Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba nové Octavie Tour začne v tomto týdnu

Škoda Auto začne v tomto týdnu v závodě v Mladé Boleslavi vyrábět novou Octavii Tour.
Zpět na článek
8. 11. 2010 20:29
8. 11. 2010 20:46
8. 11. 2010 21:16
9. 11. 2010 14:52
9. 11. 2010 16:14
8. 11. 2010 21:04
9. 11. 2010 09:47
9. 11. 2010 08:02
9. 11. 2010 08:38
9. 11. 2010 09:51
9. 11. 2010 12:01
9. 11. 2010 12:47
8. 11. 2010 20:29
vyroba kvasiny
Nechci rýpat ale v přehledu vyráběných modelů v Kvasinách chybí Roomster ;-)
Rozbalit vlákno
3
8. 11. 2010 20:39
Re: vyroba kvasiny
A ještě drobnost co se týče přesunu výroby Roomsteru do Vrchlabí jedná se pouze o konečnou montáž svařovat a lakovat se bude nadále v Kvasinách
8. 11. 2010 20:41
Re: vyroba kvasiny
A ještě drobnost co se týče přesunu výroby Roomsteru do Vrchlabí jedná se pouze o konečnou montáž svařovat a lakovat se bude nadále v Kvasinách.
8. 11. 2010 20:46
Ten motor...
Az na ten obstarozny az muzealny motor 1.6MPI je to celkom dobre auto. Vizualne urcite lepsie, ako sucasna Octavia...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
8. 11. 2010 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - saldy
8. 11. 2010 21:16
Re: Ten motor...
hele teď tu máme zbrusu nové auto staré generace a to se sakra počítá >:-[]
9. 11. 2010 07:32
Re: Ten motor...
heh, ten motor sa taha historiou skodovky uz od cias felicie. Pouzival ho aj golf, polo, toledo, ibiza, a co ja viem co este. Pouziva sa uz minimalne 15 rokov, bez nejakej konstrukcnej zmeny...
9. 11. 2010 08:28
Re: Ten motor...
Tento motor ve Felicii nikdy nebyl.
9. 11. 2010 13:02
Re: Ten motor...
zeby si si najprv o tom nieco zistil, kym nieco trepnes. co ty na to? ;-)

[odkaz]
9. 11. 2010 13:19
Re: Ten motor...
dávate špatný odkaz (tento motor se do touru dávat nebude)
9. 11. 2010 13:22
Re: Ten motor...
Ty by ses měl naučit lépe číst než začneš někam odkazovat, navíc já to nepotřebuji nikde na wikipedii hledat. Znovu tvrdím, že tento motor se do Felicie nikdy nedával. Kdyby jsi to přesto nepochopil, tak ti prozradím, že motor na který zde odkazuješ je úplně jiný než ten, který se montuje do této Octavie. Tak ještě chvíli hledej na internetu, třeba najdeš rozdíly (vrtání, zdvih atd.) ;-)
9. 11. 2010 14:52
Re: Ten motor...
myslím, že sa mýliš. Felicie mali (aj podla toho odkazu z Wiki) SPI variantu, a Oktávku má MPI variantu. Možno je tam nejaký spoločný základ, ale tak to robí kde kdo, doležitý je skor výsledok.
9. 11. 2010 15:09
Re: Ten motor...
Myslím, že se mýlíš. Právě že ten základ je ÚPLNĚ jiný.
Avatar - saldy
9. 11. 2010 16:14
Re: Ten motor...
na tom nesejde, ten motor bude od nyní ve spojení s T2 koryfej jízdní dynamiky, spotřeby a provozních nákladů dále největší přítel dětí, míru a běžců na dlouhé tratě :yes:
8. 11. 2010 21:04
Nestihli...
Sakra, že pánov vo VW skôr nenapadlo faceliftovanú Octaviu II nazvať novou generáciou.... :-( Prepásť takú príležitosť...
Rozbalit vlákno
1
8. 11. 2010 22:23
Škoda si ide ukrojiť ďalšiu časť z trhového koláča!
Keď sa tak nad tým zamyslím, toto je vynikajúci krok. Škoda momentálne ponúkne automobil, ktorý bude konkurovať všetkým lacným sedanom na trhu. Čo na tom, že sa jedná o starší model a že motorová paleta je skutočne zúfalá. Napriek tomu mám pocit, že sa to bude veľmi dobre predávať. Tá cena je totiž skutočne veľmi nízka. A keby som to chcel porovnávať aj s nižšou triedou a keď tak pozerám na tie cenníky a to u samotnej Škody... Čo si teraz človek kúpi radšej? Novú Fabiu, alebo Octaviu Tour? Som veľmi zvedavý... ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2010 08:02
EURO 5
Tak nevím, jestli si z nás někdo ze škodovky nedělá legraci. Oficiálním zdůvodněním vyřazení Octavie Tour I z výroby bylo, že její motor neplní euro 5. Teď se objeví Tour II se stejným motorem, který euro 5 plní....

Ještě k tomu tolik kritizovanému motoru: já jsem 1.6 MPI používal v Golfu V a krom vyšší spotřeby ve městě (pražský provoz 10 až 11 litrů) bez jediné závady. Ať bylo +30 nebo -20 prostě 3 otočení startéru a motor běžel, spolehlivost :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Slavek-TDM
9. 11. 2010 08:38
Re: EURO 5
Podle meho neni presne, ze O1 konci kvuli neplneni Euro5 - to se tyka pouze motoru 1.9TDI PD a 1.8T 110kW (ackoliv s nim by to nemusel byt az takovy problem splnit - ale neni duvod). O1 letos konci homologace - uz jednou prodlouzena nekdy v roce 2003.
9. 11. 2010 09:51
Re: EURO 5
jsi měl fakt spotřebu 10-11 po Praze? Já se s atmo 1.4 dostanu v zimě tak na 8.5l a to je už fakt šmrdlání se v zácpách. Teď když už nemusím jezdit přes centrum je to tak +/- kolem 8l.

jinak podle mě slušná nabídka. 1.6 bohatě stačí pro vetšinu populace, osvedčený motor bez výraznějších bolístek za fajn cenu. :yes:
9. 11. 2010 12:01
Re: EURO 5
Jo, to víš, každý den ve špičce v centru :no: ale ta 1.6 brala 11 litrů tam, kde 1.4 těch 8,5 co píšeš, takže spotřebu bych viděl jako jediný nedostatek toho motoru.
9. 11. 2010 12:47
Re: EURO 5
hmm, mi to příjde jako docela výrazný rozdíl při rozdílu v objemu 0.2l a +/- 20k výkonu. Hlavně u mně ježdění přes centrum vs. neježdění přes centrum dělá rozdíl tak 0.5-1l, v létě třeba není problém atakovat 7l mimo centrum.
9. 11. 2010 08:19
50 kousků denně...
Není to nějak málo? Kdyby se jelo 365 dní v roce, vyrobí 18 250 ks....

Myslel jsem, že stará Tourka se přestala vyrábět v létě...jsem z toho voľaaký zmetěný. Asi tedy výroba běží, ale u nás se od léta neprodává? Neví někdo? :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Slavek-TDM
9. 11. 2010 08:40
Re: 50 kousků denně...
O1 konci tento tyden, ale u nas se od leta neprodava...
Avatar - JGucci
9. 11. 2010 14:46
Re: 50 kousků denně...
Tak dnes (9.11.2010) je to bohuzel tady - na AKTUALNE.CZ je foto posledni Octavie I :-( :-( :-( Má poradove cislo 1 442 126 .......skoda, ze to nedotahli na 1,5 mil kusu ;-\ :'-( Nikde se nepise, zda-li se tato Octavia i nadale dela v Indii, ale asi ne :-(
9. 11. 2010 19:24
Re: 50 kousků denně...
Já právě myslel, že se OI tour montuje ještě na Ukrajině. Že končí až dnes u nás, to jsem fakt překvapený :-O
9. 11. 2010 09:58
Re: 50 kousků denně...
vždy je lepší zvýšit kapacitu podle poptávky než mít plný sklad aut, která se pak musí prodávat v akcích ;-)

staré Tour se myslím prodávalo poslední roky kolem 10tis., takže těžko čekat, že by tam byl teď růst o 300-400%
9. 11. 2010 19:29
Re: 50 kousků denně...
Já právě vycházel z toho, co píšou v článku. Za 2009 se vyrobilo cca 43tis OI Tour, proto mě překvapilo, že teď počítají ani ne s polovinou...Leda by v těch 43tis.byly i auta smontovaný venku (Ukrajina, Indie) :-O
9. 11. 2010 11:16
Re: 50 kousků denně...
My na ní pořád dodáváme díly. Takže opravdu ještě jede, ale že končí tehnle týden, to jsem nevěděl.
Avatar - F127
9. 11. 2010 12:25
Re: 50 kousků denně...
Minulý týden jsem potkal několik návěsů s naloženými novými Toury 1, hodně z nich bylo v ostře žluté (taxikářské?) barvě, taky mě to zarazilo, myslel jsem, že se už nevyrábí.
9. 11. 2010 12:48
Re: 50 kousků denně...
to byly Tour RS >:-[]
9. 11. 2010 23:05
Barevna paleta
Samy vyblity barvy,hlavne ty metalizy. Troska pestrosti by tource neskodilo.
Rozbalit vlákno
0