Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zbytečné chyby na STK: Technická hladčeji

Komu se nechce jezdit na technickou prohlídku častěji než jednou za dva roky, měl by zpozornět. Spousta chyb, kvůli kterým se majitelé aut poroučejí pryč, totiž nemusí vůbec nastat.
Zpět na článek
14. 3. 2013 23:13
15. 3. 2013 00:18
15. 3. 2013 07:22
15. 3. 2013 09:37
15. 3. 2013 10:05
15. 3. 2013 12:01
15. 3. 2013 13:18
15. 3. 2013 13:56
15. 3. 2013 17:01
16. 3. 2013 10:05
17. 3. 2013 21:59
15. 3. 2013 08:01
15. 3. 2013 10:08
15. 3. 2013 13:35
18. 3. 2013 08:07
16. 3. 2013 10:01
15. 3. 2013 08:35
15. 3. 2013 11:11
15. 3. 2013 11:53
15. 3. 2013 12:24
15. 3. 2013 13:08
16. 3. 2013 07:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 3. 2013 19:54
15. 3. 2013 13:20
15. 3. 2013 18:01
16. 3. 2013 10:23
18. 3. 2013 08:32
18. 3. 2013 19:01
18. 3. 2013 19:01
19. 3. 2013 08:25
19. 3. 2013 19:30
20. 3. 2013 12:21
15. 3. 2013 13:06
16. 3. 2013 10:25
15. 3. 2013 13:09
16. 3. 2013 08:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 5. 2016 15:24
Avatar - VWrofl
14. 3. 2013 23:13
Jó STK...
... to jsem si užil. Nejdřív výměna motoru kvůli kouřivosti (olej), pak byl v bubnu olej. Ale co, po 42 letech na to má holka právo :yes: Takže se musím nad tím článkem jen pousmát >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:10
Re: Jó STK...
Tak na veterány jsou jiná měřítka...
Avatar - vabis
15. 3. 2013 00:18
STK je formalita
Vidíte, když jedu na STK já, tak je zajímá nejvíc, zda si můžou posedět nebo popojet ;-\ clovek vzdycky zaleze do toho kanalu jak budeme diskutovat a ukážeme si plno věcí, pohled odborniků a člověk se o autě nedoví nic, akorát jednou mi vyměnili žárovku ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:12
Re: STK je formalita
STK jsou třeba. Jen by měly být přísnější a nebylo by tolik vraků. Nejlepší jsou *, co tam přijedou s hujdou za 15 000 a vyřvávají, že oni nikdy na technické nebyli, že vždycky stačily jen peníze a techničák >:D ...přítelkyně pracuje na STK, tak mám spoustu zajímavých postřehů.
Avatar - sendador
15. 3. 2013 07:22
poklice
Jeste nikdy po me na stk nechteli sundat poklice, to slysim poprve...
Rozbalit vlákno
8
15. 3. 2013 09:37
Re: poklice
JJ já taky nee,ani jsem o tom neslyšel,nevíím no.Toasi jak kdo ;-\ ;-\
Avatar - Stejsn
15. 3. 2013 10:05
Re: poklice
Je to relativně novinka, platí to chvíli, ale na STK teď skutečně musíte bez poklic. A taky musí být auto umyté.
15. 3. 2013 12:01
Re: poklice
Ať jdou do *! Babča má na Kia Picanto poklice dotáhlé pod šroubama na kolech, už vidim, jak budu kvůli poklicím sundavat všechny 4 kola! Co by tam jako vlastně hledal?? A umyté, to jako když bude venku pršet, tak mi nedaj technickou??

Celkově bude tento pán pěkný blbec, když vidim, co píše! Co je komu např. do toho, že mi nejdou stahovat okna, čím to znemožnuje provoz vozidla?? Rychlostní index na pneu? On snad někdo jezdí běžne rychlostí převyšující index pneu? Nebo co mu je do mojí lékarničky, vůbec nemá v kufru co dělat!

Přesně kvúli takovým *, si to lidi radši zaplatěj, protože nejsou zvědavý na takovýhleho vola, kterej bude řešit nesmysly. Má zkontrolovat, světla, brzdy, řízení a víc ho to nemusí zajímat.
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:18
Re: poklice
Takovým, co jezdí ve vracích a poskládaných bouračkách bych napsal ať jdou do pi**, pak je to pěkně vidět, co vyvádí na cestách, jak to nebrzdí a podobně... STK, pokud funguje jak má, tak ve skutečnosti řidiče i chodce chrání.

A samo pokud na voze jsou 3cm bláta, tak to dělat nebudou. Poklice jdou dolů kvůli geometrii auta, chytráku.

Lékárnička je povinná - ale když přijde takový arogantní *, jak tu píše, tak ho pěkně setřou. Jinak se to vše dá dohodou. Je to o lidech.
15. 3. 2013 13:56
Re: poklice
Geometrii? Na STK? Kde? Co kdo vyvádí na cestách nemá s technickým stavem vozidla nic moc společného. Jestli se nepletu, tak za celý loňský rok bylo kolem 400 nehod, na kterých se podílel technický stav a ani jeden smrťák. Z toho počtu bude většina typu sjeté pneu, které stejně mezi STK za dva roky Xkrát vyměním(sjedu) PS: Neschvaluju vraky na silnicích, ale co předváděj některý technici na STK :'-( Navíc to jsou takový "odborníci" že mi před lety bez mrknutí oka prošel na dovozvý STK na Chodovci VW Transposter III 1,6D, do kterýho jsem narouboval 1,9D z Feldy a to se prohlašoval za odborníka na Transportery >:-[]
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 17:01
Re: poklice
Kdekoliv. Správně ji mají proměřit. Jenže k tomu se ani kolikrát Policie nevolá. Zaprší, zasněží a na rovné cestě auto v příkopu.... člověk přemýšlí, jak se to mohlo stát, no jasně... STK uplatil a nezkontrolovali mu tak brzdy, že každá brzdí jinak.
16. 3. 2013 10:05
Re: poklice
>:D Tak to jo ;-) Jestli spíš do tý škarpy nezahučí, protože jede jak mamlas >:-[]
Avatar - Ronault.
17. 3. 2013 21:59
Re: poklice
Na měření geometrie pokud vím STK nemá zařízení.... Poklice se budou patrně sundávat kvůli dotaženosti šroubů...
15. 3. 2013 08:01
Nemám nervy
Nemám nervy na to, aby mě tam popotahoval nějakej mamlas a říkal si o úplatek jen proto, že mi nesvítila pravá přední mlhovka a výměna žárovky byla možná jen po sundání nárazníku. Stejně mlhovky nepoužívám. Nebo proto, že jsem dával 2 dny před STK nové brzdy na zadní nápravu a nebyly ještě sedlý desky. Jak ten tam se mnou cvičil 8-s , natvrdo si řek o 400,- :-O Teď už dám auto svýmu servisákovi, zaplatim ofiko cenu za technickou + 200 za to že to servisák vyřídí a mám klid. Navíc u jednoho z aut mám GDI motor a ten při emisích odmítá spolupracovat a i při zvýšených otáčkách je v režimu chudé směsy s lambdou 1,56 a ty mamlasové trvaj na tom, že mám v háji lambdu a že to emisema neprojde >:D
Rozbalit vlákno
17
15. 3. 2013 09:41
Re: Nemám nervy
Ale no,zase tak špatné to není.Pokud máš auto v dezolátním stavu tak s ním nejedu na silnici.Že ti nesvítí přední mlhovka a vymlouvat se že ji nepoužíváš je jen výmluva,asi teda jsi jeden z těch kdo za mlhy jedou po tmě.Můj roční nájezd je 80t.km a to nejezdím ani kamionem ani dodávkou.Potkávám na silnici spoustu blbečků za mlhy co šetří žárovky a jedou bez mlhovek.Zamyslete se
15. 3. 2013 10:08
Re: Nemám nervy
Za mlhy, po tmě, a co hlavní světlomety? Mě svítí a co tobě? Člověče, je to hrůza, odhaduju, že tak polovina aut je smrtelně nebezpečnejch, protože jim už v továrně nedali přední mlhovky >:-[] A jestli prasklou žárovku považuješ za příznak vraku, tak to potěš koště. Opravdu jsi přesvědčen, že bez předních mlhovek je auto nebezpečné a ten kdo je má a nerozsvítí je blbeček. Zkus si někdy jak moc NEsvítí v 626GF, tam jsou leda na ozdobu. To auto už nemám, ale na MPV mlhovky mám, stejně nepoužívám, na druhym nemám a vůbec mi nechybí. Svým ročním nájezdem nikoho neohromíš, stačí si líp zařídit práci a máš klid.
15. 3. 2013 11:08
Re: Nemám nervy
Mlhovky jsou proto, aby viděl řidič! Nemají zlepšit viditelnost auta za mlhy. To jen tak pro upřesnění. Takže jestli ty auta za mlhy nevidíš s rozsvícenejma potkávačkama, tak proto že je fakt prasecká mlha nebo blbě vidíš ;-)
15. 3. 2013 13:00
Re: Nemám nervy
Co vidíš v mlze po rozsvícení mlhovek? Já stejné * >:-[]
15. 3. 2013 13:14
Re: Nemám nervy
Já teda vidím o něco líp. Osvítí to krajnice, takže je dřív a líp vidět chodec nebo auto u krajnice.
15. 3. 2013 13:35
Re: Nemám nervy
Bohužel tomu tak ale není u všech aut a třeba u tý 626gf byly totálně k ničemu. Zatím veškeré mé zkušenosti s předníma mlhovkama jsou spíše rozpačité, než že bych je považoval za "nepostradatelné" Neříkám, že se mi na autě nelíbí, ba naopak, ale nepovažuji je za nutnost. Mlhovky vnímám jako doplněk, jehož nefungování však rozhodně není důvodem pro vyražení z STK a tak mě tehdy dost ten moula nakrknul.
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:38
Re: Nemám nervy
No hlavně je to maličkost, kterou si může každý řidič zkontrolovat sám :-)
16. 3. 2013 09:59
Re: Nemám nervy
Měl jsi je před STK přelepit černou páskou >:-[]
18. 3. 2013 08:07
Re: Nemám nervy
No jo, po bitvě každej generál >:-[] A právě proto, abych nemusel řešit podobný vopičárny dám auto mechanikovi a 200,- k tomu a je to. Když tam něco najdou, rovnou mi to poladí
Avatar - Ronault.
17. 3. 2013 22:02
Re: Nemám nervy
Já teda pokávám stonásobně více blbečků, kteří používají mlhovky, i když mlha není... a pak blbečky, kteří jedou v koloně, vjedou do mlhy a zapnou zadní mlhovku.... proč proboha? Vždyť ho vidím... to jsou situace a na facku.
15. 3. 2013 11:07
Re: Nemám nervy
Přesně tak. Na technickou jsem jel jednou a to prosím s karavanem. Absolvoval jsem ji s ním celkem 3x než mi ji dali. Nejdřív jim tam chyběly odrazky, pak byly na špatným místě. S autem už tam nejezdím. Pošlu tam servismana, ten tam má kamaráda. Stojí mě to 2 kila na víc a nemusím se bavit s nějakým blbečkem a nechat se tam masírovat. Takhle vím, že to projde a mám dva roky zase klid. Dej blbovi moc a najde ti závady i na novým autě. Na to fakt nemám náladu.
Avatar - beibej
15. 3. 2013 19:51
Re: Nemám nervy
mě zase na autě s počítadlem zhruba 31tis a necelý 1000 km po orig. servise technik tvrdil, že mám špatně nastavený přední světla. když jsem říkal že je to po servisu tak mi řekl, že mě buď nepustí nebo mi to namístě seřídí. při první noční jízdě jsem koukal jak mi to svítí krátce před auto. No nic tak jezdím výhradně s dálkama a přepínám jen když je proč. jinak bych jezdil skoro naslepo.
Avatar - escorpion
15. 3. 2013 21:28
Re: Nemám nervy
Toto nemôžem myslieť vážne. Neohrozuj seba ani ostatných. :no:
16. 3. 2013 10:31
Re: Nemám nervy
Za neseřízená světla vás vyhodit nemůže tak že kec. Nevím jestli váš nebo technikův. A to že jste si nenchal světla seřídit v nejbližším servise je jen Vaše hloupost ;-\
15. 3. 2013 21:06
Re: Nemám nervy
A ten servisák je odkud z místního "JZD" Za 200,- bych si nevzal do ruky ani papíry. Natož abych za vás ztrácel čas na STK ;-\
16. 3. 2013 10:01
Re: Nemám nervy
Ne, ten servisák je chlapík, kterej si pár let odkroutil u mercedesu a pak si udělal vlastní dílnu. Posledních cca 12 let se specializuje na japonce a offroady. Velmi schopný člověk. Když díl není(např. origo jen celá ramena cca 6000,-ks, čepy zvlášť neexistují, tak to pořeší a celá výměna i s prací z nových dílů 3500,- ;-) , není to měnič, ale opravář) Prostě není blbej a ví, že toto je služba, kterou si nakloní zákazníka. To že vy za 200,- na zákazníka kálíte je jen vaším projevem "úcty" k zákazníkovi. Už mám objednané díly a za 14 dní jdu u něj udělat servis cca za 25.000,- . Ty 200,- ho nevytrhnou, ale zákazník, který v něj má důvěru mu pak mile rád nechá vydělat :-)
15. 3. 2013 08:35
Bordel
na stk je to samej bordel.
Dejte k řadičce 200kč a projdete...
Kdejakej šmudla ji udělá za Vás, když mu dáte TP a nějakej bakšiš.

A když už si tam zajedete sami, tak se tam dloubou v nose, aby to vypadalo, že něco dělají, pak Vám napíšou netěsnost motoru a jedete...

Takovejhle rádoby článek o důležitosti STK mi přijde v praxi legrační
Rozbalit vlákno
15
15. 3. 2013 11:11
Re: Bordel
Netěsnost motoru píšou automaticky u všech aut. I když z motoru nic neuniká. Navíc to že je motor trochu od oleje nevidím jako zásadní závadu. Aspoň je nakonzervovanej ;-)
Avatar - Thomas89
15. 3. 2013 11:53
Re: Bordel
já měl motor čistej jak slovo boží, ale na otázku co ta netěsnost mi odpověděl že musí napsat u 16let staryho auta alespoň pár Áček i když je v super stavu. jinak pak jsou podezřelí a měli by podrb...
Avatar - F127
15. 3. 2013 12:24
Re: Bordel
Loni jsem byl na STK s dvanáctiletou Primerou a počet závad byl 0. Žádný bakšiš jsem nikomu nedal.
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:08
Re: Bordel
Jasné... někdy mají méně práce, když přjede zánovní auto v dobrém stavu, ale oni ho nemůžou pustit z linky dříve než za 20 minut.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 3. 2013 07:54
Re: Bordel
To bude tou Primerou :-)
17. 3. 2013 19:54
Re: Bordel
Já taky žádný bakšiš s Primerou nedával, ale výčet závad jsem měl teda podstatně delší (15,5leté auto) a kvůli horšímu stavu brzdových hadiček jsem musel STK opakovat (a investovat hafo tisíc i do dalších drobných oprav).
Avatar - Stejsn
15. 3. 2013 13:20
Re: Bordel
Když jsem měl ještě Tempru, napsal mi do áček "koroze nárazníků". Smaozřejmě je měla z plastu... 8-s
15. 3. 2013 18:01
Re: Bordel
To jsem měl taky. Nejlepší byla první závada v seznamu - osvětlení RZ prej to moc svítí (samozřejmě, že tam je původní z výroby).
16. 3. 2013 10:23
Re: Bordel
Aha. Tak že si mám naklonit zákazníka a za celkem cca tři hodiny strávené cestou na STK plus čas strávený tam z vaším autem si mám říct 200,- jo? Tak tyhle kecy si nechte pro někoho kdo vám je baští ano? Za tu dobu vydělám úplně jiné peníze tudíž jen absolutní hlupák by vyměnil vaše 200,- za třeba 2500,-. Tedy v případě že nemá co dělat, tak shrábne 200,- na STK pokecá s technikem ještě od něj vyžebrá cigáro jelikož na svoje nemá a s pocitem blaha jak vydělal vám s úsměvem na rtu předá auto s hotovu STK >:D . Čas který strávím s STK si nechám zaplatit stejně jako čas strávený na dílně u auta na heveru. Nevím proč bych taky neměl. Kdokoliv si může vzít neplacené volno a vyřídit si to sám. Ještě by mě zajmalo jak pořešil ty ramena? Z vrakoviště? Nebo dílem z Polska? Ale je dobře že jsou lidé jako Vy kteří mu to baští a on z vás má výnosný business. Nemá na vizitce náhodou heslo NEMOŽNÉ IHNED, ZÁZRAKY NA POČKÁNÍ >:D :-!
18. 3. 2013 08:32
Re: Bordel
Kdyby jste se naučil rozumnět psanému textu, tak jsem psal: " z nových dílů" Na ty ramena použil čepy na Kiu Sorento(nové MEYLE, nebo febi-teď už nevim) a vysoustružil vložku odpovídajícího průměru aby se nachali dříky stáhnout do těhlice ;-) Protože právě průměr dříku byl menší cca o 1,5mm , lisovací část čepu byla shodná. Na laserovou geometrii s tim sjel cca 1km do druhého velkého servisu, kde mu ji účtujou za 500. Žádný vtípky tipu geometrie podle tyče, tak jak to rádi v servisech dělaj 8-s STK sfoukne za hodinu a kdyby si řekl o víc, klíďo mu to dám. Jak jsem psal výše. Touto drobnou službou je vyjímkou mezi ostatnímy servisy (v okruhu 5km dalších 5-6) a já mám rád, když se mi o auta stará jeden člověk. Logicky u něj pak nechám na servisu další kačky. Jak říkám, je to jen vaše vizitka úcty k zákazníkovi. Nic neudělat, jen odjet autem na STK "upevnit vzathy" s technikem STK a vrátit se a vy by jste si účtoval 3 hodiny ;-\ 2500 za 3 jodiny, to jste řádnej střelec, to je sazba jak v autorizáku >:D On si umí vydělat peníze prací ;-) a ta hodinka času ho fakt nezabije. Na vizitce to heslo nemá, ale vždy je auto hotovo do 24 h, jediná vyjímka byly ty čepy a kompletní generálka brzd na bývalé 626, To byly trošku oříšky. Jen se zeptám, kolik si říkáte za výměnu oleje? Hodinu? Dvě? Já platil 300,- včetně filtru Champion.
18. 3. 2013 19:01
Re: Bordel
Chápat psaný text by jste se měl naučit spíš Vy. Neříkal jsem že si za tři hodiny účtuji 2500,- ale pouze a jen to že na servise u auta na heveru to za ty tři hodiny můžu vydělat. Stačí výměna tlumičů. Hodinovku mám 310,- na hodinu což je v Praze "nejnižší". Nevím proč bych měl měnit těch cca 2500,- za 200,-. Stk někde v malém městečku nebo obci může trvat hodiny i když o tom pochybuji Za výměnu oleje si neučtuji nic když si zákazník koupí olej u mě. Má li svoje věci platí 500,-. Co se týče STK za Benzínové aut so si účtuji 2650,- V tom je měření emisí ofiko cen 500,-, STK ofiko cena 750,-, prohlídka před STK tzv. příprava a čas s STK strávený. U Dieselu je to 2850,- jen pro to že jsou o 200,- dražší emise. Jak jsem již psal, každý si to může absolvovat sám, nikoho k tomu nenutí.
18. 3. 2013 19:01
Re: Bordel
Chápat psaný text by jste se měl naučit spíš Vy. Neříkal jsem že si za tři hodiny účtuji 2500,- ale pouze a jen to že na servise u auta na heveru to za ty tři hodiny můžu vydělat. Stačí výměna tlumičů. Hodinovku mám 310,- na hodinu což je v Praze "nejnižší". Nevím proč bych měl měnit těch cca 2500,- za 200,-. Stk někde v malém městečku nebo obci může trvat hodiny i když o tom pochybuji Za výměnu oleje si nepočítám nic když si zákazník koupí olej u mě. Má li svoje věci platí 500,-. Co se týče STK za Benzínové aut so si účtuji 2650,- V tom je měření emisí ofiko cen 500,-, STK ofiko cena 750,-, prohlídka před STK tzv. příprava a čas s STK strávený. U Dieselu je to 2850,- jen pro to že jsou o 200,- dražší emise. Jak jsem již psal, každý si to může absolvovat sám, nikoho k tomu nenutí.
19. 3. 2013 08:25
Re: Bordel
Ach jo, hned na začátku jsem uvedl" z nových dílů" a v dalším příspěvku píšete cosi o vrakáči ;-) A kdo že tu nepobírá psaný text? Sice máte hodinovku 310,-, což je v Praze a i všude okolo běžná sazba v malém servisu, ale za 3 hodiny s tlumičema si řeknete 2500-logika? Kde? Vždyť to je 830Kč/h. U vás bych si tlumiče měmit nenechal. Ale to už je jiná, když to zákazník bere, tak proč ne. S olejem to máte super, to se musí nechat až na to, že mi z toho leze, že máte olej + filtr napálenej o 500, nebo je to jen motivace, aby brali olej od Vás a točilo se zboží? Opět z toho leze hodinovka 500. Do MPV mi mění za 1000,- , 5 litrů oleje+filtr včetně práce a do Hondy si dávám vlastní olej, protože tu prapodivnou specifikaci co požaduje nemá jako sudovku a nebude trávit hodiny u netu, aby našel ten správnej lacině a řekne si ty 300 za práci a filtr. Jak já jsem rád za "svýho" mechanika.
19. 3. 2013 19:30
Re: Bordel
Vy vážně nejste normální a vašemu dvornímu mechanikovy přeji aby jste mu i nadále děla dojnou krávu a Vám přeji aby jste se s jeho kousky co se týče úprav dílů někde nezabil, hlavně to nikde moc neventilujte jelikož mu zaděláváte na průser a sobě taky tím že vaše auto nesplňuje technický stav. Co se týče těch tlumičů počítáte špatně jelikož zapomínáte na to že na dílech mám taky nějaký rabat že? Stejně je to i s tím olejem, olejovým a vzduchovým filtrem a nevím proč bych se o to měl připravovat. Zkuste si přinést do hospody svoje knedlíky že chcete jenom gulášek. Neřešte něco čemu nerozumíte A to že se v Prze platí běžně 300,- za hodinu práce jste úplně mimo běžná hodinovka v neznačce je 350,- a víc.
20. 3. 2013 12:21
Re: Bordel
Dojnou krávu, ale jděte, jak jste na to přišel? To jako když mu platim jen práci 300/h tak mě dojí a vy za 310+marže z dílů ne? Auto nespňuje technický stav? Já nerozumět řeči vašeho kmene >:-[] Když se čep nahradí jiným, který je dimenzovaný na ještě těžší a silnější auto, tak mi podle vás upadne kolo >:D Co do toho motáte knedlíky, kuchaři. To jste si nikdy nedal jídlo bez přílohy? Když není spěch a mám čas si díl dohledat za lacino, tak si ho koupím a mechanik si naučtuje práci. Když je to něco ze dne na den, tak nechávám díly od něj. Před měsícem jsem řešil zadní náboj. Jeho dodavatelé ho mají za 6100,-Kč a ani bez marže to nebyl bůhví jakej cenovej zázrak, tak jsem si sehnal KOYO za 3100,- Za práci s výměnou + sborka a rozborka, vyčištění seřízení zadních "bubnokotoučů" 1000,- Já jsem spokojen. Posledně jsem si náboj na druhé straně dělal sám a je to slušná otročina. S cenou že jsem mimo >:-[] Tak mi vysvětlete proč jdete dle vás "pod cenou" Dokud jsem pracoval v Praze, tak jsem tam i servisoval a ze známosti jsem měl cenu 200(to byl už větší servis-4 zvedáky, 5 servisáků), normálně dávali 250-300. Jen na auta z havarijek měli "spešl" sazbu. Když mi dělali komplet klempířinu a přeskládání čumáku po srážce se srnou ve 110, kdy jsem jim musel dát fotku, jak má předek vypadat, tak byla práce za 6000-auto tam bylo 5 dní a 5 dní se na něm dělalo(že tam jen nestálo vim, protože jsem z kanclu koukal přímo k nim na dílnu a chodil tam na cígo a kafe) Plechy nešly sehnat, takže stará klempířina(ale to byla fakt cena ze známosti) Láknul jsem si to pak sám. Ještě že vy všemu rozumíte a na dálku jste schopen posoudit stav vozu, včetně znalostí a vědomostí majitele vozu a servisního technika. Jen mi teď vysvětlete, jak jsem tedy jako úplnej *, kterej tomu nerozumí mohl postavit auto na Rally komplet dle sportovního řádu a ještě k tomu tak "blbě" že hned na prvním závodě dojelo 2. ve své třídě(Rally Teplice, 2005, třída A2) Věřím, že jste dobrý mechanik, (blbej se dnes neuživí) ale zcela zbytečně zde čeříte vody. Konec, tečka.
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:06
Cena
běžná cena prohlídky na STK se pohybuje mezi 650 a 1000 Kč ..... 650 leda tak bez emisí.
Rozbalit vlákno
1
16. 3. 2013 10:25
Re: Cena
Technická prohlídka je technická prohlídka a emise jsou emise . Nemíchejte jablka a hrušky. Ceny se liší podle místa kde STK a ME absolvujete a také na tom jestli máte Benzín nebo diesel ;-)
15. 3. 2013 13:09
Sedačky
Taky chtějí vidět, pokud máte např. MPV nebo osobní dodávku, v autě všechny sedačky nainstalované. Pokud je v VTP 7 míst a v autě běžně vozíte jen 4, máte smůlu. Tedy alespoň na TUV Nord Černý Most.
Rozbalit vlákno
1
16. 3. 2013 10:27
Re: Sedačky
Tak v tomhle případě je tou pouze buzerace a vyjádření své vlastní důležitosti technika. V opačném případě bych to pochopil.
Avatar - beibej
15. 3. 2013 19:59
rozměr pneu chacha
s jiným rozměrem neprojdete ale když je to zapsané tak jo. Ha tak to mi hlava nebere >:D je to tak nebezpečné, že to prostě nejde. ale stačí zapsat a je to bezpečné a můžete jet. kocourkov hadr.
stejně jako s tou nálepkou max. rychlost. Bez nálepky jste vrah důchodců. S ní jste mirek dušín
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 3. 2013 08:03
Re: rozměr pneu chacha
Prisiel som dva dni po zarucnej prehliadke (zaruka bola 5 rokov) na STK a chlapik ze 'mate nepovolene pneu'. Reku, to auto takto zislo z vyrobnej lunky, tak som ho kupil u dilera na Slovensku, a tak som ho prihlasil. Ze to ho nezaujima. Tak mu hovorim, ze ho to zaujimat musi a ze nech sa unuva pozriet do technickeho preukazu. Ze on tam taky rozmer nevidel. Tak som mu to pekne ukazal, na co zahundral ze 'aha'.

Potom ze nemam dost brzdovej kvapaliny, ze sa mu nedala odobrat vzorka... Tak som mu povedL, ze by pomohlo, keby to naozaj skusil, lebo nadrzka je plna a kvapalina cira...

Totalny chobot.
20. 5. 2016 15:24
stk
Se článkem naprosto souhlasím. Několikrát jsem jel na STK zbytečně přesně kvůli tomu. Natěstí u [odkaz] to berou dobře. Jinde byli pěkně nepříjemní.. celkově moje zkušenosti s STK nejsou nic moc.
Rozbalit vlákno
0