Tak to netrvalo dlouho! Jen krátce po představení nové generace Tesly Roadster přichází auto, které chce být ještě rychlejší než ona. Opravdu má šanci na realizaci?
Elektroauta umí každej trouba a to novým firmám pomáhá. Pokud by si měla třeba Tesla zkonstruovat motor a převodovku, tak by si mohla auta malovat vodovkama v garáži na zeď. Dneska stačí od Panasonicu koupit pár baterek + jeden tablet a auto je hotové.
jo přesně tak prostě koupíš nějakou halu od ČSAD , zaměstnáš pár absolventů a začneš bouchat ty elektroauta ... pohodička škoda že mě to nebere je to moc jednoduchý jinak už bych měl taky svojí továrnu ...
Načo je normálnemu človeku niečo rýchlejšie ako TESLA roadster ? Tak na okruhy, ale na bežnú jazdu je aj Tesla prirýchla ! No a toto Čínske čudo je fakt hnus! Motokára do bahna!
Evropské automobilky rádi straší tím, že regulace EU nutí automobilky vyrábět elektromobily. Chyba lávky. Ten kdo donutí Evropu vyrábět masivně elektromobil, bude Čína. A stane se tak do 3-4 let. Dříve než nějaké regulace EU začnou platit. A tam už žádný lobbyng v Evropském parlamentu nepomůže. Letos už vyrobily v Číně 400tisíc aut do zásuvky. To je více než EU a USA dohromady. To umožní Čínské vládě brzo stanovit vyšší povinný podíl elektromobilů, než si ve svých dnešních plánech malují evropské automobilky. A bude.
no je videt ze jsi zaspal a pohybujes se tak v letech 2000 kdy to v Cine tak opravdu bylo, od roku 2003 ale v Cine klesa podil tepelnych elektraren a dnes je Cina nejvetsim svetovym tahounem jaderne, vodni a OZE energetiky ;-) v OZE maj takove instalace, ze k nim ani nestihaj tahat vedeni, takze se stava ze fotovoltaicka elektrarna stoji treba o rok driv nez k ni stacej natahnout vedeni a zapojit ji do site, mimochodem Cina je nejvetsim vyrobcem fotovoltaiky na svete, a ikdys maji telelne elektrarny v Cine stale vetsinu nad ostatnimi zdroji, tak za pouhe 3 roky se jim podarilo OZE vysvihnout o 1% a behem pristich 10-15 let maji vysvihnout OZE na 20% energetickeho mixu, a v Cine se tomu da celkem verit
tak jako v Nemecku planuji v pristich letech postavit 28 vetrnych parku kde zaroven bude akumulace do vody (precerpavacky), tak Cina takto ma plany na OZE parky s precerpoavanim takovych radu, ze by to nasledne melo utahnout pulku Ciny (s 0 zavislosti na tezbe cehokoliv), a jen tak mimochodem, elektrina z OZE se v Cine stala nejlevnejsi elektrinou, sli na to holt jinak nez treba EU kde je z OZE business a OZE je spise zatezi pro obcany protoze jim elektrinu prodrazuje ;-)
u u soutesek byl jeden z planu ze se bude precerpavat voda zpet v dobe kdy je energie nadbytek, ale asi usoudili ze na ricnim toku takove sily je to nesmysl a neekonomicke
Cina nas jednou rozdrti prave tim ze to tam vse posunou na takovou uroven, ze my tady v zapadakovech si neskrtnem, bohuzel nase socialisticka Evropa tak smeruje a my obcani s tim prd nadelame, a mimochodem nezavislost na zdrojich z dovozu je jednim z klicu jak bejt nad ostatnima ;-)
Problem je ten, že my "občané" s tím nic dělat nechceme. Naopak, proti všemu novému tu vládne právě mezi občany tuhý odpor. Podívej jen podle sebe. Několik let tady přinášíš informace o elektromobilech nebo OZE. A z nich je zřejmé, že zásadní změna jak energetiky tak automobilového průmyslu už začala. Přesto zástup diskutérů, kteří ti zuřivě oponují neslábne. Technická úroveň a progresivita a z toho plynoucí prosperita státu vychází z těch nejnižších pater - ze vzdělání a rozhledu technické veřejnosti. Nestaneme se nikdy Japonskem, nebo Koreou, dokud proti všemu novému povládne tak tuhý odpor právě mezi technickou veřejností. Oblíbený terč všech problémů - EU za to opravdu nemůže. Je to v nás.
zdejsi diskuteri jsou tak smesne minoritne mala skupinka, ze je to asi jako 1 hlas na stadionu pri Super Bowlu :-! vpodstate zde diskutuje tak 50, maximalne 100 stejnych lidi >:D
No ale je to celkem reprezentativní vzorek "neodborné" technické veřejnosti. To znamená veřejnosti, která alepoň trochu tuší co technika znamená. Ono je to ale podobné i na dalších webech. A na těch všeobecných portálech je to ješté o třídu horší. Takže se obávám, źe místní diskuze je reálným obrazem rozhledu neodborné technické veřejnosti, ze které ovšem vyvěrá i názor odborné technické veřejnosti - viz přístup vedení evropských automobilek nebo energetických koncernů k elektromobilitě. Vše to spolu souvisí.
No to vieš. Kým bola čína socialistická, prakticky rozvojová krajina, bolo ticho. Chceli tam silou-mocou pretlačiť demokraciu a západný spôsob života, a to sú výsledky. Tie dubové hlavy predtým nenapadlo, že miliarda ľudí pôjde svojou cestou a zbytok sveta sa jej nevyrovná, lebo nedokáže byť jednotný.
No jo. Je výhoda být velkým diktátorem. Čína stanovila povinné kvóty na výrobu bezemisních aut, tedy elektromobilů. A začnou platit již příští rok a stanovují podí elektromobilů natvrdo. Všichni sklapli kufry, evropské automobilky neřekly ani popel a uzačali chystat masivní výrobu elektromobilů. EU chtěla reagovat stejným postupem. Ve veřejnosti se proti EU nařízení zvedl odpor a v EU parlamentu si automobilky vylobbovaly nezávazné kvóty a platnost někdy příští pětiletku. Mysleli, že vyhráli, ale bude jim to prd platný, protože Čína změní celý světový trh. Tak to jsou ty rozdíly mezi diktaturou a demokracií v hospodářské oblasti.