Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za vybržďování osmiletý trest? Je to prý vydírání se zbraní!

Vězení až na osm let hrozí třiapadesátiletému muži za takzvané vybržďování u supermarketu v Liberci. Vyšetřovatel ho obvinil z vydírání se zbraní a pokusu ublížení na zdraví. ČTK to sdělila mluvčí policie Ivana Baláková.
Zpět na článek
26. 4. 2017 16:52
26. 4. 2017 16:52
26. 4. 2017 17:11
26. 4. 2017 17:35
26. 4. 2017 17:45
26. 4. 2017 19:15
26. 4. 2017 19:19
27. 4. 2017 10:09
27. 4. 2017 14:22
26. 4. 2017 17:29
26. 4. 2017 19:28
26. 4. 2017 21:05
27. 4. 2017 00:35
27. 4. 2017 07:25
27. 4. 2017 14:29
27. 4. 2017 08:21
27. 4. 2017 11:18
27. 4. 2017 11:58
27. 4. 2017 12:37
27. 4. 2017 11:08
Avatar - _Karel_
26. 4. 2017 16:52
8let
Vybržďování je prasárna, která může skončit i těžkou havárií. Ale v tomto případě (ve městě) to asi zrovna "pokus o vraždu" nebyl, a 8 let bych považoval za těžký exces.
Tolik si často odsedí opravdoví vrahové. A tohle je s nejvyšší pravděpodobností jen chlap, co se nas.ral, že mu ženská vlítla do cesty a ještě ho vyfakovala. Jeho reakce si trest zaslouží, ale 8 let? Já bych to viděl na půlrok bez papírů.
Rozbalit vlákno
14
26. 4. 2017 16:52
Re: 8let
No a k tomu nějakou pokutu, ale to je asi tak všechno...
Avatar - Beefcake
26. 4. 2017 17:11
Re: 8let
8 je horny limit a v tomto pripade by to bol nezmysel. Ale pol roka bez papierov (plus nejaka pokuta) je fakt ze dolna hranica. Aj to len preto, ze to nebolo niekde na dialnici. Tehotna zena sa horsie ovlada / hormony :-) a chlap jej mohol spravit tazke zranenie velmi lahko.
Lenze ak to raz nejako klasifikuju, potom sa tym asi budu riadit.
Samozrejme za gestikulaciu buchnu nejaku pokutu aj jej.

Nastastie to nie je na nas :-)
26. 4. 2017 17:45
Re: 8let
Souhlasím prakticky se vším, akorát doplním, že když se v těhotenství hůř ovládá, tak ať neleze za volant.
Avatar - Barry Lyndon
26. 4. 2017 19:15
Re: 8let
Přesně, paní napřed prasila, pak fuckovala a pak se divila. Dodávkář byl holt taky trochu labilní a taky je otázka, jak rychle jel, když mu tam jako že vjela... Kdyby se místo fuckování omluvila, tak jsme tu o tom teď nemuseli číst. Těch 8 let je dobrý úlet (kdyby jel na kole a umlátil ji řetězem, tak třeba vyvázne bez trestu. Koneckonců řetěz na rozdíl od auta není na seznamu smrtících zbraní - ale to trochu odbočuju...)
26. 4. 2017 19:19
Re: 8let
:yes: za ten řetěz od kola >:D
27. 4. 2017 14:22
Re: 8let
Nevidím důvod ji pokutovat a nemá to ani oporu v legislativě.
Avatar - JohnyRnR
26. 4. 2017 17:29
Re: 8let
jj, půl roku bez papírů a pokutu, ale napůl. Káča neumí řídit, ale fakování jí jde evidentně výborně, tak si ho může ještě vypilovat v MHD :-!
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 19:28
Re: 8let
Nechci ho obhajovat, ale tohle mě dokáže taky nas.... už mi takhle kolikrát vjela ženská do cesty , nedala přednost a podobně a když jsem na ní bliknul či zatroubil, tak mně vyfakovala... jednou jsem ji předjel a ona si zapla on board kameru...schválně jsem jel totálně predpisove, což ji vytočilo nejvíce :-)
26. 4. 2017 21:05
Re: 8let
No, pěkně, pomalu seš taky zralej na vosum let. >:D
(Teda pokud byla taky na.prc.aná. ;-) )
Avatar - positivemind
27. 4. 2017 00:35
Re: 8let
Nejlepší je pak jet "podpředpisově" třeba jen o 5km/h v obci, to dokáže * >:D :-!
Avatar - Ozzman
27. 4. 2017 07:25
Re: 8let
Příjde mi, že ženy trochu hřeší na to, že jsou ženy a dovolí si více.... když by chlap "vyfakoval" chlapa, tak ten druhej by mu taky někde na světlech mohl přijít jednu natáhnout, což by si u ženy třeba nedovolil.... tak se chovají jak prasata a ještě jsou drzé...
27. 4. 2017 14:29
Re: 8let
To, že mi někdo ukáže fakáče, ať už z jakéhokoliv důvodu, není důvod ho ohrožovat. Můžu si o něm myslet své, ale pokud se snížím k tomu, abych ho začal vybrždovat, tou pumpičkou přes koule si docela jistě zasloužím a vinu za vešekré dění prostě přebírám já. Pokud se nedokážu ovládnout, nemám za volantem co dělat.
Kromě toho, mohli to snadno odskákat spolucestující, kteří s tím nemají docela nic společného. Třeba ten roční kluk.
Avatar - O5kar
26. 4. 2017 19:46
To je úplně stejné.
Jako, když přijíždíte ke křižovatce, kde svítí červená a zezadu spěchající vás předjede, zařadí se před vás a začne intenzivně brzdit. Zcela běžné na křižovatkách kde je víc pruhů.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 20:12
Re: To je úplně stejné.
nedavno tu bolo aj take video ako predbiehali dvaja kamion tesne pred krizovatkou a potom dali prudke brzdy pred semaforom ( kedze blikla cervena ) a nakladak za nimi uz ani nemal sancu zabrzdit... ked ono dnes je to samy pretakar co spravis ... ale fyziku z nich ziadny este dodnes neporazil...
Avatar - Missouri
27. 4. 2017 08:21
Psychika
I těhotná žena má právo řídit auto, někdo zmínil možnou hormonální nestabilitu gravidní řidičky, ale není to jen gravidita, která může mít vliv na chování za volantem. Oplzlé posunky místo omluvy jistě nejsou vhodné, stačilo omluvné gesto, ale stalo se.

Mám vlastní zkušenost s podrážděností za volantem a mám teorii, že to může souviset se závislostí na rafinovaném cukru. Zní to divně, ale rafinovaný cukr způsobuje závislost. Má obdobné účinky na mozek jako třeba nikotin. Závislost na cukru se neprojevuje jenom nezvladatelnou chutí na sladké, které pak zase musíte zajíst slaným, a tak stále dokola. Dávka cukru vyvolává euforii, u dětí hyperaktivitu, atd. Více třeba zde:

[odkaz]

Do listopadu 2015 jsem byl závislý na cukru stejně jako většina populace. Po shlédnutí australského filmu That Sugar Film jsem se rafinovanému cukru začal vyhýbat a nejen, že jsem bez námahy shodil 15 kg, ale stal jsem se emočně mnohem vyrovnanějším člověkem. A všiml jsem si toho za volantem. Nesmyslné spěchání, impulsivní řízení, kdy mě všechno provokovalo, mnohdy jsem se přistihl, že si svoje chování neumím vysvětlit.

Vyhýbám se cukru a je to pryč. Jezdím klidně a vyrovnaně, nic mě neprovokuje. Tohle by možná stálo za vědeckou studii. Protože je klidně možné, že agresivita a podrážděnost za volantem úzce souvisí se závislostí na cukru.

:*) :*)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JiRkA997CZ
27. 4. 2017 10:33
Re: Psychika
Nežerte cukr a nebudete nerváci? To zní nanejvýš zajímavě >:D . Stačí umět ovládat svoje emoce, což je jeden ze základních aspektů psychicky zdravého člověka.
Kdybych si měl všechno takhle brát a ze všeho se nervovat, tak bych nakonec skončil ve vězení. Jezdit s favoritem je docela děs. Auto za nic nemůže, ale řidiči, co viděj favorita - jsem pro ně jen hmyz nebo untermensch. Tolik bezohlednosti bylo na mě vykonáno že kdybych neovládal emoce, tak jsem ho dávno omotal o strom....
Avatar - Missouri
27. 4. 2017 11:18
Re: Psychika
Ano, umět se ovládat patří k základním atributům slušného chování. A bez cukru je to snazší. Moje Ibiza taky není výkladní skříní "úspěchu" a mnozí si na silnici neodpustí jí to připomenout. Budiž jim odpuštěno, neboť i na ně jednou dojde. Naštěstí mám stále na paměti, že to nemusím být já, kdo jim to spočítá. Od toho je tu karma... ;-)
Avatar - Ozzman
27. 4. 2017 11:58
Re: Psychika
To zní, jako kdybys konvertoval k nějaké sektě >:D
27. 4. 2017 11:08
Trest
Nevím, já bych byl v takovýchto případech hodně přísný. Ale tresty odnětí svobody ne. Podobným labilům bych automaticky na doživotí sbíral řidičáky s možností jednoho opravného prostředku za život. Jednoduše podobnou hovadinu jednou? Sebereme ti řidičák minimálně na dva roky a pak ti ho možná vrátíme. Uděláš to podruhé? Už si nikdy nezařídíš.
Rozbalit vlákno
0