No chybou...Pokud vím, s odbytem těch pár kousků, co jednou za čas vyrobí, v Číně problém nemají. Naděje na atakování evropské prémie si určitě nedělají.
Na 9-5 stavet nemuzou jelikoz na ten ma stale prava GM. V podstate vzali to jedine co meli jiz hotove. Auto je to super. Exterier nema chybu, v interieru by se dalo udelat par zmen. Pridat nejaky asistencni system, nastavit rozumnou cenu a je to konkurenceschopne auto.
To auto je pořád vzhledově velmi žádoucí, ale kvalitou použitých kompomentů a dílenského zpracování bych si nebyl tak docela jistý. To si prostě může koupit jen nějaký megaskalní příznivce značky. No, přejme mu to...
Je to úplně stejné jako třeba s kdysi slavnou značkou Sencor. Ta dělala v 80. letech skvělou elektroniku. Pak prohrála konkurenční boj se Sony. Značku koupili číňani a teď pod názvem Sencor zaplavují Evropu těmi nejlevnějšími šunty. Se SAABem to bude časem úplně ta samá písnička.
kdybych měl SAAB k něčemu přirovnat tak k zombi, kterou dvakrát oddělali a dvakrát přivedli k životu. Já se počítám mezi veliké příznivce značky (9-3 Convertible byl vždy můj sen) ale radši bych viděl tuto kapitolu za uzavřenou. Nedělá mi současná situace vůbec radost.
Jinak bych chtěl ještě říct, že NEVS není finská společnost, ale švédsko japonsko čínská.