Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vyrábět auta v Číně začal už i Fiat

Závod je součástí společného podniku mezi Fiatem a společností GAC.
Zpět na článek
30. 6. 2012 18:30
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2012 08:37
fiatu drzim palce
:yes:

mam rad pandu aj novy 500L sa mi paci a klasicka 500ka je uz teraz legenda :yes:

este by to chcelo nieco sportove ako stara dobra barchetta alebo coupe od pininfariny - to boli paradne fiaty, skoda ze dnes uz take nieco fiat nevyraba

fiatu fandim ;-) vyroba a predaj v cine im len a len pomoze, super sprava :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 6. 2012 09:50
Re: fiatu drzim palce
Mňa len fascinuje, keď si žobrák požičiava peniaze a kupuje si podiel v Chrysleri.
Nech sa Marchionne konečne spamätá a začne robiť autá, ktoré obstoja v europskej konkurencii. V Číne sú už natlačení všetci, tak nech si nemyslí, že práve tam je pre Fiat "zem zasľúbená"!
29. 6. 2012 08:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
29. 6. 2012 09:03
Re: Opet nesmyslný nadpis
Máš pravdu, ale... tady se na to kaká, tady se dá raději speciálně prostor kašpimu..., stejně tak na vedení...
je to jedno.. už se nerozčiluju... Jinak v Číně se toho dělalo víc i těch společných podniků tam je (snad i dosud) víc... Svého času se tam dělala i Regata a další auta (tedy v době, dky tam mohl VW montovat tak leda Brouka)...

Ale to je už asi jedno..
29. 6. 2012 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2012 14:34
Re: Opet nesmyslný nadpis
Jediný problém vidím jenom v tom, že tohle je přinejmenším sporné. Sám píšeš, že FIAT v Číně auta vyráběl, ale celý projekt skončil neúspěchem. To tedy logicky znamená, že v současné době tam žádná auta nevyrábí a ten Dodge s logem Fiatu bude nově vyráběn v závodě, který se staví. To, že tam auta vyráběl a skončil, přece nijak nezpochybňuje fakt, že teď nevyrábí a vyrábět bude.

JInak se nechci zastávat redakce za každou cenu, ale ve srovnání s tzv. každoudenní žurnalistikou všech typů médií patří AUTO.cz ještě tak k těm lepším a je od toho tady máme diskuzi, aby ti, co ale skutečně neco vědí a mají informace (tím a priori vylučuji oba přitakávače v diskuzi - wolffa a toppera, jejichž ubohost je tady všeobecně známá...) případné opravy a upřesnění provedli. Bohužel, na rozdíl od redakce tady řada diskutujících šíří nesmysly, nad kterými zůstává zdravý rozum stát v údivu, nicméně papouškování pár věcí furt dokola už taky dost nudí. Zrovna bláboly wolffa o fiatu a VW jsou toho nejlepším důkazem.

Nechci tě odrazovat, ale to, co dělá web a vlastně i jakékoliv médium úspěšným, je množství lidí, kteří tu více tu méně ony informace i "informace" aktivně vstřebají. U novin a tiskovin je to obecně množství prodaných výtisků (které v posledních letech kleslo leckde až o třetinu), u televizí jsou na to podstatně méně vypovídající peoplemetry no a webech je to dáno registrací počtu navštívených (což je samozřejmně objektivnější, než ty peoplemetry u televizí). Blesk píše směs lží, polopravd, nesmyslů a výmyslů, ale jeho švycarského majitele to necháva v klidu, protože je to nejprodávanější deník. No a z takto získaných počtů četnářů/diváků/návštěvníků se pak odvozují ceny za reklamu ať už ověřenou nebo skrytou a pouze o tu tady jde, protože z toho jdou prachy. Za šíření pravdy nikdo nikoho neplatí. Pravda a objektivita je vždycky jenom relativní, nicméně ani tu objektivní bych v jakémkoliv dnešním médiu rozhodně nehleda. A pokud ti to připadá cynické, tak věz, že na získání alespoň trochu objektivních informací lze využít internetu, nicméně zase to vyžaduje jistou dávku odstupu, myšlení a sebekázně - ono může totiž nastat to, že naše chtěné a často až utkvělé představy dostanou ránu jak hrom, když si o něčem zjistíme fakta a souvislosti poněkud více do šířky a hlobky.....

Takže na tvém místě bych se na nějaké "upozorňování" redakce vykašlal a pokud informace máš, sem s nimi. Nakonec, co se AUTO.cz týká, na rozdíl od třeba Idnesu či ostatních, tady se redaktoři alespoň občas omluví nebo opraví. Když to porovnám s blábolením o tak jednoduché a průhledné věci, jako je třeba Euro ve fotbale, kde zjevně "nestranní" experti, kteří přímo září "nezávislostí" provádějí drze ve všech médiích PR ve prospěch zkorumpovaného vedení FAČR a z větší části neschopných a odpudlivých hráčů za servilní a bezvýhradné podpory všech zúčastněných novinářů, tak proti tomu jsou sem tam nepřesné informace na AUTO.cz úplná prkotina.

A teď zpět k FIatu, Chrysleru a Číně. Já jsem se až dosud domníval, že FIAT v Číně vyrábí, před pár lety jsme na autosalonu ve Frankfurtu viděli čínské Bravo současné generace sice s jiným znakem a lehkým faceliftem, ale bylo to jednoznačně Bravo. Víš o tom něco?
Avatar - Stejsn
29. 6. 2012 11:16
Re: Opet nesmyslný nadpis
Regata se montovala v Číně? Máte o tom nějaké důvěryhodnější zprávy?
29. 6. 2012 11:58
Re: Opet nesmyslný nadpis
Jednu dobu býval v televizi i takový jeden (nejen) Kung Fu blbej film..., kde v hlavní roli byla právě supermoderní fabrika a z ní vyjetý produkt... Nebylo to nic menšího než Regata pro čínský trh...
Jistě by se to dalo dohledat..., ale fakt se mi nechce... Jistě by se to dalo dohledat i v nějakém starším ročním autokatalogu (které každý rok vycházejí)... těch výrobců tam bylo (a asi ještě je) víc...
29. 6. 2012 14:36
Re: Opet nesmyslný nadpis
Blbej Kung Fu film? To mně ani nepřekvapuje, žes na to čučel, to je přesně potrava pro teb - jak se říká, svůj k svému. >:D
Avatar - Stejsn
29. 6. 2012 15:16
Re: Opet nesmyslný nadpis
Nějak se mi to nezdá. Regatu vyráběli krom italů taky turci (Tofas, ale to byla kastle Regaty na podvozku Mirafiori) a argentinci (Sevel), ale že by jí dělali číňani? V katalogu 1985 teda mezi číňákama neni. Novější nemám, možná by mohla být někde tak kolem 1987, třeba.

Jedna možnost je: pokud to byl film Hurá! (v originále Gung ho), tak tam skutečně byla továrna a v ní regaty. Šlo tam o to, že japonci otvíraj automobilku v USA. Jenže to celý byla filmová fiktivní továrna a točilo se to ve fabrice Fiatu v argentině. ;-)
29. 6. 2012 17:51
Re: Opet nesmyslný nadpis
Ne, že by to bylo až tak důležité, ale Tofas, který máš na mysli byla celá Mirafiora se světly a maskou připomínající Regatu. (Obtížně by se dávala kastle auta s předním náhonem na podvozek - motor vpředu, zadní náhon.)
Avatar - Stejsn
29. 6. 2012 20:10
Re: Opet nesmyslný nadpis
No ona v podstatě je pravda tak uprostřed [odkaz] :-)
29. 6. 2012 18:00
Re: Opet nesmyslný nadpis
No nevím co to bylo za film..., ale to auto tam bylo celkem v hlavní roli... ale dal bych ruce do ohně, že to byl čínský film... Ale..pokud yb to bylo tka jak píšeš, tak bys mě dostal... ;-)

Možné je všechno... Regata je slavné auto :-)
Avatar - Stejsn
29. 6. 2012 21:01
Re: Opet nesmyslný nadpis
Já se zajímám o historii Ritma, Regata je jeho kufrová verze, tak mě ta zmínka o číně dost zaujala no.
30. 6. 2012 00:22
Neznalost
Fiat má v současnosti v Číně buď ve formě joint venture nebo samostatně celkem 9 továren. Na tuto info stačí i Google. Uvědomte si, že Fiat je druhý největší světový výrobce zemědělské a stavební techniky.
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2012 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.