Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Zájem Volkswagenu o značku Alfa Romeo údajně trvá

redakce AUTO.CZ
Diskuze (179)
Spekulace o zájmu německé automobilky Volkswagen o převzetí italské luxusní značky Alfa Romeo pokračují.

Přiživilo je prohlášení jednoho z vedoucích pracovníků VW, podle kterého by převzetí italské značky podpořilo růstovou strategii německého podniku. Informoval o tom dnes na svých internetových stránkách německý časopis Automobilwoche.

"Alfa je světově uznávanou značkou se sportovními geny a velkou tradicí," řekl listu nejmenovaný vedoucí pracovník VW. "Kdyby byl takovýto poklad k mání, nemohli bychom příliš dlouho čekat," dodal. Mluvčí automobilky Volkswagen se podle listu ke spekulacím ohledně značky Alfa Romeo odmítl vyjádřit. Alfa Romeo je součástí italské automobilové skupiny Fiat.

"Dokážu si Alfu Romeo dobře představit jako další a důležitou část souboru značek VW," uvedl analytik Jürgen Pieper z finančního ústavu Bankhaus Metzler.

Volkswagen je největší automobilkou v Evropě a do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Automobilka koncem loňského roku koupila 49,9 procenta v německém výrobci sportovních vozů Porsche za 3,9 miliardy eur (téměř 100 miliard Kč). Porsche by se mělo v příštím roce stát desátou značkou skupiny Volkswagen, jejíž součástí je rovněž česká Škoda Auto.

Volkswagen nedávno oznámil, že v prvním pololetí meziročně zvýšil provozní zisk o zhruba 133 procent na 2,8 miliardy eur (téměř 70 miliard Kč). Jeho prodej stoupl o 16 procent na přibližně 3,6 milionu vozů.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (179)
25. 8. 2010 14:40
Re: Quo vadis?
A tobě osobně vadí seat jako takový, nebo tě jen trápí, že tato poněkud méně prosperující značka je součástí a koulí na noze tvého oblíbeného koncernu VW? Seat od svého vzniku nikdy nebyl, na rozdíl od všeho, co VW zkoupil, prémiovou značkou - nikdy neměl vlastní produkt a image, vždy jen licenci něčeho již existujícího. Vidíš, že ani koncernu se z něj prémiovku udělat nepodařilo, ačkoliv současná produkce seatu není podle mě vůbec špatná. A když už nic jiného, zkus si vedle sebe z ceníků postavit oktávku a vedle alteu se stejnou výbavou a motorizací...rozdíl ca.150 tis. ve prospěch seatů je celkem dost. AR je ale podle seatu pojem s vlastní tradicí a myslím, že má i co nabídnout z hlediska techniky.
25. 8. 2010 14:09
Re: Quo vadis?
Tuhle historku ti, chytráku, asi fakt nikdo nesežere, "...či tak něco..." Hezký den i tvému managerovi čb bosche ;-)
Avatar - white label
25. 8. 2010 13:11
Re: Ano? NE!? nevim sám...
Purista jako ty, by o podobně zbytečných věcech, jako je navigace do SS neměl vůbec uvažovat a pokud na to rezignuje, je úplně jedno v jakém autě ta navi ještě je, hlavně když dobře funguje...
25. 8. 2010 09:51
Re: pár poznámek
:yes: >:D
Avatar - euro89
25. 8. 2010 07:00
Re: Ano? NE!? nevim sám...
Možná pro tebe. Pro mě to znamená mít supersportu na několik milionů půlku palubky z levnejch koncernovek :-O :no: Ona taková navigace z A4 se k Lamborghini výborně hodí, že... >:-[]