Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
4
/
18
Prohlédnout znovu
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
|
acz
Tuhá poháněná zadní náprava
|
acz
Porsche 928 bylo prvním autem s víceprvkovou zadní nápravou pojmenovanou Weissach s řízenou kinematikou.
|
acz
Integrální zadní náprava vozu Ford Mustang
|
acz
Tříprvková zadní náprava Alfy Romeo Giulietta
|
acz
BMW 850i (E31) uvedlo v roce 1989 integrální zadní nápravu
|
acz
Tříprvková náprava vozu Fiat 500X
|
acz
Typická ukázka zadní nápravy s trojicí ramen na každé straně
|
acz
Zavěšení Control blade Fordu Focus má na každé straně čtveřici ramen
|
acz
Slavný
|
acz
Integrální zadní nápravu používá také nový Jaguar XE
|
acz
Torzní příčka VW Corrada měla asymetricky tvarované silentbloky zajišťující elastokinematický efekt
|
acz
Typická ukázka zavěšení s torzně poddajnou příčkou
|
acz
Jedna z pozdějích intergálních náprav vozů BMW. Tahle je z řady 5 E60
|
acz
Tuhá zadní poháněná náprava odpružená podélnými listovými pružinami
|
acz
Podvozek Land Roveru Defender s tuhými nápravami
|
acz
Zavěšení Porsche 928 Weissach na obrázku z technické dokumentace k vozu
|
acz
VAZ 2101 neboli žiguli byl typickým představitelem ososbního vozu s tuhou zadní poháněnou nápravou
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků