Walz Hardcore / Novitec Rosso F430 Tu Nero: limitovaná krása v černém
Tento nápad, vylepšit Ferrari a motorku ve stejném stylu, se zrodil kde jinde než v baru a hlavní osoby tohoto příběhu, Marcus Walz a Wolfgang Hagedom, si položily otázku: Co mají společného normální motorka a upravené Ferrari? Zřejmě došli k názoru, že nic a rozhodli se to změnit. A tak vylepšili své miláčky (ať jednostopé nebo dvoustopé) ve stejném duchu a chtějí tím demonstrovat paralelu mezi dvoukolovým přemisťovadlem zvaným motorka a čtyřkolovým Ferrari F430.
Zpočátku to vypadalo, že šlo jenom o barové řečičky, ale o to více se pak cení úspěch spojený se jménem Tu Nero, kteří oba pánové použili pro své výtvory. Nero znamená černá barva, spíše matná černá a do tohoto hávu jsou oděny oba výtvory. Pro Walz Hardcore je to jedna z oblíbených barev, Novitec Rosso zatím takto černé Ferrari nikdy do světa nevypustil.
A aby byla tato úprava úplná, museli se ladiči samozřejmě zabývat i pohonnými jednotkami. U Novitecu to nebyl problém, pod kapotou F430 Tu Nero se nyní nachází osmiválec se dvěma kompresory o výkonu 520 kW (707 koní), o odvod výfukových plynů se stará výfukový systém Novitec Race. Vůz je obut do pneu Pirelli P Zero, vepředu jsou 19’’ a vzadu jsou 20’’ kola jak jinak než černá. Motorka Tu Nero má agregát značky RevTech o objemu 1,8 l a na zadní 18’’ kolo obuté do pneu Metzeler 280/35 přenáší výkon 89 kW (120 koní).
Interiér F430 TuNero je kompletně nový, dovnitř se totiž musel vejít bezpečnostní prostorový rám. A stejně jako sedadlo u motorky, je i ve vozidle použit určitě velmi příjemný materiál zvaný Superfino. Kryt motoru u motorky je stejně jako motorový prostor a mřížka chladiče u Ferrari vyroben z karbonu.
Kdo máte zájem a tučné konto k tomu, tak rychle spěchejte. Motorky jménem Walz Hardcore Tu Nero a Ferrari Novitec F430 TuNero totiž bude vyrobena omezená limitovaná série - pouhé tři kusy.