Kamion je velký ten je vpohodě horší to bude v tom prdítku a pro ty, kterým ten kamion při předjíždění prdítka vjede do cesty, když jedou za sebou 2 kamiony nalepené na sobě tak se dá odhadnout, že asi začne ten vzadu předjíždět, ale tohle opravdu neuvidíte takže není šance předpokládat, že kamion začne měnit pruh ;-\
To zase nebývá tak hrozné. Sice mi to tam už kamioňáci párkrát šoupli, ale nikdy těsně před auto, že by to nešlo normálně ubrzdit. Horší jsou magoři, co najíždějí a pošlou to tam suverénně hned na začátku připojováku v osmdesátce. *. Těch potkám denně spoustu, proti tomu jsou kamioňáci ještě zlatý...
Kdyby teď vyvynuli Passata úplně od zacatku se vším všudy jako jedinečné auto svého druhu ( rozuměj konvenční auta jak je známe dnes by nikdo jiný nenabízelo), tak bude stát 10x tolik a bude pěkně dlouho trvat až cena klesne aby se zaplatil vývoj....
...to může napsat leda někdo, kdo nikdy nic nevyráběl, resp. se nad tím ani nezamyslel.
Jinak poměr "cena/výkon" dobře ilustruje fakt, jak jsou současná auta i při své složitosti díky automatizaci a masové výrobě velice levná, vždyť ta nejlevnější jsou prakticky za cenu zahradního traktůrku.
kupte si běžné auto a zkuste si ho nechat upravit pro invalidy. Ruční řízení - podle typu, minimálně 40000,- úprava sedačky - elektricky otočná, naklápěcí - minimálně 80000,- A to nemluvím o věcech jako plošina - 150000,- Kč. A kde máte schopnost úpravy auta na řízení přímo z vozíku. Takovou úpravu vám udělají většinou jen v zahraničí, kde musíte s cenou počítat minimálně od půl milionu. Takže mě ta cena tak nepřiměřená nepřijde.