Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vyzkoušeli jsme simulátor náklaďáku: Jak jsme dopadli?

Trénovat krizové situace za volantem nákladního vozu může být rizikové. Přesto existuje řešení. Vyzkoušeli jsme věrohodný simulátor.
Zpět na článek
16. 10. 2016 13:17
16. 10. 2016 13:36
16. 10. 2016 13:17
Autorství projektu
Zajímavý článek, který obsahuje jednu velkou nepřesnost.
Projekt není jen společným projektem Dekry a Fakulty dopravní ČVUT v Praze. Hlavním řešitelem projektu byla společnost Pra***t, která navrhla základní koncept simulátoru, realizovala toliko v článku vyzdvihovaný pohybový systém a realizovala celé řízení kabiny včetně simulace sil ve volantu. V neposlední řadě byla firma Pra***t hlavním koordinátorem celého projektu a iniciátorem jednotlivých vývojových a realizačních kroků. Vývojová část projektu byla navíc podporována Technologickou agenturou ČR, kde platí striktní pravidla pro publicitu.
Prosím autora článku, aby si zjistil úplné informace o autorství projektu a článek v tomto smyslu poupravil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
16. 10. 2016 13:36
my chceme taky
Jezdit s Manem schovaným v Ivecu může opravdu jen akademik Chybí akorát Renault >:D Profíci volí Scania, Volvo, Daf :-! Ale jinak je to moc pěkné, kdyby byl nějaký rozpis kdy a kde to stojí, rád bych se objednal :-) 12 tun na západním autě je nic, to orvaný Man s půl mega na krku je oproti například Tatrovce jednoduchý osobák. To já béčkař řidil v lomu T815 která měla v soupravě necelých 60t, to byla jiná maturita >:-[] Do kopečka vrčela na malou dvojku kupodivu srdnatě, se svými 350 koňmi co neudrží tlak jak kamzík, ale ty sjezdy ojojoj, tam je motorová brzda jen aby dělala hluk, jiný význam nemá.

Škoda že tam šel takový zkušený řidič jako pan Jelínek. Docela by mě zajímalo, zda se na tom dá řadit s meziplynem, zda to umí simulovat převodovku bez synchronizace, automat jsme se dočetli ... Jak se to chová, když použijeme retardér na sněhu v zatáčce (hihi). Zda se dá měnit nastavení reakcí prázdné auto - přetížené auto. Zda to umí simulovat přípojné vozidlo a následný efekt svíracího nože při brzdění v namrzlé zatáčce. Couvání návěs - přívěs, tandem - točnicový vlek . Má to retardér nebo jen motorovka? Únava brzd při delším klesání ...spousta otázek je prosím nezodpovězená. 50 papírů nedám, ale těch 8 za celé odpoledne možná aj jo ;-)
Rozbalit vlákno
0