Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zázračné přípravky do paliva: Opravdu snižují spotřebu a zvyšují výkon?

Náš speciální přípravek nahradí až čtyři běžné přípravky, sníží spotřebu na polovinu, zvýší výkon o 300 % a prodlouží život motoru o deset let. Samozřejmě jen když tomu uvěříte.
Zpět na článek
24. 6. 2017 08:18
24. 6. 2017 10:24
24. 6. 2017 08:34
24. 6. 2017 08:54
24. 6. 2017 09:12
24. 6. 2017 10:08
24. 6. 2017 10:23
24. 6. 2017 11:14
24. 6. 2017 12:09
24. 6. 2017 12:10
24. 6. 2017 12:39
25. 6. 2017 20:44
25. 6. 2017 20:47
24. 6. 2017 22:59
25. 6. 2017 07:05
24. 6. 2017 10:31
24. 6. 2017 12:31
24. 6. 2017 08:54
24. 6. 2017 08:55
24. 6. 2017 09:55
24. 6. 2017 10:55
24. 6. 2017 11:51
24. 6. 2017 13:53
24. 6. 2017 14:22
24. 6. 2017 14:27
24. 6. 2017 14:51
24. 6. 2017 15:25
24. 6. 2017 15:53
24. 6. 2017 16:01
24. 6. 2017 16:41
24. 6. 2017 17:38
24. 6. 2017 18:04
24. 6. 2017 18:35
24. 6. 2017 19:18
24. 6. 2017 21:37
10. 7. 2017 17:25
24. 6. 2017 21:36
24. 6. 2017 21:38
24. 6. 2017 22:25
25. 6. 2017 21:53
24. 6. 2017 11:51
24. 6. 2017 11:52
25. 6. 2017 11:48
25. 6. 2017 21:54
24. 6. 2017 19:08
24. 6. 2017 19:10
31. 8. 2020 23:25
Avatar - hedvin
24. 6. 2017 08:18
šarlatáni
nechápu jak na to může někdo skočit, ale ted oni skočí po vás, že jste jim zkazili podnikání
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 09:11
Re: šarlatáni
Nojo chudáci [odkaz] a jejich podnikání = zase jim to někdo kazí >:-[]
Avatar - Jenik3
24. 6. 2017 10:24
Re: šarlatáni
Nevidel bych to tak cerne s tim poskozovanim podnikani. Jedni povidaji, jak maji skvely produkt. Druzi uvadeji, ze tu skvelost lze tezko prokazat.
Ale vse ma rukou zakaznik (penize). Pokud je za zazraky bude davat, tak se zazraky prodavat budou. Pokud neprodaji za mesic ani jeden zazrak, tak za tri mesice to zabali, protoze se ziskem lze delat neco jineho v jinem oboru.
25. 6. 2018 13:34
Re: šarlatáni
No to by o nich nesměli tak všude psát jako třeba tady [odkaz] a chválit jejich produkty do nebes.
24. 6. 2017 08:34
Repka
Staci prestat pridavat do benzinu a nafty bioslozky a motory budou v pohode.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 08:54
Re: Repka
Ne to nestačí = současnejm motorum určitě ne

Ale típnout [odkaz] tenhle obří příjem z každýho litru paliva všech značek, kterej záhadně získal po Mrázkovi by neuškodilo >:-[]

Místo blbostí do motoru občas nalejt [odkaz] [odkaz] a [odkaz] :-)
24. 6. 2017 09:12
Re: Repka
Naprostý souhlas, biosložka je spíš pro zlost. Rozežraná membrána v motorové pile, v servisu mi potvrdili, že od té doby co se to začalo míchat do benzínu mají rozhodně více práce.
Avatar - Zetti
24. 6. 2017 10:08
Re: Repka
Uz davam do vseho vervu 100. Ta bioslozku neobsahuje a desetileta uz unavena 4kolka se po ni zacala zase stavet na zadni. Motorovce i sekackam to taky moc chutna. Rozdil v cene je minimalni
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 10:23
Re: Repka
Zkusil sem novou generaci V-Power Nitro+ [odkaz] a taky dobrý
Avatar - Zetti
24. 6. 2017 11:14
Re: Repka
Muj zcela neobjektivni pocit byl ze Verva je lepsi. Aspon v aute.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 12:09
Re: Repka
Porovnávals teď posledních 14 dní co je změněnej?

Můj neobjektivní pocit je že dřív byla lepší Verva 100 a teď spíš obráceně
Avatar - CHerokee
24. 6. 2017 12:10
Re: Repka
Taky tak. Jezdil jsme na MaxxMotion 100 a nyní Vervu 100 a jsem spokojený. Navíc teď u nás s easy kartou za 30,10 halířů za litr...snad to vydrží.

Pro auto to nejlepší a nedám vydělat Babišovi. >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 12:39
Re: Repka
ÖMV MaxxMotion 100 je výbornej benzín a navíc bez Babišovy daně = jemu plus do kapsy mě mínus do celý palivový soustavy = fakt hnus :no:
Zdravim všechny blbouny co ho zase zvolej >:-[]

Bohužel ÖMV to tu stejně jako TOTAL, ARAL, BP atd. zabalil, část stanic už je prodaná a ty zbylý budou následovat ;-\

Polská Verva 100 je hodně povedená a když přidáš [odkaz] kterym je aditivovaná je to bomba :yes:

Naopak spíš mě zklamala jejich nová 95 [odkaz]

V tuhle chvilku mi nejlepší přijde víc aditivovanej Shell Nitro+ = do hybridu dávám 95 do šestiválce 100 a naprostá spokojenost
Avatar - Cuba66
25. 6. 2017 20:44
Re: Repka
Hele čím tě zklamala Efecta95? Aditiva v ní jsou totiž taky VIF, zjišťoval jsem to, protože jsem předtím tankoval 95 u Benziny a VIF přidával. Jen je cca v poloviční koncentraci, takže pokud chceš dosáhnout koncentrace 1:1000 jako VIFu, musíš ho přidat, ale poloviční dávku.
P.S.: Obecně se směju názoru, že někdo natankoval do moderního benzínovýho auta lepší benzín (víceoktanový) a hned něco poznal. Díky čidlům klepání a chudé směsi se změna projeví tak po pěti i více vyjetých nádržích. Ale pak je to samozřejmě znatelný. U nafty je to ale jiný, tam je to opravdu cítit prakticky hned.
P.P.S.: Řepkovýho krále taky nevolím :-!
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 20:47
Re: Repka
Víceoktanový benzíny maj jiný plus = nemaj Babišovu daň = mě svinstvo do motoru jemu miliony do kapsy

Efecta 95 mě fakt zklamala = zkusil sem jí hned jak se objevila a do kopce to nebylo ono na co sem zvyklej. Ne katastrofa nebo tak ale prostě muj motor a Efecta v detailech nějak nebylo ono. Vyřešil sem to Shellem kde mám fakt lepší pocit

Vervu 100 občas v kombinaci s doaditivovánim Vifem použil mockrát a spokojenost. Efectu95 sem zkoušel jen samotnou = samotnej V-Power 95 mi přijde lepší [odkaz]
Avatar - white label
24. 6. 2017 22:59
Re: Repka
Nevěřím, že teď do Vervy nic nedávají, výrazně se zhoršila a řepkový BAron má příliš dlouhé prsty. Chtěl jsem teď po nich (na Benzině) přesné složení Vervy a nebyli mi schopni sehnat ho ani po týdnu mého čekání.
Aktuálně je nejlepší 100 oktanové Nitro (několikrát vyzkoušeno a porovnáno) a za ním s odstupem MaxxMotion 100.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 07:05
Re: Repka
Mám stejnej názor stejnou zkušenost :yes:
Avatar - Jenik3
24. 6. 2017 10:31
Re: Repka
Co jsem si vsiml, tak s aditivy v benzinech se roztrhl pytel. Lec na VSCHT jsem nechodil, tak opravdu nevim, kolik tech aditiv tam opravdu je - muze to byt 1%, ale taky 10%. Reklamni letaky do podrobnosti nejdou. Nicmene reklama lhat nemuze, takze tam asi nejaka aditiva budou.
mol, benzina, shell, omv rikaji, ze "s aditivy"
24. 6. 2017 12:31
Re: Repka
napis to Babisovi >:D
Avatar - Jopino
24. 6. 2017 08:54
Kecy v kleci
Takových "zázračných substancí" už bylo... ;-\ Do benzínu liju jen ověřená aditiva, a ne šarlatánský hokus, pokus. VIF super benzin aditiv je v praxi ověřený a má opravdu certifikované zkoušky. A hlavně v době bio srágor a přímovstřikových motorů je to podle mě nezbytnost.
Redakci patří dík za tento článek, snad odradí pár dobrodruhů a šetřílků od koupě takovýchto profuktů.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
24. 6. 2017 09:31
Re: Kecy v kleci
Možná až zbytečně moc pozornosti očividné kravině, kdy sami píšou, že to očividně moc lidí nezajímá /nevěří tomu. Je potřeba v roce 2017 zkoumat, jestli náhodou není země placatá a nenese ji na zádech stádo slonů? ;-)
Avatar - JiRkA997CZ
24. 6. 2017 09:42
Re: Kecy v kleci
Tak jak jde doba dál, tak si člověk řekne že lidi s něčím novým funkčním přišli. Ovšem je to dnešní klasika - hlavně marketing a skutek utek. Bohužel se ohledně těhlech šarlatánů nic nezměnilo. A je dobře že článek vyšel, dokonce bych řek že je velice kvalitní oproti některým Mičkovým výlevům.
Já se řídím očividným - co jsem začal tankovat vervu 100 jsem měl už pár měsíců na to čistší karburátor (dnes je uvnitř jako nový), jistější zátah a stabilnější volnoběh (ale za to už můžou oktany). Ještě by mohli příště testovat aditiva u benziny, u molu a vif. Zajímal by mě výsledek.
Avatar - Jopino
24. 6. 2017 11:29
Re: Kecy v kleci
Nevím, ale tohle se mi četlo dobře, rozšířil jsem si obzor o další chyták na lidi. Divil by jsi se kolik * produktů jsou k vůli vhodně poskládanému marketingu, lidé schopni koupit.
Avatar - Jopino
24. 6. 2017 08:55
Kecy v kleci
.
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2017 09:55
Kdyby...
...to vyrabela modla zdejsiho platku - skoda, tak vysledek bude ten,ze tableta naftu i vyrabi.
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2017 10:55
Teflon
Jediné, čo používam, je teflonový prípravok do oleja. Nerieši nijak významne spotrebu, len znižuje odpory v motore, čím ho šetrí voči opotrebeniu a tým pádom je aj olej pri výmene o niečo menej degenerovaný. Motor ide hladšie a pocitovo ochotnejšie.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Intercool
24. 6. 2017 11:51
Re: Teflon
Teflon v motoru nemá co dělat. A v motorovém oleji taky nemá nic jiného co dělat.
24. 6. 2017 13:53
Re: Teflon
Prečo si to myslíš? Máš pre to nejaký technický argument, prečo nie, čomu to škodí?
Avatar - Intercool
24. 6. 2017 14:22
Re: Teflon
Něco si o tom přečti, například od pana Černého, jak píše kolega níže.
24. 6. 2017 14:27
Re: Teflon
Toho je toľko, že zrovna nemám chuť to všetko študovať. Čo som si námatkovo prečítal, znie logicky a bude mať ten človek v mnohom pravdu. Ale na nič o teflone som nenarazil. Môžeš ma navigovať presnejšie?
Avatar - Jopino
24. 6. 2017 14:51
Re: Teflon
Krátký výcuc z uvedeného textu, který jsem tu zmiňoval. Zdroj prof. Ing. Černý CSc.

Dodatečné přísady do motorových olejů jsou velmi oblíbenými produkty a myslím, že se i
dobře prodávají. Vždyť kdo by odolal velmi učenému vysvětlení jejich působení a údajným
vynikajícím účinkům. Ukázky z takových textů, kterými jsou dodatečná olejová aditiva
propagována, uvádíme výše. Všechny znějí moc hezky. Zásadní potíž je ale v tom, že to jsou naprosté chemické a fyzikální nesmysly, které mají za úkol zmást zákazníka a nalákat jej ke koupi. Přečtěte si ještě jednou nahoře uvedený výběr z popisu působení aditiv a přiznejte si, pokud nejste zrovna chemik, že takové učené formulace dokážou člověka zlomit a přesvědčit jej ke koupi. A právě na tom je založen prodej těchto aditiv - na malé informovanosti zákazníka a na jeho neznalosti chemických zákonitostí. Bohužel, podobné praktiky se začínají dostávat i do marketingové podpory prodeje některých motorových olejů.
MECHANISMUS PŮSOBENÍ
Dodatečných aditiv do motorových olejů je několik. Většina motoristů už dnes odmítá aditiva s obsahem pevných částeček teflonu z důvodů možného ucpávání olejového filtru po vyčerpání disperzantních přísad v oleji. Podívejme se proto spíše na další aditiva, rozpustná, která mají údajně snížit tření v motoru až o 80 %.
Již samotný motorový olej obsahuje mazivostní a protizáděrové přísady, které vytvářejí
mazivostní film na povrchu kovů, a chrání tak jednu třecí plochu proti přímému kontaktu s
protilehlou plochou. A na úplně stejném principu působí všechna dodatečná mazivostní
aditiva, která se honosí různými molekulárními mechanismy a permanentními difuzemi.
Pokud do motorového oleje přilijeme dodatečnou mazivostní přísadu, dodáme oleji vlastnost, kterou už sám o sobě má.
ŽIVOTNOST MOTORU
Je třeba říci, že dodatečná aditiva obsahují většinou jiné mazivostní látky, než jsou v
motorovém oleji. Mazivostní přísady v dodatečných aditivech jsou opravdu většinou účinnější než ty, které jsou v motorovém oleji, opravdu při jejich použití dochází k mírnému snížení tření a motorista je přesvědčen, že udělal pro motor to nejlepší. Je samozřejmé, že tyto "zázračné" látky všechny olejářské firmy znají, ale přesto je nepoužívají. Kvalitní motorový olej má totiž motor také chránit proti korozi. A právě tady nastává problém. Motorový olej je vyroben tak, aby dobře mazal i při mezném či suchém tření a současně nezpůsoboval korozi motoru. To u těch zázračných mazivostních přísad neplatí. Každé zlepšení mazivosti je doprovázeno velkým nebezpečím korozivního působení, nebezpečné jsou zejména produkty rozkladu těchto přísad. A k jejich rozkladu při provozu nutně dochází. Vezměme si například typické přísady s obsahem chloru. Těch je na trhu nejvíce, i když s „chlorem ve vázané formě" (jiný chlor ve sloučeninách ani neexistuje). Určitě se bude zdát, že motor běží lehčeji, je tišší. Není divu, vždyť chlorované parafíny mají jedny z nejlepších mazivostních vlastností a používají se třeba při obrábění. Motor však začíná pomalu, ale jistěkorodovat. Rok není nic poznat, všechno je v pořádku. Po dvou letech také. Jakmile ale bude mít motor najeto s dodatečnými aditivy dostatečný počet kilometrů, začnou se pomalu projevovat příznaky koroze se všemi důsledky na vlastnosti motoru a jeho životnost. Podobný průběh má i používání jiných, nechlorovaných, ale stejně agresivních aditiv.
VŽDY BEZ DODATEČNÝCH PŘÍSAD
Žádná z těch zázračných látek v dodatečných aditivech není nic nového. Jejich mazivostní
účinnost je známá, známé jsou však také jejich korozivní účinky. A kdyby někdo někdy
vynalezl zázračnou látku, pak ji jistě bude ve velkém prodávat všem olejářským společnostem a nebude ji vnucovat po malých lahvičkách motoristům v maloobchodě. Proto je jediná spolehlivá rada pro všechny motoristy: nedávejte do motoru nic kromě motorového oleje. Jen tak svému autu prospějete.
24. 6. 2017 15:25
Re: Teflon
Pekné čítanie, tiež však obsahuje tvrdenia, ktorým sa na 100% veriť nedá, resp. ktoré môžu vyvolať určité pochybnosti. Ja som napríklad našiel na nete toto: [odkaz] - ale zmieňované vyhlásenie Dupontu sa mi nájsť nepodarilo, možno bude mať niekto šťastnejšiu ruku. Každopádne článkov na túto tému a veci okolo je také množstvo, že sa prakticky nedá rozoznať, čo je skutočne pravdivé a korektné, a čo je čiastočne alebo celkom zavádzajúce a slúži nejakému konkrétnemu záujmu.
Avatar - Intercool
24. 6. 2017 15:53
Re: Teflon
Já taky nemám čas to hledat, ale přečetl jsem o tom mnoho materiálu a odborníci tribologové se shodují, že teflon je pro spalovací motor absolutní nesmysl, jen už si nevzpomenu proč. A stačí mi vědět, že to nesmysl je. Osobně se znám s několika motorářema, co staví závodní motory a ani jeden by do oleje nic nepřidal. Jezdíme taky závody, nejdřív přeplňovaný motor Renault, potom Subaru a nyní motocyklový motor Yamaha v bugyně, ve všem 10w60, ale měníme ho často. V osobáku měním olej po 10 000km taky bez jakékoliv přísady. Jestli chceš udělat motoru dobře, místo přísady zkrať interval výměny oleje.
Avatar - Intercool
24. 6. 2017 16:01
Re: Teflon
tak třeba přečti tohle: [odkaz]
Avatar - Intercool
24. 6. 2017 16:41
Re: Teflon
a tady je ten článek, tvoje štěstí bude, že v tom tvém přípravku moc teflonu nebude...

[odkaz]
24. 6. 2017 17:38
Re: Teflon
Tak asi mám toho šťastia veľa, keď teflon už dlho používam a žiadny problém som ešte nemal...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 17:45
Re: Teflon
Ani ne = ničí to jen asi 10% motorů a olejovej filtr zas tak drahej neni
24. 6. 2017 18:04
Re: Teflon
Nikdy som tým nemal zapchatý olejový filter.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 18:16
Re: Teflon
Tos kontroloval? Sou to mikročástečky

Působí to že sme ti zkazili náladu. Nedomluvili sme se = bohužel spíš máme pravdu. Pokud chceš bejt na svý auto hodnej mnohem lepší je častější výměna oleje. A používat samozřejmě ten nejlepší možnej. Když ho budeš vyměňovat v polovině doporučený doby = bude na tebe v dobrym vzpomínat i na šroťáku ;-)

Kupuj mu radši aditivovaný palivo bez biosložek = to sou líp utracený prachy
24. 6. 2017 18:35
Re: Teflon
Mením po 15 tisíc, teflon dávam každú druhú výmenu. Zatiaľ 165 tis. km bez najmenšieho problému. Mne to tak vyhovuje. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 18:42
Re: Teflon
Těch 15 t. moc neřiká = záleží jakej má tvuj motor doporučenej interval

165 t. je slušná porce = sice nechápu proč to přes objektivní fakta že to má nulovej vliv a u části motorů dokonce negativní chceš používat dál = ale tvoje věc tvoje prachy ;-)
24. 6. 2017 19:18
Re: Teflon
To je tvrdenie proti tvrdeniu. Vedecky sa tváriace argumenty proti vedecky sa tváriacej reklame. Ja objektívne môžem prehlásiť, že dieslový motor môjho auta je s použitím teflonového prípravku do oleja subjektívne tichší, ide hladšie a lepšie do otáčok.
Motor má predpísaný interval výmeny oleja 30 tisíc km, čo považujem za hrubiánstvo, preto som ho skrátil na polovicu.
A či používam alebo budem používať teflon do oleja naďalej, je tak ako píšeš moja vec. Nikoho o svojej pravde presviedčať nemienim ani to nikomu nenúkam. Chápať nemusíš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 19:25
Re: Teflon
Ne neni

Sou to laboratorníma testama vyvrácený reklamní kecy. U benzínu a nafty maj aditiva vliv = ne že by to šlo pocitově až tak poznat jak popisuješ dojmy z oleje = kde to prostě poznat nejde = ale vliv čistících aditiv v palivu je prokázanej nezávislejma testama. U nás opakovaně třeba Martin Vaculík.
Ideální je samozřejmě dolít vlastní pořádnou dávku aditiva [odkaz] ale kupovat naftu s vyššim cetanovym číslem bez biosložek je jen dobře

Tižší olej si fakt jen namlouváš. Jediný co lze dělat je to co tu padlo = kvalitní olej a měnit v polovině doporučený doby. Když se na něj podíváš jak vypadá po poloviční době = uznáš že na tom něco je :-)

Jestli nejseš taky prodejce toho teflonovýho zázraku = fakt nechápu ;-)
24. 6. 2017 21:37
Re: Teflon
Už trepeš piate cez deviate. A keby som bol predajca, asi by tu už dávno bola značka a názov prípravku, nie?
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 07:08
Re: Teflon
Nevymýšlej [odkaz]

Prostě nechápu a nejsem sám proč odmítáš teflonovo-olejovou realitu

Ale jestli ti to dělá pocitově dobře tak dělej žes tu nic nečet a jen tak dál = statisticky máš dobrou šanci že to tvýmu motoru neuškodí ;-)
10. 7. 2017 17:25
Re: Teflon
Bez problemu, ale taky bez jakehokoliv prokazatelneho efektu.
To same, jako poslat kazdej mesic petikilo "na deti z Afriky".
Avatar - _Karel_
24. 6. 2017 21:36
Re: Teflon
Chca nechca se musím postavit na tvou stranu.
24. 6. 2017 21:38
Re: Teflon
A na čiu? Nie je totiž vidieť, ktoré vlákno ťaháš. Aby nedošlo k omylu. >:D
Avatar - _Karel_
24. 6. 2017 22:25
Re: Teflon
Na Hamunovu. Kvalitní palivo, častý a správný olej, event. aditivum. Všechno navíc je podle mě minimálně loterie. Teflonové přípravky - ekolube jsem si koupil před cca dvaceti lety, zlepšení jsem nepoznal, varování odborníků přečetl. Kdyby to tak skvěle fungovalo, dávno by to byl trhák.
Ale nic proti, nevymlouvám ti to. Jen souhlasím s protistranou. ;-)
25. 6. 2017 21:53
Re: Teflon
Však ja sa zas nehádam. Tentoraz ma sakra docela baví...
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 20:55
Re: Teflon
Furt lepší do motoru lejt velmi pravděpodobně zbytečnej kazič kvalitního oleje = podle všech odborníků kvalitní olej prostě vylepšit nejde = než [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 07:08
Re: Teflon
Sou takový chvíle = co naděláš ;-)

Já teď to samý udělal WL :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 17:02
Re: Teflon
Částečky teflonu zanášej olejovej filtr. Žádnym testem se nepodařilo prokázat kladnej vliv. Na menší část motorů se podařilo prokázat negativní vliv = dost důvodů neutrácet :-)

Naopak kvalitní aditiva do benzínu nebo nafty typu VIF maj prokazatelně kladnej vliv = opakovaně laboratorně prokázáno

Olej stačí kupovat kvalitní. Jestli chceš jít dál a jezdíš třeba často kratší trasy apod. prostě namáháš ho víc = měň ho v polovině doporučený doby = to netrumfne žádný aditivum ;-)
Avatar - Jopino
24. 6. 2017 11:51
Re: Teflon
Můžu se zeptat, co je to za přípravek? Já osobně bych do oleje žádný vylepšovák nedával, ale koupil si kvalitní olej s kvalitními aditivačními balíčky již z výroby. Třeba oleje s estery. Tam máš jistotu, že je olej přesně odladěn, přičemž dodatečnou mixturou můžeš zístat spíše opak. Olejařina je alchymie a cokoliv, co je v oleji navíc může spustit v motoru nechtěné reakce. Dobré články na toto téma jsou třeba od prof. Černého - mazivářské mýty.
Avatar - Ada je zase tady
25. 6. 2017 01:51
Re: Teflon
Já se toho hocha musím zastat. Zkoušel jsem to před lety také. Fakticky se mi tenkrát motor u Favorita (cca 180tis km) pocitově ztišil a šel lépe za plynem. Ale dlouhodobě jsem to nepoužíval.
Podobně se používala Molyka (molybdensulfid) [odkaz] která má evidentně pozitivní vliv, nicméně je pravda, že dlouhodobě asi působit nebude. To, že na olejových aditivech (ne palivových, ale olejových) evidentně něco je, je skutečnost, že to za II.WW používaly obě válčící strany u svých stíhaček s pístovými motory. Šlo o prodloužení funkce motoru při výpadku mazání (průstřel) a mělo to prokazatelný vliv.
Avatar - Intercool
25. 6. 2017 11:48
Re: Teflon
Jo motor se ztiší, to nikdo nepopírá, sám to dávám do křápů na prodej.
25. 6. 2017 21:54
Re: Teflon
Podľa toho čo píšeš, si sám riadny křáp. Predpokladám, že to tomu zákazníkovi nepovieš, šmejde.
24. 6. 2017 11:19
Zajimavy a prinosny clanek...
A hned pod nim tri reklamy:

I managed to lose 26 kg in 7 DAYS! It"s easy! Step by step instructions HERE>
The easiest way to remove waist fat! 17kg in 2 weeks taking on an empty stomach…
Fat burner for the lazy ones. You will lose 2kg of fat per day if at bed time

Predpokladam, ze jejich test by dopadnul podobne, jako ten vas... >:D
Rozbalit vlákno
2
25. 6. 2017 10:47
Re: Zajimavy a prinosny clanek...
Reklamy tam dava Google na zaklade vasich preferenci. Ja tam mam treba outdoorove kalhoty Haglofs. Zrejme jste teda tlustej a chcete zhubnout ;)
25. 6. 2017 17:44
Re: Zajimavy a prinosny clanek...
Pro Google AdWords jsem pracoval, tahle reklama od Google fakt neni (lze to zjistit dle adresy serveru, na kterem je banner).
Krome toho, Google zakazuje zavadejici a zjevne nerealisticke reklamy jako jsou tyhle.

[odkaz]
Avatar - JohnST
24. 6. 2017 11:57
Zazracne pripravky
Kto este dnes veri na taketo zazracne somariny, tak asi veri aj na strasidla. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2017 13:14
BEP ECo - zajímavá firma
Tak mi to nedalo - jde samozřejmě o nesmysl co prodávají,ale protože Slušovicema denně jezdím a díval jsem se, kde by ta firma tam jako měla být. No a světe div se kontakt je na dostihové ulici, v objektu tribuny u dostihovky, která má nějaké prosotory uvnitř, ale kromě prodejny s konopím :-) tam není nic. Už jen tady tohle je jasné, že jde zase o nějaký podvod a v životě jsem tam nikoho neviděl a to jsem tam fakt skoro denně - naposled včera a jel jsem kolem té tribuny do prodejny na spojovací materál, která je hned vedle. Takže kluci ušatí co to prodávají budou asi pěkní vykukové :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2017 15:18
Zázračné přípravky
No jo lidi chtějí být klamáni a zvlášť když je to vědecky podloženo a nebo je na to stupidní reklama v teleshopu. Jinak za mě byl nejlepší zázrak magnet na hadičce. Začalo to snad před 20 lety a ted znovu a dnešní důchodci kupují a kupují. Jinak si nejsem jistý třeba takovým lubrifilmem, dost často jsme ho vyškrábávali z olejové vany, ale třeba to bylo tím, že to špatně aplikovali. Jinak aditiva obecně asi budou problém, je tu někdo třeba se Subaru a nebo Renaultem, kde to přímo zakazují a to i v zimě včetně přípravku na zamrzání nafty?

Jinak mám vyjeté několik nádrží s novým V-Pover a motor se zdá takový klidnější a jakoby táhne lépe od spodu, ale to samozřejmě může být placebo efekt. Ale to, že v Německu musím tankovat v místě otočky protože jsem na suchu a doma mám v nádrži ještě cca 10 litrů je pořád, tak nevím.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 17:11
Re: Zázračné přípravky
To placebo nebude = V-Power Nitro+ totiž stejně funguje i na mě ;-)

Už sem chvíli nesrovnával naší verzi a německou nebo rakouskou = ale bohužel tuhle zkušenost mám taky. Tu novou verzi tu prodávaj pár tejdnů = tak u tý eště nevim
25. 6. 2017 10:48
Re: Zázračné přípravky
Treba je to cestou tam spise do kopce a zpatky z kopce
25. 6. 2017 19:27
Re: Zázračné přípravky
No vzhledem k tomu, že jezdím do přístavního města, tak je to zpátky spíše do kopce >:-[]
24. 6. 2017 19:08
Zdravim vsechny
blbouny, co si verej svejm moudrum jak do svejch plecek lejou nejaky zazracny benziny Verva 100 a podobny nesmysly a pak vypoustej jak prdy svoje rozumy, jak jim ta kraksna lip jede >:D
Jen vas ty firmy holej, stejne jako ten Babis a tyhle sarlatani. Jen jim vic verite >:D >:D >:D
Optimismus je opium lidstva. Jen tankujte >:D managment tech firem si jen radosti mne ruce jak na vasi duverivosti vydelava >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 19:12
Re: Zdravim vsechny
Sem myslel žes už vyhynul blboune [odkaz] >:D
Že ty neumíš rozlišit co má smysl a co ne a proč jo a proč ne = neni náš problém. Netahej nás do svýho světa ;-)

Tzv. prémiový víceoktanový paliva v česku tankuje tak minimální procento lidí = že mám občas pocit že všichni diskutujou na ACZ >:D >:-[]
Avatar - Intercool
25. 6. 2017 18:50
Re: Zdravim vsechny
Ta Verva čistí, ale že by na ní jelo něco líp, to jsem nikdy nezaregistroval.
25. 6. 2017 21:55
Re: Zdravim vsechny
To je fajn, že čistí, hlavne že sa potom ten křáp lepšie predá, že...
24. 6. 2017 19:10
Zdravim vsechny
blbouny, co si verej svejm moudrum jak do svejch plecek lejou nejaky zazracny benziny Verva 100 a podobny nesmysly a pak vypoustej jak prdy svoje rozumy, jak jim ta kraksna lup jede >:D
Jen vas ty firmy holej, stejne jako ten Babis a tyhle sarlatani. Jen jim vic verite >:D >:D >:D
Optimismus je opium lidstva. Jen tankujte >:D managment tech firem si jen radosti mne ruce jak na vasi duverivosti vydelava >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2017 19:17
Re: Zdravim vsechny
Hele nevyhynulej [odkaz] = ten příspěvek si po pár minutách zkopíroval proč? >:D
31. 8. 2020 23:25
Spotřeba
O takových přípravcích už jsem slyšel, ale nikdy jsem to teda nezkoušel. Co se snížení spotřeby ale týče, tak třeba já mám takovou zkušenost, že na to má dost velký vliv stav pneumatik. Před pár měsíci jsem například kupoval na auto nové pneu z https://www.pneuok.cz/ a dost mě překvapilo, jak šla spotřeba dolů.
Rozbalit vlákno
0