam auta vyráběl a skončil, přece nijak nezpochybňuje fakt, že teď nevyrábí a vyrábět bude.
JInak se nechci zastávat redakce za každou cenu, ale ve srovnání s tzv. každoudenní žurnalistikou všech typů médií patří AUTO.cz ještě tak k těm lepším a je od toho tady máme diskuzi, aby ti, co ale skutečně neco vědí a mají informace (tím a priori vylučuji oba přitakávače v diskuzi - wolffa a toppera, jejichž ubohost je tady všeobecně známá...) případné opravy a upřesnění provedli. Bohužel, na rozdíl od redakce tady řada diskutujících šíří nesmysly, nad kterými zůstává zdravý rozum stát v údivu, nicméně papouškování pár věcí furt dokola už taky dost nudí. Zrovna bláboly wolffa o fiatu a VW jsou toho nejlepším důkazem.
Nechci tě odrazovat, ale to, co dělá web a vlastně i jakékoliv médium úspěšným, je množství lidí, kteří tu více tu méně ony informace i "informace" aktivně vstřebají. U novin a tiskovin je to obecně množství prodaných výtisků (které v posledních letech kleslo leckde až o třetinu), u televizí jsou na to podstatně méně vypovídající peoplemetry no a webech je to dáno registrací počtu navštívených (což je samozřejmně objektivnější, než ty peoplemetry u televizí). Blesk píše směs lží, polopravd, nesmyslů a výmyslů, ale jeho švycarského majitele to necháva v klidu, protože je to nejprodávanější deník. No a z takto získaných počtů četnářů/diváků/návštěvníků se pak odvozují ceny za reklamu ať už ověřenou nebo skrytou a pouze o tu tady jde, protože z toho jdou prachy. Za šíření pravdy nikdo nikoho neplatí. Pravda a objektivita je vždycky jenom relativní, nicméně ani tu objektivní bych v jakémkoliv dnešním médiu rozhodně nehleda. A pokud ti to připadá cynické, tak věz, že na získání alespoň trochu objektivních informací lze využít internetu, nicméně zase to vyžaduje jistou dávku odstupu, myšlení a sebekázně - ono může totiž nastat to, že naše chtěné a často až utkvělé představy dostanou ránu jak hrom, když si o něčem zjistíme fakta a souvislosti poněkud více do šířky a hlobky.....
Takže na tvém místě bych se na nějaké "upozorňování" redakce vykašlal a pokud informace máš, sem s nimi. Nakonec, co se AUTO.cz týká, na rozdíl od třeba Idnesu či ostatních, tady se redaktoři alespoň občas omluví nebo opraví. Když to porovnám s blábolením o tak jednoduché a průhledné věci, jako je třeba Euro ve fotbale, kde zjevně "nestranní" experti, kteří přímo září "nezávislostí" provádějí drze ve všech médiích PR ve prospěch zkorumpovaného vedení FAČR a z větší části neschopných a odpudlivých hráčů za servilní a bezvýhradné podpory všech zúčastněných novinářů, tak proti tomu jsou sem tam nepřesné informace na AUTO.cz úplná prkotina.
A teď zpět k FIatu, Chrysleru a Číně. Já jsem se až dosud domníval, že FIAT v Číně vyrábí, před pár lety jsme na autosalonu ve Frankfurtu viděli čínské Bravo současné generace sice s jiným znakem a lehkým faceliftem, ale bylo to jednoznačně Bravo. Víš o tom něco?
Jednu dobu býval v televizi i takový jeden (nejen) Kung Fu blbej film..., kde v hlavní roli byla právě supermoderní fabrika a z ní vyjetý produkt... Nebylo to nic menšího než Regata pro čínský trh...
Jistě by se to dalo dohledat..., ale fakt se mi nechce... Jistě by se to dalo dohledat i v nějakém starším ročním autokatalogu (které každý rok vycházejí)... těch výrobců tam bylo (a asi ještě je) víc...
Nějak se mi to nezdá. Regatu vyráběli krom italů taky turci (Tofas, ale to byla kastle Regaty na podvozku Mirafiori) a argentinci (Sevel), ale že by jí dělali číňani? V katalogu 1985 teda mezi číňákama neni. Novější nemám, možná by mohla být někde tak kolem 1987, třeba.
Jedna možnost je: pokud to byl film Hurá! (v originále Gung ho), tak tam skutečně byla továrna a v ní regaty. Šlo tam o to, že japonci otvíraj automobilku v USA. Jenže to celý byla filmová fiktivní továrna a točilo se to ve fabrice Fiatu v argentině. ;-)
Ne, že by to bylo až tak důležité, ale Tofas, který máš na mysli byla celá Mirafiora se světly a maskou připomínající Regatu. (Obtížně by se dávala kastle auta s předním náhonem na podvozek - motor vpředu, zadní náhon.)
No nevím co to bylo za film..., ale to auto tam bylo celkem v hlavní roli... ale dal bych ruce do ohně, že to byl čínský film... Ale..pokud yb to bylo tka jak píšeš, tak bys mě dostal... ;-)
Fiat má v současnosti v Číně buď ve formě joint venture nebo samostatně celkem 9 továren. Na tuto info stačí i Google. Uvědomte si, že Fiat je druhý největší světový výrobce zemědělské a stavební techniky.