Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba aut v ČR v 1. pololetí roku 2009 klesla o 11 %

Výroba aut v České republice za prvních šest letošních měsíců podle Sdružení automobilového průmyslu klesla o 11 % na 473 tisíc kusů. Za poklesem stojí mladoboleslavská Škoda, která upřednostnila výprodej skladových zásob před výrobou nových aut.
Zpět na článek
25. 7. 2009 16:28
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 20:19
neregistrovaný "exctenar"
25. 7. 2009 12:38
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "martinZA"
25. 7. 2009 16:28
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
stejne zije len vdaka blbosti dvoch narodov a podivnej politike pri podpisovani fleet zmluv
25. 7. 2009 16:59
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Ale no tak.Trochu hrdosti na náš český výrobek,i když vlastně asi není český ani z poloviny,ale produkují ho alespoň české ruce (nebo polské,ukrajinské,nebo které raději Škoda zaměstnává nebo zaměstnávala?).Neprodává se pouze dvěma národům,ale i dalším.A je vidět že prodeje ve vyspělích zemích jakou je třeba Velká Británie kde dosahuje podílu trhu kolem jednoho procenta plně odpovídá kvalitám produktu. :-!
neregistrovaný "exctenar"
26. 7. 2009 20:19
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
se ti divím, že to trotlům vysvětluješ...ještě jim třeba něco o tom, jaké % HDP udělá autařina,kolik % zahr. obchodu=export...ale to je jako házet perly,proč...navíc nejlepší auto je kija ze žiliny,to ví přece každý,to je už i ve slabikářích >:D
nechme děti mávat ručičkama,kopat nožičkama,stejně lejno zmůžou :yes:
27. 7. 2009 15:22
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Nikomu nic vysvětlovat nemusím.A tebe ta kija ze Žiliny také hodně dráždí,že ji často zmiňuješ,aniž by k tomu byl důvod.Nevyrábí ani u nás a sousedních automobilek je hodně.A vlastně má i u nás nad jedno procento,dokonce i v té Velké Británii (jako nestranná země,není to domácí trh,ani tam nesídlí vlastník),takže je steně kvalitní jako Škoda.Takže ať si každý vybírá co chce. ;-)
27. 7. 2009 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2009 13:50
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Dal ti nějaký majitel škodovky přes zadel, že se tady tak vztekáš. Ale předvěď ještě nějakou kreaci - blb wolf se tady už radši moc neukazuje, tak bys ho mohl nahradit. Jenom se přece jenom musíš víc snažit....
28. 7. 2009 13:47
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Ty toho o těch autech asi moc nevíš, zejména pak op prodejních číslech a podílu na trzích. Ten slovenský je marginální (cca až 13) a ten český je tuším 5. Hlavním trhem pro škodovku je Německo - přes 100 tis. aut ročně, 8x tolik, co na Slovensku.

Jinak naštěstí ne každá Slovák je blb, tak mluv jenom sám za sebe a nás Čechy můžeš vynechat úplně. O fleetových prodejích taky víš starou belu, holt máš asi nějaký komplex méněcenosti z nějakého cesťáka s Oktávii s mříží a neustále tady s tím jenom otravuješ.
28. 7. 2009 14:54
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Má to jednu chybu,že německý trh,je domácí pro vlastníka Škody (bráno jako levnější VW).Zkus trhy,které nemá s těmito firmami,nic společného.Velkou Británii,Itálii,Francii,Rusko,atd.
28. 7. 2009 17:03
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Všechny trhy, co jsi jmenoval jsou před Slovenskem, V Rusku a v Číně se prodá víc škodovek než u nás a Francie, Itálie, Španělsko (o GB ani nemluvě) jsou před Slovenskem stejně jako Polsko nebo Indie. V případě Francie a Itálie mně ta čísla docela šokovala, ale větší bomba byla aktuální anketa JDPowers o spokojenosti zákazníků ve třech hlavních evropských zemích - ve Francii snad dokonce škodovka vyhrála jednu kategorii (tuším to byl Roomster - v zemi Berling a Modusů) a dobře si vedla i Oktávie II. Jinak k tomu Německu, když Němci berou škodovku jako levnější VW, který vlastní, proč se stejně nechovají k SEATU? A proč berou Ford a Opel jako německou značku, ačkoliv např. Ford to má rozhozené po celé Evropě (GB, Belgie, Španělsko, Polsko a teď i Rumunsko) a Opedl patřil do GM, podle téhle logiky je to obojí "Amerika".

Jinak co by pravidlný sledovatel DSF - v Automagazinu při prezentaci nového Pola byly jako hlavní konkurenti uvedeni - der kleine Tscheche - Fabia a potom Ford Fiesta a Opel Corsa. K Fábii bylo řečeno (na rozdíl od místních "znalců"), že jeho kvalita je stejná jako u Pola a část jeho motorizace pochází z Čech.
28. 7. 2009 18:36
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
No tak pokud se nemýlím tak na Slovensku má Škoda velký tržní podíl (tradice ze společného státu,ale hodně už ztratila).Těžko bude mít tím pádem větší tržní podíl v Rusku,Číně,Itálii,Francii,Španělsku,atd.… snad chceš říci,že je tam nejprodávanější alespoň dovozová značka?Že má třeba kolem 20% podílů trhu?Všude se pohybuje v řádu procenta,maximálně dvou.Prodá tam méně než třeba korejské automobilky.
Na to J.D.Power dej odkaz.Já ti dám také jeden.[odkaz]
28. 7. 2009 19:06
Re: pro me za me at ma skodovka pokles treba 100%
Konkrétně třeba Čína,nedávno zde proběhla zpráva o rekordním prodeji v Číně za první pololetí,prodej byl asi 46000 aut.Toto množství některé automobilky na čínském trhu prodají za JEDEN měsíc,né za půl roku.Za rok se v Číně prodá 10 milionů aut,takže Škodovka tam bude mít tak pouhé 1%,které vyzdvihuješ až do nebe.Takto je to ve většině zemí.Co je pro Škodu rekordní je pro jiné běžná praxe.