Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Žebříček TOP 12: nejlepší auta v USA

BusinesWeek sestavil žebříček 12 nejlepších amerických aut, v každé kategorii najdete jednoho zástupce. Můžete si tak udělat alespoň nějakou představu o americkém vozovém parku.
Zpět na článek
4. 7. 2006 11:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:11
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
4. 7. 2006 11:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:20
neregistrovaný "Leftie"
4. 7. 2006 11:19
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 11:28
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:32
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 11:42
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:55
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:57
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:57
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:11
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:32
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:35
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:54
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:19
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:30
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:47
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:51
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:56
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 13:07
neregistrovaný "Al Bundy"
4. 7. 2006 17:38
neregistrovaný "Tuli"
5. 7. 2006 11:39
neregistrovaný "Lubo"
4. 7. 2006 11:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:23
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:35
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:37
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 14:22
neregistrovaný "LePatrone"
4. 7. 2006 14:34
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 15:04
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 11:30
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:13
neregistrovaný "xml"
4. 7. 2006 12:24
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 13:59
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 14:32
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:47
neregistrovaný "Driano"
4. 7. 2006 13:38
neregistrovaný "los rapidos"
4. 7. 2006 14:07
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 13:39
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 14:06
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:49
neregistrovaný "saar"
4. 7. 2006 15:12
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 15:45
neregistrovaný "saar"
4. 7. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:02
neregistrovaný "altrax"
4. 7. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 11:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:37
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 13:07
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 14:36
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 17:13
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 11:45
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 11:58
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 12:08
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:27
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:34
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:51
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 15:39
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 12:56
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 14:25
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
4. 7. 2006 14:44
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 14:30
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
4. 7. 2006 12:04
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 12:13
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "xml"
4. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "xml"
4. 7. 2006 12:30
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:32
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 12:23
neregistrovaný "Jasoň"
4. 7. 2006 12:25
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:59
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 17:25
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 12:29
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 12:41
neregistrovaný "Beaumont"
4. 7. 2006 12:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:55
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 15:46
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 13:04
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 13:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:15
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:26
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 13:38
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:51
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:10
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:25
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 17:08
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:32
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 14:36
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:57
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 15:03
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:19
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 15:46
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:00
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 17:07
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 15:46
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:31
neregistrovaný "))))(((((("
4. 7. 2006 15:58
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 13:32
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:38
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:44
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:49
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:55
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 23:48
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 13:45
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:35
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 13:47
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 13:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:18
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 14:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:57
neregistrovaný "los rapidos"
4. 7. 2006 14:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 23:46
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 13:45
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 13:47
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:47
neregistrovaný "TomasG"
4. 7. 2006 13:50
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:02
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:09
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:10
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:15
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:16
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:19
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:27
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:35
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 15:58
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 16:04
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2006 07:43
neregistrovaný "rasto"
4. 7. 2006 14:34
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:39
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:45
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:48
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:58
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 14:59
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 19:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:44
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:48
neregistrovaný "LePatrone"
4. 7. 2006 14:58
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:02
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:51
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 17:17
neregistrovaný "Charger"
4. 7. 2006 14:55
neregistrovaný "zden"
4. 7. 2006 15:00
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 15:01
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 19:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 19:52
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 15:01
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 15:14
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
4. 7. 2006 15:19
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 15:53
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:08
neregistrovaný "altrax"
4. 7. 2006 16:29
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 17:10
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 15:42
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 15:48
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:24
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 15:14
neregistrovaný "Tibby"
4. 7. 2006 15:56
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:46
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 15:47
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:02
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 16:18
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 16:39
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 17:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 16:19
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 16:24
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:16
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:16
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:23
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:27
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:30
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:40
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:47
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:50
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:12
neregistrovaný "cyrus smith"
4. 7. 2006 16:13
neregistrovaný "cyrus smith"
4. 7. 2006 16:50
neregistrovaný "911T"
4. 7. 2006 17:30
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 17:31
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 19:44
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 23:07
4. 7. 2006 23:41
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 23:44
4. 7. 2006 23:46
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 23:47
neregistrovaný "Alessio"
5. 7. 2006 00:00
5. 7. 2006 00:08
neregistrovaný "Alessio"
5. 7. 2006 00:13
5. 7. 2006 10:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 7. 2006 11:26
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 17:47
neregistrovaný "Vavris"
5. 7. 2006 06:00
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 18:17
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:21
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:26
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:28
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 20:27
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 23:15
neregistrovaný "Tead"
4. 7. 2006 23:55
neregistrovaný "Tead"
5. 7. 2006 00:04
neregistrovaný "Tead"
5. 7. 2006 00:06
neregistrovaný "Alessio"
5. 7. 2006 11:39
neregistrovaný "skdd"
9. 7. 2006 10:04
neregistrovaný "DAEMON"
9. 7. 2006 19:03
neregistrovaný "peter"
18. 7. 2006 16:29
neregistrovaný "Martina"
28. 9. 2006 18:19
anonym
12. 11. 2006 07:13
neregistrovaný "Vítězslav"
25. 1. 2007 15:57
anonym
25. 1. 2007 15:57
neregistrovaný "kkk"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:06
Cena special?
Za co dostal SRT Viper special cenu? Neměl by patřit do kategorie co vyhrál Saleen S7?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
4. 7. 2006 11:11
Re: Cena special?
Důvod speciálních cen bohužel není uveden.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:26
Re: Cena special?
Díky, na druhou stranu, když se člověk na to auto koukne... A když natočí motor a člověk stojí poblíž, to se snad až zalkne... Takže asi je ta cena na místě..
neregistrovaný "Leftie"
4. 7. 2006 11:20
Re: Cena special?
No možno keby mal motor vzadu tak by bol v tej triede... ;-) To neva, Viper mám rád >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 11:19
OT: PRÉMIVKOU S RÁDIOVKOU
Tak se zase po čase vracím k tomu z nejdůležitějších autotémat, totiž k třídění aut do skupin a tříd. Marko zde dokonale definoval premiový segment. Zrekapituluji tedy atributy premiové třídy -
vyrobce musi nabídnout 5m luxusní sedan, musi byt technickým, technologickým, a designovým leadrem, a znacka musi mít kvalitní image. V Evropě, a o to nám jde především, vnímáme všichni premiový segment… jaksi nekonfliktně. Mimo závistivých trapáků je každému jasné, že německá premiová trojka udává tón. Ano… BMW, Mercedes-Benz a AUDI. Tyto tři značky bezpečně patří do premiového segmentu. Marko též akcentuje tezi, že totiž „premiovost je obtížně přenositelná na jiné kontinenty". Jistě, víme proč. Premiovost není jen statistická kolonka. Premiovost je vzájemná provázanost objektivních kvalit s vědomím a zejména hodnotovým žebříčkem konkrétní společnosti lidí. Ovšem pozor, obráceně to samozřejmě funguje. A dokonce fungovat musí. To je také logické… tedy uvedení modelové palety na trhv Evropy, například z Japonska či Korei konkrétním výrobcem, nelze učinit bez toho, aby ta auta byla současně zatříděna do správné skupiny i třídy. Neděje se to samozřejmě tak, že si ráno v Rudém právu přečteš, kam máš zapasovat Kio Ria (nebo Kia Rio? :-), ale společnost… její vědomí a postoje, zřetelně vymezí každé nové značce její místo. Takže dnes jen na úvod – zásadní problém – dovozy z východu (byť by se ta auta i zde vyráběla), to jsou Low-endové či klasické mainstreamové značky. Tedy problém to není pro evropské premiovky, problém to je pro ty, kteří jezdí auta z dovozu. P.S. jako jedno z doprovodných témat bych si dovolil ještě nadhodit téma – co jsi? Jo… velmi důležité… v kontextu s premiovkou. Ideální varianta je mít prémiovou třídu a sám být premiovým člověkem. Dokonalá varianta je též – premiový člověk, mainstreamové auto. O poznání trapnější je mainstreamový člověk a premiové auto… Tak zkoukni večer svojí rádiovku… jestli dokonale ladí s tvým sedmičkovým bavorem… Protože nezapomeň… jsou pitbullové i voříšci… tak si to ohlídej… Jo, abych nezapomněl… u člověka musí být také naplněné tři atributy premiovosti… tak především – vzdělání, intelekt a rozhled (VIR). Co se týče velikosti… no, tam bych byl zdrženlivý u pánů… (hranici bych viděl tak u 200… tedy nemyslím milimetry, ale centimetry – nad 200 už jde o segment exkluzivní) ovšem jaksi velmi náročný u dam… ale přiznám se, je to proto, že jsem chlap. No a třetím atributem je samozřejmě image… kapišto, brácho? Musíš prostě mit image… jinak jsi ve společnosti vodkecanej. Někdy to proberem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:28
Moj zoznam EU aut :-)
Tak, moj rebricek EU aut sa zaklada iba na tom, co by som si kupil, keby som si z danej triedy musel vybrat EU auto. V niektorych pripadoch to nie je z presvedcenia, ze to auto chcem, ale preto, ze lepsie momentalne nevidim. V inych triedach je to zas aj viac aut, tak som vybral iba jedno. Snazil som sa vyberat vzdy to vseobecne skromnejsie/standardnejsie: A: Peugeot 107 /// B: Fiat Grande Punto /// C: Opel Astra /// D: BMW 3er /// E: Audi A6 /// F: Mercedes S-Klasse /// MPV: Ford Galaxy /// SUV: LR Discovery /// nevidim skromnejsiu moznost ako AM DB9 :-)
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:30
Re: Moj zoznam EU aut :-)
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 11:32
Re: Moj zoznam EU aut :-)
No jo, ale že tebe budu poučovat v třídách ;-) Ve střední třídě bych to členil na skupinu mainstreamu a premii. Tam pak souhlasím s BMW3. U sporťáků taktéž je potřeba odlišit.
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:42
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Sportaky urcite - ale clenit sportaky ide dost tazko - jedin jasna "trieda" su tam take tie od 150 hp do cca. 250-280hp (?) - vies co: TT, Z4, Brera, atp... ;-) Cokolvek nad tym uz byva original - trieda sama pre seba. Takze tam je to trosku zlozitejsie. / A stredna trieda: hmm. ide to urobit (ale to by sme museli aj vo vyssej strednej: Peugeot 607 neni to iste ako trebars to Audi), ale ja to beriem tak, ze je to jedna tried: Spickov Vectra stoji cca. tolko kolko nejake slusne BMW 3Er v podobnej, zakladnej vybave. Takze som isiel iba po triedach, na segmenty som to uz dalej nedelil. A uprimne, v strednej triede ani neviem aky mainstream by som si momentalne kupil...takmer vsetky su pred generacnou vymenou do 12-18 mesiacov. A auto "nad hrobom" sa mi kupovat nechce. ;-) Takze asi by som volil s donutenia (mna to fakt neberie :-) ) Passat...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:49
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Marko - kam by patřila Panda a Mini?
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:55
Re: Moj zoznam EU aut :-)
faktograficky su zaradene do tej istej triedy: A - minauta. Akurat, ze v segmentoch je jedno mainstream a druhe premium, a v koncepciach karoserie je jedno tzv. people mover (priblizujuce sa mini-MPV) a druhe je 3dv. dalo by sa povedat "hatchback". Ale trieda je to fakticky ta ista: mini ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:57
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Ok, díky.
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:57
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Btw... posielam Ti moju peknu excelovsku tabulku s rozdelenim aut do tried (su tam zatial iba auta oficialne dovazane na SK trh... tak si do dorob na CZ verziu (ale ta moc odlisna nebude)..alebo na EU verziu) ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:07
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Děkuju moc :-) :yes: Ach jo, teď jsem si smazal příspěvek co píšu :-(
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:11
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Nejde mi to odoslat :-( Su v tom dokumente male fotky...a je to viac, nez mi schranka dokaze odoslat... :-(
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:32
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Škoda... Marko - CLS do E) nebo F)??
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:35
Re: Moj zoznam EU aut :-)
do E): vyssia stredna trieda (stoji na mechanike E-Klasse) ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:39
Re: Moj zoznam EU aut :-)
To mi vyhovuje, chtěl jsem ho dát do E) kvůli vnitřnímu prostoru. :-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:54
Re: Moj zoznam EU aut :-)
:-) ;-) :yes: ...keby som sa nedrzal vzdy tej standardnejsiej varianty...tak ak aj u mna je kralom triedy ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:19
Re: Moj zoznam EU aut :-)
:-) Dole to myslím vhodně rozčlenil Dinar. Ostatně jsme už psali, že premiovky setoupily do nižších tříd.
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:30
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Ano...da sa aj tak. Ja by som vedel este presnejsie - vedel by som ist az do "morku kosti". Ale....beriem to skor ako pobavenie, preto idem iba po povrchu (nakoniec, aj to povodne US je iba povrhne)... ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:47
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Jo, já to také sepsal povrchově... jinak mi tam bublá M3 :-)
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:51
Re: Moj zoznam EU aut :-)
>:D ...mne tam bubla inak kadeco ;-) :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:56
Re: Moj zoznam EU aut :-)
:-) :yes:
neregistrovaný "Al Bundy"
4. 7. 2006 13:07
Re: Moj zoznam EU aut :-)
Super výber, len v tom "F" by som tam dal asi A8, určite nie kvoli luxusu a technologii, ale elegantnejšiemu designu. :yes:
neregistrovaný "Tuli"
4. 7. 2006 17:38
Re: Moj zoznam EU aut :-)
jednoznacne AUDi S8 ;-) :-! :yes: >:D
neregistrovaný "Lubo"
5. 7. 2006 11:39
Re: Moj zoznam EU aut :-)
no moj rebricek by bol A: Fiat Panda // B:Renault Clio //C:-Opel Astra //D: Opel Vectra E: Alfa 166 // F: BMW 7 //MPV: Opel Zafira // SUV:Chevrolet Niva // Alfa GT
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:29
Top ten (EU)
Tak pánové... Otázka redakce zněla jasně. Sestavte Top Ten pro Evropu. Jako reakci pod tento příspěvek tedy vkládejte jen "hitparádu". Já si to ještě promyslím. Žádný OT. Nepište proč. Jen kategorii a vůz. ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 11:33
Re: Top ten (EU)
A nepište "rozbírací" reakce na ostatní, ať se v tom můžeme lehce orientovat.
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:23
Re: Top ten (EU)
minivozy: VW fox
malé vozy: fiat grande punto (nádhernej design)
nižší střední: opel astra
střední třída: mazda 6 (nádhernej design :-) - popřípadě mazda 6 MPS)
vyšší střední: BMW 5 (to je prostě pojem!!! kára nad káry!!!když sou peníze tak eště BMW M5 ;-) )
LUXus: Audi S8 (když už mám tolik peněz na A8 tak proč ne S verzi ne ?)
MPV: Honda FR-V (zajímavý. nechci ho ale je to prostě zajímavý auto)
SUV: BMW X5 (bez debat. mozna jen Range Rover sport :-) )
sportovní vozy: mazda MX-5 (super auto do čech. je s ním sranda a s 2.3 dizzi turbo to i jede :-) )
supersport: ferrari F430 (newím jestli ho můžu zařadit mezi supersporty - snad jo :-) - ale tahle kára se mi fakt líbí. Je nádherná a není až tak "drahá" (když beru v potaz jiný ferárka :-) )
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:35
Re: Top ten (EU)
eště sem zapomněl na SUV co se u nás neprodává >:D ta nová mazda CX9 nebo jak se to jmenuje... je taky nádherná. newim jak sou na tom kvality motoru, podvozku ale design je na jedničku :-)
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:37
Re: Top ten (EU)
a zase chyba. není to CX-9 nýbrž CX-7 ! cx-9 je větší a už to nemá takovej sportovní vzhled...
neregistrovaný "LePatrone"
4. 7. 2006 14:22
Re: Top ten (EU)
Aleee...EU auta chapeš ? EU auta (Honda,Mazda to su japonske 8-s )
;-)
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 14:34
Re: Top ten (EU)
:yes: Redakce taky napsala do sportaku 350Z ;-)
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 15:04
Re: Top ten (EU)
Co se dováží do Evropy, ne vyrábí. To by tu toho moc nezbylo.
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 11:30
EVROPSKÉ KLASY
Minivozy - jednoznačně VW FOX (za dokonalej přínos vyšší kastle do nejmenšího segmentu). Malé vozy - jednoznačně POLO a na roveň stavím FABII (za dokonalý a vyzrálý design), Nižší střední :-) jasně... třicet let GOLF... G Golf... G... jako - GURU (ani nemusím psát proč). Střední třída - jistě, pasátní kára APOŠTOL (za odvahu přijít s novým stylem) Vyšší střední - jednoznačně Mercedes E-Klasse (za nejdokonalejší karoserii světa) LUX třída - bezkonkurenční Mercedes S-Klasse (za úchvatnost tvarů a na roveň stavím AUDI A8 za dokonalý styl). MPV snad jen TOURAN, dokonmalej neokázalej dříč. SUV - VOLVO XC90 - za milost v segmentu. Sporotvní vozy... v cenově přístupné rovině je jenom jeden - Cayman, PORSCHE CAYMAN :yes: :yes: :yes: P.S. A na závěr dělo děl... 911 v temně modrý... Carrera, to je snad jasný :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "xml"
4. 7. 2006 12:13
Re: EVROPSKÉ KLASY
sedel si v Tourane? A potom napriklad v Scenicu II. ??? Ja ano, ten touran by som nebral ani nahodou... minus aj v porovnani cena/vybava :no: Ostatne ujde
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:24
Re: EVROPSKÉ KLASY
Je mi jedno, kolik stojí, nejezdím na žoku s penězma, ale v autě, které se mi líbí. Znám ta auta. Scenic má velmi povedenou záď... ovšem takhle by to slušelo i komodě v předsíni... TOURAN je dokonalý auto, dokonalý MPV - žádné kudrlinky, jen neokázalej dříč. Pro chlapa. Jako chlap bych si ostatně vůbec neuměl představit, že jedu ve Scenicu... leda tak na registraci 4% hošanů.
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 13:59
Re: EVROPSKÉ KLASY
Neco jako VW Transporter - dokonala dodavka - nikde nic neprebyva, ani vykon pod kapotou :-).
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:32
Re: EVROPSKÉ KLASY
Nevím, ja s dodávkama zpravidla nezávodím :-)
neregistrovaný "Driano"
4. 7. 2006 14:47
Re: EVROPSKÉ KLASY
Děláš chybu ;-)
neregistrovaný "los rapidos"
4. 7. 2006 13:38
Re: EVROPSKÉ KLASY
P.S. dělo děl neni Carrera, ale novy 911 Turbo :-! , mít zbytečný čtyři mega tak vím co s nima :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:07
Re: EVROPSKÉ KLASY
Tvoje dělo. Moje dělo je Carrera.
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 13:39
Re: EVROPSKÉ KLASY
FOX, POLO (FABIA), TOURAN nad tým sa človek môže iba >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:06
Re: EVROPSKÉ KLASY
Musíš dokončovat příspěvky - smát se může, ano, člověk s tvý rozhledem.
neregistrovaný "saar"
4. 7. 2006 14:49
Re: EVROPSKÉ KLASY
Tvoj vzťah k VW je všeobecne známy, ale hovoriť o rozhľade a napísať medzi naj autá Fox, Polo, Touran 8-s 8-s 8-s . Keď povieš Golf, Pasat , nesúhlasím , no ale dajme tomu, je to tvoj názor, ale napr. Polo (Fabia po x rokoch naj auto ?) Ja neverím , že to myslíš vážne ! To už nie je zaslepenosť, to už hraničí z miernou duševnou poruchou. Nič v zlom, ale tvoj zmysel pre realitu je niekde v inej dimenzii .
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 15:12
Re: EVROPSKÉ KLASY
Tak, tak. Divím se, že nevyjmenoval celou VW řadu. Akorát se velice divím proč při SUV nenapsal Touarega.
neregistrovaný "saar"
4. 7. 2006 15:45
Re: EVROPSKÉ KLASY
No vážne toho Touarega , to mu VW nikdy neodpustí >:-[]
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 15:49
Re: EVROPSKÉ KLASY
Málo víš, a chceš soudit. Můžu ti postavit vedle sebe kteréhokoliv konkurenta z malých vozů a konfrontovat ho s Polem... do půl hodiny změníš názor.
neregistrovaný "altrax"
4. 7. 2006 16:02
Re: EVROPSKÉ KLASY
konfrontovat s Polem... xaxaxa >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:06
Re: EVROPSKÉ KLASY
Co ti na to mám napsat... nic o tobě nevím, nevím ani jestli už jsi o to přišel, nevím nic. Rozviň se tu, popiš své lásky a možná že to tu pak spolu rozpálíme. Ujišťuji tě, že vím moc dobře co je každej zástupce v malých vozech.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 11:30
S výhradami
Vítězství Focusu, Caravanu, Dakoty a F-150 je naprosto bez připomínky. :yes: :yes: :yes: Ale co dělá 300C jako nejlepší americký luxusní sedan??? Má nejlepší výbavu? Nemá. Nejlepší kvalitu? Nemá. Nejlepší bezpečnost? Nemá. Je snad nejprostornější nebo co vlastně? Navíc pokud by dělení respektovalo správně americké třídy, měli by zvlášť dát full-size limuzíny a luxusní limuzíny. V té první skupině by 300C asi vyhrát měl. Ale takhle to vypadá, že se jedná o nejlepší sedan vůbec. Ty special ocenění jsou subjetivní a subjetivní být musí...osobně bych preferoval Corvettu před Viperem. A poslední námitka...vážně jsou Jeepy nejlepší SUV? Obzvláště u Commanderu jako nejlpšího velkého SUV mám dost pochybností. A mysleli vůbec SUV nebo psali SUV a mysleli off-roady. Tady mám otazník. Marně totiž hledám kromě terénních schopností něco, v čem by Commander deklasoval nového Tahoe...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 11:49
Re: S výhradami
Predpokladam, ze to nezostavoval odbornik...skor to je taky pocitovo- vseobecnovelkostne ponimany rebricek. ;-) Take nieco "na odlahcenie"... :-) Preto tam je kategoria "full-size" sedanov aj luxusnych sedanov to iste. A 300C je v tomto smere v USA vizualne aj co do oblubenosti as najvacsia "hviezda"...
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 12:37
Re: S výhradami
A toho Saleena bych nahradil za Ford GT.
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 13:07
Re: S výhradami
ale tym, ako to bolo "ludovo" zostavene, tak asi platilo...ze auto si mozes ist zajtra objednat. Saleena mozes...ale Ford GT uz nie (uz dlho nie).. ;-)
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 14:36
Re: S výhradami
Myslis ze v Americe uz ne? Pro Evropu byla ta 101 kusova edice, ale Amerika nebyla omezena, ne?
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 17:13
Re: S výhradami
Limitovane to bolo ako model. Globalne...
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 11:44
Via Tres
EVROPA: Škoda Fabia, Ford Focus, Ford Mondeo, BMW 3, BMW 5, Jaguar XJ, A-M DB9, L-R Range Rover. JAPONSKO: Suzuki Swift, Honda Civic, Nissan Primera, Subaru Legacy, Lexus LS, Lexus SC, Infiniti FX. USA: Ford Focus, Ford Fusion, Buick LaCrosse, Chrysler 300C, Cadillac DTS, Chevrolet Corvette, Cadillac Escalade (a samozřejmě Dodge Grand Caravan, Dodge Dakota, Ford F-150). (sám si tím nejsem jistej >:D )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 11:45
ZZ TOP 12
1. C2 2. Mini 3. AR147 4. Mondeo ST 5. Lexus GS 6. Flying Spur 7. Grandis 8. FX45 9. Carrera GT
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 11:58
Nedorozumění
Nejde jen o auta z EU, ale o EU seznam. Seznam EU lidí = nás. Sama redakce řadí jako příklad do sportovních vozů 350Z... ;-)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:08
Re: Nedorozumění
Ja som bol tiez na vazkach ako to je. Ten US zoznam je len o US autach (neni tam napriklad Accord / Camry, ktore by sa asi pred US auta dostali) - dokonca su vsetky vyrobene v USA. A ano, redakcia dole uvadza aj 350Z... Mozno by bolo dobre urobit dva / tri zoznamy (kto chce - tak ak Lones) zvlast na EU / JAP / USA :-)
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:27
Re: Nedorozumění
já to pochopil jako že oni udělali seznam US aut a my ať vytvoříme seznam nejen EU ale taky jap. aut... ikdyž řekněme si na rovinu. kolik jap. aut je lepší než "EU trojka" BMW, MB, Audi... když vynechám supersporty teda :-)
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 12:34
Re: Nedorozumění
Keby mi niekto dal Lexus IS miesto 3er, tak by som ho nezabil.. ;-) Keby som si kupoval za vlastne peniaze....tak osobne...bral by som 3er: jednak mam vztah k motorsportu a minulosti znacky, jednak si myslim, ze az sa budem takeho auta zbavovat, tak IS budem musiet predat "pod cenu"....ojazdene bude mat vyrazne nizsiu cenu ako 3er. Papierovo, aj v realite...
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 12:51
Re: Nedorozumění
tak treba subaru impreza wrx sti, nebo mitsubishi lancer evo...
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 15:39
Re: Nedorozumění
Tak to sand ani nestojí za odpověď. Spousta Japonských aut je lepších než vaše EU trojka. Když pominu Toyotu a Subaru které jsou dlouhodobě na špici testů TÜV, tak třeba Infinity, Lexus...nic? To jsou samé *, že jo. Fašouni.
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 12:56
Re: Nedorozumění
já jsem to sestavil podle sebe.. těch variant je víc, ale asi to nemá cenu řešit... Jak řekl Marko, taky bych nezabil maníka, kdyby předemne postavil Lexuse.. ;-) ;-\
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
4. 7. 2006 14:25
Re: Nedorozumění
Je to tak, jak píšete. Není to seznam pouze EU aut, ale seznam oblíbených aut tady V EVROPĚ ;-)
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 14:44
Re: Nedorozumění
:yes:
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
4. 7. 2006 14:30
Re: Nedorozumění
Omlouvám se, měl jsem to napsat přesněji. Žebříček je zkrátka bez omezení. Jsme naopak rádi, že máte v diskusích vlastní nápady (např. žebříček vrcholných verzí). O tom ty diskuse jsou, je to důkaz, že to na AUTO.CZ žije. Díky vám všem ;-)
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 12:04
Evropa
A:P107, B:Corsa(nová), C:Golf, D:Passat(mainstream), D:BMW3(premiovka), E:BMW5, F:MB-S, MPV: F. S-Max, SUV: MB-ML, Sport: 911, Lux: B.Arnage
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 12:13
Re: Evropa
co je p107
neregistrovaný "xml"
4. 7. 2006 12:18
Re: Evropa
Peugeot 107 ;-)
neregistrovaný "xml"
4. 7. 2006 12:18
Re: Evropa
:yes:
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:30
Re: Evropa
jo ta nová corsa se mi taky líbí ale eště s ní nikdo nejel :-))) ale když sem četl tu recenzi že by v ní mohl být motor (ve spec. verzi) s výkonem cca 125 KW tak to by mohla být docela střela :-) a po tom co opel ukázal že umí stavět rychlá auta viz. astra OPC která je rychlejší nez golf GTI :-) věřím že nová corsa (s tím motorem) bude takový slabší clio sport...

na druhou stranu, teď je ten bodový systém... >:D
neregistrovaný "skejpa"
4. 7. 2006 12:32
Re: Evropa
tak sem si to našel. ostrá verze nové corsy OPC by měla mít 132 KW ! :-) to jde :-)
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 12:18
MÉ TOP
1. Smart; 2. Grande Punto; 3. Alfa Romeo 147; 4. Saab 9-3 Aero (3er); 5. Audi A6; 6. Jaguar XJ; MPV. Fiat Ulysse+PSA; SUV - LR Range Rover Sport...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jasoň"
4. 7. 2006 12:23
Kdo to určil?
Každý kdo se jen pokusí takový žebříček sestavit je nesoudný... není reálné ho sestavit tak, aby odrážel skutečnost... kdo bude rozhodovat o zařazení? podle jakých kritérií? 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 12:25
Re: Kdo to určil?
Subjektivní žebříček, tvé lásky, tvé soudy... není za to doživotí... jen pro pobavení...
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 12:59
Re: Kdo to určil?
tobě by pomohl joint... ;-\ :-!
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 17:25
Re: Kdo to určil?
nebo Drsoň >:D
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 12:29
bez titulku
citroen c1,audiA3,fabia,oktavia,audi A4,jaguar s-type R,zafira,M-B ML,TvR tuscan
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaumont"
4. 7. 2006 12:41
Můj návrh na top
1. Panda
2. Grande Punto
3. Alfa Romeo 147, mezi mainstream vozy Peugeot 307 nebo C4
4. asi BMW 3 (i když já bych si vybral AR 159), z mainstreamu Mondeo
5. Citroën C6
6. Maserati Quattroporte nebo Jaguar XJ
7. Ford S-max resp. nové Galaxy (těsně před Eurovany)
8. Range Rover Sport nebo Jeep Grand Cherokee
9. Alfa Romeo GT těsně před Brerou, novým TT a Z4 Coupé
10. asi 911 Turbo (já bych ale bral Maserati GranSport)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 12:59
POROD to byl, to vám povim...
Půjčil jsem si Markův "vzor". Auta v závorkách by skončila buď těsně druhá, nebo se nedají úplně porovnat, ale spadají do stejné třídy. Protože redakce nenapsala, že se musí jednat o výhradně evropské vozy, najdete i pár asiatů. Ještě upřesním to, že nezařazuji vrcholné a zvláštní verze, protože pak by např. Focus ST asi stál výš než běžný Golf, atd. . . . . . . . . . . . . . . .
A: Toyota Aygo (Sceicento - ale nevím, jestli se vyrábí/prodává, P107) B: Fiat Grande Punto (VW Polo, Fiat Panda, Peugeot 1007, Mini) /////////
C: VW Golf (Ford Focus, MB B, Seat Altea) ////­//////­//////­//////­//////­//
D: Subaru Legacy Sedan (BMW 3er, Volvo C70, Jaguar X-Type) /////////////
E: MB CLS (Jaguar S-Type, Audi A6) Jaguar XJ (Audi A8) Malé: Ford C - Max Velké: Nový Ford Galaxy) MB GL (Jeep Grand Cherokee, LR RR) AM DB9 (Z4, M6, Murciélago, Saleen S7) ////­//////­//////­///////
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:01
Re: POROD to byl, to vám povim...
Koukám, že se to celý nějak pos*ralo.. :-( ;-\
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 14:55
Re: POROD to byl, to vám povim...
Ale i tak dobry. Konecne nejaky Subaru :yes:
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 15:46
Re: POROD to byl, to vám povim...
Moje řeč. Impreza nikdo???
neregistrovaný "Marko"
4. 7. 2006 13:04
Re: POROD to byl, to vám povim...
Seicento sa este vyraba, ale uz sa to nevola slovne, ale ciselne: Fiat 600. A predava sa to uz iba na par vybranych EU trhoch... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:03
POROD to byl, to vám povim... (2)
Půjčil jsem si Markův "vzor". Auta v závorkách by skončila buď těsně druhá, nebo se nedají úplně porovnat, ale spadají do stejné třídy. Protože redakce nenapsala, že se musí jednat o výhradně evropské vozy, najdete i pár asiatů. Ještě upřesním to, že nezařazuji vrcholné a zvláštní verze, protože pak by např. Focus ST asi stál výš než běžný Golf, atd. A: Toyota Aygo (Sceicento - ale nevím, jestli se vyrábí/prodává, P107) B: Fiat Grande Punto (VW Polo, Fiat Panda, Peugeot 1007, Mini) ///////// C: VW Golf (Ford Focus, MB B, Seat Altea) ////­//////­//////­//////­//////­/// D: Subaru Legacy Sedan (BMW 3er, Volvo C70, Jaguar X-Type) ///////////// E: MB CLS (Jaguar S-Type, Audi A6) F: Jaguar XJ (Audi A8) MPV: Malé: Ford C - Max Velké: Nový Ford Galaxy) MB GL (Jeep Grand Cherokee, LR RR) Sport/GT: AM DB9 (Z4, M6, Murciélago, Saleen S7) ////­//////­//////­///////
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:04
Re: POROD to byl, to vám povim... (2)
No ani tady se to nespravilo ;-\ - proč není řádkování, to je na h.vno...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:06
Re: POROD to byl, to vám povim... (2)
Před tím MB GL má být SUV/Terén:
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:15
Toptop
Mini: Panda, NT: GP, NST: Civic, ST: AR159, VST: BMW 5, LT: Maserati Quattroporte, MPV: S-Max, SUV: RX400h, S: Boxster, SS: F430
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 13:26
Re: Toptop
Tohle nomohl napsat Paja... Za rok ti to sem s tvým dovolením otisknu... Civic... RX... kams dal voko? Kde je Cayman? a Range Rover?
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:38
Re: Toptop
Civic po letech prisel s tvarem, ktery sokoval, cas ukaze zda uspesne, zatim s ohledem na prodeje tah vysel...a navic tradicni CTR a fantasticke benzinaky...RX za inovativnost, neotrely design a technologii, Boxster mi dava vetsi smysl nez Cayman, ale i ten se mi libi. ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 13:51
Re: Toptop
Tvůj pěstní klín (je to přece od tebe?) jsem považoval a považuji za dokonalé odtušení Čivavy... a teď tohle... Sakra, Pajo, RX je bárka na kolech, tys ji neviděl?
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:10
Re: Toptop
Vcera i sedel a jinak okukoval...barka na kolech... >:D XC90 na tom neni lepe, nehraji si na sport..
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 14:25
Re: Toptop
Jinej svět... RX a XC... tedy, abych byl přesný... jinej vesmír.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 16:08
Re: Toptop
RX by byl moc pěknej hatchback :-) Jako SUV působí jako....na tý bárce se shodnem. ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 17:08
Re: Toptop
:yes:
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 14:32
Re: Toptop
:yes: ;-) Jsi můj mluvčí, až na Panda - Mini, Civic - Focus, RX 400h - Discovery, Boxter - Z4 Coupé >:-[]
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:36
Re: Toptop
A zitra zase TY! >:D
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 14:57
Re: Toptop
Pájo, já teď nebudu 14 dní, můžu tě o něco poprosit ?
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:03
Re: Toptop
Jiste, jedna-li se o zastoupeni ve vecech diskuzne-pravnich velmi rad vyhovim... ;-)
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 15:19
Re: Toptop
Vždy tady máš velmi kvalitní a rychle spy a tak tě chci poprosit, jestli bys do DOC, TXT nebo do čeho chceš, mě jako vždycky ten link s informací co to je mrsknul, abych to pak nemusel projíždět v diskuskách. Možná na to nebudeš mít čas, takže pochopím, když řekneš, že ne. Pokud ano, byl bych ti neskonale zavázán - třeba bych ti pak mohl dělat mluvčího 14 dní grátis >:-[] PS: ehm, pokud bys k tomu přidal spy od Marka, ehm, tak to by už bylo vůbec nejlepší, měsíc grátis >:-[] PSS: příště mohu oplatit podobnou službou ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 15:46
Re: Toptop
Dneska vás zaregistruje každá slušná matrika. Prstýnky kupte trochu větší, nasazujou se na... ale to snad víš >:-[] :yes:
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:00
Re: Toptop
Sprostaku >:D
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 17:07
Re: Toptop
>:D
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:46
Re: Toptop
Mas e-mail?
neregistrovaný "))))(((((("
4. 7. 2006 13:31
(((((())))))
....................a kde je FÁBIA.....??????????????????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lomaxx"
4. 7. 2006 15:58
Re: (((((())))))
Tady si zas někdo dělá kozy.
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:32
Nene.
Nejlepší auto ne světě je FIAT, hned po bavorákovi!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:34
POROD SUPERCHARGED!
Teď se pokusím sestavit obdobný žebříček s vrcholnými verzemi a speciálními továrními verzemi. Samozřejmě bez kategorií, kde je to zhovadilost (něco jako Brabus Smart atd.)
B: Mini Cooper S ///
C: Focus ST (VW Golf R32) ///
D: M3 ///
E: Jaguar S-Type R (MB CLS AMG) ///
F: Jaguar XJR ///
SUV/Terén: MB M 63 AMG
Sport/GT: Z4M, M6
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:38
Re: POROD SUPERCHARGED!
A kde je FIAT?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:42
Re: POROD SUPERCHARGED!
V pr.del.i!! Proč se tak blbě ptáš, je to můj žebříček a nevím, proč bych tam měl dávat auto, které tam dát nechci. Navíc píšu, že to je žebříček vrcholných verzí... Odborníku
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:44
Re: POROD SUPERCHARGED!
No ale FIAT je vrchol všeho, takže bys ho tam měl mít, jinak tvůj žebříček začíná od druhýho místa. FIAT je totiž nejlepší hned po bavorákovi.
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:49
Re: POROD SUPERCHARGED!
je to pravda, ale nikomu to nerikej >:-[] Navic ma utajene SUV a supersporty, stejne jako luxusni sedany boucha pod jinou znackou...ale psssssst! >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:55
Re: POROD SUPERCHARGED!
>:-[] >:D
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 23:48
Re: POROD SUPERCHARGED!
ses asi *** ne?jak muze byt fiat lepsi nez bavorak?????????? 8-s
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 13:45
Re: POROD SUPERCHARGED!
a) Panda Cross///b) Clio 197///c) FFST///d) M-B C55///e) M5///f) Maserati Q/// X5 4,6is///F599 GTB
neregistrovaný "manitou"
4. 7. 2006 14:35
Re: POROD SUPERCHARGED!
Tak tady souhlas :yes: Možná to C55 od kleemanna >:-[] Panda Cross, těžká volba, možná Cooper S ;-)
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 13:47
Re: POROD SUPERCHARGED!
Kde je M5???? Při vší úctě S-TypeR pro něj není soupeř.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 13:58
Re: POROD SUPERCHARGED!
No já to netvrdím. Před příchodem nové M5 byl S-Type R král. Pro mě není důležitý jen výkon. A) Jaguar JE srdeční záležitost B) Bangleho design je sice svébytný a na 5er velmi povedený, ale když má soupeřit s auty, která jsou ti vzhledově a charakterem mnohem bližší, tak neuspěje (u mě)..
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 14:18
Re: POROD SUPERCHARGED!
S-TypeR je nádherné auto, bez nadsázky, s Banglem souhlasím, srovnání bych dělal nerad, s S-TypeR jsem nejel, ale měl jsem to štěstí aspoň na chvíli s novou M5 a moc si neumím představit, že lze ze sedanu téhle velikosti dostat něco víc, po všech stránkách.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:24
Re: POROD SUPERCHARGED!
Jo jistě. Já nejel ani jedním, takže nemůžu srovnávat vůbec. Píšu, že Jaguar je pro mě srdeční záležitost a když v téhle tříde nabízí druhé nejlepší auto, tak bych neměl co řešit. ;-)
neregistrovaný "los rapidos"
4. 7. 2006 13:57
Re: POROD SUPERCHARGED!
k čemu jsou nějaký tovarní verze, když nový 911 Turbo je strčí do kapsy všechny >:-[] , z toho auta jsem úplně odvařenej...ikdyž M3 taky není špatná :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:06
Re: POROD SUPERCHARGED!
Je vidět že si odvařenej, máš totiž (lehký) zatmění... Je to v rámci tříd, nikdo nechce, aby Mini bylo rychlejší a výkonější než 911 Turbo..
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 23:46
Re: POROD SUPERCHARGED!
misto jaguara bych uvital audi S8
neregistrovaný "M6"
4. 7. 2006 13:45
žebříček
minivozy-kia picanto
male vozy-peugeot 207, nebo fiat grande punto
nizsi stredni trida-octavia
stredni trida-bmw 3
vyssi stredni trida-superb
luxusni trida-bmw 7
mpv-ford s-max
suv-toyota rav4
sportovni-bmw 6,z4, alfa romeo brera, porsche murcielago
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:47
Re: žebříček
KIA je hned po FIATU. A teda po bavorákovi. Takže třetí.
neregistrovaný "TomasG"
4. 7. 2006 13:47
Žebříček
Fiat Panda(poměr cena/už.hodnota),Renault Clio(technická vyspělost a komfort),Ford Focus(jízdní vlastnosti),BMW 3(špičkové jízdní vlastnosti), Renault Vel Satis (originalita), Mercedes CLS(prostě bombastická kára),Renault Espace(dle mě král MPV),BMW X5(jízdní vlastnosti, design),BMW 6. řady(můj favorit)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 13:50
Re: Žebříček
FIAT panda je ale lepší než bavorák šest. Je to totiž teréňák.
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:02
Mám nápad.
Pojďme zvolit FIAT hned po bavorákovi nejlepším autem podle hlasování čtenářů auto.cz. To už by mohlo mít nějakej globální dopad, ne?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:08
Re: Mám nápad.
Taky mám nápad... Přestaň psát, nebo piš něco jinýho ;-)
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:09
Re: Mám nápad.
Tvůj příspěvek nesovisí s autama.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:10
Re: Mám nápad.
Tvoje příspěvky zase deklasují Fiat tím, že nám ho furt cpeš.
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:15
Re: Mám nápad.
Řídils někdy FIATA?
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:16
Re: Mám nápad.
Pozor je to Odbornik... >:D >:-[] Treba ma nejake poselstvi svetu! Kup si F..., nebo zemres! >:-[]
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:19
Re: Mám nápad.
Tys řídil FIATA?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 14:22
Re: Mám nápad.
A tys asi nikdy neřídil nic jinýho. Přestaň tady prostituovat ty tvoje kecy, nikdo tady Fiata nehaní ani nic podobnýho. Seš otravnej... A jestli budeš pokračovat v tomto duchu, nikdo se s tebou nebude bavit, takže stejně ničeho nedosáhneš.
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:27
Re: Mám nápad.
Ty jseš tady velkej polda z mravnostního? Pif paf! :-)) A co máš proti FIATŮM?
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:35
Re: Mám nápad.
:no: :no: :no: :no: :no: (to je na tebe ne na Fiat)
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 15:58
Re: Mám nápad.
vis co znamena zkratka :-) :yes:
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 16:04
Re: Mám nápad.
vis co znamena zkratka FIAT? Fuer Italiener Ausreichende Technik >:-[] :yes:
neregistrovaný "rasto"
5. 7. 2006 07:43
Re: Mám nápad.
konecne zabava ... :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:34
Moje troška do mlýna
V závorce je vždycky "prémiová" (brát s rezervou) aleternativa, vybírám záměrně spíš nové modely. A: jasná věc, nic víc se snad ani nevyrábí - P107/C1/Aygo (Smart). B: u nás klíčová třída - zvolím P1007 (Mini Cooper). C: no asi Golf, nebo snad Grande Punto? D: dilema - Croma nebo 159 (BMW3 nebo A4 - matesi promiň). E: jasná věc - Volvo S80 na celé čáře (S-Type). F: S-Klasse. MPV: S-Max (B-Klasse). SUV: Range Rover na věky. Sportovní: udělena vícenásobná cena - DB9, SL, Alfa Spider, 997. Exklusivní: Bentley Continental GTC.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:39
Re: Moje troška do mlýna
Máš tam dva FIATY. Jseš můj člověk! :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:45
Re: Moje troška do mlýna
Fiat tam není vůbec kvůli tobě, aby bylo jasno. Kdyby takový auto vyráběla Dacia, tak napíšu Dacia Croma >:-[]
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:48
Re: Moje troška do mlýna
No to se ti vůbec nedivim, poněvadž Dacia je stejně dobrá jako FIAT.
neregistrovaný "Misha"
4. 7. 2006 14:58
Re: Moje troška do mlýna
To se neni cim chlubit...
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 14:59
Re: Moje troška do mlýna
Řídils někdy FIATA?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 19:36
Re: Moje troška do mlýna
Ježkovi voči, seš to vůbec ty??? E: jasná věc? a hlavně F: S-Klasse?????
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 14:44
Britparáda v plné polní!
Mini Cooper S, Vauxhall Astra VXR, X-Type 3.0, S-Type R, Daimler Super 8, Bentley Arange T, RR Phantom ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "LePatrone"
4. 7. 2006 14:48
Re: Britparáda v plné polní!
Jo,to je uz neco :yes: >:D
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 14:58
Re: Britparáda v plné polní!
Kde je AM Vantage, nejvyvazenejsi "male" kupe z extrapremiovek? ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 15:02
Re: Britparáda v plné polní!
Do těch sportovních jsem se nechtěl pouštět. To by bylo do krve - ať si každý vybere, kandidátů je dost.
neregistrovaný "Dinar"
4. 7. 2006 14:51
Ostří hoši
B: Fiesta ST, C: GTI, D:M3, E:M5, F:Audi S8, sport: 911 GT3
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Charger"
4. 7. 2006 17:17
Re: Ostří hoši
M3, M5 a 911 GT3- na tom se shodnem.. :yes:
neregistrovaný "zden"
4. 7. 2006 14:55
bez titulku
minivozy (fiat panda 4x4), malé vozy (škoda fabia), nižší střední třída (volkswagen golf), střední třída (volkswagen passat), vyšší střední třída (BMW 5), luxusní třída (audi A8L), MPV (renault espace), SUV (volkswagen touareg), sportovní vozy (Porsche 911)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 15:00
Co takhle žebříček propadáků
A: VW Lupo. B: Smart ForFour svorně s Audi A2. C: Stilo nebo nové Toledo. D: Jaguar X-Type bohužel. E: tady bych to viděl na Renault Vel Satis. F: VW Phaeton. Sportovní: Chrysler Crossfire (i když BMW Z3 1.8 byl taky hezký pokus). MPV: Multipla, a to hned na několik pokusů. SUV: tady snad ani propadák vyrobit nejde ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 15:01
Re: Co takhle žebříček propadáků
Oprava - jde: Mitsubishi Outlander.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 19:38
Re: Co takhle žebříček propadáků
My se na těch autech vlastně skoro neshodnem.. ;-) ;-\ Hodnotíš to prodejema?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 7. 2006 19:52
Re: Co takhle žebříček propadáků
Protože - A2 dost originální auto, mám ho rád, prý mělo technické problémy. X-Type, no to ani snad nebudu komentovat, krásný auto, ale zřejmě špatný markteting. Vel Satis - pěkné, ale příliš specifické. VW Phaeton - pěkné auto od "nevhodné" firmy. Multipla - příliš funkční a originální. To všechno jsou podle mě důvody malých prodejů, jinak auta fajn. Zbytek souhlas.
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 15:01
:o)))))))))
FIAT - Už jsem se dlouho takhle nezasmál >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 15:10
Díky redakci za super téma, ještě přidám můj žebříček nejlep
A: Fiat 500/600. B: Matiz? Nevím, nedokážu vybrat. C: Tady zaválí Golf VR6. D: MB 190 nebo Alfa 155. E: Saab 9000. F: Daimler Double Six Vanden Plas. Malé sportovní: 911S 2,0. Sportovní: E-Type 3,8 nebo AM DB5/6. Velké sportovní: Weineck Cobra 780CUI. Terénní: Land Rover. Děkuji za pozornost >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 15:13
Re: Díky redakci za super téma, ještě přidám můj žebříček ne
To je pravda. Matiz je hodně dobrej, akorát trošičku nedoceněnej. Jinak je určitě na úrovni FIATA.
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:56
Re: Díky redakci za super téma, ještě přidám můj žebříček ne
Mozna vsichni opomijime jeden vuz s prevratnou plastovou karoserii, dvoudobym dvouvalcem a karierou skoro stejne dlouhou jako Porsche 911. Toho guru, ktery motorizoval velkou cast vychodniho bloku... ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
4. 7. 2006 16:06
Re: Díky redakci za super téma, ještě přidám můj žebříček ne
>:D >:D
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:12
Re: Díky redakci za super téma, ještě přidám můj žebříček ne
Ja si vazne myslim, ze Trabant, specialne pro tu "jinou" stranu byl velmi dulezity :-!
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
4. 7. 2006 15:14
Pro Odborníka
Vážený Odborníku, prosím vás, abyste přestal tímto způsobem narušovat diskuzi. Chováte se jako internetový troll [odkaz] a o takové zde nestojíme.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 15:19
Re: Pro Odborníka
Věděl bych ještě o jednom groteskně trapném impotentním adeptovi na ban... Definici splňuje do posledního puntíku ;-\
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 15:53
Re: Pro Odborníka
Aby ses nám nezakuckal, ZZ. Ty seš takovej náš malej autoNapoleon, viď >:-[] Neodstřeluj zde kolegu... a snaž se psát, pokud možno ne, jako konfident, nýbrž jako člověk, který má názory na auta. No, jo... ale... jak vidíš, tohle zrovna jednoduché není, viď. Jinak ti jdou dobře ty pokřiky - Lexus rulezz, v tom jsi dokonalej. Bohužel... jenom v tom... :-)
neregistrovaný "altrax"
4. 7. 2006 16:08
Re: Pro Odborníka
hehe Bravo VW , Bravo Golf , Bravo , Bravo... :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:29
Re: Pro Odborníka
Cením, že mě máš načtenýho. :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2006 17:10
Re: Pro Odborníka
Jasně, Sašo. Našel ses v tom krásně. Asi víš proč, že?
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 15:42
Re: Pro Odborníka
:yes:
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:48
Re: Pro Odborníka
:yes:
neregistrovaný "Odborník"
4. 7. 2006 16:24
Re: Pro Odborníka
Já vim, že na FIATA se poslední dobou hledí skrs prsty a kdo v něm jezdí, stydí se stahovat okýnko. Pro mě ale FIAT byl, je a vždycky bude nejlepší auto. Hned po bavorákovi. Ani já už nemám zájem účastnit se diskuse na takových protiFIATových serverech, jako je tento. Bravo FIAT :yes:
neregistrovaný "Tibby"
4. 7. 2006 15:14
Mno..
Můj subjektivní žebříček: Minivozy: Aygo. Malé vozy: Jazz. Nižší střední Civic. Střední: Mondeo/Legacy. Vyšší střední: MB-E/GS. Luxusní vozy: MB-S/XJ. MPV: nic. SUV: RR(ne Sport)/CR-V. Sportovní vozy: 911/350Z/S2000 a v tomhle pořadí, prosím.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:56
Re: Mno..
Dobry vyber...
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 15:46
bez titulku
350z neni sportovni vuz. navic zebricek ma tvorit evropske auta? mame tu poradne ferrari, porsche, mclaren, lambo, m6 atd...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 15:47
Re: bez titulku
Mate pravdu 350Z neni sportak ani trochu, spise takova kolobezka... :no:
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2006 16:02
Re: bez titulku
jo ale spis pro zensky podobne jak boxter. urcite neni konkurentem pro Viper SRT10, ferrari nebo porsche. V USA byl v roce 2004 vyhlasen 350z jako nejhezci auto pro damy
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:18
Re: bez titulku
Ze by zrovna Zetko melo pratelsky uzivatelskou tvar???? ;-\ Ale jestli chlapske auto vypada jinak, pak jsem asi jiny nez vy... ;-\ :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 16:21
Re: bez titulku
Z každýho sporťáku nebo SUV můžeš snadno udělat auto pro holku. Jedinej segment, kterýmu se dámy vyhýbají jako čert kříži, jsou velký limuzíny. ;-)
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:39
Re: bez titulku
Mas pravdu, z ceho to vzdy vyleza Paris H.? Cim jezdi Britney S.? >:D >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2006 17:02
Re: bez titulku
Myslel jsem samozřejmě ty, co samy řídí. Bylo to tak těžké rozšifrovat? :-O
neregistrovaný "ciello"
4. 7. 2006 16:19
Re: bez titulku
>:D >:D ale upřimně vedle toho Mclarenu to koloběžka je... Jenže ten Mclaren jsem na vlastní voči neviděl ani jeden... takže ta koloběžka.. >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:24
Re: bez titulku
>:-[]
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:02
SAKRA, NEJDE JEN O EVROPU
pan redaktor, jak jsem si v diskuzi přečetl, nás informuje, že auta nemusí být ausgerechnet z Evropy. Tak já napíšu tedy svoje srdcovky napříč Mléčnou dráhou - Fox a Panda, POLO a MINI, GURU a GURU, APOŠTOL a BMW M3, MB-E, BMW-5, MB-S a A8, TOURAN A TOURAN, CAYMAN a 911. Jo... abych nezapomněl - jednu neevroskou ikonu mám - SUBARU STELLA... 8-s >:-[] :yes: Pěkné svátky všem, co milujou auta, ženy... a zpěv... tedy včetně Tibbyho, kterej prej ty ženy zaměnil za vinný špunty. No... přemlouvat ho nebudem. Tak - BRAVO AUTO.CZ, BRAVO KÁRY, BRAVO MOZEK :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:16
Re: SAKRA, NEJDE JEN O EVROPU
Aby jsi mel co >:D Prednasku mas 7.6.2006, opravny termin 10.6.2006! ;-)
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:16
Re: SAKRA, NEJDE JEN O EVROPU
[odkaz]%21]
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:23
Re: Mno (jde o styl)
Mam par nezvratnych dukazu, ze Tibby dokaze lepe nez kdokoliv jiny kombinovat oba pozitky... ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:27
Re: Mno (jde o styl)
Teď nevím, jak to myslíš... jestli se dokáže udělat v tangách nad sedmičkou Tramínu >:-[] tak to bych vážně vidět snad ani nemusel >:-[] :yes:
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:30
Re: Mno (jde o styl)
Kdyby jsi je videl pak budes mit take problemy s udrzenim se ( lidove;-\"vystrik' bys jak svestkovej knedlik") ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:40
Re: Mno (jde o styl)
>:-[] to umím... poměrně dobře ;-) :yes: I když, popravdě - čím dál lépe mi jdou ty švestkový knedlíky >:-[] :yes:
neregistrovaný "Paja"
4. 7. 2006 16:47
Re: Mno (jde o styl)
Zvlaste ve stredu, ze???? >:D >:D >:D Jo a ten odkaz si nastuduj, zkousku ber naprosto vazne, diplomy nebudou, uznani musi stacit! ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 7. 2006 16:50
Re: Mno (jde o styl)
koukal jsem tam na to :yes:
neregistrovaný "cyrus smith"
4. 7. 2006 16:12
evropský a jap. auta raději rozdělím
evropa: S__nic__nic__cayman. japonsko:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cyrus smith"
4. 7. 2006 16:13
Re: evropský a jap. auta raději rozdělím
-se to nějak pokakalo tak na to kašlu.. :no:
neregistrovaný "911T"
4. 7. 2006 16:50
TOP 8
a)MINI
b)BMW 1
c)IS
d)CLS
e)FLYING
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 17:30
bez titulku
A: Subaru Stella (*)/// B: Fiat Grande Punto /// C: Impreza WRX (STI) /// D: Legacy /// E: Audi A6(quattro) /// F: Mercedes S-Klasse /// MPV: netuším /// SUV: Cayenne /// jaguár XK , pakliže něco za víc tak 911 Turbo
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 17:31
Re: bez titulku
jo, zapoměl jsem hvězdičku pro GTIho... * = >:-[] ;-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 19:44
Re: bez titulku
sakra, já si odborníka přečet až teď! Takže měním všechny kategorie na Fiaty, protože na otázku "řídils někdy fiata?" se nedá říct nic než "ano...máte vlastně pravdu,pane" >:D >:D >:D
4. 7. 2006 23:07
Re: bez titulku
Hezký výběr... až na tu Stellu >:-[] Tam to lámeš i přes svý svědomí ;-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 23:41
Re: bez titulku
>:D Máš zvláštní psychotronickou moc? >:D
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 23:46
Re: bez titulku
a ještě k tomu čučíš na fotbal a pak jdeš psát na auto.cz :-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 7. 2006 23:47
Re: bez titulku
i když 23.07...byla pauza po řádné hrací době? :-)
neregistrovaný "Alessio"
5. 7. 2006 00:08
Re: bez titulku
Italíkům jsem to ale nepřál...kahn je totiž strašnej borec a měl si kariéru okořenit vitězstvím (i když jako dvojka...)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 7. 2006 10:22
Re: bez titulku
Italům jsem to přál. Už si řídíl FIATA? >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
5. 7. 2006 11:26
Re: bez titulku
"ano...máte vlastně pravdu,pane" >:-[]
neregistrovaný "Vavris"
4. 7. 2006 17:47
:):):)
takze.. A: Panda (ale jinak jednoznacne MINI) B: souhlas s vetsinou Grande Punto, mozna i Swift - ta cena, (co se tyka ostrych verzi tak Clio Sport je jednoznacne nejvetsi lahudka), C: Civic za naprosto famozni design anebo BMW 1 za naprosto famozni jizdni vykony, tady fakt nevim, D: BMW 3, z mainstreemu asi P407, E: Mercedes CLS - naaaaaaadhera, vubec neuvazuju o nicem jinem, F: Audi A8, ma styl, popripade Lexus LS600h MPV: asi Galaxy + S-max, SUV: i po letech stale X5, a z tech mensich asi RAV4, SPORT: mno.. tady toho bude vic.. MX-5, Z4 M, Cayman, F430, Pagani Zonda... a nakonec kategorie sama pro sebe: IMPREZA WRX STi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
5. 7. 2006 06:00
Re: :):):)
:yes:
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:17
moje nej,nej,nej...
mini auta-107/C1/Aigo,malá auta-Yaris,nižší E,lux.-MB S,SUV-Subaru California. ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:21
Re: moje nej,nej,nej...
Se to samo přeházelo a vynechalo to určitá slova.Takto jsem to nenapsal, to je uplná blbost. ;-\
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:26
Re: moje nej,nej,nej...
Oprava:
n.střední: E,Lux:MB S,SUV:-Outback,MPV…
neregistrovaný "David"
4. 7. 2006 18:28
Re: moje nej,nej,nej...
zasa,končím,to si snad někdo dělá prču. :no:
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 20:27
Re: moje nej,nej,nej...
musis tam dat aspon jeden VW inak to neukaze >:-[]
neregistrovaný "Tead"
4. 7. 2006 23:15
OT:Láska na x-tý pohled
chlapi já se zamiloval [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
4. 7. 2006 23:43
Re: OT:Láska na x-tý pohled
Brera... hezké jméno... budem sledovat jak dlouho jí to bude slušet... a konfrontovat to s TT...
neregistrovaný "Tead"
4. 7. 2006 23:55
Re: OT:Láska na x-tý pohled
Nevim jak dlouho jí to bude slušet..ale mě chytla u srdce..
4. 7. 2006 23:59
Re: OT:Láska na x-tý pohled
Mám rád trvalky... Ještě jsem ji živou neviděl... tak na ni mrknu a posoudím.
4. 7. 2006 23:58
TT, 350Z, BRERA, Z4
Pročítám test. Tekže - 350Z: levný vnitřek, nestárnoucí vzhled, výborný zvuk motoru, je sním zábava, ale nedokáže se vyrovnat jistotě TT v Quattru. BRERA: nádherná čtyřkolka, nervozní v zatáčkách, není dotažená jako TT. Z4:čitelnější, zábavnější na okreskách, v komplexu vlastností vyhrává TT. Zejména za provedení vnitřku... v němž výrazně ztráci Z4... (pocit stísněnosti a obyčejnosti). Celkově charakter TT orientují víceméně ke GT... tedy dobrý na okreskách, ovšem výtečný i na rychlých luxusních přesunech. Přesně, jak odhadl dnes kolega Dinar při diskuzi. BRAVO TT :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tead"
5. 7. 2006 00:04
Re: TT, 350Z, BRERA, Z4
souhlas s tou brerou nádherná čtyřkolka...typ auta,kterej člověk bude mít rád(pokud se mi líbí) i kdyby bůhvíjak..a doufam,že u Alfy u ní nezklamou a zůstanou u starých zvků co se týká podvozku a motoru :yes:
5. 7. 2006 00:11
Re: TT, 350Z, BRERA, Z4
:yes:
neregistrovaný "Alessio"
5. 7. 2006 00:06
Re: TT, 350Z, BRERA, Z4
jsem rád, že o pohonu všech kol píšeš jako o jistotě ;-) :yes:
5. 7. 2006 00:12
Re: TT, 350Z, BRERA, Z4
:yes:
neregistrovaný "skdd"
5. 7. 2006 11:39
Re: TT, 350Z, BRERA, Z4
teda ja neviem chalani ale mne ten haldex v TT vyhovuje oveľa menej ako zadok v 350ke. Okrem toho väčšina TT sú 1.8T a to sa s 350 nedá porovnať, resp. ťažko porovnáva.
TT je normálne auto, trochu športu, trochu trakcie, páči sa to babám ale na nejaké vyžitie je naozaj lepšia 350tka alebo Z4...
neregistrovaný "DAEMON"
9. 7. 2006 10:04
TOP 10
minivozy : Smart ;-) , male vozy : fiat grande punto , nizsia stredna trieda : Octavia , stredna trieda : Passat , vyssia str. trieda: bmw 1 , lux. tr. bmw 7 , mpv: toyota previa , suv: x5 , spor.v. bmw m6 >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "peter"
9. 7. 2006 19:03
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martina"
18. 7. 2006 16:29
To auto je super co som kedy vydela.Auta su mojou zalubou a
:yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 9. 2006 18:19
šarka
to auto je super co sem asy v životě vyděla... :-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vítězslav"
12. 11. 2006 07:13
blablablabla
:-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 1. 2007 15:57
mm
ccccccccccccccccccccccccccc :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kkk"
25. 1. 2007 15:57
mm
ccccccccccccccccccccccccccc :-!
Rozbalit vlákno
0