Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Z Paříže do Prahy: česká premiéra vozu Kia Cee´d

Značka Kia si připravila pro letošní ročník motoristické výstavy Autoshow Praha jednu zásadní novinku. Tou bude česká premiéra nového modelu nižší střední třídy Cee´d (čti síd), který se bude od konce roku vyrábět v první evropské továrně Kia u Žiliny.
Zpět na článek
19. 10. 2006 08:44
neregistrovaný "boro"
19. 10. 2006 09:31
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 12:10
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 12:39
anonym
19. 10. 2006 15:47
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 17:12
neregistrovaný "zilkyn"
19. 10. 2006 18:37
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 21:58
neregistrovaný "štaflík"
19. 10. 2006 12:49
neregistrovaný "dubak"
19. 10. 2006 15:21
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 16:36
neregistrovaný "bingo"
19. 10. 2006 10:57
19. 10. 2006 13:07
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 13:10
anonym
19. 10. 2006 13:08
anonym
19. 10. 2006 13:19
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 13:22
anonym
19. 10. 2006 13:22
neregistrovaný "astros"
19. 10. 2006 13:51
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 15:33
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 05:02
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 15:57
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:37
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 17:36
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 18:15
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 13:44
neregistrovaný "bingo"
19. 10. 2006 16:45
neregistrovaný "cahir"
20. 10. 2006 07:31
neregistrovaný "zamestnanec VW"
19. 10. 2006 13:38
neregistrovaný "KOKO Mario"
19. 10. 2006 13:48
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:57
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 14:22
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 14:25
neregistrovaný "Galant"
20. 10. 2006 07:48
neregistrovaný "real"
20. 10. 2006 10:03
neregistrovaný "skutočnosť"
19. 10. 2006 15:12
19. 10. 2006 15:59
neregistrovaný "shaggy"
19. 10. 2006 16:08
19. 10. 2006 16:15
neregistrovaný "shaggy"
19. 10. 2006 16:04
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:23
neregistrovaný "shaggy"
19. 10. 2006 16:35
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:13
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 16:34
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:40
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 16:50
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:55
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 17:19
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:56
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 17:35
neregistrovaný "zilkyn"
19. 10. 2006 18:45
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 18:19
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 16:08
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:09
19. 10. 2006 17:01
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 17:19
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 20:19
22. 10. 2006 05:32
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 18:08
neregistrovaný "wrx.sti"
19. 10. 2006 18:27
neregistrovaný "IT"
20. 10. 2006 18:14
neregistrovaný "wrx.sti"
22. 10. 2006 05:36
anonym
19. 10. 2006 17:35
neregistrovaný "Recenze"
19. 10. 2006 17:52
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 18:03
neregistrovaný "TECH"
19. 10. 2006 18:23
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 18:42
neregistrovaný "Galant"
22. 10. 2006 05:39
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 18:49
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 20:25
20. 10. 2006 00:01
neregistrovaný "Ondore"
20. 10. 2006 09:02
neregistrovaný "IT"
21. 10. 2006 23:44
22. 10. 2006 09:00
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 18:36
neregistrovaný "Ondore"
22. 10. 2006 05:52
neregistrovaný "patrik"
22. 10. 2006 10:27
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 11:09
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 20:30
20. 10. 2006 08:08
20. 10. 2006 09:08
neregistrovaný "Paolo"
20. 10. 2006 11:30
20. 10. 2006 11:37
neregistrovaný "Paolo"
20. 10. 2006 12:27
neregistrovaný "witek"
21. 10. 2006 11:53
neregistrovaný "andy"
22. 10. 2006 09:04
neregistrovaný "IT"
neregistrovaný "boro"
19. 10. 2006 08:44
podařené
Myslím,že se po delší době korejcům podařil dobrý vůz.Má moderní design a interiér je taky na vysoké úrovni.Teď bude záležet na ceně,protože v této třídě je dost velká konkurence.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 09:31
Re: podařené
:yes: , cena však nemá být nižší než konkurence, jen výbava má být vyšší ;-) tipuju slušný úspěch :yes:
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 12:10
Re: podařené
Cena má být snad 420000Sk, to znamená do 350000 Kč za základní výbavu (což je něco jako Oktávka v maximální výbavě) ;-)
anonym
19. 10. 2006 12:39
Re: podařené
toto auto v zaklade bude lepsie ako Oktafka v maximalnej vybave: 6x airbag, lepsie motory, lepsi podvozok a hlavne 5 hvezdiciek v EURONCAP

teda aspon to tvrdia sikmooki :-O
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 15:47
Re: podařené
Bohatejsi vybava jeste neznamena lepsi pekac.
* je slusny vysledek. Uz by meli v hodnoceni trochu pritvrdit. Dneska je ma kazdy druhy auto, u ktereho ovsem poradne piska signalizace nezapnutych pasu a ma v zakladu dost pytliku ;-)
neregistrovaný "zilkyn"
19. 10. 2006 17:12
Re: podařené
to slovenský anonym: Já nevim, že ta Octávka tolika lidem leží v žaludku (hlavně tam u vás). Sakra tak si kup tu korejskou hvězdu a staň se nejspokojenějším kupcem auta, když tě to tak bere. Auto jako takový vypadá dobře (konečně dost evropsky) a aby taky né, zadívej se na její tvary a najdeš tam snad všechny značky, nejvíc asi souč. styl Toyoty, ale i další. Kdo ví, třeba se taky jednou vykašlu na image a pořádný plasty v interiéru a vlítnu do korejce >:D
Brr, fakt špatná představa. To by se moje nároky musely omezit výhradně na to, aby auto mělo 4 kola, volant a motor. Zatím chci od auta víc..
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 18:37
Re: podařené
Podívej se na dva odkazy, co tady v tý diskuzi jsou, tam jsou první praktické zkušenosti s tímto autem. Měkčené plasty, jízdní vlastnosti jak Astra, super motory...
A až vychladneš, tak si uvědom, že škodovka je úplně stejně ojebaná, jako všechna ostatní auta, včetně tohodle. Ale když jí miluješ, není co řešit, že...
neregistrovaný "štaflík"
19. 10. 2006 21:58
Re: podařené
Wow, to bude mít v základní výbavě i DVD navigaci, tempomat, duální elektronickou klimatizaci, kožené čalounění... To se mi líbí!! To bych fakt chtěl! A nebo je to jen slint závistivého pitomce, který nemůže skousnout Oktávku?
neregistrovaný "dubak"
19. 10. 2006 12:49
Re: zaruka
a zaruka bude "pouhych" 7 let
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 15:21
Re: zaruka
Žádný guláš se nejí tak horký,jak se uvaří. Už jsem četl informace a jsou tam jisté výjimky. V Paříži to auto žádná bomba nebyla,seč se tam KIA docela dobře prodává. K dokonalosti tomu chybí pověstný krůček,takže cena bude odpovídat spíš tomu krůčku.Na fotce vypadá líp,než ve skutečnosti a zpracování interiéru,ergonomie,sedadla mohly být lepší,s ohledem na atak nižší střední třídy.
neregistrovaný "bingo"
19. 10. 2006 16:36
Re: zaruka
U zaruky mimo ramec zakona lze specifikovat treba okruh komponent, na ktere ta zaruka nebude platit nebo podminit trvani zaruky zbytecne vysokymi servisnimi naklady, ale marketing k tomu i tak vymysli pohadku vytvarejici opacny dojem, takze je treba pockat, jak to bude v realu.
19. 10. 2006 10:57
GOLF, PRIDAJ!!!
....lebo ta tento korejsky golfik prevalcuje...
Ale vazne, ak bude aj kvalita, tento model ma velmi dobre sance, suhlasim s Tebou, Galant. Ak bude cena na urovni konkurencie, mozno sa znacka zbavi bilagu vyrobcu jednoduchych ludovych aut.
Aj ked na premenovanie triedy na "Cee´d klasse" nemozno ocakavat,
dlho budovanou poziciou Golfa len tak nieco neotrasie, len ak by jeho nova generacia bola totalny prepadak....a to je jasne, ze nebude, skor naopak.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 13:07
Re: GOLF, PRIDAJ!!!
Nejde o Golf, za tím ať se honí Astry. Cee'd ať se honí za Corollou jako univerzál autem k neroztrhání, ale za levnější peníz. Tudy totiž vede cesta na globální bednu. Golf jak víme, nemá globální prodejní potenciál. >:D
anonym
19. 10. 2006 13:10
Re: GOLF, PRIDAJ!!!
ano, presne...a o tom jak to mezi Corollou a Golfem tusi snad kazdy, kdo se tu chce prezentovat...panove to maji trochu "pomylene"...
anonym
19. 10. 2006 13:08
kdo z vas to videl ?
panove, kdo z vas to videl, ze tu takhle placate jatra ? Tohle auto nesaha kvalitou ani zbla o zminovany Golf, o konkurent Octavky nemuze byt ani rec ... je to lacine auto, s veropskym designem ale s puvodni konstrukci ... jdete se nejdrive podivat, a pak zacnete psat ody, abyste pak svych slov nelitovali...
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 13:19
Re: kdo z vas to videl ?
Tak se podívej sem, ty ťuldo...:
[odkaz]
anonym
19. 10. 2006 13:22
Re: kdo z vas to videl ?
A ty si to videl?
pozri: Kia zo Žiliny - prvé dojmy z jazdy !
[odkaz]
neregistrovaný "astros"
19. 10. 2006 13:22
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
V Považskej Bystrici na Stroj. priemyslovke už majú 1 kus + extra podvozok + extra karoseriu a neviem čo ešte. Tento tyždeň to tam korejčania zapožičali ako učebnu pomôcku. Ide o kus zo skúšobnej prevádzky ktorý nie je určený do premávky, ale aj tak je vraj kvalita slušná..... ;-)
anonym
19. 10. 2006 13:33
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
to co jsem videl v Parizi mi stacilo...;( trvam na tom, ze to hle neni ani zbla konkurent Golf, nevim proc by zrovna tam posilali jina auta;))) kdo v tom sedel mi to jen potvrdil => velka ocekavani, velke zklamani => fotky jsou fotky, reality zase realita, ale...spis nez Golf, urcite Corolla, a ta ma do Golfu taky hodne daleko...
anonym
19. 10. 2006 13:38
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
jinak veta typu "...vo fáze predsériovej výroby, takže nám na základe žiadosti automobilky neprináleží hodnotiť plasty a vypracovanie." ... je pro mne jako balzam na dusi;)))) proc tem novinarum zakazovali zrovna tohle, ze;))))
neregistrovaný "patrik"
19. 10. 2006 13:51
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Ano, už jsi to říkal, že se ti to naživo v Paříži nelíbilo. Já tam nebyl, takže počkám, až to dorazí k dealerům, potom si o tom popovídáme znovu. Když slušně obstojí vedle Corolly, budu spokojen a odškrtnu Hyundai-Kie splnění dalšího postupného kroku. Golf bych do toho opravdu moc netahal, pro Cee'd je imho perspektivnější snažit se přibližovat spíš mazdám a hondám - ale samotná Kia jakoby nemá v téhle chvíli o sobě úplně jasno, jakou image si to vlastně chce v další etapě budovat. Uvidíme, co přinesou noví designéři a zpětná vazba z evropského trhu.
anonym
19. 10. 2006 14:16
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
ano, to uz jsou rozumne mantinely jak rpo diskuzi tak rpo Kiu, protoze prave ta povestna kvalita ala Golf stoji obrovsky penit, ktery to auto s sebou musi tahnout a neni to jen o tom, ze si reknes: ted dam 7 let zaruku a nasypu do auta dalsich 2.000 euro...to je sice maly krucek ktery znacka urazi, ale nejvic na nem prodela...myslim ja (staci se podivat na Audi A3;)))
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 15:33
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Už jsem psal jinde,že jsem byl v Paříži 3 dny na autosalonu a v klidu prošel vše. Takže srovnání s Corollou,Golfem,Octávkou atd. po řemeslném zpracování i ergonomii zatím nehrozí, ALE: bývaly doby,kdy se lidé smáli Škodě a dnes ji v těch zemích vesele kupují a zase až tak zadarmo tam není.Takže: nyní bych to auto jako konkurenci nebral=prodeje zaběhnutých značek neohrozí,spíš to bude kvalitnější Logan(v nadsázce) z hlediska zákazníků a osloví jinou příjmovou skupinu,která na Golfa&nemá.Nicméně konkurence to je,to si přiznejme a bral bych
navědomí, že jednou může být vše zcela jinak a může hezky zatápět.... :-!
neregistrovaný "patrik"
22. 10. 2006 05:02
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
btw - upřesněme si, že se tady bavíme o prognózách evropských prodejů, že. V globálním měřítku celá úvaha o dominanci Golfu míři mimo. Taky proto pořád směřuju ta srovnání na japonskou produkci, která má s fázovým posunem podobnou historii pronikání na zahraniční trhy jako korejské vozy.
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 15:57
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
V Parizi jsem bohuzel nebyl. Ma zkusenost je takova, ze i kdyz vypada korejec vcetne interieru dobre na fotkach , v realu je presne videt, na cem se oproti nekterym evropskym znackam setri. A to mimochodem vidim i u japoncu. Na me vzdy negativne zapusobi uz jen to, kdyz se do auta naklonim otevrenym okenkem a chytnu se zhora dverni vyplne a ona se smackne k sobe. A to nehodnotim material, ze ktereho je vyrobena. Rad bych se mylil, ale tenhle pekac bude urcite to samy. Ostatne jak by jinak mohli dosahnout tak vyhodne ceny a vyrabet pritom v Evrope..
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 16:37
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Slůvko "pekáč" bych nevolil,ale v zásadě to tak je.Zatím je to první krůček,facelift to určitě nezachrání,ale příští model za 5-6 let může být výrazně lepší.Tolik poznatek z haly 5/2.
V hale č.4 byl nástupce Corolly, kvalita a přepečlivost zpracování,lícování každé spáry vně i uvnitř byla excelentní.Naprosto dokonalé.Zcela jiná liga.Nemá smysl o tom pochybovat ani zpochybňovat.Přitom dávají pouze 3 roky/100 tis km.

7 let je marketingová upoutávka,osobně mám silné pochyby,z toho,co jsem viděl a vyzkoušel.
Studie Hyundai(Nošovice??)byla sice nedostupná,ale byla "cítit" kvalita.Spáry lícovaly,materiály uvnitř byly na pohled perfektně barevně sladěny,slyšel jsem jenom zavírání dveří a tlumené cvaknutí.Tohle už byla první liga a bral bych to hodně vážně,seč sériovka bude asi trochu menší odvaz(designově v interiéru,budou asi rámy dveří...),konečně Mondeo také(proti tomu,co vystavovali).Nicméně Hyundai byl proklatě dobrý.
:yes:
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 17:36
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Na Corollu se docela tesim. I kdyz mohla by byt trochu mene Yarisoidni (alespon dle fotek). Uvidim v realu. Paris jsem bohuzel nezvladl, tak se alespon budu tesit na mensi Zenevu.
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 18:15
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Jenže ten design se velice podařil.Má to svoji logiku.Yaris je mimořádně hezký,spousta lidí začíná s malým a jde na větší auto.Tohle je,podle mne,ideálně vyřešeno.Z Yarise do Corolly tomu říkejme.Zlatá metla byla originální a víc bych ji nekomentoval,ale třeba v černé, nebo tmavě zelená metalíza,tak to bude mimořádně elegantní a krásné auto.Troufám si tvrdit,i s ohledem na zájem francouzů,že tohle auto bude trhat prodejní rekordy.Dokonalost v praxi. :yes: Být šéfem VW,tak bych byl lehce nervózní,ať má GTI názor jaký chce.Golf se bude potit a pokud chce situaci ustát,musí hodně rychle nového Golfa 6.Myslím,že se moc nemýlím,seč mi bude asi sděleno že mýlím,ale to je fuk.Prodejní trhák klepe na dveře a možná i vůz roku 2008, nebo 2007?Teď v tom mám guláš.Teď bude vůz roku 2006? Tak potom 2007. :yes: ;-)
neregistrovaný "bingo"
22. 10. 2006 13:44
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Pro nekoho je Yaris mimoradne hezky, pro nekoho je to sikmooka fabie. A zvetsena simooka fabie mi nezni moc libe :-)
neregistrovaný "cahir"
19. 10. 2006 16:45
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
haha :) chvalabohu ze ma od golfu corolla daleko. to by jej este chybalo...
neregistrovaný "zamestnanec VW"
20. 10. 2006 07:31
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Golfista padni do reálu,poskladaná hračka z nekvalitných subdodavatelských komponentov!Hodnotenie v Nemecku na spolahlivost na posledných miestach,na JAPONCOV zatiaľ ani z ĎALEKA NEMÁ !!!!
20. 10. 2006 13:16
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
No ty si nejak uzasne mudry, kde si nabral tu skusenost? Aspon rozmyslaj kym nieco pustis zo seba von...
19. 10. 2006 13:31
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Ty spoznas z obrazkov kvalitu? Si uzasny.... >:D
anonym
19. 10. 2006 13:36
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
ta pako...kdo tvrdi ze z fotek => copak nebyl snad autosalon v Parizi nebo co? promin, kazdej nemusi byt "socka", ale ani milionar aby se nevydal za auty, ktera ho zajimaji, nebo....
neregistrovaný "KOKO Mario"
19. 10. 2006 13:38
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Tak se uklidníme a zhluboka nadechneme ;-)
anonym
19. 10. 2006 13:39
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
ano, ano, slovensti bratia tezko snaseji konstruktivni kritiku;)
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:48
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Ty jseš pěknej *, anonyme 193.108.106.XXX :no:
anonym
19. 10. 2006 14:18
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
ja nezacal s tim, ze "hodnoti auto z foteků apod. => copak tu jsme nejaky amteri nebo co ?! ;)) dole jsem to pak myslim vysvetlil...nebylo to mysleno ve zlym, ale kdyz se do me nekdo navazi a nema zakladni znalosti, jsem pak "zly"...;)
anonym
19. 10. 2006 13:49
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
tak co uz dosly argumenty? nebo jste zacli premyslet o te jejich PR-masazi ?? primarne chci rict, ze tohle auto vitam, ale uvital bych, kdyby si jako konkurenta vybrali treba tu zminovanou Corollu, jak uvadi nekdo nahore, to je a bude jejich celosvetovy konkurent, protoze Evropa je proste jinde...ale vyberem Golfu si podle me udelali medvedi sluzbu (Golf je a proste bude uplne jinde)
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 13:57
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
cituji první zkušenosti Autotipu č.21 :"palubní deska sice neoslnuje nápaditostí, zato na kvalitě a materiálech tentokrát značka nešetřila.tak rozsáhlé použití výborně slícovaných měkčených plastů nás opravdu mile zaskočilo" :yes: že by měli nějaký speciální vzorek ;-)
anonym
19. 10. 2006 14:11
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
tak to si prectu, do auta se rad posadim...ja vim, ze treba spara u popelniku, jako i material vrchniho dilu me rozhodne nenadchnul (ted to srovnam primo s Octavkou, kterou znam nejlip, ale treba i Focus nebo Astra na me pusobi uplne jinak) ... treba nova Corsa je podle me mnohem dal a to Opel moc nemusim...ale nutit novinare k tomu, aby o tomhle nepsali;-o minimalne, opravdu minimalne podezrele, protoze de fakto uz ted musi vyrabet seriova auta, tak proc, proc? ostatni automobilky jinak davaji auta dokonce z predseriove vyroby...
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 14:22
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Do auta se rád posadíš? Já myslel, že nejsi ani socka ani milionář a byl ses v té Paříži podívat... Ty jsi teda žvanil :no:
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 14:25
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
asi bude nejleší počkat do prosince a uvidíme co se na nás přivalí ;-) :yes:
19. 10. 2006 14:41
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Asi tak...
Ale beriem, ze pre kto ma za idol Golf, tak kvality ineho auta neuzna nech su sebelepsie...
Ja by som s kritikou pockal az na seriove kusy, kvalita sa pozna az podla toho, co jazdi po uliciach.
neregistrovaný "real"
20. 10. 2006 07:48
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Na co se tu hrajete, GOLF je v Nemecku stejně jako ŠKODA,jenom třetí auto do rodiny,o čem to tu plácáte ? !!!!
neregistrovaný "skutočnosť"
20. 10. 2006 10:03
Re: U nas na stroj. priemyslovke už maju 1 kus
Mal som starého Passata,potom som si v nádeji kúpil nového Golfíka-realita,neustále problémy,poznal som čo je to servis,problém som nakoniec vyriešil,kúpil som si COROLLU,neviem sa konečne dočkať,kedy bude niejaký problém,ale asi to vyriešim tak,že si zase kúpim Golfíka a konečne sa dočkám problémov.
19. 10. 2006 15:12
SYNDROM - SKP
to neznáš? Syndrom korejského paradoxu? Evergreen obyvatel low-endovejch zemí... Ať si nalháváme co chceme (zejména po 8 leté vládě nýmandů) patříme v Evropě k lowendu... Tedy zejména někteří. Tedy, abych to upřesnil, většina. Tedy, abych byl úplně konkrétní, skoro všichni. Znám ovšem pár těch, co v této lowendové zemi patří majetkově k diamantovejm kovbojům. A ti, ti nemají potřebu své diskuzní okolí přesvědčovat, že BMW7 je o tolik a o tolik lepší než AUDI A8... Ti si prostě pustěj žilou kolem tří miliónů a jezděj. Lowendovej kovboj, to má těžký. Musí strávit tyhle bavory nejen na silnici, ale hlavně ve svý duši, a to je pro nemálo z nich, takřka nadlidskej výkon. Takže se tu při četbe kolikrát člověk dokonale pobaví až mu z toho ovšem... mrazí v zádech. Jo, jo, Golf je šunka a teď přijede moucha CEE-CEE a všichni tu padnem na zem. Klasickej syndrom korejského paradoxu. Nepadne ovšem nikdo. Nahoře jeden kolega dokonale napsal, že je to levné korejské auto s velkou a realistickou snahou o evropaskej kabát. To je všechno. Nikdo se netřese, lowendovej kovboj dál valí svou ikonu, dál utrácí za napodobeniny triček v tržnicích... a vedle toho je tu mainstreamovej kovboj, co ví přesně, co mu dá FOCUS. Nebo GOLF, Gé Golf, Gé, jako GURU. A diamantovej kovboj? Ten dál utrácí za humry na ledu, dál po večerech dopuje kaviár z Belugy a nechává svou Aosmičku zcela v klidu... Prostě, zázraky se nekonaj. Je to stále stejné... byť se Kia velmi sympaticky zasnažila. Tak jí fanděme, ovšem, také, vše správně chápejme...
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "shaggy"
19. 10. 2006 15:59
Re: zas keca...
- opät je tu stary znamy GTI. nevidel to auto ani z rychliku, ale zase vie o nom vsetko najlepsie... :no:

[odkaz]
19. 10. 2006 16:08
Re: zas keca...
Klid, shaggy, nechceš doufám cpát Cee´d diamantovejm kovbojům do postelí, že ne... Vizáž tohoto auta vnímám velmi silně. Je tam znát velká inspirace Seatem i Corolou. To myslím jako pozitivum. Vnímám samozřejmě i to, co na mě nepůsobí zrovna pozitivně - zejména zadní lampy, například. Evropská tvář... ale podívej se, kde jsou evropské tváře dnes... Nezapomeň že zítra už snad přijede nové Stilo (Bravo)... a to bude ten pravej vizuální konkurent... ten ti předvede moderní evropské emoce. Jinak je dobře vědět, že pojem low-end není pojmem negativním. Negativní by bylo, pokud by Cee´d prodávali za premiové ceny... to ale určitě nehrozí... i když, kdo myslíš, že tu sediletou záruku bude platit? Generální Kia ze svejch premii těžko :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "shaggy"
19. 10. 2006 16:15
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
1.4l (109PS) - 6x Airbag, ABS, EBD, radio s MP3, 4x kotucove brzdy + ine => 427tis Sk (+- 330tis Czk). o tuto cenu bojuje slovensky importer, nemusi byt konecna...
20. 10. 2006 07:37
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
GTI, nekritizoval si nedávno práve predok Fiatu Grande Punto? Je mi divné, že zrovna Ty si hodil "do placu" ako príklad nové Bravo, ktoré bude mať podobný štýl ako GP...
20. 10. 2006 08:10
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
S tím low-endem to není tak jednoduché. Jaký je evropský low-end ? Dacia, vyjímka potvrzující pravidlo, že tady už žádný není. Všechno, jak shora, tak z dola, postupně konverguje k jakémusi standardnímu mainstreamu.
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:04
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Naprosty souhlas. Teda alespon s tim popisem CEE-CEE. Ale diky cene, "evropskymu kabatu" a masazi se 7 letou zarukou se bude urcite dobre prodavat. No a o to hur se bude prodavat po tech 7 letech :-)
19. 10. 2006 16:08
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
:-) :-) Výborný postřeh.
neregistrovaný "shaggy"
19. 10. 2006 16:23
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
jj
nebudes ho chcet predat ;-)
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:35
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
:-)
anonym
20. 10. 2006 08:59
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
mezi náma,pokoušel ses dneska prodat oktávku...žádnej med to není a celkem jsem na tom ulít
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 16:13
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Tvůj zásadní problém je v tom, že vidíš auto jako vyjádření nějakýho životního stylu. Tak aby jsi se probudil, auto je dopravní prostředek, nic víc, nic míň. A je jedno, jestli je z Koreje, Evropy nebo Bangladéše. Vždycky to je jen krabice na čtyřech kolech. Mám bez problémů na cekoliv z těch tvejch evropskejch etalonů, ale přesto jsem koupil korejce. Proč? Evropská auta nejsou dražší kvůli vyšší kvalitě, tu totiž často dnes už nemají (třeba tvůj Gé jako Guru je dobrej příklad), ale hlavně kvůli přesocializovanosti Evropy - línejch pracovníků, který chtěj makat 25 hodin týdně za 25000 Kč měsíčně...
Takže odhoď dětskej pohled (jé, tatííí, von má bavoláka, já chci takýýý), a zkus přemýšlet racionálně.
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:34
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Pro spoustu lidi auto je vyjadrenim zivotniho stylu, i kdyz uz to neni jako driv. Pri te obrovske masazi novinek, co se na nas vesmes kazdy tyden *, uz to vlastne ani nejde. Navic pomalu kazda automobilka chce vyrabet od trikolky po traktor...
Nic to vsak nemeni na tom, ze u vetsiny korejske produkce ten rozdil od Evropy znat je a porad si radeji poridim treba lehce jetou OII nez nvou Elantru. Uznavam, ze u SUVecek je to diky slabsi evropske nebidce trochu jine a japoncum se korejci znacne priblizuji.
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 16:40
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Je dost nefér srovnávat dva roky starou OII (konstrukčně) a pomalu deset let starou Elantru. Mám takový pocit, že ty dáš Oktávce přednost i před Sonatou, která je za menší peníze, je větší, lépe vybavená a je to v USA nejspolehlivější auto...
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:50
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
:-) Puvodne jsem tam chtel tu Sonatu napsat, ale pak jsem si to rozmyslel. Mas pravdu, to nebyl nejlepsi priklad, ale myslel jsem to principielne. Rozhodne vsak nerikam, ze nechapu tvuj postoj. Trochu odbocim:
v aus jsem mel na tri tydny pujcenou Toyotu Camry v silene vybave a s osklivym sedym interierem hodnym tak mozna (snad odpustis) Picanta nebo treba Pandy. Dokoce ani nemel polsrovani vika kufru!! Prestoze bych si ho presne kvuli tem vyhradam, kvuli kterym nemam moc v lasce korejskou produkci, nikdy nekoupil, docela mi prirostl k srdci. Byl to prostorny dopravni prostredek a svou praci odvedl...
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 16:55
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
A já mám právě za to, že většina výhrad, které právem směřovaly ke korejským autů, padly s příchodem nové generace tamních aut (zejména u Hyundai), tedy zhruba od roku 2002, kdy přišel Getz. Já jim taky dřív nevěřil, ale dal jsem jim při výběru šanci, a přesvědčili mě. Ne kvůli nejnižší ceně, ale díky tomu, jaký poměr ceny a hodnoty (kvality) nabízejí.
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 17:19
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Tak ja to priste take zvazim ;-)
20. 10. 2006 07:44
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Stačí sa pozrieť po autobazároch, čo predávajú. Kóejcov nájdeš málo,väčšinou staršie ročníky, hlavne s motorom 2 litre. Kúpiť novší Hyundai alebo Kiu v bazáre je skôr výnimka. Ale všade je plno Fabií...
Kórejské vozy nevyzerajú zrovna najlepšie, nemajú high-tech a ani image, nie sú IN.....ale sú robustné a spoľahlivé, a tí, čo si tieto autá kupujú potrebujú práve to. Málokto sa zbavuje dobrého auta.
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 16:56
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
S tou socialistickou EU bych to zase nepřeháněl.Za prvních 6 měsíců 2006 se tam prodalo+Norsko+Island pouze 7.948.581 ks osobních vozů,v "soc".Francii pouze 1.109.229 ks(čísla z oficiálních materiálů,která dostávali novináři v katalogu v Paříži a teď to mám na str.58-60 otevřeno).V kapitalistickém Česku asi 50 tis,takže 22 krát méně než ve F a obyvatel snad nemají 22 x více,co vím.Jejich stáří voz.parku je 7,7 roku,naše krát dvě.Je věcí asiatů,že chtějí pracovat stále a zadarmo.

Prodeje JAP+KOR.jsou podle značek od 66 tis Mitsub,132t Honda,155t Hyund,118t Kia,136t Mazda,164 Nissan ale Toyota/Lexus,které se cenově rozhodně nepodbízí 445.956ks,takže naprosto fantastické.Není pravda,že lidé hromadně kupují jen levná auta. VW má 838.227 tis.
Podle Česka bych svět neposuzoval.
19. 10. 2006 20:09
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
:yes: :yes:
neregistrovaný "zilkyn"
19. 10. 2006 17:35
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
A proč by to měl být jeho zásadní problém? Já si naopak myslím, že konkrétně na tenhle web chodí ti, kteří auto chápou jako něco víc!! Nikdo ti nebere tvůj názor, že auto je jen dopravním prostředkem, ale ještě pořád je dost těch, kterým se auto musí líbit a musí k němu něco cítit. Kupříkladu BMW nebo Mercedes, podívej se na jejich historii, kolik let trvalo, než se dostali tam kde jsou dnes a že jsou to právě oni, kdo udávají trend ostatním, ať už co se týče technologií nebo designu. Co vymysleli korejci? Jakou má Hyundai historii? Žeru např. novou trojku od BMW a jsem si naprosto jist tím, že za mega ŽÁDNÝ korejec, který by se mi líbil alespoň z poloviny jako ta trojka NEEXISTUJE. O podvozku a vlastně všem na tom autě už ani nemluvím. Smiř se s tím, že je ještě pořád dost těch, kteří to vidí podobně jako já, znám jich spousty. A z tvýho pohledu je mi upřímně trochu smutno. Taky se mi moc líbila věta "Mám bez problémů na cokoliv z těch tvejch evropskejch etalonů". Myslím, že ne. A pokud opravdu nelžeš, je škoda, že ses někdy neprojel pořádným autem. Ono to ale asi úzce souvisí s tím, že vlastně od toho auta nic nečekáš. Takže sis vlastně vybral dobře >:D
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 18:45
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Máš pravdu, pořádným autem jsem se neprojel. Nikdy. Jenom samý tuctovky, naposledy před pár dny několik tisíc kilometrů v Phaetonu V10 TDI a Cadillacu DeVille.
A když už mluvíš o tradici, podívej se, jakou mají americké automobilky, a přesto na ně slyším skoro stejné nářky, jako v případě korejských aut.
Kdepak, za tím bude něco jinýho...
A pozor, já nemluvím o autech pro radost, ale tam jsou úplně jiný varianty, než Golf GTI, ale o autech, která jsou pro masírku.
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 18:19
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
dobře napsaný, ovšem opět je tam několik "výstřelků". Přece tu nikdo nepsal že by tu všichni z něho padli na zem, přece tu nikdo nepsal že je lepší než golf. Tohle auto vidím velmi optimisticky, skutečně první krok KIA mezi evropany.Něco jako když jde dítě poprvní do školky, bude se rozkoukávat a nepochybuj že příští generace bude už opravdu velmi, velmi dobrá. Když si vezmeš jaký KIA udělala skok za těch několik let, je to až neuvěřitelný. Teď si sem dodej tvou poslední větu, ta je naprosto výstižná a díky za ni :yes: P.S. konkurence bude zejména Corolla a 323, jsem zvědavý na prodeje, myslím že je zválcuje..
19. 10. 2006 20:18
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
Jo,jo. To víš... kdybych tu čas od času nenapsal něco o SKP ;-) tak by lowendoví kovbojové za chvíli pasovali Santa Fe někam vedle Cayenne, a to, prostě připustit nelze :-) Někde nahoře jsem odchytil nadpis - Golf je v loji, nebo tak nějak. To je samozřejmě úsměvné, ale vyjadřuje to očekávání, která tihle kovbojové od CEE´d mají. Tady vidíš, vůči komu se vymezují ;-) :-) Čistě racionálně vzato je to jakž takž umně spletenej evropskej kabát... lowendového střihu... jak píšu nahoře - Stilo (Bravo) předvede styl doby. Styl Evropy. Cee´d vnímám jako něco mezi odcházející Corollou a Leonem. P.S. Mrkni na GOLF 4, na zadní lampy... to je styl. To je zadní lampa. Co se týče tebou zmiňovaných konkurentu, souhlasím :yes:
20. 10. 2006 07:53
Re: 427tis Sk? asi to naozaj zaplati general...
GTI, nieeee.....Golf 4 mne osobne pripadá ako zúfalstvo, zbytočný a nevydarený článok reťaze medzi A3 a A5. Golf 5 áno, úplný súhlas. Má vlastný štýl, je moderný, pekný aj veľký (to asi čumíš, lebo celkovo autám VW moc nefandím), a má aj správny odstup od A3 ako má byť medzi dvomi modelmi. štvorka mňa osobne sklamala tak dizajnom ako aj interiérom. Jazdil som v ňom máličko, to posúdiť nemôžem, ale kabína mi pripadala dosť stiesnená, v staršom Golfe som sa cítil lepšie. Zo štvorkovej rady mi oveľa sympatickejšia bola Bora. Alebo možno dizajnu nerozumiem, neviem... :-)
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 16:08
Mosnov x Zilina
Uz se tesim na Cesko-Slovesnkou bitvu o lepsiho korejce >:D Mosnov vs. Zilina >:D
Rozbalit vlákno
10
19. 10. 2006 16:09
Re: Mosnov x Zilina
To bude druhá bitva národů >:D
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 17:01
Re: Mosnov x Zilina
Soudě podle kvality zpracování obou viděno na vlastní oči a "osahání" v Paříži,soudě podle zájmu lidí tam,tak byh to viděl spíš na toho Hyundaie.Jsou trochu dál a do první ligy už vstupují zcela jasně.
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 17:19
Re: Mosnov x Zilina
Hyundai nespis bere Kiu za takovy svuj lowend, takze by to bylo i logicke.
Kazdopadne uz se tesim, jak se do vas pusti podtatransti fandove sve znacky Kia >:D
19. 10. 2006 20:19
Re: Mosnov x Zilina
Souhlasím.
neregistrovaný "patrik"
22. 10. 2006 05:32
Re: Mosnov x Zilina
To je logická pravda, protože v roce 98 byla Kia jednoznačně nejhorší korejská automobilka a dokonale na hrnci. Takže za nějakých 8 let ji Hyundai vytáhl ze 3.suterénu minimálně do mezzaninu, kde už svítí nefalšované denní světlo. Zároveň s tím ale taky sám Hyundai měl plné ruce práce s měněním image z levného plecháče na slušnou globální značku. ALE teď se ukazuje, že Kia nebude mít trvale roli druhého v řadě, protože v rámci dělby teritorií budou podle strategických okolností různé modely H a K prodávané v různých zemích - jeden z prvních příkladů v našem teritoriu je Rio (HB)/Accent (SDN). Je docela možné (např.), že Cee'd HB bude v našich oblastech sloužit i jako nástupce Elantry (víc a mnohem informovaněji tady o tom nedávno psal Marko). A abychom si rozuměli s tou kvalitou - podvozkové platformy a motory jsou přece stejné, jen jinak doladěné, a to je základ, takže jaképak zvláštní rozdíly mezi H a K. Zbytek je plechová a tapecírunková kosmetika, na kterou se dá přítlačit nebo z ní naopak slevit - ta samozřejmě prodává auto v první řadě, takže byť technicky nepříliš podstatná, je naprosto zásadní marketingově. Proto bych s tou první a druhou ligou byl zdrženlivý.
neregistrovaný "wrx.sti"
19. 10. 2006 18:08
Re: Mosnov x Zilina
NEBUDE ! V Nošovicích bude stejně většina zaměstnanců dojíždět ze Slovenska (...jó...a z Polska)! :-!
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 18:27
Re: Mosnov x Zilina
No a pokud tomu tak bude,bude tam množina lidí bez vztahu ke "své" automobilce a dovedu si představit,že Škoda může být naprosto v pohodě,seč jsem ty korejce(zejmény Hyundai) zde chválil. ;-)
20. 10. 2006 07:59
Re: Mosnov x Zilina
Možno nebude, Žilina je bližšie ako Nošovice. Skôr by sa mali kompetentní starať, prečo majú nedostatok ľudí...namiesto zháňania lacnej pracovnej sily zo ďalekého okolia by mali ľudí slušne zaplatiť, aby u nich pracovali domáci.
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 18:14
Re: Mosnov x Zilina
Pravda,pravda
anonym
22. 10. 2006 05:36
Re: Mosnov x Zilina
S francouzema nepochybně >:D >:D
neregistrovaný "Recenze"
19. 10. 2006 17:35
Zde je recenze Kia Ceed
Na tehle strance jsou prvni dojmi z jizdy
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 17:52
Repraky
Je videt, ze na vyvoji mrizky repraku (alespon v zadnich dverich) uzce spolupracovali s koncernem VW >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TECH"
19. 10. 2006 18:03
Úsměvné
Docela se bavím nad těmi názory zde prezentovanými.Ano , každý má svoji pravdu.Vždy však tu , která se hodí.Kdyby každý přemýšlel a zároveň se choval jako např. wendy(nic proti), tak některé automobilky neprodají ani auto.Není to tak a ještě dlouho nebude...pokud vůbec někdy.Každej má své osobní preference a chce si koupit to co se mu líbí či čemu věří.Proč si někdo koupí "oholenou" O2 když může mít Sonátu v plný polní.Protože ji holt nikdo moc nechce a proto musí být levná, aby ji někdo vůbec chtěl.Kvalitu neřešme, ta je dejme tomu podobná.Holt např škoda umí prodat s větší nadhodnotou.O tom to je..prostě umí a nejen ona.Prosadit se nízkou cenou je to nejjednoduší cesta.Někdy i cesta do pekel a stejně to nemusí fungovat..Znám pár lidí co Hyundaye mají...jsou většinou spokojeni.Kolega mi říkal, bral bych Passata ale tolik za něj nedám.Kdyby měl tak by dal-prej.Vím neplatí paušálně...ale procenta jsou hodně vysoká.Spousta lidí kupuje nové auta v základní motorizaci a při tom by mohla koupit něco korejského v plný palbě, ne to nechtějí.Proč??Protože to většinou není z bodu A do bodu B, ale i o pocitech, o radosti, snech.....chladný kalkul u nákupu nového auta nečekejte..prozatím :-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 18:23
Re: Úsměvné
Nebo-li,svět není černobílý a zákazník se rozhoduje nejenom podle poměru cena/výkon/výbava.
Spíš jde o to,že vyloženě špatné auto nědělá nikdo,každý výrobce se snaží,lidí je 6 miliard a přesto se prodá nějakých 42 mil aut,takže větší část lidstva na nové auto nemá a nikdy mít nebude.
Je přece skvělé,že si každý kdo na auto má, může si sám svobodně vybrat a jenom nenuťme druhé,aby se jim líbilo to,co nám. :-!
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 18:42
Re: Úsměvné
tak pod to se můžu podepsat :yes: :yes:
neregistrovaný "patrik"
22. 10. 2006 05:39
Re: Úsměvné
:yes: :yes:
neregistrovaný "wendy"
19. 10. 2006 18:49
Re: Úsměvné
Mluvíš o mě, takže se vyjádřím. Špatně jsi mě pochopil. Já nikdy nepůjdu programově pro Hyundai nebo pro Škodovku nebo něco jinýho. U mě je to prostě tak, že auta, která odpovídají mnou zadaným parametrům (zpočátku například Nižší střední, hatchback do 500 tis.), a pak je postupně všechny zkouším, a postupně vyřazuju. Teď to vyhrál hyundai, příště to může být třeba Toyota nebo Volkswagen. Já jen nechápu to věčné nadřazování evropských aut ostatním regionům. Pro mě jsou všechna auta zezačátku na stejné startovní čáře. A to, že existuje tolik automobilek, je pro mě jako pro zákazníka jedině dobře.
19. 10. 2006 20:25
Re: Úsměvné
No, tohle by byl dobrej názor... absolutního laika, praktika. ;-) Přece normálně žiješ, tu a tam se svezeš v nějakém autě, mnohdy třeba cíleně, čteš testy... a automaticky si tak vytváříš hodnotovej žebříček, ne? Přece, jestliže jsem rozhodnut koupit v nižší střední auto do miliónu, nebudu zkoušet Elantru, ale zcela jistě budu vybírat v premiovém segmentu - A3, BMW1, VOLVO C30. Ale, že by všichni byli na startovní čáře se stejnou nadějí? To bys popíral smysl života, smysl postupného získávání názoru, postojů a vůbec, jaksi náhledu na život obecně. P.S. jak to děláš s holkama? :-) Také jsou všechny na stejné startovní čáře?
neregistrovaný "Ondore"
20. 10. 2006 00:01
Re: Úsměvné
Tu sa musím prikloniť na wendyho stranu - je úžasné, ako pristupuje k autu - veď je to naozaj len vec, ktorá plní nejaký účel - nič viac, nič menej. To Ti samozrejme nemusí brániť milovať ho, ale úplne rovnako môžeš milovať svoju pohovku, televízor, oblek od Huga B. Glorifikácie dizajnu, značky a čojaviemčoho ešte zaváňajú v našich malomeštiackych podmienkach snobizmom a častokrát ľudia kupujú auto viac kvôli "susedom" ako kvôli reálnej potrebe. A každý máme v živote iné priority, len krátko zo svojho okolia - známy jazdí s Daewoo Racer, ale keby si prišiel k nemu do domu, padol by si na *, zariadenie v ktorejkolvek izbe stálo viac, ako nové auto (WC vynecháme, dobre? ;-) ) Opačným extrémom môže byť môj ďalší kamarát, ktorý každé 2 roky mení autá a dáva na ne jeden mesačný príjem - mementálne jazdí MB S500 a MB G. A doma mu okrem špeciálnej vírivky nenájdeš nič, čo nemajú "panelákoví" občania bežnej kategórie. Ani jeden z nich nie je "socka" ako tu občas počúvam, ani jeden z nich nemá nejaký zvláštny vzťah k autám, ale podľa kritérií, ktoré tu čítam, tak iba jeden z nich je diamantový cowboy - povedzte mi, je toto niečo iné, ako snobizmus?
neregistrovaný "IT"
20. 10. 2006 09:02
Re: Úsměvné
Snobismus může být oboje.Nicméně wendy udělal posun ve svém myšlení(třeba rok nazad)a zcela správně bere auto jako spotřební věc.Jaké a proč si kdo koupíme je někdy dílem náhody,nutnosti mít náklady,dobré nabídky,zvědavosti,jestli je to opravdu takový šrot,jak všichni říkají(u L2 jsem zjistil že jenom musím kupovat naftu a měnit olej po 15 tis,nikoliv po 30 tis,filtry a to je vše).Možná zkusím korejce(Hyindai),neb je začal prodávat můj prodejce Škoda, servis je perfektní.Pokud by se jejich studie z Paříže pro nižší stř.třídu moc neučesala(vně nevidím důvod,uvnitř to asi bude muset trošku na reálnou zem),tak klidně.Krásné auto.Nebo SUV? Nevím.Nicméně peferovat jedno a druhým vnucovat svůj názor je bez komentáře.
BTW:Každá koupě nového auta je svým způsobem iracionální počin.Že jsou lidé, kteří chtějí nějakým autem někomu něco dokazovat snad víme a pokud mne neohrozí nebo nesestřelí, jsou mi ukradení.Jejich duševní problém.:no:

Přece se tu před 1,5 rokem vášnivělo o Loganu,Logan jezdí,nikomu snad nevadí,dokonce jsem jich každý den několik potkal v Paříži a okolí. :-!
21. 10. 2006 23:44
Re: Úsměvné
Každý, IT, každý se autem především vytahuje... měl bys to vědět. Byl bych rád, abys správně pochopil to slovo "vytahuje"... tedy "prezentuje... předvádí... podtrhuje jím svou osobnost", ale, že by se našel člověk, který si auto vybírá podle toho, aby bylo nejošklivější z ulice... takového jsme ještě nepotkal. Vůbec nerozhoduje, čím kdo jezdí. Pocit, pocit je obdobný v Loganu i v Astonu. Oba dva majitelé jsou velmi spokojeni, jak krásné auto si koupili... Kdo tohle neví, nikdy v životě si nekoupil auto... Řeči o tom, že jde o spotřební věc platí stajně tak na auto jako na boty. Také chodíš v důchodkách? Také chodíš po městě v teplákách? Také si vlasy stříháš při sledování televize? Vždyť je jedno, jak vypadáš. Také si kupuješ ty nejošklivější lyže? a je ti jedno jestli ti ladí barevně kalhoty s bundou? Také sháníš ten nejošklivější přehrávač? Také nenosíš hodinky, vždyť máš čas na mobilu? Také ti je jedno, jaké máš kolo? Je něco, co ti jedno není? Tedy myslím, ze světa věcí.
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 09:00
Re: Úsměvné
GTI:Kupuji auto podle sebe,Lafuna 2 je snad důkaz všech důkazů.Swifta jsem ženě koupil,neb se jí líbí a je s tím spokojena,já mám výhrady k řemeslnému zpracování.Přijela domů na pár dnů dcera,v práci volno,senináře začnou až v listopadu, takže já zase pár dnů jezdil Fabií(zimní gumy,nějaká údržba,oleje atd).To auto je přes ujeté km lépe zpracováno,než Swift.Takže ten korejec bude v realci Swifta,je můj tip,co jsem jej v Pažízi dost poctivě prohlédl. Za pár let to bude určitě jiné.
GTI:my máme auta fakt na ježdění a něco na utopení nákladů.Značky střídáme,oblíbenou nemáme.Pro dceru je to vyloženě spotřební zboží(dostane Lagunu),pro ženu též.Nechce velké,seč měla i Octávku a nikdy ji neťukla.
neregistrovaný "Ondore"
22. 10. 2006 18:36
Re: Úsměvné
Zaujímavé veci sa tu dozviem - a to už nepatrím k najmladším. Samozrejme, poznám ľudí (a že ich nie je málo), ktorí si kupujú veci na základe "preferencií okolia", čiže prestíž je tuším dôležitejšia, ako reálne potreby... Ale napriek tomu tlaku poznám pomerne dosť ľudí, ktorí majú triezvy rozum a kupujú veci podľa toho, čo reálne potrebujú, resp. napriek tučnému kontu by si ich na ulici nerozoznal od suseda "nádenníka". A nemusia kvôli tomu chodiť v teplákoch.
neregistrovaný "patrik"
22. 10. 2006 05:52
Re: Úsměvné
Tohle dělám taky, dokonce si dělám tabulky a vypisuju poznámky >:D Jen bych dodal, že ta úvaha není nikdy zcela čistě rozumová: moje zadání je obvykle podmalované přáním osoby blízké (třeba naprosto úžasná specifikace: chci něco úplně malinkého do města, jenom aby se mi tam vešlo kolo a lyže >:D ) - protože, pánové, nevím kolik z vás (kromě vlků samotářů a ryze dominantních samců) si kupuje auta jen čistě podle svého. Takže to vidím jako první emocionální práh. A ten druhý máme každý v sobě, slabší nebo silnější, reacionalizovaný nebo jen tušený: já třeba některé modely, ba některé značky prostě nemusím, z několika se mi dělají přímo pupínky, i kdyby ta auta byla sebelepší. Je to můj soukromý snobismus, ale snažím se ho nikomu necpat.
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 10:27
Re: Úsměvné
Souhlasím.Nikdy by mne nenapadlo tvrdit druhým,že to mé je nejlepší.Je takové jaké je,každé má své klady i zápory.Tenhle korejec zatím na hodně aut nemá,tvrdím,že pro Škodu není konkurencí,musí jít na velkou výbau a malou cenu,ale časem se zlepší.Zlepšují se všichni a možná by si mnozí mohli uvědomit,že existují hranice kvality.Občas se nepodaří každému a jde jen o to,jestli mám zrovna já tu smůlu.Zde byla vidět jistá nedotaženost,ale posuzováno přísně.Moje žena nebo dcera by klidně s autem jezdily a neměly by připomínky,to vím na 150%.
neregistrovaný "patrik"
22. 10. 2006 11:09
Re: Úsměvné
Samozřejmě souhlasím :yes: . Ale přecejen si dloubnu: pro Škodu není konkurencí kde? - v USA? Jihovýchodní Asii? Francii? Na Kladně? Škoda nepochybně ke koncernové svatbě dostala věnem od manžela VW obrovský vklad v podobě vymazlených koncernových podvozků a v té době špičkových motorů plus německou spořádanou kvalitu, takže bezbolestně získala z okresního přeboru divokou kartu do první ligy. Slouží jí ke cti, že tuhle šanci nepropálila. Hyundai a Kia takového ježíška nedostaly a ještě pořád je to ve srovnání znát (i když, ty motory...). Na druhé straně čísla globálních prodejů a jejich trendy říkají, že v jiných ohledech naopak není Škoda konkurencí pro H+K... Takže se nám tady opravdu poněkud kopíruje situace s japonskými značkami. :-)
19. 10. 2006 20:30
Re: Úsměvné
Dobrej textík :yes: Jen bych upřesnil, že tak jako chladným kalkulem není OCTAVIA II, není jím ani Sonata... :-) ;-) :yes: Popravdě pro koupi auta jsou důležité mnohé skutečnosti... ale to nejdůležitější, co tu píšu do omrzení je - nikdy nekupovat auto na pres. Tedy bejt trochu zahojenej, mít na auto... a mít i na to si za pár měsíců koupit na to auto ještě sadu zimních gum na hliníkáčích... Tedy srdcem to chce milovat auto, být nad věcí pak kontem. Ideální kombinace. Obráceně... to není ono ;-)
20. 10. 2006 08:08
Re: Úsměvné
Zimné gumy na elektrónoch? To si sa asi pomýlil... ;-)
neregistrovaný "Paolo"
20. 10. 2006 09:08
Re: Úsměvné
Take jsem na to presel. Dnesni elektrony vydrzi i zimu a..... na plechacich to auto proste vypada hrozne. Muzes to vylepsit sadou originalnich poklic, ale to jsi i s plechacema temer na cene elektronu. A poklice z OBI za dve stovky?? Tak to to auto radeji necham bez poklic. Alespon je videt, ze mam na leto elektrony :-)
20. 10. 2006 11:30
Re: Úsměvné
Moze byt, ale nechytaju to prilis kotuce ked mas kolo take otvorene? Predsa len je na cestach hodne kdejakeho sajrajtu...
neregistrovaný "Paolo"
20. 10. 2006 11:37
Re: Úsměvné
Tak to me nenapadlo a priznam, ze odpoved neznam.
Zeptam se, az budu prezouvat ;-)
neregistrovaný "witek"
20. 10. 2006 12:27
Exteriér dohnal Evropu, ale interiér...??? :(
Ted jsem videl ten zazrak... a jsem hodne zklamanej, ano, auto vypada pekne, ale ta palubka.... ty plasty... korejsky knofliky... skoda, protoze auto se mi jinak libi... uvidime, za par let snad dozenou i tu kvalitu palubni desky...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "andy"
21. 10. 2006 11:53
Re: Exteriér dohnal Evropu, ale interiér...??? :(
Aj tak je to obrovský pokrok, zatiaľ nič v tej triede, čo mala KIA sa nedá porovnať s novým Cee´dom. Cerato je relatívne nový model (od 2004- ) a nový Cee´d je viac ako generáciu ďalej. Takže svet sa od tohto modelu síce nezrúti, ale pre KIU je to prelom. Za 2 roky spravili toľko, ako iní za 6 rokov a preto si zaslúžia pochvalu. :-!
neregistrovaný "IT"
22. 10. 2006 09:04
Re: Exteriér dohnal Evropu, ale interiér...??? :(
Dovedu si představit,že příští generace bude v kategorii něco jako Corolla(Auris).Ta bude ve třídě Golf tvrdě zatápět.Uvidíme. ;-)