Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zahájení výstavby dalšího úseku D47

Dnes zazní první poklepání na stavbě nového úseku dálnice D47 "Bílovec - Ostrava, Rudná"
Zpět na článek
25. 3. 2005 08:28
neregistrovaný "gm"
25. 3. 2005 09:25
neregistrovaný "Komanche"
26. 3. 2005 10:01
neregistrovaný "JP"
29. 3. 2005 08:29
neregistrovaný "free"
29. 3. 2005 12:14
neregistrovaný "JP"
29. 3. 2005 16:49
neregistrovaný "Ansli"
29. 3. 2005 17:36
neregistrovaný "JP"
25. 3. 2005 09:28
neregistrovaný "free"
25. 3. 2005 09:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 09:53
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 10:30
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 10:43
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 10:54
neregistrovaný "Zdenda"
25. 3. 2005 11:03
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 11:08
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:20
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:21
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:28
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:37
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 15:00
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 15:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 15:15
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 10:43
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 10:59
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 11:08
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:18
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:21
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:40
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:46
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:52
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:59
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 12:23
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 13:54
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:33
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 15:13
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 16:05
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 12:01
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 13:26
neregistrovaný "pepino"
25. 3. 2005 13:56
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 14:38
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 15:13
neregistrovaný "Zdenda"
25. 3. 2005 15:51
neregistrovaný "hlucne sedany ?????"
25. 3. 2005 15:13
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 15:58
neregistrovaný "hlucne sedany ?????"
25. 3. 2005 16:00
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 17:27
neregistrovaný "Zdenda"
25. 3. 2005 21:39
26. 3. 2005 10:37
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 17:10
neregistrovaný "Peťa"
25. 3. 2005 20:51
neregistrovaný "misoo"
27. 3. 2005 14:19
neregistrovaný "anonym"
27. 3. 2005 17:40
neregistrovaný "Peťa"
25. 3. 2005 11:42
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:46
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 12:08
neregistrovaný "empi"
25. 3. 2005 12:12
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 12:25
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:07
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 13:58
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:24
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:26
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:47
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 15:15
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 16:06
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:01
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 12:08
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:10
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 12:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 12:36
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 13:29
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 13:29
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 14:03
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:02
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 14:28
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 15:17
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 15:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 15:24
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 18:25
neregistrovaný "reso"
25. 3. 2005 19:43
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
neregistrovaný "gm"
25. 3. 2005 08:28
delka?
hmmm v prvnim odstavci je veta: "... délka nové trasy je 11,677 km, obsahuje 2 mimoúrovňové křižovatky, 17 mostů a dálniční tunel ..."

ta delka asi nebude dobre, ze? protoze na necelych 12 km udelat tolik sracek ...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Komanche"
25. 3. 2005 09:25
Re: delka?
Tak kupodivu je to spravne... Kdyz se podivas na podelny rez krajinou te stavby, tak je to i logicke... Ale je to dost ptakovin na 11km...
[odkaz]
neregistrovaný "JP"
26. 3. 2005 10:01
Re: delka?
Presne tak, zni to neuveritelne, ale bohuzel je to pravda. V CR je spousta dalnic, ktere cekaji na sve dokonceni uz roky a nektere dokonce desitky let. Bohuzel ve vlade se radsi vystavi dluhopisy na to, aby se postavilo 12km tunelu a mostu, smerem na Ostravu, kam nedavno staveli rychlostni komunikaci R??. No asi jsem padly na hlavu, kdyz mi to prijde podivne. Obzvlast, kdyz vlada zvoli podle meho nejhorsi variantu systemu placeni dalnic. To nikomu neprijde divne, ze dokonce i ministr dopravy se neboji rict, ze D47 (budouci cast D1) je jedina z dalnic, na kterou jsou penize? To znamena, ze kdyz na ni jsou penize, tak jich utrati alespon co nejvic, aby na nic dalsiho uz nebylo? No to jsem zvedav, jestli se treba doziju toho, ze v Cechach nekdy na neco penize budou. Vsichni se porad ohaneji argumentama, ze se inspiruji v zemich, kde placeni dalnic skvele funguje a nakonec jsme se dockali toho, co dnes mame ...
neregistrovaný "free"
29. 3. 2005 08:29
Re: delka?
jakou komunikaci R myslíš tu panelku kolem mošnova ???
neregistrovaný "JP"
29. 3. 2005 12:14
Re: delka?
Ja timhle smerem moc nejezdim, ale myslim tu silnici, ktera vede pres Hranice a tusim Lipnik .... Mne osobne to totiz prijde jen jako vyhozene penize. Vzdyt Praha-Brno je taky otresna panelka ... a co nadelaji. Podivej se spis na ueky, kde by dalnice uz davno mit mela, protoze stavajici komunikace jsou nevyhovujici ne jen z pohledu pohodli. Takovych se da vyjmenovat minimalne 5, mozna by nekdo vymyslel i vic. Bohuzel se misto toho stavi tah na Ostravu.
neregistrovaný "Ansli"
29. 3. 2005 16:49
Re: delka?
No je mi jasne, ze u Ostravy nebydlis, jinak by jsi psal jinak. Ja tam tudy jezdim kazdy den do prace a i tech blbych 12 km usetri hodne s tamnich silnic, o zrychleni provozu ani nemluvim.
neregistrovaný "JP"
29. 3. 2005 17:36
Re: delka?
To je presne ono. Ty tam bydlis, a proto se ti to zda jako dost dulezity spoj. Bohuzel se tu vyhazi miliardy na tunely a mosty apod. Na druhou stranu jsou treba mesta jako Chlumec a urcite kdybys jezdil aspon obcas tamtudy, tak bys vsem jeho obyvatelum pral, aby konecne byla dalnice D11 aspon do Hradce kralove, kdyz ne az na poslskou hranici. Ti lidi tam kvuli autum nemuzou ani prejit hlavni ulici a nekdy stoji a cekaji treba 10 minut, nez muzou prejit. O autech ani nemluvim. "Hradecka" je porste zasekana nakladakama a kvuli hustote provozu je nemas moc sanci predjet. A to neni jediny podobny usek v CR.
neregistrovaný "free"
25. 3. 2005 09:28
hele vy dva ...
Ještě minulý rok se jezdilo do ostravy po panelce - tankodrom z doby hitlera. Tak se spíš ptejte kdy tu věc dokončí - začalo to už mockrát.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 09:39
To se může stát jen v Evropě! – část II
Medvěd brtník oscilující mezi životem a smrtí je na poslední chvíli převezen sportovním pick-upem do Motola. Vypadá to ale, že ho odmítnou ošetřit. Nemá u sebe kartičku VZP. Nakonec dostává Zigi spásný nápad, nakládá brtníka zpátky na korbu a doveze ho do Ústřední vojenské nemocnice. Medvěda vydává za jednoho ex-premiéra. Aby podpořil své smělé prohlášení, nenápadně nalepí trpícímu zvířeti na včelí úl (který medvěd stále křečovitě svírá na své chlupaté hrudi) etiketu Becherovka. Primář je konečně přesvědčen a povoluje operaci. Já se mezitím s ostatními „štastlivci“ vyhrabáváme z jarního výtluku. Naši auta všechna utrpěla menší či větší šrámy. Nejvíce se celou dobu chvástá řidič Fabie. Jeho mazel prý už přežil i dvojí zaparkování ve Vltavě. Tak co je proti tomu tahle polízanice? Když už máme všechna auta zdárně na pevné (jak ošemetné) vozovce, spatřím najednou něco zeleného u kraje dna výtluku pod silnou vrstvou ornice. To není kdejaká zelená. Tohle je british racing green! Začínám hrabat…Jag. A kdo uvnitř? Dřevěná dýmka v ústech, cvikr na levém oku, prošívaná vestička, na sedadle spolujezdce rozložený čajový porcelán….To musí být Mates! Očividně není při smyslech. Váhám, jak ho probrat z kómatu. Pak zakřičím: „Hände hoch!“ Z kómatu je sice ihned venku, ale málem dostal infarkt, že začala třetí světová. Když se uklidní, společně vytáhneme jeho „zelenou láhev od coca-coly“ ze spárů české silnice. Mates mezitím vypráví, jaký měl v kómatu sen. Byl sestřelen nad kanálem ve svém Spitfire a padal a padal…pak ležel na dně oceánu a kolem viděl sestřelené Messerschmitty a Štuky (rozumněj VW a škodovky). [Tento příběh je smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná]
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 09:53
Re: To se může stát jen v Evropě! – část II
Dostal jsi me!!!!! Ja snad nekde zverejnim svoji fotku, to abyste nezili v bludech Hulim sice jako fabrika, ale dymku nemusim, protoze jsem jeste mlad, tak bryle nenosim a muj bezny odev jsou dziny a triko aguar racingJinak toho Spitfira bych fakt bral i kdyz 109 taky neni vubec spatna
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 10:30
Re: To se může stát jen v Evropě! – část II
Tohle, to se můž stát jen v Evropě a Matesovi Vidíš, vidíš, Gtíčko přeskočí jámu a jede dál. Chtěl bych u toho bejt, Lones jede parádně přímou řeč . Tys musel mrkat. Lones na malém plácku vybrousil diamant.
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 10:43
Re: To se může stát jen v Evropě! – část II
Jestli ono to nebude tim, ze GTicko skoncilo uz na daleko mensich vymolech a k tomuhle poradnymu proste jen nedojelo
neregistrovaný "Zdenda"
25. 3. 2005 10:54
Re: To se může stát jen v Evropě! – část II
Super! Diky!
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 11:03
Re: NO TAK HOŠI
neblázněte, ty povídky už mě začínají v práci omezovat - kolegové čučí, co se děje, že se tady zase válím smíchy, asi si budu muset brát do kanclu helmu a řehtat se pod ní , hlavně ale nepřestávejte ! to budu raději sedět v helmě, než se nudit
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:08
Re: NO TAK HOŠI
Ty pracujes? Jsou prazdiny, dneska je to jen povinna ucast
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:20
Re: NO TAK HOŠI
Nevěděl jsem, Matesi, že děláš školníka.
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:21
Re: NO TAK HOŠI
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:15
Re: NO TAK HOŠI
Rád do dalšího dílu zapojím i tebe a Ciella. Jen si moje děravá makovice už nepamatuje, jaká že jsou vaše oblíbná auta....Původně jsem chtěl další části dát podtitulek "kočky nemají rády vodu", ale Matesa už radši nechám být.
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:28
Re: NO TAK HOŠI
Radio miluje Espace, to je známá věc. Prostě to Lonesi pochop. Já to také pochopil I když moc ne. A Ciello? To je také známé. Lanďáka, co ho cpe i na srazy milovníků Porsche 911
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:35
Re: NO TAK HOŠI
Díky za info.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:18
Re: NO TAK HOŠI
Teď teprva vidím tu ostudu. Samozřejmě "rozumněj" má být "rozuměj"
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:37
Re: NO TAK HOŠI
Nerozumím. Ty, jako rozumný kluk myslíš, že jako nerozumíš? Já teda rozumně píšu, rozumís, že když něčemu nerozumíš, nemusíš rozumět úplně všemu, ale postačí, když pochopíš, žes trochu rozumný. Rozumíš? Třeba - napíšes slovo - rozumněj. Mrkneš na to a řekněš si - tomu rozumím, má to být - rozuměj. Třeba. Není to ale úplně jistě. Ruzumíš. Dokud to prostě rozumně nevysvětlíš, nelze tohle tvé přesvědčení vnímat jako neměnné. Jsou věci, které se v čase mění. Třeba rozum. Rozumíš? (rozuměj - kapišto).
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 11:42
Re: NO TAK HOŠI
Pomóc! Sanitkúúúúúúú! Na GTI to přišlo. Rychle defibrilátor.
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 15:00
Re: NO TAK HOŠI
To bude mat aj pokracovanie? Nabera to grady!
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 15:13
Re: NO TAK HOŠI
Já jsem se tak rozjel, že pokračování už teď visí dole taky na tyhle diskusi
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 15:15
Re: NO TAK HOŠI
Ano,ano, potom som si vsimol....bol by som si vsimol aj skor, ale: "tazka noc".
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 10:43
C4
nazdar hosi, sorry ze mimo temu, ale chcem sa pochvalit novym clenom rodiny. o par dni bude nova C4 1,6 benzin v top vybave plus nieco navyse. rozhodoval som sa medzi focusom, C4 a astrou. 150 tis zlava urobila svoje a tak som mal rozhodovanie jednoduchsie tesim sa jak svina, neviem ako budem spavat, som happy a boli ma z toho brucho... uz aby to bolo !!!
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 10:59
Re: C4
no právě proto se tomu říká Happy days, ale jde taky o to, aby byli lidi s tím autem happy po celý rok, tak držím palce
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:08
Re: C4
dik, kolega ma xsaru a nic sa mu tam za 3 roky ne***o, tak dufam ze u mna to bude rovnako
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:18
Re: C4
Gratuluji Ti k tomu tolik krásnému pocitu sednout si do vlastního nového auta. Mimochodem, čekám, že nám tu o tom napíšeš podrobněji. U Tebe to bude s tím poáním určitě obdobné. Kolega na rozdíl od tebe akorát poal výběr auta. To ty ne, Misoo.
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:21
Re: C4
Copak? Kolega na neci (rozumej tve) doporuceni koupil cosi od VW?
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 11:40
Re: C4
Školníku, zvoní ti pomalu poledne Tady je diskuze o a-u-t-e-ch, ne o angličákách (nerozuměj jako Jaguar, rozuměj jako prtiauta)
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:46
Re: C4
Co se hned certis? ciello ma prazdiny (jako skolnik to vim naprosto presne) a nekdo ho v tom ryti zastoupit musi Bud rad, ze jsem to ja a ne nejaka svine Ale zpatky k autum, co si vlastne ten kolega koupil?
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:52
Re: C4
ak dobre chapem a pytas sa mna, tak moj kolega si kupil Xsaru kombi 1,9 HDI. taku nechutnu ruzovu farbu... bleeeeee je to take obycajne auto pre konzervativnejsie zalozenych ludi. (dufam ze si toto nebude citat hehe) no ale sak jeho vec. keby som musel vozit kocar a milion detskych veci, tak si asi tiez musim kupit kombi, ale to ma najblizsie dva - tri roky hadam necaka
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 11:59
Re: C4
Ne, ptal jsem se GTI-ho. Ale jinak s tou Xsarou souhlas - je divna. A blahopreji k novemu vozu, je to vzdycky radost
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:23
Re: C4
Matesi, mě ses na kolegovo auto nemohl ptát, když o kolegovi tu píše Misoo. Sjeď to (se) ještě jednou, jo.
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 13:54
Re: C4
At koukam jak chci, tak o kolegovi pises o par prispevku vyse Je fakt, ze je patek a jsem trochu z formy, ale ja to tak vidim.
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:33
Re: C4
Misoo nahoře psal, že si koupi C4 a že jeho kolega má Xsáru a že ho nezlobí a já mu pak napsal - tys vybral dobře a kolega (kolega misoo, kapišto?) že vybral špatně. Ještě že jsou ty svátky....
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 15:13
Re: C4
No jo mas pravdu. Asi se mi na mozek tlaci vejce (velikonocni)
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 16:05
Re: C4
už leješ do sebe ty apíky, abys GTI vydržel poslouchat ? to z tebe bude notorik
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:01
Re: C4
Misoo, combi kupuj zásadně na rakve. Combi je dobré pro ty, kteří si myslí, že do něj nastrkaj víc věcí (nepíšu to teď pro turky co to valej na svátky domů). Až doma pak zjistěj, že combi je stejně úložný jako sedan, akorát o tři stupně oklivější (neplatí pro alfu, Radio). Už jsi viděl někoho, kdo by combi naložil až po okna (nepíšu teď pro trhovce, ti po okna nakládaj i sedany)? To je klam. Jediný argument je, že do sedanu nestrčíš mrazák na vejšku. Tak já ti píšu, že mrazák na vejšku si vždycky raději nechám přivézt dodávkou.
neregistrovaný "pepino"
25. 3. 2005 13:26
Re: C4
tak to musim oponovat, otec dela paragliding a mame octavku combika a co se do ni vsechno nalozi je az neuveritelny. Vzdycky kdyz nekam jedem berem padak sebou, dokonce i na lyze a pokazdy sme nacpany az po strechu.
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 13:56
Re: C4
asi mas pravdu GTI, ked sa tak nad tym zamyslim, tak je to fakt nic moc... iba pri tom mrazaku sa to hodi len neviem ci by som bol ochotny zaplatit cca 30 tis. za tri odvozy ktore pocas celej zivotnosti auta realizujem. za tie prachy si dam doviezt zvlast mrazak, zvlast papiere a zvlast prislusenstvo a co sa tyka novej octavky, tak tam strcis rakvu aj v sedane ! a co sa tyka typickeho pohrebaku, tak tipujem honda accord combi ! to mal byt urcite hrobarsky special, ale potom si asi uvedomili, ze to moze byt dobry kseft striekat to inak ako ciernou a predavat ako osobne auto... ale sedan s 18´´ vyzera bez srandy coool !!! (aj v ciernej hehe)
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:38
Re: C4
Souhlas. Combi kupujou ti, co myslí, že do sedanu toho daj míň. Jenže nedaj. Honda accord combi, tu nemůžou dělat v černé, protože aby neplašila děti ze školek, tak má povoleno jezdit jen v noci, a v černé by nebyla vidět. Chtěl bych sedět na poradě u Hondy, když se přijímalo usnesení o výrobě acordu combi. To musel bejt mejdan.
neregistrovaný "Zdenda"
25. 3. 2005 15:13
Re: C4
S tim, ze se do kombi da nalozit stejne jako do sedanu nesouhlasim. Parkrat jsem do kufru sedanu rval kolo a neni to nic moc, nehlede na to, ze dat tri kola do auta a tri lidi + par zavazadel je sci-fi. Porad tu zustava strecha, ale kdyz mate kola pomalu drazsi nez to auto... Nicmene ze sedany jsou vetsinou hezci, (az na vyjmky - novy passat, fabie), je pravda, navic jsou i vetsinou vevnitr o poznani mene hlucne.
neregistrovaný "hlucne sedany ?????"
25. 3. 2005 15:51
Re: C4
prosim vysvetli mi Zdendo, co vplyva na zvysenu hlucnost sedanov na rozdiel od kombikov. ne zeby som bol guru cez aerodynamiku, ale tomuto neverim ani za mak !!! skor sa mi zda hlucnejsie to ostre ukoncenie strechy ako sikme zadne okno... alebo sa mylim ???
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 15:13
Re: C4
GTI, moja Laguna je kombi! Teda, fakt je ze sa to aspon spoli tvari ako kombi. A vybral som to preto, ze Laguna lifback, je vzadu skareda, ale toto, toto co mam doma je take atypicke. Strasne sa mi paci ta "padajuca" zadna cast, a malinke trojuhulnikove skla. Proste Grandtour s flairom "crossover". taka stylova vecicka - stylovejsia, nez tie "kvazi-imidzove" kombiky od Mercu, Audi, BMW, Jagu & spol. Ti vsetci tam len prirobili bednu (krajsiu, abo skaredsiu). Ale Renault tam dal "padajuci" profil, a vobec si nerobil strosti s velkostou a prakticnostou auta.
A Accord Tourer? To auto sa mi paci - a to pre uplne opacny pristup. Chcete kombi? Tak poriadne! Vykaslali sa na radoby-esteticke-tvary a urobili niec, co zozere chaldnicku side-by-side a este tam ostane kopec miesta. U mna maju plus za tu drzost (aj Renault aj Honda). Konec-koncov Nissan v Japonsku ma podobne kombi Stagea. Ale fakt je ze Accord T. v ciernom by uz bol brutus...
neregistrovaný "hlucne sedany ?????"
25. 3. 2005 15:58
Re: C4
laguna je jedno z mala aut ktore sa mi vidi krajsie kombi ako sedan !!! i ked v pripade laguny o sedane tazko hovorit... moj dalsi kolega ma teraz kombi megana a poskuluje o kombi lagune. (inac k tomu parkovaniu pre Matesa a GTI, moj rekord je na 5x 20 cm vpredu a 20 cm vzadu a este k tomu jedna strana na obrubniku !!! hehe
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 16:00
Re: C4
sorry, pomylil som si Jmeno, takze "hlucne sedany ????" som ja "misoo"... asi mi tiez lezu tie vajca (velkonocne) na mozog
neregistrovaný "Zdenda"
25. 3. 2005 17:27
Re: C4
Mozna to nebylo tak jasny z toho, co jsem napsal, ale prijdou mi mirne hlucenjsi kombiky a to diky hluku ze zavazadloveho prostoru, ktery je logicky hure odstineny, nez u sedanu. Nicmene i presto moje srdce bije pro kombiky
25. 3. 2005 21:39
Re: C4
Laguna combi není laguna combi. To je povedené auto a líbí se mi víc než sedan. A to je u mně něco vyjímečného. Klidně jezdi a nokontroluj ve zpětném, jestli máš malej nebo velkej zadek. Tahle laguna je OK.
neregistrovaný "Marko"
26. 3. 2005 10:37
Re: C4
Tak OK
neregistrovaný "Peťa"
25. 3. 2005 17:10
Re: C4
1.9 HDI????? Už jsme tu dlouho neměli neexistující motory
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 20:51
Re: C4
tak sorry, neviem presne ake ma oznacenie, hovoril ze ma "dvojliter hadei", tak mozno sa to oznacuje 2,0 HDI alebo 1,99 HDI... odpustits mi Peta ?
neregistrovaný "anonym"
27. 3. 2005 14:19
Re: C4
Vše odpuštěno, jen jsem si vzpomněl an jednoho, co nám tu přednášel jak vlastní něco, co nikdy nespatřilo světlo světa
neregistrovaný "Peťa"
27. 3. 2005 17:40
Re: C4
Nějak mi vypadlo jméno
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:42
Re: C4
myslis ze mam rozpisat aka je vybava, alebo potom prve skusenosti ??? tak to ano, xsaru by som nechcel ani na svet, je to skarede auto a vyslovene komfortne. ale co som si zistoval a skusal, tak C4 neni typicky citroen co sa tyka podvozku a kvality spracovania. viezol som sa a ked to mam porovnat s focusom, tak podvozkovo vychadza lepsi focus, (viacprvkovy zadok neoklames) ale zdaleka to nie je taky rozdiel ako by sa mohlo po precitani vsetkych tych oslavnych basni na jeho podvozok zdat. C4 je az prekvapujuco tvrde auto !!! samozrejme vsetky auta v triede ci sa o nich pise ze su sportovo ladene, ine ze su komfortne maju cca rovnaky podvozok a laik nema sancu posudit ze toto auto je makke a toto tvrde. vsetko (2004/2005) je teraz cca v strede medzi tvrdostou podvozka a komfortnou makkostou. (307 som nemal moznost vyskusat) takze ako som si povodne myslel ze jedine focus a nic ine, tak po vyskusani C4 mozem prehlasit ze okrem zavodenia na okruhu je uplne jedno aky podvozok mas, lebo vsetky nove auta ho maju dost dobry. samozrejme, rozdiely su, ale az na druhy a u niekoho az na siedmy pohlad budem tam mat aj ESP co sa bude realne prejavovat az v extremoch, ale k psychickej pohode a odvahe pustat sa rychlo do ostrych zakrut to len pomoze nezistil som zatial ci sa da vypnut, ale ak ano, tak urcite otestujem ako sa to sprava bez aj s ESP ! Uz sa neviem dockat ako si prvy krat sadnem za volant a budem aspon minutu sediet a nasavat atmosferu a vonu noveho auta, vonu koze (iba volant, saltpaka a rucna ale vraj je to tiez citit a rozjimat nad pocitmi ktore ma s tym autom cakaju. potom skusim nastartovat a budem si vychutnavat bezchybny tichucky sum noveho motora a tesit na prvu zakrutu bezpecne zdolanu s kvalitnymi 205/55/R16 michelinami... jedine co ma se*e tak ze som si nemohol dokupit el. sklopne zrkadla a ze radio nema mp3 !!! inac som 100% spokojny (2 zonova el. klima, vsetky okna el., zadne senzory cuvania (nesmejte sa...musel som...boli v cene), automaticke stierace a svetla, AL disky, metaliza...) a stale mi to poriadne nedochadza ze budem mat nove auto. (urcite si odfotim pocitadlo kilometrov kde bude svietit)
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 11:46
Re: C4
fiha, tolko som toho popisal...
sorry, s tym fotenim pocitadla som mal na mysli ze tam bude svietit 0 (nula)
neregistrovaný "empi"
25. 3. 2005 12:08
Re: C4
Zadni senzory nejsou vubec spatna vec - driv se mi to taky zdal zbytecny luxus, ale pak jsem zacal casto parkovat podelne a rychle jsem si na ne zvykl, v autech, kde nejsou, mi ted docela chybi ...
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:12
Re: C4
Zadní sensory, empí, jsou na nic. Buďto umíš couvat, nebo ne, mezi tím nic není. Předpokládám, žes mladej a že namáš vyhozený plotýnky. Zadní senzor je podle mně něco jako klobouk chlapa co řídí Wartburga. Když mám zaparkovat a vidím kolem sebe sensora, jedu jinam. A prej se dělaj i senzory dopředu. Tak toho šoféra bych potkat nechtěl
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 12:22
Re: C4
Nový Cadillac DTS má senzory i vpředu. Máš proti nim něco?!
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:25
Re: C4
Proti Caddy ne, proti tobě už vubec ne a na sensory názor neměním
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 14:07
Re: C4
Aj C4 ma senzory vpredu (nie moja) a funguje to tak, ze ked mas zaradenu 1-ku (zadny senzor spiatocku) a priblizis sa k niecomu menej ako na 1 meter, tak to zacne pipat. neda sa to vypnut (v C4), iba "natvrdp" deaktivovat. cize prides za niekoho na semaforoch, zaradis 1-ku a hned ti to pipa. aj predajcovia hovoria ze je to blbost...
a co, ked budu v DTS kukuckove hodiny s vodotryskom, tak co ?
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 13:58
Re: C4
Senzory ve predu jsou standardem uz pro spoustu aut. Jinak kdyz mas sedan, tak vis houby, kde je tomu autu konec i kdybys mel hlavu otaceci kolem dokola Nebud zbytecne ortodoxni, to bys za chvili mohl rikat, ze penicilin je jen pro zzenstily babovky, protoze chlap to vydrzi
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:24
Re: C4
Couvám na dotek, bejby
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:26
Re: C4
A mas permanentne pridelany tazny zarizeni?
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 14:47
Re: C4
Nemám, (ty také miluju, co tahaj za sebou cirkus - tažné zařízení bych zakázal, to je relikvie komunistického lágru), ale to co psal Misoo o těch předních senzorech, že ti pípaj na křižovatce za autem, tak to bych vydržel tak dvě pípnutí a přestoupil bych rovnou na tramvaj. Pochop, sesnsory dělaj pro antoušky. Neříkej mi, že mi slisuješ dalamánek, když ti ho tam dám. Máš cit, ne?
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 15:15
Re: C4
Vzadu je mam, uz si to bez nich nedovedu prestavit. Do novyho jsem je vepredu nechtel a hned druhy den co jsem ho mel jsem se nevesel do prujezdu (odbocka z uzky ulice) a hned jsem mel zarez na narazniku Navic ty predni jdou v normalnim aute vypnout.
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 16:06
Re: C4
Jsem sluchař a ten tón by musel být příjemnej, ne nějaká siréna. Jistě, že vzadu to má význam, když často zajíždíš do řady a málo času ti neumožňuje tam vklouznout jako do dí..., no to je jedno. Prostě chápu senzoráky. Jinak se dělaj kondiční jízdy. Myslím v autoškole Já vím, čas od času se to stane. Kolik máš km v rukách?
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 14:01
Re: C4
tiez som pocul ze najprv na to nadavali ale potom uz necuvali bez nich. je to otazka dovery v techniku. aj tak neviem ci by som sa spolahol na pipanie. vzdialenost kolies od obrubnika, alebo ci si sikmo ti to aj tak neukaze. kazdopadne to asi trochu pomoze. uvidime dam vediet !
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:08
Re: C4
Až pojedeš, tak za jízdy na ty dvěstěpětky nekoukej, abys nemusel kupovat novou hlavu Jak, mp3, ty neumíš zpívat, nebo co? To ESP, misoo, to je dobrý (dokud ho teda nepotřebuješ), pak je to na plenu Hele, už tě necháme, běž se projet, pozor na poluce v zatáčkách a držíme ti palce.
neregistrovaný "misoo"
25. 3. 2005 14:10
Re: C4
neviem presne co su to "poluce", ale ak tusim spravne, tak to uz mam aj teraz ako sa neviem dockat hehehe
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 12:31
To se může stát jen v Evropě! – část III
Jak se vlastně stalo, že GTI neskončil se svým maskovaným skvostem spolu s ostatními v jarním výmolu? Jemu totiž nejsou české dálnice dost dobré. Kdyby to jen zjistil třeba takový bYzon, GTI by určitě plynové komoře neunikl! Teď ale naprosto nevlastenecky GTI brázdí německou dálnici hladkou jako sklo (samozřejmě si nevybral Hitlerovo struhadlo, co vede do Mnichova). GTI a jeho porcelánový jelen tedy spokojeně řádí, když tu náhle za nimi siréna, trojkový bavorák dálniční policie s modrým majáčkem, uvnitř ten typický pár. Malý Turek a německý playboy. GTI totiž maskoval tak vehementně, že zalepil i espézetky. Navíc jeho vůz nevypadá jako nic, co dosud obdrželo spolkovou homologaci. GTI zakryje porcelánovému jelenovi oči a vrazí pedál plynu na podlahu. Začíná zběsilá honička. GTI zdárně uniká. Tedy do té doby, než stojí v levém pruhu obří Espace a v pravém ještě obrovitější Land Cruiser. Prostě dokonale zašpuntovaná dálnice. Co to? To si jen Radio a Ciello vyměňují stará čísla ABC. Jedou bok po boku, stažená okýnka a právě se přetahují o jedno číslo s nádhernou slepovačkou hasičského auta. A stříbrné BMW je tady! Strašlivá rána lidského těla o plechovou kapotu a už se na GTI šklebí přes čelní sklo ten malý Turek a drží se jak klíště. Vypadá to zle. GTI musí zastavit a po chvíli je chudší o několik set „ojro“. A co dělá mezitím brtník? Uzdravil se a na sjezdu jisté politické strany byl zvolen předsedou. Představil program „Chlupatá šance“. Hlavní body: Větší progrese při přerozdělování medu a vláda nebude celou zimu zasedat. Jeho strana tak už potřetí vyhrála volby. [Tento příběh je smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná]
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 12:36
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Lonesi, ty jedeš. Tady člověk něco napíše a vzápetí z něj udělaj totálního vola Vidím, že jelen boduje. Já nemyslím, s odkazem zejména na tvůj závěr, že je to smyšlené. Lonesi, já mám strach, že máš reálvize.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 12:50
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
No co. Ty tam máš jelena, Mates zase čajovou sadu... Jen se teď třesu na vaší odplatu.
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2005 13:29
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Lonesi, Lonesi, Lonesi, taháš nás za vousy. Umíš napsat více, o kárách v ameríce. Lones to je vysškolák, má rád auta - kadí lak.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 14:29
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
To jako že mám v exkrementech lak?
neregistrovaný "radio"
25. 3. 2005 13:29
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
tak jsem tady kolegy pobavil hurónským smíchem a je to jasné, v úterý beru na hlavu Arai, jinak si též myslím, že se jedná o reálvize, zase to GTI správně napsal, jak nejde o VW je s ním opravdu řeč
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:03
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Nevidel bych to tak ruzove. Dneska jsem ho misto ciella parkrat popichnul a je na me dost nastvanej
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:02
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Teda ty mas dneska den! Jen mala oprava, ciello miluje Land Rover a ne Land Cruiser, ale jinak je to bomba!!!!!! Bude v dalsim dilu informace o tom jelenovi?
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 14:25
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
No tak když mi GTI napíše jen "lanďák" Další díl jsem zatím ani nezačal promýšlet. Teď si dám zase chvíli oddech a nechám spisovat ostatní
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 14:28
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Ja mam zviratka moc rad (i GTI-ho) a po happy-endu s brtnikem bych ocenil, kdyby ti osud jelena nebyl lhostejny
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 14:34
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Ty to nějak prožíváš. Vždyť je jen z porcelánu. I když mu GTI zakrývá oči, aby nebyl zbytečně vystavován šokovým situacím.
neregistrovaný "mates"
25. 3. 2005 15:17
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
No fakt bych chtel vedet jak dopadne Co kdyz je na nej GTI fixovanej a porcelan-neporcelan, treba by mohl mit trauma (GTI)
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2005 15:24
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Ani bych se nedivil. Obzvlášť potom zákroku dálniční policie. Jen doufám, že mě nezažalují autoři jistého německého akčního seriálu
neregistrovaný "Marko"
25. 3. 2005 15:24
Re: To se může stát jen v Evropě! – část III
Keby Radio a Ciello chceli, ja este niekde vyhrabem stare ABC - je tam vystrihovanka Tatry 148 - jedna cisterna, jedna s tym kosom na ramene - neviem teraz ako sa to vola odborne - Bronto-plosina?
neregistrovaný "reso"
25. 3. 2005 18:25
Bratia Česi, radi buďte...
Veru môžete skákať od radosti. U nás na slovensku výstavbu diaľnice do Žiliny zrýchľuje iba KIA. Keby tej nebolo, diaľnice do Žiliny by sme sa dočkali po roku 2010. Normálne vám závidím
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
25. 3. 2005 19:43
Výzva pro GTI!
Dobrý den, ozvěte se mi prosím co nejdříve na mail, nejlépe ještě dnes. Díky.
Rozbalit vlákno
0