Automobilka Hispano-Suiza konkurovala nejluxusnějším výrobcům a její vozy závodily. Dubonnetova Xenia použila techniku slavné řady H6, byla však v mnoha směrech výjimečná, a to nejen zvenčí...
vím, odkud se vzal tachometr ve škodě 120 :-) .
Teď vážně, to auto jsem neznal, ale na rok ´38 je to bomba, totální futurizmus a umění. Tohle nemělo konkurenci. :yes:
Po tvarové stránce je to skutečné umělecké dílo. :-)
P.S. Z té dlouhatánské tyče řízení, která je jako kopí namířena přímo proti řidiči, jde fakt strach. Ale až do 50.-60. let bohužel běžná věc. :-O
Nejsem přílišným příznivcem veteránů, většinu z nich bych doma nechtěl. Prostě mne neuchvacuje ani jízdní, ani estetická vlastnost. O některých autech z dob socialismu nechci ani slyšet, natož je vídat.
Ale toto je vyjímka. Kdyby se takové auto dalo koupit, udělal bych vše pro to, aby mi říkalo pane. Toto je veterán, který stojí za to udržovat pro věky budoucí.