World Car of the Year 2009: Mezi jedenácti finalisty je 7 evropských modelů
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse pod články na AUTO.CZ > Diskuse pod články NEWS
- BMW forever 28.01.2009 01:19 Navtech
- Tak kdo? 28.01.2009 02:16 Falco
- GT-R 28.01.2009 07:28 pelikoš
-
F jako eF jako FANTASTICO..... 28.01.2009 07:55
marianek
- Re: F jako eF jako FANTASTICO..... 28.01.2009 10:30 A4Sportline
-
Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu? 28.01.2009 14:48
507--
-
Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu? 28.01.2009 14:54
Plautus
-
Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Fu… 28.01.2009 15:00
507--
-
Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F… 28.01.2009 15:23
Klaudius
-
Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeb… 28.01.2009 16:23
507--
- Re: Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Al… 28.01.2009 19:32 Klaudius
-
Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeb… 28.01.2009 16:23
507--
- Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F… 29.01.2009 10:16 Plautus
-
Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F… 28.01.2009 15:23
Klaudius
-
Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Fu… 28.01.2009 15:00
507--
-
Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu? 28.01.2009 20:12
Avantime
-
Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Fu… 28.01.2009 20:47
507--
- Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F… 28.01.2009 21:02 T613
- Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F… 28.01.2009 21:02 Avantime
-
Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Fu… 28.01.2009 20:47
507--
-
Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu? 28.01.2009 14:54
Plautus
- Nahoda, nebo pravidlo? 28.01.2009 09:24 Ada je zase tady
- Objektivita 28.01.2009 09:26 kuko
-
NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 09:32
GTI
-
Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 09:35
zlysoused
- Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 09:57 GTI
- Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 09:40 Plautus
-
Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 12:47
Ronault
- Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 14:12 kuko
-
Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 14:45
507--
- Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 15:03 Plautus
-
Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:13
pumpkin
-
Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:15
507--
-
Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:22
pumpkin
-
Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:33
507--
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:37 T613
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:48
pumpkin
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 18:32
507--
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ… 28.01.2009 19:39 Klaudius
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 18:32
507--
-
Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:33
507--
-
Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:22
pumpkin
-
Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:15
507--
- Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 17:29 figurka
- Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 19:16 ronick
-
Re: NEJHEZČÍ SVĚT 28.01.2009 09:35
zlysoused
- Audi 28.01.2009 13:29 Johny Blaze
- GOLF alebo BMW 7 28.01.2009 14:23 507--
-
TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 14:53
507--
-
Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 15:05
Plautus
-
Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 15:15
507--
-
Re: Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 15:37
kuko
- Re: Re: Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 16:18 507--
-
Re: Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 15:37
kuko
- Re: Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 19:36 Klaudius
-
Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 15:15
507--
- Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 16:45 Horways
- Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 20:21 Avantime
-
Re: TOTO NIE JE PLEJSTEJŠNOVÁ KÁRA SVETA 28.01.2009 15:05
Plautus
-
Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 15:30
bukovski
- Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 15:55 marek.g
-
Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 16:18
507--
-
Re: Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 16:45
kuko
- Re: Re: Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 17:03 507--
- Re: Re: Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 19:38 Klaudius
- Re: Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 18:56 jurajos
-
Re: Re: Nechápu co tam dělá Golf 28.01.2009 16:45
kuko
- OT: NOVÉ POLO 28.01.2009 17:35 507--
-
Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:16
Avantime
-
Re: Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:25
507--
- Re: Re: Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:47 Klaudius
- Re: Re: Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:50 T613
- Re: Re: Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:55 Avantime
- Re: Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:26 GTI
-
Re: Svět se zbláznil... 28.01.2009 20:25
507--
- VIDÍM TO NA GÉČKO 28.01.2009 21:24 GTI
-
50 novinářů? No to bude brajgl... je tam nějaký český zástupce? Asi Tom tam bude, ne? No mám z toho vnitřní návaly a teď nevim, jak tam objektivně protlačit tu sedmu, ale asi vyhraje IQ toyosoudců, tak se nechám překvapit. V dnešní ekonomické situaci asi vyhraje ten nejméně "obtěžující" a to bude... "objektivnost mediálních zástupců".
-
-
05 - Audi A6, 06 - BMW 3, 07 - Lexus LS, 08 - Mazda 2
Zajímává je také anketa zelené auto roku, jen nevím co si mám myslet o Audi Q7 3.0 TDI? [odkaz]-
IQ vyhraje, jsme ve stádiu "rozumu", ekologie a zmenšování...a v pr.eli >:D
-
Celkom suhlasim...IQ je v tejto skupinke najhorise...jazdne vlastnosti, vykon, priestor, kvalita interieru, dizajn (mozo), ale je najlepsie v emisiach, spotrebe a schopnosti prepravit viac osob pri mensom zatazeni prostredia...a to dnes ide...ako aj o cenu...IQ je popri GT-R aj najinovativnejsie...keby tieto auta existovali pred 10 rokmi, IQ ani nebude vo finalnej skupinke...IQ je najlepsie...pre dobu v ktorej prave sme
-
Coyota IQ nemá v základu 3litrověj šestiválec jak se na auto pro slušnýho člověka patří? Panenko Maria Podsrpenská vidíš to? Hanba!
-
Kolik pak tvych rodinych slusnych prislusniku ma 3 litrovej sestivalec! nebo jsou vsichni neslusni lide a obcane CR a maji 1.2 HTP Fabii? >:D
-
-
-
-
pro mě je jen jediná volba..NISSAN GT-R
-
.....nebo to melo byt G?
Z automobilu v seznamu bych na stupnich vitezu nejradeji videl Jaguar XF. Zde je muj subjektivni vitez.
Domnivam se vsak, ze timto svou viteznou vypravu zavrsi Fiat 500. Jde o ze vsech uhlu vynikajici automobil, ktery jako jediny z dodaneho seznamu dokaze ihned zlepsit naladu.-
Souhlasim, je to mile designove nadcasove.
-
Takže svetové auto je, ktoré vyzerá zo všetkých uhlov najlepšie. >:D Teda Fiat 500, ozaj GIGAREVOLUČNÝ automobil svojej triedy. >:D >:D Na tebe sa moc často nebavím, dnes ale áno. Fakt >:D :yes:
-
tak VI. generácia Golfa tiež zrovna príliš inovatívna nie je...a ak sme sa v inej diskusii bavili o dizajne, tak po dizajnovej stránke už vôbec nie je inovatívny, je to prešľapovanie na mieste :-!
-
Ale Platnus, ale Platnus. Má niekto v tejto triede kameru? Má v tejto niekto NASTAVITEĽNÝ PODZVOK??? Má? Veď to je niečo, čo je prevzaté z PRÉMIOVEJ a to ešte aj strednej triedy. A ty mi povieš, že GOLF je málo inovatívny? A kto je viac inovatívny? Mégan, ktorý v opostate tiež presľapuje na jedno mieste, vajco bolo aj u prvého a má tvrdší podzvok na to, aby sa choval takmer rovnako ako ten minulý?
-
Golf v technike nepriniesol žiadnu novinku, prebral ju, s nejakými úpravami z predchádzajúcej generácie, vrátane karosériue, s výnimkou snáď len vrchných plechov. Nie je inovatívny, je to len dôkladný facelift predchádzajúceho modelu. Nič viac, a tiež nič menej. Sami tvorcovia ho považujú len za "poltú" generáciu. Tak tu nešaškuj.
-
A já som povedal, že je zbrusu nový. A neodpovedal si mi ako je to s tým nastaviteľným podvozkom a kamerou. A v čom sú iní inovatívnejší.
Naviac, ver mi, že ak by Golf len faceliftovali, tak by aj tak konkurentov prekonal. Som presvedčený, že VW si myslel, že by si predsa len niektorí zákazníci zobrali konkurenciu s tým, že ponúka nové auto, nie len facleift starého. Tak ho upravili poriadne a uviedli ako novú generáciu. Brilantný ťah. :yes: To, že GOLF VI je len modifikovaný GOLF V hovorí o extrémne vysokej úrovni GOLFU V a nie o priemernej úrovni GOLFU VI.-
Že Golf VI je len modifikovaná päťka hovorí najmä o šetrení prostriedkov na vývoj a nedostatok odvahy a invencie prísť s niečím úplne novým.
-
Chceš povedať, že GOLF VI nie je špičkou?
-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu?
28.01.2009 20:31 Klaudius
...špičkou ľadovca....-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu?
28.01.2009 20:33 507--
Nežartujem.-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu?
28.01.2009 20:43 Klaudius
Presne to chcem povedať....Golf nie je špičkou....jedine ak v predajoch.
Kvalitou a spoľahlivosťou ho poráža minimálne Toyota, technika dobrá, ale za každú blbosť sa mastne platí, priestorovo už je cítiť vek, v dizajne napriek omladenému a celkom vydarenému kabátu zaostáva. Tomu vravíš špička? Predaje a víťastvá v nemeckých testoch nie sú meradlami.-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu?
28.01.2009 20:46 507--
A čo ten nastaviteľný podzvok prevzatý v vyššej triedy a to etš prémiovej, TSI, TDI a prvotriedna kvalita, na ktorú nemá Mazda ani Honda. GOLF V bol v TUV na treťom mieste, tak neviem či ťi záleží v klvaite rozdieľ jednej priečky.-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: F, jako, no proste F... Alebo žeby F ako Furu?
28.01.2009 20:50 Klaudius
Turbo v benzínoch nemá len VW, nastaviteľný podvozok má aj 1.4 base, či ako sa volá základná výbava? TDI je zastaraná technológia s CR prišiel posledný, dokonca až po konzervatívnych Američanoch.
Toyota je vzorom pre VW a VW sa tým ani netají. Tak čo trepeš...
-
-
-
-
-
-
-
-
človeku, ktorý nevie prečítať ani môj nick (i keď zámerne), nemá význam niečo vysvetlovať :-!
vieš, ty si príkladom toho, aká veľká vie byť u ľudí arogancia, preto diskutovať ani reagovať na Tvoje blbé žvásty už ani nebudem.
-
-
-
Hlavně že Golf je symbol pokroku... >:-[] >:-[] :no:
-
Miláčik, GOLF je prvým HATCHBACKOM v podobe, ktorá pretvrváva dodnes.
-
To možná ano, ale úplně prvním hatchbackem byl RENAULT 16.
-
Ve stejné době jako GolF I vznikl i Chevrolet Chevette, takže než prozření shůry to spíše byla tehdejší móda.
-
R 16 je liftback. :-!
-
-
-
-
-
Potesilo, ze mezi nominovanymi neni zadny vyrobek firmy rendlik a syn. :yes:
-
ale je tam Citrón a Fiat!
to víš, svět není dokonalý ;-)
co Pašíky, jezdí, jezdí?
to víš, Evropa je nějaká divná
náhodou tam Renault celkem často vyhrává Car of the year, zatímco VW pravidelně ne.... ;-)-
Problém je v tom, že VW dělá povětšinou hnusná auta a ať chceme nebo ne je jasné, že porota ty auta nijak extra nezná. Takže z toho vyplývá úspěch hezčích aut i když třeba nejsou tak spolehlivá.
-
:-)
takže je to asi jako výběr miss, že?
všichni tvrdí, že důležité je to co mají uvnitř, ale ve skutečnosti vyberou tu nejhezší >:D
Ok, já to beru, ale skus to ještě vysvětlit GTI-mu, hlavně ve vztahu k objektivním testů např. co já vím, třeba v AMS >:D -
Jenze ja nejezdim passatem ;-)
-
-
-
-
právě se podílí na předprodukčních testech nového kombíka.
Prej je to šmejd (jako všechno od té firmy), furt se to kazí, blikají kontrolky, nesedí to na silnici... :-!-
A hlavně to řídí samí hlupáci, co nepatří na silnice >:D
-
naštěstí furt sedí v servisech, takže se na ty silnice ani moc nedostanou >:D
tak co Laguna, stávkuje stávkuje? ;-)-
Prosím Tě, nejsem cvok abych měl Rendlíka! >:-[] Navíc nevím, co je to servis, takže pro mne tahle značka pasé
-
-
-
-
-
Racionální důvod? Byť smysl ankety, či co to je, mi dost uniká,jako každé ankety,protože lidi kupují auta podle love,potřeb,vkusu,s čím mají zkušenost atd. a na ankety docela kálej,pak důvod neúčasti Renaultu je přínosný v čem ???Jsi majitel PSA,nebo máme problémek ??? >:D
-
-
Doufám, že novináři budou vybírat čistě subjektivně na základě vlastních dojmů.
Božechraň aby se tam náhodou zase dostala nějaká empiricky měřitelná kategorie. Tam by totiž hrozilo riziko, že ty body budou naskakovat "nějak" podivně >:-[]
Co mě trošku překvapuje, že tam není žádný zástupce z júesej. Vlastně mě to ve skutečnosti ani tak moc nepřekvapuje...Jen jsem to chtěl nadhodit do diskuze.
Můj favorit? BMW 7. Jsou tam sice auta která se mi líbí víc, ale po technické stránce volím bawo. ;-) -
Nejhezčí punčochy nosí jedna uklížečka na baráku, kde mám svou kancelář. Tedy, nejhezčí jsou, když v nich myje schody... Co se týká aut, tam bych to viděl jednoznačně. Jednoznačně prostě nelze napříč celým spektrem vybrat to jedno jediné nejlepší auto. Vlastně... ono by to šlo, akorát by to chtělo, aby to nejlepší auto někdo už konečně vyrobil. Takhle nám nezbývá, než v těch nejlepších autech světa... jezdit. Ano, vždyť každý přece máme v garáži to nejlepší auto na světě.
-
Hele o uklízečce mě ani nemluv. Mě taky rajcuje jedna uklízečka od nás z fabriky. Když tahá ohnutá hadru po zemi, tak se nemůžu ani pořádně soustředit na soustruh, a ty její silonky!
-
>:D Jo, svět uklízeček to je velmi rajcovní téma. .. >:D :yes:
-
Já mám pro ně nějakou perverzní slabost. A doma si o tom nemám s kým promluvit. Moje žena je sice velký recesista, ale obávám, že tohle by asi tak nějak nepochopila. >:D
-
-
Pozeraj sa na to pozitivne. Aspon ti ho neodkusne. ;-)
-
Radhro... hergot... sedmdesát (v občance), 140 (na váze) 150 (tlak) 44 (boty)... bezzubá rajda... to už fakt nevím, na čem jiným bys chtěl svoje úchylky realizovat... >:D ;-) :yes:
-
jak říká tady kolega od vedlejšího stolu "mladý maso je fajn , ale když chytne stará stodola to je žár" >:D :yes:
-
-
-
-
-
-
Taky souhlas, ale nevím co tam třeba dělá Jaguar. Podle me tam maji byt auta ktera jsou více prodávanější.
-
Jo, s tím se dá souhlasit, v poslední větě se skrývá pravda :-!
-
opatrně s tou poslední větou! co my co garáž nemáme? to jako naše kára pak nemůže být nejlepší na světě? ;-)
-
-
pravda!
Uf to my odlahlo, dík :yes:
Tak počúvajte, moj MATCHBOX Golf je aj tak najlepšie auto na svete! ;-)-
Já mám Lotus Esprit od Jamesa Bonda v přestavbě na ponorku od Shellu :-! Takže mám nejlepší auto i ponorku na světě :-!
-
to je sice pravda, ale minusové body máš za tátovu Lagunu stojící v servisu (nebo jak vy říkáte - v garáži) >:-[]
-
-
Prosím tě, podívej se na můj věk. Můj otec je 115 letý stařík, tak jezdí jak se na jeho věk sluší v Golfu, kterého vyměnil za Passata 2,0TDI, když se v autobildu dočetl o jeho dlouhodobém testu. >:-[]
-
vidíš vidíš, nestaráš se o svého starého taťku, jemu už asi oči neslouží jako za mlada, no a chudák se na tu tabulku z testu díval vzhůru nohama. A zdálo se mu, že Pašík je v první pětce. >:D Spolu s dalšími VW >:D
Jo a pozor. Pamatuj na GTI-ho "Nejsi nic než tvé auto". Chceš aby se z taťku stal "věčný pacient"! >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
Hele, nesúhlasím s tebou v tomto. Je pravda,že ak sa stretne v súťaži Picanto s Panamerou a vyhrá to... SOUL, tak možno to bude súťaž leda pre škôlky. Ale treba si uvedomiť, že ak tam vyhrá GOLF, tak je to iná káva. Podľa mňa je úplne v poriadku, že sa tam stretne Picanto s Panamerou. Len proste treba vybrať toho najlepšieho v tej triede, v ktorej je. Napríklad, ak sa tam stretne GOLF a Insignia, tak sa vyberie Golf, lebo je vo svojej triede jednoznačne najlepší a Insignia patrí len medzi špičku. Tak by to malo byť. Vyberie sa ten nie najlepší z týchto, ale ten, kto je vo svojej triede akýmsi najväčším premiantom. Chápem, že BMW 7 vs VOLKSWAGEN GOLF je ťažké. Ale nad jedným sa treba pozastaviť. BMW 7 je vrchol dnešnej techniky, na vrchu špičky ľadovca, ostrej ako žiletka. Ale MERCEDES-BENZ S mu aj tak bez najmenších problémov stále v technike konkuruje. Aktuálne spolu s Lexusom LS sú to tri automobily, reprezentujúce to najlepšie na štryoch kolesách. Ale aby som prešiel už konenčne k tomu hlavnému. Chcel som tým eSkom a LS povedať, že už raz boli novinári rozmaznaný a ošialený a BMW 7 nie je ničím revolučné. Zato ten GOLF, ten je jasným trendsetterom. Takže, určite by som by som chcel oproti BMW 7 Golf parkovať ako druhé auto do rodiny, ale to neznamená, že sa nemôže stať víťaom. Lebo vo svojej triede vyniká viac, než ktokoľvek iný vo svovje triede. Smutné je na tom skôr to, že niekedy nakoniec vyhrá niekto úplne iný kvôli cene. Alebo, podľa dnešných tupcov, to auto, ktoré je dnes o niekoľko percent v promile ekologickejšie ako konkurenti. Teda Mazda 2. 8-s >:D Lebo najviac značisťujú prostredie jednoznačne moderné autá, takže to je dôležité, kto má menšie magnety v repoduktoroch a to, že prietor je úbohý a jasne je vidieť, kde sa šetrila hmotnosť aj odhlučnení, to už nie. Tak dúfam, že tento rok tam nie sú mladí tupci a vyberú auto, ktoré má všetky vlasnosti vyvážené a ktoré je najlepšie vo svojej triede. Nie to, ktoré je outsiderom a hodí sa ako služobák GreenTUPeace
-
mudrlant...GTI to tentokrát vystihol, svojimi slovami povedal niečo, čo dáva význam, ale ty tu tápeš...a potom z tvojej pozície písať o mladých tupcoch je tiež viac ako diskutabilné :-!
-
to je strašné...zas len bla bla bla GOLF, bla bla Golf... >:D
Ale nie, chápem že každý má svojho favorita. U mňa to je Fiat 500 a hotovo. :-)-
-
Veľmi podarené retroauto, cenovo prístupné (v porovnaní s inými retroautami), 5hviezd, široké možnosti idividualizácie.
Samozrejme že sa nebudem hádať a uznávam že napr. BMW 7 má najmodernejšie technológie ale to auto ma jednoducho neoslovilo..a Golf už vôbec nie.-
Toto nie je anketa o tom, ktoré auto ťa oslovilo. A päť hvizedičiek už vôbec nie je cenný argument, to je dnes šatandard, naviac, ak chceš povedať, že tento Fiat bezpečný, pozri sa na crashtest ADACU 500 vs AUDI. A široké možnosti individualizácie nei je všetko.
-
Někdy se podívej na výsledky crashtestu Q7 vs vlak/nákladní automobil. Dávají to většinou v sedm večer na Markýze
-
Určite je táto zrážka rovnako pravdepodobná ako zrážka Fiat 500 vs Q7.
-
-
Trepeš. Stále lepšie byť odolný voči OFF-ROADOM a nebyť voči vlakom ako len proti Fiatom 500, a nebyť nielen vlakov, ale aj OFF-ROADOM. Naviac, ako 500, tak aj Q7 jazdia po silnici. A v tej Q7 môže ísť tiež tupec, hoci aj Mel Gibs-o-n.
-
trepeš .. SUV je proti náklaďáku stejně odolný jak miniauto proti SUV. Je to dáno konstrukcí a hmotností obou. SUV klidně převálcuje i toho tvého slavného Golfa. Co z toho plyne? Že by fyzikální zákony?
-
Tatro prosím tě netahej sem fyzikální zákony! Pak z toho ještě nakonec zase budou čísla a empiricky měřitelné bláboly apod. a toto všechno na silnici vůbec neplatí!
Hele, když máš nejměkčí plasty + adaptivní podvozek ze střední, kámo, to se ti pak i Pendolino klidí z cesty!
;-)
-
-
-
-
-
v danej kategórií je určite dosť bezpečný. Ten crashtest len demonštroval čo sa stane keď sa zrazia autá dvoch o dosť odlišných segmentov.
Zaujímalo by ma čo pri výbere zohladnuješ ty okrem technológí.-
Technológia a vyváženosť auta. A skutočnosť, že ide o premianta triedy, respektíve to, že z daných nominantov vyniká vo svojej triede najviac.
-
Vysvetlíš mi význam slova technológia?
-
-
Neodpovedaj otázkou. Skôr mám pocit, že ty nevieš, čo napísať. Výhovorky bokom, vysvetlíš mi to?
-
Klaudius, ty fakt nevieš čo je to technológia? To sa mňa musíš pýtať?
-
Evidentne nevieš, len vyhováraš. O.K. Tak sa tým slovom neoháňaj, keď o jeho význame nemáš ani potuchy.
-
Ty fakt nevieš čo to je technológia,? Klaudius, úbohé.
-
Úbohý si ty, keby si to vedel, je to dávno napísané a nevykrúcal by si sa. Úbohosť hľadaj jedine u seba.
-
A ty ak to vieš, tak načo sa pýtaš?
-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT
28.01.2009 21:05 Klaudius
...iba výhovorky...-
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEJHEZČÍ SVĚT
29.01.2009 09:36 kuko
Klaudius ty fakt nevieš čo je to technológia? Hmm...
A vieš prečo Sída a nie Oktávku? Nevieš? Hmm..
Technológia - veda o techno hudbe. Skúma históriu a vývoj techna, analyzuje nové trendy vo vývoji techno hudby, kategorizuje autorov a vytvára typológiu poslucháčov.
Bohužial na tú druhú otázku odpoveď neviem, wikipedia mi nič nevyhodila... ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tak jak nemám rád audi tak si myslím že to letos vyhraje
-
Inak to nebude. Som o tom ABSOLÚTNE PRESVEDČENÝ.
-
zabudol si na A4 >:D alebo v tomto prípade koncern zlyhal? ;-)
-
Nerobs si srandu. Ale odpoviem ti ako na väžnu otázku. AUDI A4 je to isté čo BMW 7, vo svoejej triede, samozrejme.
-
-
-
-
Avantime, surbo so soebou niečo. V poslednej dobe tu od teba čítam toľko nezmyslov v takej koncentrácii aké sa vyskytli len u Z9, pardon A2, kedy si už sakra zmení ten nick, a Sekiho alias AntiVW. Tu o tom, že Mégane si to rozdáva s Caymanom S na okruhu, tu o tom, že Polo má bakeliťáky v interiéru, tu o tom, že GOLF VI je len prezlečený GOLF V, tu o tom, že MERCEDES-BENZ S je symbol grázlov, tu o tom, že Passat si kupujú lenIMAGE zaslepení manageri. Ach.
-
Co to plácáš? Dovol tedy, abych po sté uvedl věci na pravou míru:
1.)Mégane R26R byl opravdu schopný držet tempo s Caymannem S.
2.)Je smutnou pravdou, že má současné Polo materiály, na kterých se dá krásně bubnovat. Přirovnání k bakelitu bylo s nadsázkou, pokud jsi to nepochopil... :-O
3.)Rovněž je pravdou, že Golf VI. výrazně čerpá z Golfu V.
4.) Neříkám, že Mercedes S je symbol tevbou zmíněné skupiny lidí. Nýbrž tvrdím, že je u nich tento koráb (hlavně ojetý) velmi populární.
5.) Passat je opravdu symbolem nejednoho manažera. A u mnohývh lidí zaboduje i jeho pověst. Neřekl jsem, že tyto dvě skupiny lidí jsou jeho jediní zákazníci.
A hlavně mě udivuje, jak si dokážeš dokonale upravit argumenty ostatních pro svou potřebu. To dokazuje o Tvém častém ztroskotání v nejedné diskusi... :-!
-
-
-
-
Inak si ťažko vysvetliť, že Mazda 6 má vraj druhú najväčšiu šancu. Mizerný dizajn, normálne motory, normálny interiér, normálny podzovok. A nijaký technický pokrok. To sa tu snáď svetové auto vyberá podľa toho, ktoré značky sú podľa národnosti najrožšírenejšie v plejstejšne?
-
dizajn exteriéru pre mňa na vysokej úrovni, dizajn interiéru skutočne iba priemerný, motory viac ako slušné, podvozok ani nehovorím...auto, ktoré je vyvážené...takže by som ju stále nepotápal ako to robíš ty
-
Nepotápam ju. Je to primerné auto. Teda nie zlé. Ale obyčajné. A vôbec to nevidím s tým podzvokom tak bledo ako ty. Je tiež len dobrý. Ale že dizajn exteriéru je mimoriadne vysokej úrovni >:-[] >:-[] :yes: ty budeš nejaký porotca súťaže najkrajšie auto sveta.
-
ty si sa ale dneska rozčertil ;-)
kedy už bude dnešná dávka Prečo nie Oktávia? :-)-
-
tak keď tak pekne prosíš, tak teda dobre ;-)
-
Tak skús už niečo k tej veci, keď si povedal na to dobre. :-!
-
-
-
-
-
Najväčší odborník na svete sa ozval, čo? Tak kedy bude to GT, odpovieš mi už konečne? Pýtam sa ťa priamo už tretí krát. Ale na slušnú a priamu odpoveď sa ty asi nezmôžeš, že?
-
Kedy bude? Avantimovi som už poslal návrh. Čo vlastne okrem skice vyžadujete? Ako tak totiť teba poznám, od skice, napríklad aj v tej v počítači budeš vyžadovať, aby vyzerala ako sériový, definitívny model. >:D
-
-
-
-
Mazda nabízí vyvážený koncentrát kvalit. A proč by tam měl být Golf?... ;-\ Ten také neposkytuje bůhvíjaký technický pokrok. Když už jsem u pokrokl, tak proč tam není Laguna Coupé s jejím systémem 4Control, prvním čistě elektronickým systémem řízení všech kol?
-
A čo ten nastaviteľný podzvok?
-
Průkopník na slovo vzatý...
-
-
-
-
Nejsem milovník VW, ale proč tam není mnohem povedenější Scirocco?
-
-
Nepochybne je Scirocco praktickejšie auto než Golf.
-
-
Kuko, čo tu trepeš? Scirocco ako synonymum Golfa?
-
spíš si myslí, že Sciro je lepší než Golf
-
Tak napadlo to ma to s tým, že synonymá sú horšie, ale to verím, že to tak nemyslí.
-
Termín synonymum pochází z řečtiny a označuje slovo, které sice jinak zní, ale má stejný nebo podobný význam.
-
Jasné, napríklad pekný a krásny. :-!
-
Nebo dlouhý, široký a bystrozraký
-
-
-
mea culpa, niekedy sú moje myšlienky (to si fandím, čo >:D ) trochu nejasné.
Takže:
bukovski hore nadhodil, že podla něho je Scirroco "povedenější"
ty si kontroval, že Scirroco asi nebude praktickejšie ako Golf (tak som to teda pochopil)
takže mi z toho vyšlo, že ste použili rozdielne kritérium na hodnotenie Scirroca. Jeho povedenosť nemusí znamenať praktickosť.
Je to už všetkým kompletne nejasné, alebo mám pokračovať? >:-[]
-
-
-
-
-
Už si chcel povedať, že to nepoznám, že, ty úbožiak.
-
Sklapni ty zasran, kto ťa kedy mal, že ťa radšej neutopil aby si len nežral každému nervy.
-
žrať nervy? neblázni, ignoruj a hotovo :yes:
-
-
-
-
Scirocco praktickejšie než Golf? Mohol by si túto myšlienku nejak rozviesť?
-
Jurajko jurajko, kam ty s tým mieriš. Hádam mi chceš povedať, že Scirocco je praktické ako GOLF?
-
Nie Daniel. Na rozdiel od Teba si myslím presný opak. Ibaže by v Tvojom tvrdení bol skrytý nejaký inotaj.
-
-
Ale v matike je vraj výborný.... 8-s
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tak pokud bude vypadat takhle, utíkám na Mars... >:D
Jsem na nové Polo zvědavý. Konečně se zbaví roucha popelnice s bakelitovým interiérem...nebo ne? Uvidíme, jestli bude na současné nováčky stačit...-
Polo má bakelitový interiér? Nzemýlil si si ho s predfacelitovaný interiérom Meganu II?
-
-
-
...držte se. Co mezi nominovanými dělá Golf??? Čím si to přešitá pátá generace zasloužila? Kam ten svět spěje... 8-s . Vím, že světové auto roku nemusí být ani sportovní, ani luxusní pekáč plný revolučních elektronických udělátek, ale to je trochu moc...
Mimochodem, 507: tentokrát si odpusť ty trapné útoky na mou osobu...vím, co poslední dobou od Tebe čekat...-
Ty si úplny neználek, ako môžeš takúto chobotinu napísať, to fakt nechápem. Toto nemá ani hlavu, ani pätu, ale ani zadok. Čo je moc to je moc.
Ale predsa len niečo poviem: Faceliftovaný Golf V by bez problémov porazil aj dnenšých konkurentov. Ale vo VW sa zrejme obávali, že niektorí klienti by radšej siahli po zbrusu novom aute, než len po facelite a tak sa VW rozhodol poriadne modifikovať GOLF V a je tu GOLF VI. To, že nová generácia vychádza zo starej hovorí o mimoriadnej úrovni GOLFU V než o priemrnej úrovni GOLFU VI.-
Už sa opakuješ. Zaujímavé, že za neználka označuješ človeka, ktorý má o dizajne 10x hlbšie vedomosti ako my všetci dohromady. Hanbi sa. :-!
-
>:D >:D To si odkiaľ zobral.
P.S.: Pozná, kto aké auto navrhoval? -
Abys mě nepřechválil, určitě se zde najde někdo lepší... ;-)
-
Myslím, že na pochop pre 507-- stačí. Používam už radšej priamočiarejšie definície a okrúhle čísla, aj keď nie sú celkom presné. Pri náročnejších obrazoch môže mať jednoduchá myseľ problém s pochopením... >:D
-
A prečo si myslíš, že vie viac o dizajne?
-
-
-
-
-
Kdo krom Meganu 3 ještě patří do stejné generace jako G6?
-
-
Bravo a Auris je pěkně staré.. 308 si už nevybavuju, kdy vyjela
-
Podľa tohto tupého príspevku mi to pripadá, ako by podľa teba 308 vyšla ešte skôr než Auris.
-
z toho příspěvku leda vyplývá, že nevím kdy 308 vyjela intelektuále
-
-
-
-
-
Ty důvody jsou zcela prozaické, mezi nominovanými jsou zastoupeny frekventované třídy a z každé z nich novinka, která je svým způsobem něčím výjimečná. Tak třeba F500 je tam evidentně proto, že se jedná o velmi kvalitní variaci na notoricky známé téma. Nebo bys tam raději viděl pikanta?
Co se týká Golfu, pak jeho nominace je v předznačeném kontextu snad nad slunce pochopitelná každému - [odkaz] [odkaz]-
Golf je pohledný jen v určitých barvách, jinak sem i zdá až příliš konzervativní. Jinak co se týká obecných kvalit, o něm nepochybuji. Jen si nemyslím, že by mě nárok na takový titul, jako je tento.
Ale koneckonců, když už byla držitelkou Mazda 2... >:D-
Podle mého a s odkazem na "krizovou společenskou objednávku" :-) nemůže prostě vyhrát sedma z mnichova, naopak se domnívám, že vyhraje malý vůz a z tohoto pohledu odtušuji, že VW má s Golfem velmi našlápnuto... dokonce... nechci to zakřiknout, ale možná můžem začít kupovat šampaňské... >:D ;-) :yes:
P.S. Jestli to vyjde, počítám, že tu napíšem o golfu diskuzní... román >:D Už vidím ty nadpisy - GOLF MLÉČNÉ DRÁHY... :-)-
Je pravděpodobné, že podobně jako v COTY nebývají luxusní prémie upřednostňovány (nevím přesně, tuto anketu nesleduji s takovou pozorností, jako právě COTY).
P.S.: Tak hoď něco podobného do blogu, a nadpis neměň.
-
-
-
-
-
Ne tedy přímo na géčko od Mercedes-Benz, ale na našeho GURU, tedy jinak řečeno, tvého vysněného GOLFa. Všechno nahrává VW do karet, krize, mistrovství G6, absence jiného stejně velkého konkurenta, pozice ve středu pole... prostě... hoši... VWlaječky se od zítřka prodávají na každém rohu...
BRAVWO GOLF, Gé GOLF, Gé jako... :yes:-
Blbosť...jedine ak by chlapci z VW dobre pomastili...
-
No... pozor, ještě to promysli. SVWět je dnes malej.
-
-
-
Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem! nepřihlášený | přihlásit | zaregistrovat