Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Výroba nového Citroenu C5 startuje v Rennes

Ondřej Láník
Diskuze (99)
Vánoce nebyly ve východofrancouzské automobilce PSA časem klidu a pohody. Ve čtvrtek 20.12.2007 tam vyrobili poslední vůz předchozí generace a v následujících dnech pak proběhla přestavba výrobní linky na nový model.

Před Vánoci byl v Rennes vyroben exemplář první generace Citroenu C5 s pořadovým číslem 720.000. První citroen C5 se zde začal vyrábět v roce 2001. Při slavnostní ceremonii zazněla sebevědomá slova Yvese Falloueye ředitele továrny v Rennes, který slíbil, že nástupce umožní automobilce držet krok s německými automobily v oblasti kvality.

Následující dny byla s pomocí 500 zaměstnanců výrobní linka přestavěna na nový model, který se má na trhu objevit na jaře letošního roku. Výroba se naostro i když pozvolna rozjíždí tento týden.

Ondřej Láník
Diskuze (99)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2008 23:25
Re: Toto není Citroen
No proč, to jsem myslím detailně popsal. Nebuď povaleč a celé si to ještě jednou přečti >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 1. 2008 17:19
Re: Bon voyage "Ë"
Docela tu situaci, kdy jsi seděl v C5 měníš, nemyslíš? Prvně jsi prohlašoval, že první kousky jsou už v ČR, teď, že jsi v tom seděl ve Francii. První snímky vozu zde byly koncem září, oficiální přdstavení v polovině října. Pak jsme měli jen fotky a auto v pohybu na videu. Píše se to lehce, tohle jsem řídil, v tomhle jsem seděl, tohle mám doma. Proto ta skepse...
Avatar - Ronault.
6. 1. 2008 14:20
Re: tak uz dost demagoii
Víceméně souhlas :yes: Snad bych jen dodal, že například německé tabulky spolehlivosti dle jejich autoklubu jsou taky slušný podvrh. Nejlépe na tom čerpá domovský VW, který si vytvořil vlastní hustě pokrytou síť "žlutých andělů", takže majitel nepojízdného Golfu volá VW, ten přijede, opraví a německý autoklub to ve statistice nemá, pak se není co divit, že se dokáže Golf držet relativně vysoko >:-[]
6. 1. 2008 14:15
Re: Toto není Citroen
ono je všetko relativne dnes sa na seba podobaju všetky auta,je ťažke odlíšiť sa ,moj nazor je,že Citroenu sa to s nvou C5tkou podarilo,sice niektore detaili sa možno ponášaju na už vyrábané modeli,ale taky problem ma snad každa značka...citroen začal upadať začiatkom 90rokou akymsi prvym naznakom lepších zajtrajškou bola C3 neskôr C2,ktore s vydarene ,C5 prvej generacie potvrdila,že Citroen znova hlada svoju niekdajšiu slávu.C4ka definitivne nastolila novu eru,už nebudu robiť klasicke auta,ale opať do istej miery futuristicke ako kedysi.a myslim,že tento dizajn je spravna cesta pre další vývoj Citroenu.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2008 13:34
Re: Bon voyage "Ë"
Hezké, hezké...ALE, kdo teda má tu možnost v ČR sedět v nové C5? A homologace, pokud se nepletu, se ani dělat nebude, protože když výrobek dostane homologaci od EU, tak nemusí dělat hologaci v ČR. Takže kde a z jaké funkce jsi Ty seděl v C5? Nebo ses ráno probudil a ruka v nočníku? >:D