Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šampionát WRC 2012 – Kdo, kde, s čím a proti komu

Po ukončení letošní sezóny si piloti zahráli nezvykle velké škatule, škatule hejbejte se a tak se pojďme podívat na výsledek (+ video z testů).
Zpět na článek
19. 12. 2011 09:22
19. 12. 2011 11:02
19. 12. 2011 13:28
19. 12. 2011 20:13
19. 12. 2011 15:25
19. 12. 2011 16:54
19. 12. 2011 16:58
19. 12. 2011 19:51
22. 12. 2011 09:44
19. 12. 2011 17:17
19. 12. 2011 20:12
20. 12. 2011 02:32
22. 12. 2011 09:56
19. 12. 2011 09:22
reakce
Díky za každou novou značku do MS ( VW ), ale krutě ji ten úspěch nepřeju. Jsem zarytej škodovkář a vývoj Pola WRC podle Volkswagenu je jenom kopírování Fabie. Samozřejmě proč toho nevyužít, když mají jedno velmi slušný auto v koncernu, ale ty německý VW kur.vy v rally nikdy nic nedokázali a nic nedokážou. Štve mě z toho důvodu, že se furt proslýchá, že se dvě auta financovat nebudou a logicky to odnese Škodovka. :-(
Rozbalit vlákno
12
19. 12. 2011 11:02
Re: reakce
Kontrolní otázka: na jakém voze se stal Kenneth Eriksson oficiálním mistrem světa skupiny A v sezoně 1986?
19. 12. 2011 13:28
Re: reakce
No dobře. Vyjímka potvrzující pravidlo. ;-\. to byl taky jedinej slušnej Volkswagen
19. 12. 2011 15:25
Re: reakce
Hele já bych to zas tak divoce neviděl. Náhodou ať se jim daří. Ještě by mě zajímalo jaká je vůbec specifikace vozů WRC pro příští rok (objem motoru, výkon, hmotnost atp.)? Co sem tak slyšel tak by to mělo být trochu okrouhaný oproti letošku.
Avatar - Starfighter
19. 12. 2011 16:54
Re: reakce
Ne, ve WRC vše zůstává. To bude zřejmě nová třída R4T, co myslíš. Nahradí dosavadní Super 2000 (2L motor bez turba); R4T bude mít 1,6 Turbo s restriktorem (kolik mm je s stále v jednání) a auto bude bez body kitu kvůli co nejmenší finanční náročnosti.
Avatar - Starfighter
19. 12. 2011 16:58
Re: reakce
Jako zarytý škodovkář musíš vědět, že nyní testovaný nultý prototyp Pola WRC má sice základ ve Fábii S2000, ale už se dost liší. VW na něm třeba teď testovalo tlumiče Sachs místo Rieger, které používá škodovka. A to je u závodního auta obrovský zásah. Až vyjede první prototyp Pola, bude to úplně jiné auto. Know how z Fabie tam bude pořád, ale základ bude úplně jiný.
Krom toho současná Fábie S2000 je už konci možností jak ji někam posunout dál a čeká ji asi poslední sezóna v továrních barvách.
19. 12. 2011 19:51
Re: reakce
To jsou PR VW keci "to úplně jiné auto atd" tomu nikdo soudný moc nevěří...

Sachs a motor je asi jediný rozdíl na tom Škoda-POLO-autě a myslím, že kdyby tovární Reiger nepoužíval ve WRC už řadu let FORD, že by Polo mělo také Rieger jako Fabie. ;-)

Nic proti Sachsu ale kolik mají zkušeností s TOP Rally? .... 0 ;-)

Vzpomeňme si jaké lapalie měli s tlumiči Prodrive. Uvidíme jak to půjde VW - leda že by odnesl Ogier kompletní sadu továrních tlumičů od Citroenu, ale to pochybuji... ;-)
22. 12. 2011 09:44
Re: reakce
Co jsem slyšel - tak VW nemá dobré vztahy s Riegerem a to samé platí i naopak. Přesně jak píše Deadlift - Sachs má absolutně nulové zkušenosti s rally ( nic proti ) ale umí výborný tlumiče pro okruhy. A že je Fabia na konci možností?? Je to možná půl roku ( přesně si nevzpomínám ) co testovali v Bělé pod Bezdězem alá WRC s motorem 1.6 T.
Avatar - KANKUNEN
19. 12. 2011 17:17
Re: reakce
Poděkujme VW, že dovolil škodovce udělat tak suprovní auto.
19. 12. 2011 20:12
Re: reakce
Uvidíme na jak dlouho lol >:-[]
20. 12. 2011 02:32
Re: reakce
Nebyt nemeckych kur.ev, zadna Fabie neexistuje. A nebyt VW, neni ani Audi, minimalne v takove podobe, co ho sedesatych let zname. Je fajn byt zaryty, ale jeste lepsi je, kdyz se pritom neztraci respekt k ostatnim.
22. 12. 2011 09:56
Re: reakce
Vzhledem k tomu, že Škoda Motorsport funguje v rámci koncernu jako samostatná jednotka a společnost, která se vývojem a následným prodejem závodních aut soukromníkům financuje ( + sponzoři ) sama, tak jsem nasranej, protože kdykoliv tam vstoupil někdo z VW tak to šlo do kytek - logista Metrich nebo jak se ten ocas jmenoval ( náhodou je teda v "továrním" týmu VW Motorsport ), nebo např. u Baumschlagera ( kde jezdil letos Juho ) působil všem známý Armin, kterého "bohužel" díky jeho schopnostem vyhodili z týmu...
A jak jsem psal - díky za každou novou značku, ale prostě jim ten úspěch vůbec nepřeju... A zakončil bych to tím, že chleba kvůli tomu levnější nebude :-) .