Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
10
/
32
Prohlédnout znovu
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
|
acz
Extrémní zpětné zrychlení vozidla lze sledovat z chráněného prostoru za bezpečnostním sklem
|
acz
Nedestruktivní zkouška využívá obrovské zrychlení směrem vzad, které simuluje opačný náraz ve směru vpřed
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
V obou větvích bezpečnostního pásu jsou instalovány měřiče síly v pasu
|
acz
Instalovaná figurína s desítkami senzorů tvoří pro posouzení bezpečnosti vozidla nejdůležitější část celého měřícího řetězce
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?