Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
15
/
32
Prohlédnout znovu
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
|
acz
Extrémní zpětné zrychlení vozidla lze sledovat z chráněného prostoru za bezpečnostním sklem
|
acz
Nedestruktivní zkouška využívá obrovské zrychlení směrem vzad, které simuluje opačný náraz ve směru vpřed
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
V obou větvích bezpečnostního pásu jsou instalovány měřiče síly v pasu
|
acz
Instalovaná figurína s desítkami senzorů tvoří pro posouzení bezpečnosti vozidla nejdůležitější část celého měřícího řetězce
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků