Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Výroba nového Audi TT zahájena, další investice jsou na cestě

Ondřej Láník
Diskuze (44)
Nové Audi TT Coupé se začalo tento týden vyrábět v maďarském Györu. Po tom, co bylo vyrobeno 270 tisíc vozů první generace, se chystá výrazné rozšíření kapacity závodu. Finální montáž Audi TT se v Maďarsku rozroste o další výrobní procedury.

Nové Audi TT Coupé se začalo tento týden vyrábět v maďarském Györu. Po tom, co bylo vyrobeno 270 tisíc vozů první generace, se chystá výrazné rozšíření kapacity závodu. Finální montáž Audi TT v Maďarsku bude podobně jako dosud využívat lakované karoserie dovážené z Ingolstadtu.

Audi investovalo do výroby nového TT asi 230 milionů euro a plánuje zvýšení kapacity až na 50 tisíc vozů ročně (pro TT a nový TT Roadster). Během následujících 5 let chce Audi investovat v Maďarsku až 1 miliardu eur. V minulém roce se v Györu vyrobilo jen 12 tisíc vozů Audi TT a TT Roadster, v roce 2004 23,5 tisíce automobilů. Na začátku roku 2007 bude spuštěn třísměnný provoz, ještě letos by ale mělo vzniknout asi 20 tisíc Audi TT Coupé.

Na evropské trhy by se nový model měl dostat nejdříve v září, ceny jsou v ve fázi zavádění na trh asi o 3000 euro vyšší než v případě předchozí generace.

Ondřej Láník
Diskuze (44)
14. 6. 2006 21:07
Re: NECO PRO
Parafrázuju Šimka s Grossmanem - Nestojí, nestojí, ale stát bude 8-s >:D :yes: Tak úvodem k tvé zmíňce o zesměšnění - to je vyločeno ze své podstaty. Neboť vymezovat akorda proti MB-C... už samo napovídá mnohé... takže obhálce MB-C nemá vlastně možnost uklouznout. Accord má výborné jízdní vlastnosti. Ve střední třídě. Komplex vlastností... Jardo, úplně všechno má... a nejen to, musí mít MB-C lepší. Tvá otázka nemůže takto vůbec stát. To je jako bys chtel nadnášet Logana nad Octavii. Ano i Logan výborně jede. Takže zpět. V premiovém segmentu je všechno lepší proto, že na všechno se užívají kvalitnější materiály, kvalitnejší komponenty. Laik to zjistí u kasy. Accord stojí tak dvě třetina Céčka. V té jedné třetině je ta nadstavba. Nechci se opakovat, ale usednutí do běžné střední a do premie je nebe a dudy. Mě spíš překvapuje tvá křeč, že tě vůbec může napadnout to měření. Ty segmenty... to jsou jiné světy... v životě, ano v životě, a to ani zde jsem se nesetkal, že by někdo porovnával jeden svět s druhým. Nepiš u té trojky od BMW jen o jízdních vlastnostech... vlez dovnitř... a hodnoť ergonomii, ovládání a dosažitelnost všech zařízení, páček a čudlíků... prostě... tohle všechno patří do premiové třídy. Samozřejmě, že se z premiové třídy přebírá do nižších pater... jak jde čas, tak to vnímáš... automatická klima, atd... takže samozřejmě, že novej model a 7 let stará premie jsou si blížší než-li obráceně. Honda na premiovej segment Accordem rozhodně nesahá... Snahu vystopujeme u H LEGEND... no, tak na ní můžem mrknout... co na to BMW5, nebo MB-E ;-)