Francouzský benzinový šestiválec se na trhu vyskytuje spíše sporadicky. Velmi spolehlivý a odolný motor dnes bohužel doplácí na fakt, že řadu jeho součástek již nelze jako nové koupit.
Tak ještě jinak: 2946 je mnohem blíž objemu 2.9 (46 ccm) než 3.0 (do toho schází 54 ccm), chápeš?
Jinak p. Dusil opět stvořil článek "bez závěru" - což není ideální, skončit textem o převodovkách. Ovšem obsahově fajn, na francouzské technice si dává záležet. :-)
No neviem, v mojom MB z roku 1997 je V6 bez VVT, s premenlivym sanim a ma 165KW pri 5500ot. a 315NM v 3000-4500ot. Taktiez ma len 1 vacku na hlavu, 3 ventily a 2 sviecky na valec + ovela lepsiu provodovku 5G tronic + bezproblemovu 2 radovu retaz. Nieako mi unika co je lepsie na tejto "najlepsiej" V6 oproti mercedesackej, ktora prakticky ziadne problemy nema a jazdi aj 1mio km bez problemov.
Možná kdyby sis přečetl i ten obyčejnej nadpis pořádně, tak to pochopíš.... " jeden z nejlepších FRANCOUZSKÝCH motorů vůbec" ...... Už došlo ? >:-[] Ale pokud máš MB s francouzským motorem V6, tak blahopřeju >:-[]