Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Xsara už zná tvář svého nástupce - C4 je tady!

Jako první v ČR Vám přinášíme podobu nového Citroenu C4 a Loebovy zbraně ve WRC! (Doplněno 18.února 2004)
Zpět na článek
12. 2. 2004 17:35
neregistrovaný "dzonek"
13. 2. 2004 18:47
neregistrovaný "dzonek"
12. 2. 2004 17:38
neregistrovaný "dzonek"
13. 2. 2004 09:19
neregistrovaný "Niemand"
13. 2. 2004 09:27
neregistrovaný "Baldi"
13. 2. 2004 11:41
neregistrovaný "Andreev"
13. 2. 2004 13:53
neregistrovaný "Pali "Jean Paul""
15. 2. 2004 21:57
neregistrovaný "TRUCKER"
18. 2. 2004 11:57
neregistrovaný "slava"
18. 2. 2004 22:44
neregistrovaný "TRUCKER"
19. 2. 2004 07:27
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2004 21:05
neregistrovaný "slava"
20. 2. 2004 00:00
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 2. 2004 09:19
neregistrovaný "Lib"
20. 2. 2004 11:07
neregistrovaný "slava"
23. 2. 2004 13:03
neregistrovaný "jorgge"
23. 2. 2004 21:48
neregistrovaný "TRUCKER"
24. 2. 2004 23:12
neregistrovaný "slava"
25. 2. 2004 23:10
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 2. 2004 11:42
neregistrovaný "Jorgino"
18. 2. 2004 17:04
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 23:22
neregistrovaný "keb"
19. 2. 2004 22:34
neregistrovaný "slava"
13. 2. 2004 14:42
neregistrovaný "VaS"
13. 2. 2004 14:56
neregistrovaný "Jarda"
13. 2. 2004 23:58
neregistrovaný "vedeni"
15. 2. 2004 01:54
neregistrovaný "Jachym"
14. 2. 2004 09:49
neregistrovaný "Michal"
18. 2. 2004 11:47
neregistrovaný "slava"
16. 2. 2004 13:59
neregistrovaný "Lowrider"
18. 2. 2004 18:40
neregistrovaný "Ch@ron"
18. 2. 2004 20:52
neregistrovaný "tom"
19. 2. 2004 13:36
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 09:25
neregistrovaný "Lib"
neregistrovaný "dzonek"
12. 2. 2004 17:35
bez titulku
No jestli bude vypadat civilní verze aspoň trošku podobně což se o současné generaci říci nedá ale i tak vypadá sqwele tak to bude velmi podařené vozidlo a asi bych si ho pak chtěl koupit:-) Fakt pěkný
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dzonek"
13. 2. 2004 18:47
Re: bez titulku
Ještě jednou, já sám jsem fanda VW a mám od nich auto.
neregistrovaný "dzonek"
12. 2. 2004 17:38
bez titulku
PS: Mě se citroen líbil od mala ale ten interiér mě vždy dokonale odradil až od Xantie se to dá přežít
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Niemand"
13. 2. 2004 09:19
Ano, takto ano
Take se mi tento design libi. Na souseduv Citroen se divam denne, ale zadne emoce ve me nevyvolava, ale toto je jina kava. No uvidime.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Baldi"
13. 2. 2004 09:27
bez titulku
Tak táto verzia vyzerá skutočne veľmi dobre. Bohužial civilná bude na 100% vyzerať o 5 tried horšie už len kôly tým vypuklým blatníkom, ktoré budú v sériovke určite chýbať.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andreev"
13. 2. 2004 11:41
Jistě, proč ne..
na posledních sportovně laděnejch kreací Citroenu fakt čumim a tohle to jenom podtrhuje. To bude dělo jako ***!!! Kladivo na čarodějnice z MB.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pali "Jean Paul""
13. 2. 2004 13:53
Vive la France !!!
Srdce frankofila ci frankofona musi zaplesat. I z takehoto zaberu je vidiet inovativnost, tak charakteristicku v sucastnosti pre francuzskych automobilovych tvorcov, ktori dokazu autu vdychnut dusu. Pri pohlade na tohto, dovolim si tvrdit ziveho tvora, je Golf V auto z minuleho storocia. Ale na tom nie je nic nove, ze dnes nemeckym vyrobcom, s vynimkou BMW, dochadza dych, inspiracia a preslapuju na mieste v oblasti dizajnu. Les createurs francaises, je vous tiens les doigts!!! Uz len krocik k vylepseniu vypracovania interieru, detailov exterieru a zaciatok tohto tisicrocia bude neoddiskutovatelne Vas!!!
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 2. 2004 21:57
Re: Vive la France !!!
Naprostý souhlas, jen malinká poznámečka, ještě bych přidal s výjimkou Mercedesu, jestli už jsi viděl např. nové SLK-čko a ještě lépe AMG výše na tomto webu, musíš souhlasit!
neregistrovaný "slava"
18. 2. 2004 11:57
Re: Vive la France !!!
Souhlasim panove ze toto je nadhera! Ale nez zacnete kritizovat VW - koncern a vubec nemecky kary, tak se mrknete na silnice co ma uspech!!!! Chapu ze je to vas nazor a ze kazdemu se libi neco jineho, ale vetsinou to co vybocuje z normalu nebo z tzv. "standartu" tak je predrazeny!!! A co takhle AUDI? Nelibi? Podle me super kary!!!
neregistrovaný "TRUCKER"
18. 2. 2004 22:44
Re: Vive la France !!!
Tak to jsi trochu nedal! Jakožto automobilový fanda, koukám na naše silnice denně (pochopitelně, že ne na holý asfalt, ale na objekty, jež se po nich pohybují) a co tam tedy vidím? Pochopitelně nadvláda Škodovek- dobrá, u Felicií naprosto chápu-cenově přístupná lidová vozítka (ke kvalitě se vyjadřovat nebudu, mnoho lidí vlastnící Felicie z finančního hlediska moc na výběr nemělo a bylo vděčných, že budou mít nové auto a tak jaksi předpokládali, že dnes, potažmo v době jejich výroby, je už kvalita jaksi samozřejmostí, no, chybička se vloudila.....), Fabie- cenově srovnatelné s konkurencí, z níž většinu trochu přesahuje rozměrově, u ní může být důvodem ke koupi i naivní představa podpory našeho hospodářství (i když z části se to nedá popřít), či "levné náhradní díly" nebo ji také někteří považují za nižší střední třídu, kde by to vážně byla cenová bomba! Octavia-většinou stejné důvody jako u Fabie, navíc velký kufr, málo místa vzadu se jí jaksi automaticky promíjí, ale však si počkejme na novou, jsem zvědav, jestli stále bude tak "cenově lákavá"!!! No a dále vidím dost Volksvagenů a u nich se musím tvé teorii, že co vybočuje ze "standardu" je přdražený fakt zasmát! Tzn. že ten "standard" je podle tebe cenově tak "akorát"? Potom nechápu, jak tohle můžeš říci nebo máme oba na mysli silnice v jiných státech!!! A ceník Citroena si nejspíš taky neviděl, protože krom C2 mají dost dobré ceny, hlavně Xsara (vím, že dosluhuje, ale u Golfa IV bychom na takovou nabídku asi čekali marně). No a jinak.... AUDI se mi nelíbí! Líbilo se, ale nesnáším ho už z podstaty, že je členem VW Gruppe, ale kdysi mi to bylo celkem jedno, protože předvádělo, že auta fakt umí a byla na ně radost pohledět, jenže od jisté doby (poslední fakt povedená AUDI jsou pro mě současná nebo už snad minulá A6 a TT) to začali pěkně k....vit. Techniku jim neberu, ale BMW a M-B ji má taky a snad ještě vyspělejší a jsou to přímo designové lahůdky!!! Toť z mé strany vše. Zdravím!!!
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2004 07:27
Re: Vive la France !!!
Ta podpora hospodářství není naivní představa.
neregistrovaný "slava"
19. 2. 2004 21:05
Re: Vive la France !!!
Tim standartem jsem myslel design neee ceny!!! A je jasny ze nemci vyrabej dost kvalitni auta a jsou popularni po celem svete, takze si muzou dovolit pritlacit na cenu!!! A nezlob se na me, ale citroen mozna nabizi dobrou vybavu za tu cenu ale design kopirujou, to dost nepovedene, a to od nemcu! A dilenske zpracovani jojoj zadna slava!!! A uz jsme opet u toho, audi ne, protoze to je nemec!! Tohle fakt nechapu!!! Ale to je asi moje vec! Skratka podle me, kdyz je nejaky auto dobry a libi se mi, tak mi je jedno zda je to vyrobeno u toho ci tamtoho vyrobce!!! Ale to nic nemeni na tom, ze C4 je fakt super!!!!
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 2. 2004 00:00
Re: Vive la France !!!
Asi jsem to špatně pochopil, ale když jsi psal, že co vybočuje ze standardu je předražený, měl jsem zato, že mluvíš o cenách, ale to je jedno. Fakt mě šíleně sere všeobecně vsugerovaná teorie, že Němci jsou nejlepší na světě a Francouzi jsou *! Já osobně znám několik navýsost spokojených majitelů francouzských aut a taky několik lidí (otcovi známí), kteří za starých Toyot apod. přešli na dokonalé, nejdokonalejší Passaty a teď mlátí hlavou do zdi, protože na tolik návštěv servisu nebyli zvyklí ani u těch starých a pořádně vyjetých Japonců a mají úplně jasno, odkud bude pocházet jejich příští auto! Alo jo, neříkám, že všeobeně Němci jsou šmejdy, naopak taky souhlasím, že ta kvalita asi až tak špatná nebude, ale stejně si myslím, že až u těch dražších (BMW, M-B, Porsche), i ostatní velkosérioví producenti Opel, Ford nemají nějak valnou pověst (ale na tu já nedám, protože taky znám pár velice spokojených majitelů Opelů a v jednom případě se tomu až nechce věřit, co to vydrží-Omega combi 2,0 benzin naj. 600 tis. bez GO ještě pojízdná!!!!), u Fordu jsem měl tu čest dělat praxi (tedy v servisu pochopitelně) a nějak z toho nemám nejlepší pocity a taky znám mnoho konkrétních případů, kdy majitelé nejsou vůbec spokojeni, ale je to ošemetné téma a 100% bych si stál pouze za tím, co jsem vyzkoušel na vlastní kůži! Absolutně ovšem nesouhlasím s tvým "tlačením na ceny"! Zkus někdy zapřemýšlet, kolik takový zas....VW Group ušetří na vývoji-platformy, motory, společné prvky (třeba v nižší třídě mají min. 3 auta stejnou platformu, v nižší střední už je to min. 7 aut, atd. teď si vem, že v 1 třídě mají všechna auta ZHRUBA stejnou motorovou paletu a navíc lze ty třídy ještě prolínat-příklad: taková 1,6 lze použít jak pro auto nižší, tak nižší střední, tak i střední a navíc třeba ještě pro kompaktní MPV a to u všech značek). Dokážeš si představit ty uspořené prachy!!! A vem si takovou Mazdu (podvozky a platformy s Fordem) nebo třeba Renault (s Nissanem)- taky ušetří, ale daleko méně, protože jsou jen 2, navíc se silně odlišují designem (tedy i v interiéru a nějaké společné ovladače většinou nehrozí) a stejně jsou levnější než odpovídající konkurent ze stáje VW a jsou lépe vybavení. Nic bych neměl proti politice VW, kdyby to dělali kvůli zákazníkům, aby jim mohli díky těmto úsporám nabídnout opravdu dostupné vozy, ale tohle..... Nechápu lidi, kteří ví, jak to tam chodí a ještě těm sviním cpou do chřtánu!!! A hlavně taky, nikdy jsem neřekl, že jsem proti Němcům globálně, můj vztah k jednotlivým značkám jsem právě popsal, tak už se nebudu opakovat. A ty se na mě taky nezlob, ale Tvůj názor, že Francouzi kopírují design od Němců mě fakt zvedl ze židle a nechápu, jak něco takového můžeš říct!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Snad kdybys uvedl nějaký konkrétní příklad, ale říkám ti předem, nemáš šanci!!! Ale jinak zdravím a jsem vděčný za inteligentní diskusi bez vzájemného urážení atd.
neregistrovaný "Lib"
20. 2. 2004 09:19
Re: Vive la France !!!
No Omegu bych sem zrovna moc netahal, to neni zrovna povedeny model, hlavne ty prvni :)
neregistrovaný "slava"
20. 2. 2004 11:07
Re: Vive la France !!!
Ok urcite mas v necem pravdu a musim s tebou souhlasit, a jsem taky rad, ze jsem te zvedl ze zidle :-)! Priklady teda uvadet nebudu, kdyz uz to mam predem prohrany! Je pravda, ze kazdy ma jiny vkus a treba co me prijde podobny napr. C5 a MB (napriklad predni svetlomety a vubec ten predek me ho pripomina) nebo novy wrc a BMW (opet svetla) tak tobe to muze prijit jako uplny nesmysl! No to uz je jedno! Najednu stranu zase neni spatny kopirovat to co je pekny a ma uspech, ale to uz je zase o necem jinem! Kdyby se nam libilo vse stejne tak o cem by jsme se pak bavili co :-) A jinak mas pravdu s tema diskuzema! Najdou se takovy hov(pip)da co zacnou urazet a nedovedou pochopit, ze s nima spousta lidi nesouhlasi!!!! Cus cus
PS: z japonciku muzu treba Mitsubishi Lancer Evo 7 a Subaru Impreza WRX STi ale doufam ze az dostuduju tak si poridim alespon Octavia RS :-)
neregistrovaný "jorgge"
23. 2. 2004 13:03
Re: Vive la France !!!
Podle novýho Golfa bych spíš řekl, že Němci kopírují Japonce
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2004 21:48
Re: Vive la France !!!
No s tou C5 a M-B máš možná trochu pravdu, protože když jsem viděl první záběry nového SLK v časáku, řekl jsem si, že to je snad nějaká fotomontáž, ty světla mi fakt připadaly totožné s C5. Nakonec i v reálu zůstaly stejné (soudím teda podle dalších už jasně tutových sériových fotek, pochopitelně jsem ho naživo ještě na vlastní bulvy neviděl), ale to by pak byl opačný případ, kdy Němci kopčí Francouze. Nicméně to je nejspíš jen můj (či snad náš) dojem a ve skutečnosti se liší, protože u M-B nějaké kopírování a ještě navíc od Citroena určitě nehrozí. Lancery posledních generací se mi líbí jenom v EVu, jinak stojí vzhledově za.... Poslední Lancer, který se mi líbil, je ten náš, poslední "kulatý", co se dělal i v "komajnu", kterého taky vlastníme. Ta současná generace taky celkem tragédie, pěkné auto z toho udělají jen ty docela brutus sportovní doplňky. A Impreza je fakt pěkná, to souhlasím! Jinak, jak už jsem psal, i když Škodovky přímo nesnáším, asi před necelým rokem mě kámoš svezl v RSu (100 Edition). Nejdříve jsem se na RSka díval dost s despektem-jen 1,8 i když v turbu, ale říkal jsem si, že ani těch 132 kW nebude nijak omračujících, takže žádný sporťák, jen bude trošku svižnější. Ovšem už po prvních sekundách v tom autě jsem zcela změnil názor, okamžitě jsem se poutal, dřžel se madla, seděl jak přibitý a chvílema jsem se snad i modlil. Po chvíli jsem z toho dostal skoro orgáč a ne jeden. To, co jsem zažíval jsem do té doby viděl jenom v bedně (záběry přímo z introše nějakého WRCčka). Někteří tady se mnou možná nebudou souhlasit, ale je to i tím, že zatím mám zkušenosti jen s tou naší "Mickou" (1,6-83 kW, ale 4WD, což tomu dost bere na výkonu a ještě kombi) a s nějakýma "filetama" apod., takže ty moje dojmy se snad nedají ani popsat a jakmile jsme dojeli, celou cestu domů jsem šel s otevřenou hubou, kroutil jsem hlavou a absolutně jsem nechápal! Jo a ještě jsem furt říkal, že to auto chci! Teď po té době jsem to zase přehodnotil na BMW M3,...., ale jestli se zmůžeš na tu ochcávku RS asi bych ti ji i doporučil, fakt good svezení!
neregistrovaný "slava"
24. 2. 2004 23:12
Re: Vive la France !!!
Diky tvym dojmum o to auto stojim jeste vic :-) Mel jsem moznost projet se ve 110kW turbo a to jsem si rikal jaky to je delo (mi mame bohuzel 1,6 55kW)! Je pravda ze by me uchvatilo asi cokoli nad 60kW ale tohlo ..... parada! Jeste jsem jel s fabii kombi 2.0 85kW, ale to jsem byl spis sklamanej!!! Kam se to sere na stodesitku! Samozrejme se za 2 az 3 roky muze stat mnoho ale RS bych si chtel koupit! Sen koupit si masinu uz jsem si splnil a uz jsem dozral do toho stadia, ze me lakaj jen 4 kola :-) Mejte se a dik za diskuzy
neregistrovaný "TRUCKER"
25. 2. 2004 23:10
Re: Vive la France !!!
No já Ti to rozhodně přeju a doufám, že Ty i všichni ostatní mi přejete tu M3 nebo M-B SL nebo "aspoň" SLK!!!
neregistrovaný "Jorgino"
21. 2. 2004 11:42
Re: Vive la France !!!
nekopírujú francúzi nemcov?pozri tie svetlá ala bangle BMW
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 17:04
Re: Vive la France !!!
pokud pouziju tvoji klasifikaci tak jsem asi spis germanofil.pochopitelne pouze co se tyce aut gurtrudy nemus bleee.ale tento citron nema chybu.jenze vis co te to bude stat penez a casu nez z te budouci seriovky udelas takhle pekne auto?bude urcite mnohem horsi.... skoda.
P.S to s tim golfem sedi-ach jo bohuzel...
neregistrovaný "keb"
18. 2. 2004 23:22
Re: Vive la France !!!
no, ja z vlastni zkusenosti musim rict, ze jsem spis jak rikate "germanofil" mame pezot 806 - interier, podvozek vsechno bezvadny, ale co se tyce motoru a v podstate veskery techniky, tak ma na VW hodne co dohanet) holt by to chtelo zkombonovat nemce a francouze.... jinak ta C4ka se mi *libi
neregistrovaný "slava"
19. 2. 2004 22:34
Re: Vive la France !!!
Ich bin auch GERMANOFIL :-) Proste (BMW, M-B, AUDI, VW, ŠKODA, PORSCHE) SUPER
neregistrovaný "VaS"
13. 2. 2004 14:42
Nářez !!!!
No to je fakt cool. Loeb se ma na co tesit a my taky !!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Jarda"
13. 2. 2004 14:56
Re: Nářez !!!!
Obcas se nestacim divit, kolik lidi je doslova zaujatych proti VW, Skodovce a nemeckym autum celkove. Jeste, ze Nemecko existuje, ze ? Na ktera jina auta by jste pak nadavali, pratele? Na korejce? Na svedske VOLVO a SAAB, ktere jsou predrazene jeste mnohem vic nez VW a kvalita neni o nic lepsi? Nebo na ameriky? O co vam vlastne jde???? Kdyz se vam nelibi, tak si ho nekupte a dejte sve penize za francouze a basta...... nikdo vas nenuti kupovat, co nechcete.
neregistrovaný "vedeni"
13. 2. 2004 23:58
Re: Nářez !!!!
O VW tu nepadlo ani slovo, tak nevim, co zase probouzis vasne!
neregistrovaný "Jachym"
15. 2. 2004 01:54
Re: Nářez !!!!
O VW tu nepadlo ani slovo ? Ty kokutek, tak si to lip precti vyse !!!
neregistrovaný "Michal"
14. 2. 2004 09:49
Re: Nářez !!!!
každý musí mít někoho na nadávání. utužuje to kolektiv. já například nadávám na němce i francouze, protože je má každý a já nejsem stádózní typ.......z evropských aut mě berou jen: Jaguar, Saab, Volvo, Land Rover a Lancia (ta jen designově) Jinak: Vivat USA and Japan!
neregistrovaný "slava"
18. 2. 2004 11:47
Re: Nářez !!!!
Jo tak to bych si nechal libit!!!! Ikdyz nadale je mym favoritem Octavia RS :-)
neregistrovaný "Lowrider"
16. 2. 2004 13:59
Světla
Ty světla tam jsou jak z BMW5 po mírné úpravě ve Photoshopu.. Ale na francouze fakt dobrý....

Viva la Honda...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ch@ron"
18. 2. 2004 18:40
Re: Světla
Jistá podoba tu je, leč troufám si tvrdit, že na tom Citronu vypadají mnohem lépe, než na bavoru. Kick Bangle!
neregistrovaný "tom"
18. 2. 2004 20:52
pěkný brko
prvni Citroen ktery stoji opravdu "zato"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
19. 2. 2004 13:36
na citroen pěkný
ale nejlepší z Citoenů je studie Airlounge. ta je fakt překrásná.

nicméně francouze neberu z důvodů kvality a světonázoru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lib"
20. 2. 2004 09:25
Cerna ovce
To budu asi ja, protoze me se to designove abnormalne nelibi, nejvic asi ty protazeny svetla ... ale je to jen muj soukromy nazor ;)
Rozbalit vlákno
0