Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výsledek luxusního duelu Bentley vs. Rolls-Royce: 1:0

V roce 2005 se dařilo více levnější značce z dvojice britských ikon. Obě dvě jsou sice již několik let v náručích německých automobilových koncernů, ale to zřejmě většině kupujících nevadí...
Zpět na článek
30. 1. 2006 05:32
neregistrovaný "tuky"
30. 1. 2006 08:41
neregistrovaný "Coroner"
30. 1. 2006 09:12
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 09:31
neregistrovaný "Johny"
30. 1. 2006 09:44
neregistrovaný "KW"
30. 1. 2006 10:05
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "KW"
30. 1. 2006 12:10
neregistrovaný "KW"
30. 1. 2006 11:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 10:59
neregistrovaný "Cynik"
30. 1. 2006 09:42
neregistrovaný "Jirka N."
30. 1. 2006 10:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 10:25
neregistrovaný "Tibby"
30. 1. 2006 11:06
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 11:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 12:44
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 12:28
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2006 12:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 13:30
neregistrovaný "ciello"
30. 1. 2006 13:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 14:09
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2006 15:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 19:04
neregistrovaný "125S"
30. 1. 2006 21:43
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 21:44
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 21:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
31. 1. 2006 09:09
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 20:13
neregistrovaný "125S"
1. 2. 2006 17:38
neregistrovaný "Marko"
30. 1. 2006 23:46
31. 1. 2006 09:11
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 12:01
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 09:13
neregistrovaný "Willy"
31. 1. 2006 11:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
31. 1. 2006 11:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 12:01
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 23:31
neregistrovaný "Tibby"
31. 1. 2006 15:27
neregistrovaný "Volvo S 80"
neregistrovaný "tuky"
30. 1. 2006 05:32
ach jaj...
to je teda titulok...
Vitazstvo v tej kategorii nie je len o predanych kusoch...
Pravy zberatelia kupuju iba RR, pretoze si zachoval povodnu pompeznost predchodcov
Bentley C. GT a F.S. su iba VW Phaetony s inou karoseriou...

...a potom ked vidite na ceste Phantom, je to urcite vacsi sviatok ako ked tade prejde nablyskany VW, ups, Bentley
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Coroner"
30. 1. 2006 08:41
Re: ach jaj...
Som si istý že si Bentley FS nažive nevidel, je to jedno nádherné auto ktoré na teba spraví dojem, 100% garancia. A určite ťa prvé nenapadne že pod plechmi je nemecká technika, nato budeš myslieť až doma keď si to budeš zas a zas premietať...
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 09:12
Re: ach jaj...
Já jsem Bentley naživo viděl. A nemůžu říct, že je to kousek, před kterým bych si kvůli jeho nadpozemský kráse krápnul do trikotu... To už ale jinde jsme - tyhle auta nemaj bejt krásný. Maj vyzařovat důstojnost, majestát, aristokratickou nadřazenost. Phaeton má do krásy daleko. Dojem ovšem zanechá zcela jistě. Stejně jako Bentley. Na druhou stranu musím říct, že mě osobně původ jeho (a Bentleyho) mechanickejch částí taky poněkud ruší. Jistě, na první pohled to neřešíš, ale cejtíš, že něco v auře anglickejch lordů není tak, jak by mělo bejt. Je to jako by zprávy BBC skřípal s německým akcentem... Pravdu máte oba. Tahle kategorie není jen o prodanejch kusech. Tyhle auta, ačkoli se to tak může jevit, nehrajou stejnou ligu. Nebo možná stejnou ligu, ale na jiným hřišti...
neregistrovaný "Johny"
30. 1. 2006 09:31
Re: ach jaj...
Snad len tolko dodam, ze RR ide viac do luxusu a Bentley zacina predavad modely aj o 70% lacnejsie ako pred niekolkymi rokmi. Co sa tyka Continentalu GT. Videl som nazivo- zvonku velmi pekne ale interier ma sklamal. Na auto hodne 7-t mil. Sk je tam privela podobnosti s VW Phaeton a Audi A8(volant, rucky stierac atd...)
neregistrovaný "KW"
30. 1. 2006 09:44
Re: ach jaj...
Byl jsem se podívat v 5/05 na příjezdu Gumballerů do Prahy. Bylo tam vidět v praxi téměř celý sortiment Porsche, Ferrari, Lambo, BMW, MB..., i několik kousků B. Conti GT a já viděl 1 kus RR. Tedy k věci: připadá mi že z B. se stává luxusní masovka ve stylu VW, kdežto když mezi špalíry lidí vjela Rollska, dav zašuměl a ztichl. Co víc dodat...? Mimochodem: Na dotaz nějakého týpka k řidiči Dodge RAM který doprovázel červeného Vipera jestli mu stačí v tempu se ten chlap zašklebil, plácl do blatníku a odtušil: Ninehunderedfiftyhorsepower...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 10:05
Re: ach jaj...
>:D >:D >:D :yes: :yes: -> za tu RAMku
neregistrovaný "KW"
30. 1. 2006 12:07
Re: ach jaj...
31.4. startujou z LDN a 1.5. budou v SLZBG ;-)
neregistrovaný "KW"
30. 1. 2006 12:10
Re: ach jaj...
Sorry - 30.4. - už mi asi hrabe.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 11:47
Re: ach jaj...
>:D :yes: RAM
neregistrovaný "Cynik"
30. 1. 2006 10:59
Re: ach jaj...
Ja jen nechapu, jakej je rozdil mezi prislusnosti Bentley ke koncernu VW a prislusnosti RR k BMW Group. A taky nechapu, kde se na auto.cz vzali takovi odbornici, ze uz i nad Bentley ohrnuji nos.
neregistrovaný "Jirka N."
30. 1. 2006 09:42
bez titulku
Já sem viděl continental GT během 5 dnů v Anglii 4x a musím říc, že je to nádhernej kočár, hlavně v modré barvě (truchu světlejší jak má impreza) vypadal jako pořádnej sporťák a těch 411 KW :yes:
Když je německá technika dobrá, tak proč jí do anglánů nedat?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 10:03
Roll over the Bentley
Jo jo, byly doby, kdy se to dalo srovnávat. Ale dnes? Já to chápu tak, že RR je postaven ještě výš než Bentley. Prostě kdybych měl dnes jít a koupit si jedno z té dvojice, tak jdu pro RR.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
30. 1. 2006 10:25
Mno..
Kdybych já si měl vybrat, tak beru Bentley. Arnage T z roku 2002 :yes: Co to říkáte? Arnage se nepočítá? Proč? Cožeto...Continental GT? Hele, píše se tam "duel Bentley vs. Rolls-Royce", ne VW vs. Rolls-Royce! Takže Arnage T! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 11:06
Vivat Bentley....
Myslim, ze prodejni cisla hovori jasne...diskuse lidi, kteri si pravdepodobne takove auto nikdy nekoupi(ne ze by nechteli), na tom nic nezmeni (vcetne mne). Proste Bentley se vydal cestou vyssich zisku diky vyssimu obratu i za cenu nizsi marze na kusu. RR drzi svou puvodni linii. Obe cesty mohou byt uspesne. Ja jsem take zastance "premiovosti" a vyjimecnosti, ale tyhle znacky tam podle mne patri rozhodne obe. Navic ono je to jako s tim tolikrat propiranym Jaguarem vs napr. BMW. Jaguar mnoho lidi zaradi jinam(vyse)...a proto si ho nekoupi! BMW jim prijde civilnejsi. Myslim, ze tohle u Bentley pochopili! ;-)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 11:26
Re: Vivat Bentley....
Jenže Jag by měl patřit výše.. a já doufám, že to tak zůstane. Navíc, je to problém těch lidí a lidí okolo, ne Jagu..
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 12:13
Re: Vivat Bentley....
Jo, to je pravda, ale pak si nemuzou stezovat(Jag,RR) na nizsi prodeje nez ostatni "konkurenti"...neco za neco...vyjimecnost musi byt vykoupena mensim poctem prodanych vozu. Naopak ti, kteri "slezou" niz (cenou/image) si nemohou take stezovat...prodaji vice kusu, ale klesa "hodnota" znacky...i kdyz i to je spekulace. :-|
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 12:44
Re: Vivat Bentley....
No co vím, RR si nestěžuje, jen média to asi prezentujou v duchu dnešní překroucený doby.. A Jag, bohužel, dnešní doba mu nepřeje.. Kdyby měl aspoň víc volnou ruku... (ano, pořád se mi zajídá vlastnictví AM a Jagu jednou společností a z toho plynoucích věcí)..
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2006 12:28
Re: Vivat Bentley....
Nemyslim si, ze by Jag mel byt vyse. Presne to kdysi rekl Marko, Jag by mel stat stranou. Paralelne s BMW a MB, ale vlastni trida;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 12:39
Re: Vivat Bentley....
No ale to stranou, já chápu jako mírně výš... Aspoň o kousek :-) Nemyslím cenově, ale charakterem ;-)
neregistrovaný "ciello"
30. 1. 2006 13:30
Re: Vivat Bentley....
z toho tuším debatu v pomyslným kruhu bez úniku... Problém je, že kdyžby chtěl Jag stát mnohem výš (nebo jen trochu) tak to je právě důvod nízkých prodejů a "normální" si koupí to BMW.. a vyšší cena jako exkluzivita to neřeší pač to by musel stát asi 3x tolik aby to mělo význam.... Takže to musí být stejná úroveň jako "premium" konkurenti BMW apod avšak s puncem vyjímečnosti - dle rčení "history sells".. Jenže tohle tvoří marketing a tam asi momentálně mají zřejmě krtka.... nebo něco horšího.. ;-\ :-( ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 13:51
Re: Vivat Bentley....
Jo jo, je to začarovanej kruh. Už to tu několikrát proběhlo... Jenže aby mohla history sells, tak by museli v EU vyjednávat vyjímku z ochrany chodců...
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2006 14:09
Re: Vivat Bentley....
:yes: :yes: pochopil!
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 15:49
Re: Vivat Bentley....
Je v tom zakopanej krtek. >:D
neregistrovaný "125S"
30. 1. 2006 19:04
Ne B vs RR, ale RR vs Maybach
RR bych srovnával spíš s Maybachem. BMW dalo RR více individuality a VW se nebojí měnit tradice. Phantom se mi zdá více tradiční, GT a sedan od něj se více přibližuje konvenčním luxusním sedanům.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 21:43
Flying Spur táhne
:yes: Hele, to táhne fakt ten B FL. to je krasavec. Toto bude za chvíli moje firemní auto. Těším se ;-) A ten dole, 125S má pravdu, já bych spíš srovnával RR a Maybach, dle mého názoru je to vyrovnanější... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 21:44
A redakce jak???
Pánové, borci a frajeři z auto.cz...co vy si myslíte o tom srovnání, které tu nahodil 125S? Je to spíš tak ne? A nebo - jak vlastně?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 21:59
Re: A redakce jak???
Já s tím více méně souhlasím. RR a Maybach je o noblese, Bentley je víc sportovně zaměřený.. Řadil bych ho nepatrný kousek níž. Navíc, pokud by měl být na úplně stejné úrovni, musel by mít nižší prodeje a neměl by mít nic jako GT.. Toť můj názor.
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 09:09
Re: A redakce jak???
125S ma pravdu v tom, ze nejde porovnavat Conti A Phantom - ale myslim, ze cely vyznam clanku ma sirsi aspekt. Ide tam o porovnanie toho, ktorej z oboch znaciek sa dari viac po tom, ako boli prevzane novymi majitelmi - a to bez ohladu na to, aky model sa rozhodli predavat. ;-) To s cim v clanku nejde suhlasit su ale slovicka "pouze necelych osm set" - tu sa prejavuje to o com pisal 125S. Rolls ma ine predaje kvoli vyssej exkluzivite nez Conti. Takze tie predaje su relativne OK (aj ked je pravda, ze povodny plan hovoril o 1000ks). Hlavne vo vztahu k predajom z minulych rokov, ked to nebolo ani 500ks. Btw. keby sme porovnali prdaje modelov Phantom a Arnage (ktore si priamo konkuruju) vysledok by bol pre Bentley zdrvujuci...
neregistrovaný "125S"
31. 1. 2006 20:13
Re: A redakce jak???
Plně souhlasim stim co si napsal. Zajímalo by mě jak je na tom Maybach s prodejem.
neregistrovaný "Marko"
1. 2. 2006 17:38
Re: A redakce jak???
mrzko - okolo 500ks myslim
30. 1. 2006 23:46
KDYŽ MÁŠ VATU
brácho, myslím jako - hodně vaty... tak si Rolls-Royce koupit můžeš... ale Bentleye musíš. To je ten základní rozdíl mezi nima. Vedle toho se u vlastnictví Bentleye předpokládá určitej sportovní duch majitele. Když valíš RR... seš legenda, aniž by tomu musela nutně předcházet kremace, ale můžeš bej zrovna tak popovej trapák... bohužel. Tohle u Bentleye nehrozí. Na Bentleye musíš mít nejen vatu, musíš mít i v hlavě... musíš prostě na Bentleye mít. Udělat dokonalé auto umí každej ňouma... ovšem stvořit autosvět a naplnit ho obsahem, to vyžaduje mistrovství. Mistrovství Rolls-Royce, mistrovství Bentley a koneckonců i mistrovství Aston Martin... až někde tam za nima v dálce lze spatřit světla jiných... :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 09:11
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
:yes: :yes: ...cista pravda! ;-)
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 12:01
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
;-) :yes:
neregistrovaný "Willy"
31. 1. 2006 09:13
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
U Bentleye to nehrozí? Až na to, že rappeři, fotbalisti a podobný rádoby celebrity si Bentleye (zejména Conti GT) kupujou nepoměrně víc, než RR...
A zadruhý, seděl jsem ve Flying Spur i ve Phantomu (bohužel jsem se ani v jednom nesvezl) a je to sakra rozíl - pochopitelně ve prospěch RR. Kombinace britský tradice a kvality BMW vyšla...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
31. 1. 2006 11:17
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
Tak to plácáš. I před x lety, řekněme tak v 40. - 60. letech si Bentleye kupovali zejména různí umělci (herci, zpěváci atd.) a RR patřil spíše ke královně, sirům, dukům atd. Prostě k oficialitám a představitelům státu. Takže to co si napsal je zavádějící.. Ano na RR nemusíš mít vatu, na to musíš mít status. A, na dnešního Bentleye? Ale di.. GT je relativně levný auto a opravdu ho má kdejaká lůza. Víš kdo byl jeden z prvních na čekacím listu, resp. ani čekat nějak moc nemusel. Megapička - dědička Paris Hilton. Jestli ta má něco v hlavě (mimo nějakýho č..áka přes noc) tak to už asi každej...
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 11:48
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
Snad to jednou dopracuju na úroveň lůzy. >:D
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 12:01
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
>:D >:D
neregistrovaný "Tibby"
31. 1. 2006 23:31
Re: KDYŽ MÁŠ VATU
Souhlas :yes:
neregistrovaný "Volvo S 80"
31. 1. 2006 15:27
ujde to
je to drahý :-! ;-\ ale je to jinak dobrý ale za ty peníze bych si koupil něco jinýho třeba nový Volvo S 80 to mi připadá lepší
Rozbalit vlákno
0