Diskuse

Wiesmann ve Frankfurtu: Finále pro MF3

19.9.2011

Rodinný podnik bratrů Martina a Friedhelma Wiesmannových se na IAA loučil s roadsterem MF3 prostřednictvím premiéry jeho limitované série.

 

  • 00 Reagovat !

    foto -MT-

    _MT_ 19.09.2011  08:27

    Škoda

    Budiž mu země lehká. Řadový šestiválec z M3 E46 (nebo Z4 M) a pohotovostní hmotnost pouhých 1180 kg dělaly z tohoto vozu továrnu na zážitky. Takhle má vypadat roadster.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 19.09.2011  12:06

      « Re: Škoda

      Tahle "vzpomínka" na jeden z nejlepších motorů všech dob (v TAK "zajímavém" autě) tu nedávno (NEpovšimnuta) prošla - můj )"rozlučkový") příspěvek se pod ním krčil stejně OSAMOCENĚ, jako ten váš zde.. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 19.09.2011  12:34

        « Re: Re: Škoda

        Ještě je tu MF4S. Ale s jeho odchodem pravděpodobně odzvoní atmosférickým Wiesmannům. MF3 byl z nabídky asi nejzajímavější, protože se nejvíce blížil tradičnímu pojetí roadsteru (= byl nejlehčí).

        PS: Původní zpráva mi unikla ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 19.09.2011  17:31

          « Re: Re: Re: Škoda

          ad PS: Není to dlouho - týden/dva? ;-)
          Mně se "líbí" (jsou mi SYMPATICKÉ) všechny Wiesmann modely (ale vaši preferenci tohoto "nejpurističtěji" pojatého modelu CHÁPU). Co se motorů týče (nemýlím-li se používali i V10 z M5, ten už "také není"), taková je doba, s tím firmička jako jsou bratři Wiesmann(ové) nic nenadělá - i tak ale jejich modely asi i nadále BUDOU "stát za hřích" :-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 19.09.2011  19:42

            « Re: Re: Re: Re: Škoda

            Zmínku o V10 jsem tam původně měl, ale nakonec jsem jí smazal. O předchozí zprávě vím, je tu na ní odkaz hned vpravo.

            Základ všech modelů je stejný, takže se mi také líbí všechny. Co se týče reálného nákupu, tak mám preferenci otevřených modelů. MF3 mi imponuje hlavně hmotností. Je o 135 kg lehčí než MF4S a ten je o 75 kg lehčí než přeplňovaný MF4. Vedle Morganu Aero Supersports (1175 kg, 270 kW z V8 4.8) jeden z mých nejoblíbenějších roadsterů. Stojí za každou korunu z těch 3 milionů.

            A motor je další část, proč mám MF3 rád. V10 bych si koupil už jen pro ten zvuk, který je nenahraditelný (V10 jsou moje nejoblíbenější sportovní motory z akustického hlediska). Ohromnou výhodou atmosférických motorů je, že netáhnou odspodu. Pro někoho možná matoucí, ale neochota táhnout v nižších otáčkách je ideální pro zhoršené adhezní podmínky. U malých motorů je to otrava, ale u velkých, které mají výkonu na rozdávání, je naopak mrtvé pásmo uklidňující. Přeplňované motory, hlavně když člověk jede bez elektroniky, vyžadují na výjezdech ze zatáček mnohem více pozornosti. Někdy až do bodu, kdy se auto stává nevhodným na klikaté silnice. Projeví se, čemu říkám "syndrom supersportu" - mají příliš mnoho výkonu (v tomhle případě točivého momentu) pro své vlastní dobro. Z hravého a zábavného auta se stane nervózní bestie, se kterou člověk bojuje, aby jí udržel na silnici, místo aby si s ním užíval zábavu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Trump sliboval o svátcích tvrdou dřinu, raději ale vyrazil na golf. Obamu za to kritizoval

Trump sliboval o svátcích tvrdou dřinu, raději ale…

Americký prezident Donald Trump svátek Díkůvzdání tráví na Floridě v letovisku Mar-a-Lago. Jeho zaměstnanci…

 

iSport.cz

Vítkovice řeší marodku, přichází Bartovič. Posila shodila klubový web

Vítkovice řeší marodku, přichází Bartovič. Posila…

Slovenský útočník Milan Bartovič (36 let) bude minimálně do 15. ledna pomáhat Vítkovicím. Ostravský klub tím…

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…