Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vysočanská radiála od 29.11.2011 v provozu

Vysočanská radiála konečně otevřena, uleví se desetitisícům Pražanů ale i těm, kteří Prahou jenom projíždějí.
Zpět na článek
29. 11. 2011 08:49
29. 11. 2011 09:13
29. 11. 2011 11:40
29. 11. 2011 11:52
29. 11. 2011 15:54
29. 11. 2011 16:49
29. 11. 2011 20:58
30. 11. 2011 08:38
29. 11. 2011 12:54
29. 11. 2011 16:03
29. 11. 2011 16:18
30. 11. 2011 08:29
29. 11. 2011 17:34
29. 11. 2011 19:54
29. 11. 2011 20:52
29. 11. 2011 23:56
29. 11. 2011 23:45
29. 11. 2011 13:07
29. 11. 2011 14:27
29. 11. 2011 17:40
neregistrovaný "karelok"
29. 11. 2011 08:49
úžasný
Tak to je fakt supr tahle stavba. Kdyby se na to vykašlali a místo týhle nesmyslný silnice postavili část R1 Černý Most - Březiněves udělali by líp. Po otřevření severní části pražského obchvatu se tahle silnice totiž stane naprosto bezcennou.
Rozbalit vlákno
18
29. 11. 2011 08:52
Re: úžasný
Bezcennou se nestane, je součástí "ideální" plánované pražské sítě se systémem radiál a dvou okruhů (pražský, městský). Samozřejmě její přínos je oproti severní části okruhu mnohem nižší, ale nyní velmi pomůže a uleví velké části Prahy i desetitisícům řidičů
29. 11. 2011 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
29. 11. 2011 11:40
Re: úžasný
Na tento kousek asfaltu čekám jako na smilování. Mimochodem, měla být hotová někdy v roce 2008.
29. 11. 2011 11:52
Re: úžasný
Včera - Černý most, Hloubětín, Kyje - plno směrem do centra až do půlku dlouhý míle, dnes - ani jeden kamion, provoz na stupni 1. Opravdu byla ta spojka tak zbytečná? Zbytek viz Aleš z Auto.cz...
29. 11. 2011 15:54
Re: úžasný
Teď ne, ale už sem to psal jednou napíšu to znova, kdyby místo toho postavili kus tý R1, tak ve finále ušetřili 2,5 miliardy poněvadž by nemuseli stavět tohle.
29. 11. 2011 16:49
Re: úžasný
Jo, takže jak tě tak čtu, tak pro tebe by byl nejvhodnější úsek Černý Most - Březiněves. No, smiř se s tím, že pro asi 50 tisíc Pražanů byl mnohem důležitější tenhle úsek. A podívej se na plán finální podoby PO a MO, a pochopíš, že tohle je nezbytná součást. A my, co v dotčené oblasti žijeme 30 let, jsme sakra happy, že tenhle kousek asfaltu máme. Rozhodně se nás to týká víc, než Jablonečáků, co jezděj do Prahy na nákupy...
30. 11. 2011 08:38
Re: úžasný
Ukecali jste mě chlapi, konec konců už stát utratil 2,5 miliardy horším způsobem. Pokud to vidíte pro sebe jako přínos tak vem ty prachy čert :-)
Avatar - Righ
29. 11. 2011 12:54
Re: úžasný
A, pan je odbornik na prazskou infrastrukturu. >:D

1) Usek R1 cislo 520 (Satalice - Brezineves), o kterym ty mluvis, nebude stat ani za 20 let. Prvne se totiz musi udelat useky 518 (Ruzyne - Suchdol) a 519 (Suchdol - Brezineves), driv se k 520ce v zadnym pripade neprikroci. Useku 518 a 519, jejichz vystavba musi probihat soucasne, se pritom aspon 15 let nedockame. Pote bude navic dalsich x let trvat, nez se sezene pres 11 mld. (v dnesnich cenach) a vsechny pozemky a stavebni povoleni na onu 520ku. Do ty doby bude VR v kombinaci s Kbelskou slouzit jako nahrada R1 a pojede pres ni veskerej tranzit z D8 na R10 a D11 a naopak. Navic se uvazuje o tom, ze se Prumyslova zavre nakadakum a pak by po VR jel veskerej tranzit z/na D8, tzn. krusnohorska aglomerace (Usti, Teplice) a dale Drazdany, Berlin, Hamburk a dalsi.

2) I kdyby uz 520ka stala, ma VR pochopitelne smysl jako jedna z radial spojujicich SOKP a MO, coz ma zasadni vyznam pro vnitromestskou dopravu. Vzdyt nejblizsimi radialami v okoli jsou az Sterboholska radiala a Prosecka radiala (R8 alias D8). Zakladni predstavu o systemu prazsky dopravy si muzes udelat z tohoto obazku - [odkaz] . Pro obecny obveseleni sem dam i odkaz na legendarni plan ZAKOS, aneb jak si system dopravy v Praze predstavovali normalizacni planovaci - [odkaz] . Povsimnete si predevsim dvou radial uvnitr MO, jejichz vystavba by znamenala zbourani Zizkova, resp. Nusli a Podoli.
29. 11. 2011 16:03
Re: úžasný
Pán se v žádným případě nepovažuje za odborníka na pražskou infrastrukturu, pouze se na to dívám selským rozumem. Bydlím v Jablonci pokud potřebuju jet na D8 a tím směrem přijedu po R10 stejně na Čerňák a budu se * defacto stejnou trasou jako před vybudováním VR. Za ty prachy mi to prostě velký upgrade nepřijde. To co píšeš ty je samozřejmě pravda, ale rozhodně to neopodstatňuje výstavbu VR. To že úsek číslo 520 bude tak za 20 let je sice fakt, ale tak s tím krucifix na ministerstvu dopravy měl někdo něco udělat aby to bylo dřív. Vůbec se ta výstavba pražskýho okruhu táhne jako smrad sem zvědavej jestli se toho někdy dožiju, že půjde Praha objet jako každý normální velký město po okruhu.
Avatar - Emel
29. 11. 2011 16:18
Re: úžasný
A jel jsi tu trasu někdy v 8-9 ráno? Místo abys pojížděl už od půlky Náchodské 30min v koloně na Průmyslovou / Kbelskou, pojedeš plynule po radiále. Nejde přece o to, jestli je to blíž nebo ne... jde o to vyhnout se zácpám, které nevyhnutelně vznikají na křižovatkách Průmyslová / Poděbradská a Kolbenova / Kbelská v důsledku toho, že se tu v jedné křižovatce potkávají auta z mnoha různých hlavních tahů.
30. 11. 2011 08:29
Re: úžasný
To ti rád věřím, že to tam takhle vypadá, ale jak tu melu celou dobu v případě, že by se postavila čás okruhu od D8-R10 tak by tam ten příšernej provoz nebyl. A jak tu psal Righ o stavbě zbývající části R1 za 20 let tak já se na www.ceskedalnice.cz dočetl něco docela jiného. Realizace 2/3 zbývající části okruhu by měla probíhat v letech 2013-2015 ne za 20 let. Otázkou je jestli to neodloží, ale vycházím z aktuálních informací.
Avatar - Righ
29. 11. 2011 17:34
Re: úžasný
Ale vzdyt prave pro ty, kteri prijizdi jako ty do Prahy po R10 a chteji jet smer D8, bude VR nejvetsim prinosem! Zatimco ted jsi se musel plouzit po Chlumecky a hlavne po pouze dvoupruhovy Kolbenove, takze jsi projel celej Cernak a Hloubetin, dneska sjedes z R10 rovnou na ctryrpruhou radialu, kterou se konstantni 80kou (po instalaci plotu) dopravis na D8. Usek PO 520 by ti cestu nijak zvlast neurychlil - jeho vyhodou bude hlavne to, ze na sebe vezme veskerej nakladni tranzit.

A proc se s 520kou tak nespecha? Prave proto, ze VR s Kbelskou ho docela slusne nahradi a hlavne dostavba PO hori na dalsich mistech nesrovnatelne vic a nahradit zde absolutne nejde. Mluvim predevsim o useku 511 (Modletice - Bechovice), kterej spoji R7, R6, D5, R4 a D1 s D11, R10 a pres VR i D8. Ovsem i zminovany useky 518 a 519 Praha akutne potrebuje, predevsim proto, ze od holesovickyho mostu Barikadniku nema severne na Vltave zadny most (dalsi je snad az v Kralupech n. Vltavou), takze tranzit casto objizdi celou Prahu. A nez se tyhle 3 useky (511, 518 a 519) postavi, nema smysl rvat prachy do 520.

Jinou veci je, ze PO mel uz davno stat, na tom se samozrejme shodnem. Bohuzel dnes je odpor nekterych militantnich obcanskych sdruzeni tak silny (timto zdravim OS Bechovice) a predevsim neschopnost magistratu Prahy zajistit kvalitni pripravu stavby tak nedozirna, ze se dostavba okruhu ztraci v nedohlednu. Navic samozrejme chybi penize, byt to v tomto pripade neni hlavni prekazkou. Osobne tipuji, ze se kolem Prahy jednou projedem, ale uz nebudeme moct sedet za volantem a v trenkach budem mit starecky pleny. ;-\
29. 11. 2011 19:54
Re: úžasný
Panstvo, to je průser jak vrata. Dvoupruh R10 (naplněný tak na 2/3 kapacity) se u čerňáku spojuje se stejně velkým dvoupruhem D11, který je naplněný zcela a toto vše odtéká po štěrboholské radiále, jejíž kapacita těmto dvěma "přítokům" absolutně nestačí, protože je to zase jenom dvoupruh. Otevřením VR se do tohoto vpustil další proud vozidel. Tomu já říkám řešení na ho.no
Avatar - petr164
29. 11. 2011 20:52
Re: úžasný
Tak financujte úsek 511, vy mudrlante. Kdyby se nerozkradly prachy ze státní kasy podvodníky, pak by bylo leccos včetně architektonicky působivého odclonění Běchovic včetně odclonění místního OS, který jde nám Újezdňákům na nervy.
Avatar - Righ
29. 11. 2011 23:56
Re: úžasný
Jasne, 511ka by SR zasadne ulevila. Jeji "zaseknuti" ale neni ani tak zpusobeny rozkradenim statni kasy, jako na posledni chvili se probudivsim OS Bechovice - nebyt jich, mohlo se uz stavet. Mimochodem OS Bechovice nepijou krev zdaleka jenom "Ujezdakum", ale krome statisicu obyvatel Prahy predevsim obcim, pres nez si toto sdruzeni kresli svoje fantasmagoricky predstavy alternativniho vedeni SOKP. Viz [odkaz] - zvlast v Uvalech je musi milovat, kdyz jim chtej vezt dalnici stredem obce. >:D Mimochodem OS Bechovice paradoxne pije krev i vetsine "Bechovicaku", protoze diky nim je blokovana mj. vystavba MUK Prazskyho okuhu s I/12 na Kolin, ktera by spolu s navazujici silnici ulehcila silene pretizeny Ceskobrodsky, prochazejici primo stredem Bechovic.
Avatar - Righ
29. 11. 2011 23:45
Re: úžasný
Kdyz je schopnej ctrpruhym usporadanim dostacovat usek okruhu 515 (od D5ky k sjezdu na Barandak) s intenzitami jeste podstatne vyssimi, Sterboholska radiala (SR) to musi ustat taky. Navic si nemyslim, ze by zprovozneni VR nejak zvysilo provoz na SR - proc? Vzdyt kdo jede z D8 na R10 ci D11 (nebo obracene) se na SR vubec nedostane a ti ostatni, kteri jedou z D8 na ostatni dalnice (nebo obracene) budou dal vyuzivat tzv. Prumyslovy polookruh, tj. Prumyslovou a Kbelskou. Jina situace by byla, kdyby se skutecne zakazal vjezd NA na Prumyslovou - pak by nakladni tranzit z/na D8 musel nove jezdit po trase VR - Prazsky okruh (Satalice - Bechovice, tj. 510) - SR, a to by SR samozrejme znacne pritizilo.

Tim netvrdim, ze stav dopravy na SR je idealni, ale k jeho zasadnimu vylepseni se musi postavit 511ka, jak zminuje kolega nize. Dalsi pomoci samozrejme bude zprovozneni useku 518 a 519.
29. 11. 2011 13:07
Re: úžasný
To, že se stane bezcennou bych netvrdil. Víš jak dobře se mi pojede do IKEA, do Globusu nebo Makra? Na křižovatce Čakovická - Kbelská zařadím 5tku a vyhodím ji až před nákupákem, žádný poskakování. :-)
29. 11. 2011 09:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
30. 11. 2011 09:08
Re: Stavbu za celkem 2,5 miliardy Kč zhotovila EUROVIA CS a.
Nevím, že by se v Praze používala struska a haldovina...notabene, problém části D47 je jaksi zamotanější a myslím, že vyzní doztracena.
Avatar - igor77
29. 11. 2011 14:27
díkybohu
za každý kousek slušné silnice. 5km postavených za 5 let - no super :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karelok"
29. 11. 2011 17:40
Vysočanská radiála - VyhřeZlý appendix
Vysočanská radiála - VyhřeZlý appendix: Jde o typické dílo šílené betonové mafie, která nepodléhá žádné kontrole. Zde je výčet řady velmi hrubých chyb stavby Vysočanské radiály: 1/ Západní křižovatka se, při neskutečné ceně stavby, neobejde bez semaforů !? 2/ Řidič není "veden" přirozeně především směrem na Teplickou dálnici, apod. směry, neboli vozovka měla být vedena od východu přímo směrem na Prosek a odbočky měly být směrem z Proseka na Hloubětín, atd., vše tedy, nastojte, bez semaforů ! 3/ Cena betonáží byla zajisté závratná, při dodržení výše uvedené logiky by byla cena zlomková (jeden, max. dva relativně laciné podjezdy) ! 4/ Příjezd od východu končí absurdní smyčkou, v níž bude docházet CELOROČNĚ ke smrtelným haváriím, v zimě mnohem častěji, v noci neustále !! Rekordmani v rychlosti dojedou až do bývalého ČKD, nebo co to bylo dole za továrnu. To by odpadlo při dodržení výše uvedené logiky. 5/ Prodloužení na Balabenku bude už pokusem o zločin, LEDA BY šlo o jednosměrku směrem ven z Prahy, pak je vítáno !!! 6/ Časové prodlužování výstavby kvůli problémům s pozemky je zajisté zcela vítáno, umožňuje neuvěřitelné předražování dopravních staveb. Tuším, že je dokonce, v případě některých staveb, dokonale naplánováno !! 7/ Nyní bude řidič lákán ve směru od Proseka, Teplic, apod., aby jel, jako dosud, dolů ucpat Hloubětín. Kdyby byla hlavní vozovka vedena přímo od Proseka k budoucímu „dálničnímu“ okruhu, řidiči by pokračovali po „dálnici“ na okruh, atd., apod. 8/ Když už je v ČR podporována tak nehorázně kamionová doprava, měli by Architekti i Schvalovači a zejména Rozhodující konečně začít přemýšlet, než spáchají další Pomník dopravně-stavební absurdity. 9/ Závěr: Praho, Pražané, nezasloužíme si praktické, levné, smysluplné, logické, kvalitní stavby, dobře nám tak. Mafiáni, vždyť vy netušíte, co činíte, i vy jste „tady“ pouze na návštěvě, a přesto ji, tu návštěvu totiž, trávíte tapetováním vlastních rakví bankovkami, nic víc . . . Karel Vokurka PS: Až budete plánovat další, podobnou stavbu, dejte vědět předem, určitě se najde nějaký, mně podobný, amatér, který vám poskytne zdarma a včas racionální, pragmatické, levné, ekologické, perspektivní a estetické řešení řešení. Naproti tomu si dovoluji vaši stavbu pojmenovat: VyhřeZlý appendix.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Righ
29. 11. 2011 17:49
Re: Vysočanská radiála - VyhřeZlý appendix
Pri cteni tohoto prispevku jsem nejdriv jen nevericne kroutil hlavou... az jsem dosel k tomu hurmornymu PSku a teprve v tu chvili mne dockvalo, ze se jedna o paradni ironii. Bravo, opravdu skvele napsano! ;-) >:D
Avatar - Ada je zase tady
29. 11. 2011 22:06
Re: Vysočanská radiála - VyhřeZlý appendix
Jenže on má pravdu. Bohužel.