Tak neviem či v tom druhom odkaze sú správne km no ak to má skutočne 500.000km tak potom (na úžitkový pick-up) klobúk dole. Myslel som že tie čínske papierovo-plastové autá nevydržia ani 100 tisíc. Aj zvnútra to na tie km nevyzerá. :-!
Myslím, že Brilliance to už v Evropě zabalil. Ale mám pocit, že ten Gonow už jsem tady snad i viděl...A k poslední větě - doufám, že to tak zůstane co nejdéle...
Pamatujte na moje slova, až budou u nás čínský auta montovat a prodávat auta a budou se chlubit v reklamách "Nejlepšími českými vozy". A lidi to tady budou kupovat a říkat "vždyt se to vyrábí u nás ne?". Hyundai pro nás byl před 15-20 lety taky exotika. A dneska je to jedna z nejprodávanějších značek na evropském trhu. Bohužel nejsme schopní ocenit kvalitní evropskou produkci a radši si kupujeme auta, která na nás vybafnou odnikud se skvělým designem, pohodlím, které je pohodlnější, než pohodlí samo, 5/7 letou zárukou bez omezení. Ceny servisních služeb jsou samozřejmě také bez omezení!
Nerika se tomu nahodou konkurence? Kdo zavaha nezere, nebo by ses chtel vratit do casu, kdy sis musel vystat v mototechne frontu a nakonec koupit stodvaciase?
Evropa usnula na vavrinech, a jeste se dozijeme casu, kdy asie bude diktovat co je spravny smer...
Zapadni civilizace, nejen vyuzivanim levne pracovni sily vychodu, daji prizpusobivym a makavym asiatum zadarmo sve know-how.
Další chytrák...kdyby přemýšlel každý jako ty tak tu máme stále škodu octavia 1.4 mpi v holobitu a to všecko za báječných 400 tisíc...díky bohu za korejce a dacii že si ty evropské automobilky uvědomila že vykořisťovat zákazníky je de facto krádež...za současný stav si mohou evropské automobily z velké části samy protože asijské značky prostě objevily mezeru na trhu a zaplnili ji ji stejně jako japonská auta v usa...
Mluvím o době kdy v usa vinou ropnych šoků vznikla poptávka po malých a úsporných vozech...tuzemští výrobci nedokázali zareagovat a chytli se toho toyota s hondou...a jejich nadvláda v těchto segmentech dá se řict trvá v menší míře dodnes ale už maji silnou konkurenci v menšich modelech chevroletu nebo fordu...navíc se přidali velmi úspěšní korejci...
Konkurence je zdravá věc a na jednu stranu jsem těm korejcům vděčnej za to, co tady s cenama udělali, ale nechápu to, proč spousta lidí s chutí podporuje východní Asii a tady si stěžuje na krizi, než by podpořili evropskou produkci a ve výsledku je to vyšlo levněji (po součtu servisních nákladů a služeb za 5 let).
Každá strana mince má dvě strany: kdyby evropské automobilky nebyli nenažrané a svými strategickými chybami neudělali mezery na tehu nemuseli by teď odrážet levnou konkurenci z asie
Neviem prečo tu stále dookola omieľaš cenu servisu...
1, počas záruky NEMUSÍŠ využívať značkový servis, dôležité je akurát to, aby boli spravené všetky predpísané úkony. Viem o čom hovorím, mám Hyundai Elantra a importér mi poslal pred nedávnom dodatok resp. opravu servisnej knižky kde je voči starej práve toto opravené.
2, keď už strašíš všetkých s cenami servisných prehliadok tak za prvú prehliadku (rok/20.000km) som zaplatil v značkovom Hyundai servise 125,- Euro... To sa mi teda ani náhodou nezdá prehnane veľa, dokonca je to menej ako u iných (mimochodom európskych) značiek... ;-)
Každý nech si kúpi také auto aké chce , niekedy boli na výber len VW , Škoda , Lada a možno nejaké tuzexové renaulty ... Dnes je to lepšie človek si má z čoho vyberať , značky sa vzájomne sledujú a snažia byť stále najlepšími a najlacnejšími čo je pre nás dobre ..... ;-)
Dotaz: kdy byly zo totáče běžně k mání vozy vw? Co já vim tak na mototechně byli akorát: škoda, lada, dacia, moskvič, východoněmecký dvoutakty...na tuzexu nějakej ten renault, fiat, jeden čas saab, peugeot a to bylo celé...
v té době jsem nežil, co jsem ale viděl různé materiály, tak se VW v mototechně moc neobjevoval, spíše až ke konci 80.let kdy už "demokracie" klepala na dveře
Dovézt se dalo prakticky jakékoliv auto, byla to jen otázka peněz. Problém byl jinde, ty dovezené auta stály nehorázný peníze. Za takové BMW bys tehdá postavil 2-3 velké baráky. Prostě jen pro vyvolené.
naprosto souhlasím: když se to přepočítalo na tehdejší platy(1500-2500 měsíčně) tak ti takový saab nebo mercedes skutečně vyšel na dvě vily na hanspaulce... >:D >:D:yes:
no hlavne ze cesi kupuji mladoboleslavske skodovky, coz je odpad od nemeckeho VW, ktery to tu zprivatizoval za povestnou "korunu" a jeste s nim stat prohral arbitraz za stovky milionu.
Jo, a mela tu stat motorarna, pokud me pamet neklame.
"Wuling Sunshine, Rongguang/Xingwang a Hongguang se za první půlrok objevily v první šedesátce nejoblíbenějších aut světa". Nejoblíbenější auto světa? Vždyť se to prodává hlavně v číně a pár dalších zemích. No jo, už jsem na to přišel já hlava zmatená. Nebude to tím, že Číňanů je něco přes jednu miliardu? To jsou kurňa statistiky jak prase. :-)
:-):yes:
az na to, ze cinani maji v oblibe cinska auta od cinskych vyrobcu a cesi nemeckou skodu od nemeckeho VW, kterou si akorat tak smontuji dokupy.