Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Z továrny Volkswagenu ve Wolfsburgu vyjelo už 42 milionů aut

Wolfsburský závod Volkswagenu vyrábí automobily už od konce roku 1945. Vybudován byl kvůli výrobě originálního Brouka.
Zpět na článek
23. 9. 2014 18:40
niečo tu nesedí
"Celkem z Wolfsburgu vyjelo 11.916.519 Brouků." A o pár riadkov nižšie "Jen z hlavního závodu Volkswagenu vyjelo přes 30 milionů exemplářů Golfu, tuto metu vůz překonal v roce 2013. " Hlavný závoj je predpokladám tiež Wolfsburg.Už len tieto dve autá dávajú dokopy 42 mil., niekde musí byť chyba. ;-)
Rozbalit vlákno
6
23. 9. 2014 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2014 19:44
Re: niečo tu nesedí
Myslel som si že chyba bude v tomto. :-)
P.S. K prvému príspevku samozrejme závod nie závoj >:D
24. 9. 2014 11:15
Re: LEDA 42MEGA SPALOVACÍCH POPELNIC !!
jj
popelnic [odkaz] + pár cng [odkaz] a drobet vzrokových elektromobilů [odkaz] ale to až potom co jim ELON a jeho parta pořádně zatopila [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - pallas
25. 9. 2014 23:34
Re: LEDA 42MEGA SPALOVACÍCH POPELNIC !!
do každej diskusie to tvoje more smajlov
23. 9. 2014 20:06
Re: LEDA 42MEGA SPALOVACÍCH POPELNIC !!
Počty mi ve škole nikdy nešly, tak jsem si to po Volkswagenu nepřepočítával, nicméně máte podle všeho pravdu. Na mojí obranu, z tiskové zprávy však úplně nevyplývá, jak jsou ty počty Golfu myšleny:

In den 90er Jahren erweitert Wolfsburg die Produktpalette unter anderem um die Modelle Polo und Lupo. Das Jubiläum des 25-millionsten Golf wurde 2007 gefeiert, der 30-millionste folgte 2013.
24. 9. 2014 00:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
24. 9. 2014 19:15
Stavím sa, že toto v tlačovej správe tiež nebolo
1. Wolfsburg je mesto založené v roku 1938 Adolfom Hitlerom.
2. Až do roku 1945 bol názov mesta "Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben"
3. Na Hitlerov príkaz bolo zakázané v meste stavať kostoly.
4. Súčasťou Hitlerových plánov na výstavbu mesta bolo, že tam bude mať vlastné sídlo, a popred jeho rezidenciu bude bulvár, kde pochodovať vojaci NSDAP. Bulvár vznikol, sídlo nie.
5. Ako pracovnú silu začali navážať zahraničných robotníkov.
6. Cez vojnu jeden z hlavných dodávateľov pre Wehrmacht: Kubelwageny, KDF-ká, diely na výrobu tankov atď.
7. Koncom II. svetovej vojny v 1945 bolo náletmi spojeneckých vojsk mesto z 2/3 zničené.
8. Po prehratej vojne sa dostalo mesto pod britskú správu, ktorá presadila premenovanie na Wolfsburg, podľa názvu starovekého hradu.
9. Briti rozhodli o tom, že sa po vojne fabrika nezlikvidovala a výrobné stroje sa neodviezli preč, ale fabrika dostala zákazky pre britské potreby.
10. Ešte v roku 1948, 3 roky po vojne, vo volbách vo Wolfsburgu výraznou prevahou vyhrala strana DRP - Deutsche Rechtspartei, na princípoch tzv. národného socializmu (resp. základ neonacizmu) - voľby preto boli zrušené.

Dodnes, keď poviete nemcovi "Hitlerstadt" (Hitlerovo mesto), hneď mu ako prvé napadne práve mesto Wolfsburg.

;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0