Diskuse

Země EU chtějí u nákladních aut v roce 2030 o 30 procent nižší emise

22.12.2018

Země Evropské unie chtějí, aby se emise oxidu uhličitého u nákladních automobilů a autobusů k roku 2030 snížily o 30 % proti hodnotám roku 2019. V tiskové zprávě to po jednání ministrů životního prostředí unie oznámilo končící rakouské předsednictví.

 

  • 93 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 22.12.2018  11:44

    Ohňostroj marnosti

    Vytěžíme půlku zeměkoule kvůli bateriím. Ropa je na severu Afriky, kovy do baterií jsou ve středu Afriky, to jsme si teda pomohli. Zase budou války o suroviny, v Africe se roztahuje Čína.
    Bezva jen tak dál nablblí progresivističtí trotlové.
    Opravdu nevidím mnoho rozdílů mezi masivní těžbou ropy a masivní těžbou chemických sloučenin kovů, ropa potřebuje krakovat, destilovat, chemické látky je třeba chemicky upravovat, kdo vidí rozdíl?
    Je zcela jasné a průzračné že budou vznikat louhové laguny, spousta chemických odpadů ALE HLAVNĚ ŽE TO BUDE V AFRICE, DALEKO OD EVROPY, viďte zelené hlavy.
    • 83 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 22.12.2018  12:17

      « Re: Ohňostroj marnosti

      Cíle můžou mít jaké chtějí, realita bude jiná... EU se rozpadá, lidé jsou nasrani, ani nevíme, co bude za 5let...
      • 112 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.12.2018  12:28

        « Re: Re: Ohňostroj marnosti

        To by bylo, abychom tu evropskou ekonomiku nezničili! Globálnímu klimatu tím sice nijak nepomůžeme (Čína, Indie, USA a další země ho zamořují a oteplují, i kdyby se Evropa na hlavu stavěla), ale pseudoekologické cíle EU budou naplněny! Jenom jaksi nevysvětlili, co udělají s těmi miliony nezaměstnaných, až ekonomika EU opravdu půjde do kopru...
        Neomarxistické, pseudozelené a další levičácké kreatury v Bruselu jsou nyní tím nejvážnějším nezbezpečím, pokud tuto debilní rádobyekologiii opravdu budou vynucovat v praxi, je naprosto jisté, že se EU brzy rozpadne!!! Nejdřív sebevražedná EU politika vůči muslimským migrantům, poté idiotské zákony na omezení legálních držitelů zbraní a nyní doslova sebevražená eko-politika, která chce měnit fyzikální zákony a poručit "větru dešti"... a hlavně neustálé regulace, zákazy, dotace atd. atd. Východoevropané ale podobné nápady dobře znají ze své tragické komunistické minulosti a v EU to dopadne podobným způsobem... :no: :no: :no:
        • 32 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 22.12.2018  16:57

          « Omezení držení zbraní

          Mohu se zeptat co myslíš těmi "idiotské zákony na omezení legálních držitelů zbraní". Mám zbroják jako spotovní střelec skoro 30 let, vloni jsem si prodlužoval a tentokrát jsem ho dostal na 10 let (předtím 5) a nepocítil jsem žádné mezení ..
          • 23 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 22.12.2018  18:18

            « Re: Omezení držení zbraní

            Mám na mysli zákaz nákupu prodeje samonabíjecích zbraní se vzhledem zbraní samočinných (u nás nejčastěji třeba útočná puška Vz. 58 nebo 61 ve verzích, které nestřílí dávkou,ale jen jednotlivými ranami jako pistole) a dále zákaz prodeje zásobníků s kapacitou větší než 20 nábojů. Jejich dosavadní majitelé, kteří je mají registrovány pod skupinou B (na povolení) si je naštěstí budou moci díky rozumnému přístupu našeho státu ponechat až do smrti, ale už je nikdy nebudou moci žádnému jinému držiteli zbrojního průkazu prodat. Protože pravděpodobně od ledna či února 2019 už si je na povolení (zbrojní průkaz sk. B) u nás nebude možno koupit, musí se přesunout do skupiny A (zakázané zbraně), protože jinak by ČR čelila drsným sankcím EU.
            Jenom kvůli idiotům z EU tedy budou omezena práva řádných a slušných občanů ČR s patřičným zbrojním průkazem, protože "odborníci" v orgánech EU (a většina poslanců v Evropském parlamentu) si myslí, že teroristé vraždí legálně drženými zbraněmi! Proto nám hrubě zasáhli do našeho českého zákona o zbraních a střelivu, který je odborníky považován za jeden z nejlepších na světě! A kdo ví, jestli je to zásah poslední, do budoucna možná ze strany EU hrozí jeho další restrikce, přesně ve stylu "salámové metody"! 8-s 8-s 8-s
            • 01 Reagovat !

              foto Xylo

              Xylo 22.12.2018  18:36

              « Re: Re: Omezení držení zbraní

              Děkuji za objasnění. Problematiku těchto předělávek z armádních zbrání nesleduju ;-)
              • 12 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 22.12.2018  18:43

                « Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                Rádo se stalo. Naštěstí mě už nové idiotské předpisy EU o omezeních legálního držení zbraní omezit nestihnou. :-)
                P.S. Ještě oprava: v mém předešlém příspěvku má být ve 3. větě v té závorce "zbraně sk. B". Co se týče skupin českých zbrojních průkazů, jedná se zejména o skupinu E (k ochraně života, zdraví nebo majetku).
            • 33 Reagovat !

              foto Hendly

              Hendly 22.12.2018  18:52

              « Re: Re: Omezení držení zbraní

              Nechápu jediný důvod proč by měla soukromá osoba vlastní samopal vzot 58 i přes to, že nemá možnost dávkové střelby. Co je na tomhle omezení nelogického?
              Stejně tak kolega víše uvedl příklad kde je naopak legislativa upravena tak aby neomezovala legální držitele sportovních zbraní.
              • 20 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 22.12.2018  20:53

                « Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                A já zas nechápu, proč by mě coby řádného a nikdy netrestaného občana s potřebnými zbrojním průkazem měla EU takto nesmyslně omezovat. Jak známo, teroristé nikdy nepáchají své útoky legálně drženými zbraněmi, ale zbraněmi z černého trhu!
                A podobně absurdní jsou i nápady EU na omezování CO2 v automobilové dopravě, která má na celkové produkci C02 na Zemi podílí asi 1,5- 2%. ;-) Proto i kdyby celá EU hned zítra srazila produkci CO2 ze silniční dopravy na nulu, v globálním celoplanetárním měřítku to bude jako plivnutí do moře. Stačí si uvědomit emise obřích zaoceánských lodí, tisíce letadel ve vzduchu, obří výbuchy sopek, prdění stamilionových stád dobytka po celé planetě atd. A v jiných zemích mimo EU budou i nadále prodávat každý rok desítky milionů normálních aut se spalovacími motory, jenom s horší úrovní opravdových škodlivin než u těch evropských. Likvidace evropské automobilové dopravy prostě skleníkový efekt absolutně neovlivní, zato spolehlivě zničí evropskou ekonomiku! 8-s 8-s 8-s
                • 13 Reagovat !

                  foto Hendly

                  Hendly 22.12.2018  21:41

                  « Re: Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                  CO2. Tady je ten problém. Vem si už tu absurditu že se auta podílí jen 2%. To máš z toho hloupého článku kde se počítal i oceán a lesy. Bohužel tohle je přesně ten případ, kdy se v absolutní nahotě ukazuje jak se sebou necháváš manipulovat.
                  To se nezamyslíš nad tím, že ty lesy v noci CO2 tvoří, ale ve dne ho naopak spotřebovávají?

                  PS: Vlastni samopal prostě není normální.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 22.12.2018  23:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                    "Vlastní samopal prostě není normální." >:D >:D >:D A to je přesně ono - o zbraních víš úplné h.o.v.n.o., protože jinak bys věděl, že třeba taková ČZ vz. 61 (Škorpion) v samonabíjecí verzi střílí úplně stejně pouze jednotlivými ranami jako jakákoliv pistole nebo revolver. Akorát má oproti běžné devitimilimetrové pistoli vzhledem ke slabšímu náboji 7,65 mm menší ranivý účinek. Ale stejně není jediný důvod, proč by někdo nemohl vlastnit třeba tu osmapadesátku, když je slušný, spolehlivý, zdravý a patřičně proškolený občan! Ale ty už víš, že je třeba tuto zbraň zakázat a omezit tím svobodu lidí. Přesně jako ti pitomci v evropském parlamentu. Zakázat, omezit, nařídit, zdanit, sjednotit - to je přesně jejich zhoubné levičácké myšlení!
                    Pokud lesy ve dne CO2 spotřebovávají, tak super, tak tedy ať se na Zemi maximálně zalesňuje a ne aby se místo toho kácely deštné pralesy a sibiřské lesy čínskými firmami. Ale nelikvidujme si svoji ekonomiku absurdními nařízeními o omezení CO2 z aut (nyní i nákladních a autobusů!) o desítky procent! Ty si fakt myslíš, že během pár let lze elektrifikovat kromě osobní individuální dopravy i tu kamionovou a dálkovou autobusovou dopravu? Takové kravině fakt věříš?!! A i pokud by se ti to nějakým zázrakem povedlo, jediný výsledek by byl ten, že mohutně zvýšíš emise tepelných elektráren, které pořád ve většině evropských zemí vyrábí většinu proudu! Kromě toho není k dispozici (a ani nebude) dostatečně silná přenosová soustava, musely by se během pár let postavit miliony a miliony elektronabíječek (jak to udělat třeba na sídlištích a v ulicích s činžáky, jak to udělat, aby kabely přes noc někdo třeba nepřeřezal a neukradl?), nemluvě o gigantické spotřebě vzácných kovů na baterie a po pár letech zase obrovské náklady na jejich recyklaci, atd., atd. Celá idea masové elektrifikace silniční dopravy je prostě jen obludná levičácko-zelená iluze, na které se někdo chce (než se po zbytečně vydaných miliardových investicích potvrdí její nesmyslnost a neproveditelnost) pořádně napakovat! 8-s
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hendly

                      Hendly 22.12.2018  23:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                      Hele to jsou samé velké myšlenky, ale co třeba začít pro začátek u té fotosyntézy? Proč máš tolik kritiky na eu, když tu skončíme u učiva ze ZŠ?
                      S: A když už bych pomynul tu nelogičnost, jak zařídíš zalesňování jinak než nějakým nařízením?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 22.12.2018  23:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                        Není nařízení jako nařízení, obnovou lesů a jejich řízeným kácením rozhodně nezlikviduješ ekonomiky vyspělých průmyslových států.
                • 11 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 22.12.2018  22:36

                  « Re: Re: Re: Re: Omezení držení zbraní

                  8-s
                  Skoda stracat cas.
        • 47 Reagovat !

          foto Hendly

          Hendly 22.12.2018  17:25

          « Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

          Tak tomuhle se divím..:( Tomuhle co jsi napsal věříš? Proč sem taháš politiku a ještě úrovně Sputniku?
          • 37 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 22.12.2018  17:40

            « Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

            Protože je prostě blbej.
          • 62 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 22.12.2018  18:00

            « Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

            pán je pokrokářské sluníčko?
            • 32 Reagovat !

              foto Hendly

              Hendly 22.12.2018  18:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

              Ne, jen stačí přemýšlet a nepropadat hysterii ze zpráv poblázněných nacionalistů.
              • 21 Reagovat !

                foto Hittman

                Hittman 22.12.2018  20:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                Jsem vlastenec (sluníčka tomu říkají moderně nacionalisté) a nestydím se za to, že mi jde o svou vlast před pseudo politickým neomarxistickym projektem zvaným EU.
                • 02 Reagovat !

                  foto Hendly

                  Hendly 22.12.2018  21:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                  A co si pod tím vlastenectvím představuješ?
                  • 20 Reagovat !

                    foto Hittman

                    Hittman 22.12.2018  23:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                    Ochrana a cteni našich historických hodnot, což jsou naše zaklady, na kterých je třeba stavět.
                    • 12 Reagovat !

                      foto Hendly

                      Hendly 22.12.2018  23:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      Třeba křesťanství na kterém je celá evropa postavena? Soucit, pomoc bližnímu?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 22.12.2018  23:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                        Rozhodně ne islám, který je pro západní civilizaci stejně nebezpečný a zhoubný, jako fašismus nebo komunismus! :-O
                        • 05 Reagovat !

                          foto Hendly

                          Hendly 22.12.2018  23:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                          Myslíš že největší problém je islám? To je eu a čer tak slabé že jí rozloží 2000000 lidí vyznávající islám z niž jsou 99,9% naprosto normální lidé?
                          To stačí jen postrašit a ztratíme lidskost na které je celý zápdní svět postaven?
                          • 30 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 22.12.2018  23:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                            99,9%? Myslíš ty, pro který je ženská na úrovni psa? Kteří ukamenujou dceru za nevěru? Kteří slaví, když jejich kolega někde odpálí bombou cizí civilisty? Kterým říká jejich náboženství, že mají zabíjet židy, a podrobovat si nevěřící? Kteří když sem přijdou, rádi by, abychom začali žít po jejich? Kvůli kterým se v německých školách/školkách přestává vařit hovězí maso? Kvůli kterým se někde dokonce obávají příliš okatě slavit vánoce, aby to neurazilo jejich náboženské cítění?
                            Lhal jsem v něčem? Jsou s námi kompatibilní?
                            Di někam.
                            • 04 Reagovat !

                              foto Hendly

                              Hendly 22.12.2018  23:49

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                              A kde bereš tyhle informace? Opět, kolik jich je v když EU má 500mil obyvatel? Potkal jsi někdy nějakého? Bavil si se s ním?
                              • 10 Reagovat !

                                foto Arese

                                Arese 23.12.2018  00:20

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                                Každý z nich se může až do těchto zrůdných názorů velmi rychle zradikalizovat. Stačí, aby se dostal do lochu k nějakému islámskému bláznovi nebo k nějakému radikálnímu imánovi do mešity! 8-s
                              • 20 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 23.12.2018  00:34

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                                Informace beru nejčastěji na Seznamu nebo Idnesu. A ty? Zpochybňuješ něco z toho, co jsem napsal?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto kuny

                                  kuny 23.12.2018  19:37

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                                  ... snad bych zpochybnil jen to hovezi maso, urcite jsi myslel veprove ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto -Karel-

                                    _Karel_ 23.12.2018  19:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                                    JJ, už to nešlo zeditovat, vím. >:D
                              • 10 Reagovat !

                                foto WinDiesel

                                WinDiesel 23.12.2018  11:18

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                                jak jsem napsal, pán je neomarxistické progresivistické sluníčko. Vždyť i ti 3 co podřízli ta děvčata v Maroku se vejdou do 0,01% …… wůl jak kráwa
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hendly

                                  Hendly 25.12.2018  16:08

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                                  Rozhodně nechci zlehčovat uvedenej příklad, zároveň je tu ale jedno velké ale. V evropě se nedejou vraždy? V evropě se nepáchá zločin, Prd, svině existují napříč rasama i náboženstvím.

                                  PS: Stále tu někdo prudí na EU, na migranty a volá jak jsme tu češi úžasní a nebýt ostatních jak se máme. Divný, jezdím a lesy jsou plný odpadků, lidi na sebe nepříjemný, chaty vykradený atd a rozhodně to nepáchají jen migranti, romové atd (doplntě si podle toho co je váš osobní důvod proč je váš život tak špatnej)..
      • 27 Reagovat !

        foto Hendly

        Hendly 22.12.2018  17:30

        « Re: Re: Ohňostroj marnosti

        Lidé jsou nasraní? To soudíš podle české kotlinky o 10 mil lidí z 500mil EU?
        • 61 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 22.12.2018  18:02

          « Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

          navýsost spokojení lidé dali vyhazov všem soc dem stranám v Evropě, ne nejsou vůbec nasraní že se jimi vydělané peníze vyhazují z okna a věnují debilním projektům
          • 50 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 22.12.2018  22:40

            « Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

            Nebo na dotace miliardářům.... >:-[]
        • 41 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 22.12.2018  18:27

          « Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

          A co třeba takhle hnutí Žlutých vest ve Francii a poslední volební výsledky v Rakousku a v Itálii? Taky maličkost? :-O
          • 15 Reagovat !

            foto Hendly

            Hendly 22.12.2018  18:57

            « Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

            Argumentovat socialistickým hnutím žlutých vest v kritice EU, že je moc socialistická je absurdita.
            Nemůžete si tyhle debaty nechat na sputnik a nebo sjezd Okamury a když je článek o emisích dát nějaký návrh jak teda s emisema dál když aut je čím dál víc?
            Evropa nemá ropu, její naděje je v pokroku a technologiích. Čína jede elektromobilitu, amerika v ní má náskok a má vlastní ropu.
            • 30 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 22.12.2018  21:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

              Jak jsi přišel na to, že jsou Žluté vesty socialistické? To jsou jen úplně normální nasr... lidi, kteří potřebují denně dojíždět do práce a vláda je dusí stále rostoucími daněmi, debilním omezením největší rychlosti na silnicích na 80 km/h (už stačili kolem silnic rozmístit tisíce stacionárních radarů,které hrozí vysokými pokutami!) a nyní i zamýšlenou novou "ekologickou" daní na naftu a benzín! 8-s
              • 13 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 22.12.2018  22:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                Tych 10 mrtvych, to sa tam asi strati, ze ?
                Ze su frantici myslenim odjakziva socialisti som predpokladal, ze je jasne kazdemu.
                A ked som pocul, aky maju stary a mega obrovsky zakonnik prace ....
                • 10 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 22.12.2018  23:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                  Zase ses projevil jako levičácký demagog. Kolik z těch lidí bylo obětí různých nehod nebo k nim došlo pro zásazích policie? 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 23.12.2018  17:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                    Reagujes na co sa ti hodi a ako sa ti hodi.
                    Levicacky demagog kritizujuci socialisticky zakonnik prace :-)
                    Sa uz fakt preber z tej informacnej bubliny.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 23.12.2018  18:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      ??? :-O
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 23.12.2018  23:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      Reaguju jen na nesmyslné úvahy a levičáckou demagogii ve tvých příspěvcích. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 22.12.2018  20:14

          « Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

          Aj to ešte nie komplet celej. :-)
        • 22 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 22.12.2018  20:35

          « Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

          Ne, podle Evropy. Stačí číst i jiné zprávy než na ct24.
          • 34 Reagovat !

            foto Hendly

            Hendly 22.12.2018  21:51

            « Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

            Co číst? Sputnik?:) Není lepší cestovat a bavit se s lidma? Většina lidí nechápe co blbneme jako češi. Pidi stát který je furt nespokojený a volí komouše jako by tu 40 byl ráj na světě..
            • 41 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 22.12.2018  23:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

              Nikdo tu o koumousich nemluvil, pouze ty, takže mi nenut něco, co jsem neřekl.
              • 04 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 22.12.2018  23:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                Píšu o tom co si lidé myslí jinde než v čr. Západní země prostě nechápou co tu děláme.
                • 40 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 22.12.2018  23:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                  Jasně, a východoevropské země zase nechápou, proč se Západní Evropa nechala zamořit miliony pologramotných muslimů, z nichž každý je pro ni potenciálním rizikem radikalizace a následných teroristických útoků. A až se za pár desítek let začne projevovat násobně vyšší porodnost muslimských v Evropě žijících párů, to bude teprve hukot. Každý schopný demograf s patřičnými vstupními daty ti spočítá, kolik % muslimů bude třeba ve Francii nebo Německu za 20, 40, 60 nebo 80 let. Až jich bude hodně, začnou se politicky organizovat a jejich partaje zcela legální cestou prostřednictvím svobodných voleb postupně ovládnou parlamenty. A pak to postupně začne a bude to pořád sílit- nařízení zahalování žen, zavedení barbarského práva Šaríja, masová výstavba mešit... A za takových 100-150 let pak původní obyvatelé třeba té Francie nebo Německa zjistí, že se stali cizinci a menšinou ve své zemi a buď konvetují na Islám, nebo budou muslimskou nenávistnou ideologií převálcováni. Bohužel západoevropští politici se v této věci nevidí ani na špičku svého nosu, natož aby je zajímalo, co se v jejich zemích může stát za 5 generací... :-O :-( 8-s
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hendly

                    Hendly 22.12.2018  23:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                    A potkal jsi někdy nějakého muslima? Nepodléhej tomuhle strašení. EU má 500mil obyvatel.
                    • 20 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 22.12.2018  23:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      U nás jich zatím chválabohu moc není, ale taková Merkelová nebo Junkers by nám je sem moc rádi nasáčkovali. Zajeť se třeba podívat do Vídně, kolik je tam všude kolem zahalených ženských. Až z toho běhá mráz po zádech! :-O
                  • 01 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 23.12.2018  15:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                    To je presne taká istá rétorika akú má Trump v USA ohľadom imigrantov z južnej Ameriky. Pritom aj jemu musí byť jasné že keby ich nemali, tak umrú od hladu, vo vlastných sračkách, špine a kope odpadkov. A prečo? Pretože domáci tie najmenej platené práce jednoducho robiť nebudú.
                    • 20 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 23.12.2018  17:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      Nevím, jak jihoameričani, ale doufám, že jsi to nemyslel tak, že nás muslimové zachrání od nejhorších prací a že bez nich bychom pomřeli ve vlastních sračkách
                      • 00 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 23.12.2018  18:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                        >:D >:D >:D :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 23.12.2018  20:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                        Či sa nám to páči, alebo nie. Fakt je ten, že z demografického hľadiska nás rodených Európanov ubúda. Stačí sa obzrieť len niekoľko desaťročí dozadu a čo uvidíme. Najväčší ekonomický rozmach Nemeckého autopriemyslu a Nemecka samotného urobil kto? No tureckí Kurdi, ktorí tam v tretej či štvrtej generácii žijú dodnes a každý rok húfne cestujú k rodinám do Turecka. A títo samozrejme pomohli aj Turecku samotnému. Ak sa zase pozrieme do podobného časového obdobia ďalej na západ, tak uvidíme čo? No zase obrovský sčasti regulovaný prílev pracovnej sily z bývalých kolónií toho ktorého štátu. Jasne po otvorení hraníc a našom vstupe do EU zabrali tie najpodradnejšie pracovné pozície našinci prevažne tmavej pleti a Poliaci či Rumuni. A fakt je ten, že čím sme v Európe bohatší, tým sme menej ochotní vykonávať niektoré profesie a samo sa to neurobí. Nehovoriac o stále nových pracovných miestach jak v Čechách, tak na Slovensku na ktoré proste doma nemáme zdroje. Takže sem vláčime Ukrajincov a Srbov. Možno sa ti to tak teraz Karle nezdá, ale o pár rokov sa ten problém bude týkať aj nás.
                        • 10 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 23.12.2018  21:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                          Klidně ten problém mít můžeme, ale muslim není řešením. Oni sem nejdou vykonávat za nás podřadnou práci.
                          • 00 Reagovat !

                            foto wakantanka

                            wakantanka 24.12.2018  07:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                            Rozumný hospodár vidí ďalej ako na špičku svojho nosa. Ja niesom za to aby sme sem brali každého čo prejaví záujem. Ale je na mieste nájsť spôsob ako vyselektovať tých, ktorí chcú len vysávať sociálny systém od tých, ktorí sú ochotní a schopní sa asimilovať a byť prínosom.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 23.12.2018  18:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      To mi jako chceš tvrdit, že hispánští migranti v USA odpalují bomby, najíždějí náklaďáky do lidí a střílí je na potkání? Sorry, ty jsi ale fakt moc inteligence nepobral, pokud to nevíš, tak Hispánci nevyznávají Islám!
                      • 01 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 23.12.2018  20:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                        Zato pašujú drogy a páchajú inú kriminalitu. Prašť jak uhoď ty inteligence sama.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Arese

                          Arese 23.12.2018  23:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                          Tak porovnávat drogovou kriminalitu s terorismem, to je hóódně ujeté myšlení! 8-s
                          • 01 Reagovat !

                            foto wakantanka

                            wakantanka 24.12.2018  07:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                            Áno? Nehovor. Vieš ty koľko ľudí zomrie kvôli násilnej kriminalite často spojenej s pašovaním a predajom drog? A koľko v spojení s nejakou formou terorizmu? Pričom na odhaľovanie a potláčanie oboch sú špeciálne úrady či tajné služby.
            • 50 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 22.12.2018  23:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

              Co je to Sputnik? Ty ho čteš? Chceš tu jako Hamuna každýho s jiným názorem nálepkovat jako rusofila?
              • 05 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 22.12.2018  23:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                Vždyť o tom to právě je, kritika eu za něco na co eu nemá vliv. Kde se berou tyhle věci a články o tom jak č lže a pravda je někde jinde?
                • 50 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 22.12.2018  23:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                  Můžeš mi konkrétně říct, na co EU nemá vliv? To si fakt rád přečtu.
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hendly

                    Hendly 22.12.2018  23:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                    Spíš na co má vliv? ČR je země se svým právním systémem. Samozřejmě v rámci eu se přibližujeme k jednotnému systému a máme i zastoupení v eu na tvorbě jednotného systému. Samozřejmě součástí toho je i to že rum musí být rum a ne nějaký hnus u dechtu.
                    Za tyhle ústupky dostáváme úžasné možnosti které by jsme nikdy jako státeček neměli. Přístup na trhy, nižší cla atd.
                    • 20 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 22.12.2018  23:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      Ale nikdo rozumný přece jení proti ekonomické splupráci, volnému pohybu lidí a zboží. Ale to neznamená, že nám musí z Bruselu přikazovat, kolik Watů smí mít naše žárovky nebo vysavače, jaké zbraně smí naši obyvatelé vlastnit nebo jaké zakřivení směmí mít banány! A nebo dokonce, jaké migranty máme k nám přijímat - o to už se také pokusili! 8-s
                      • 02 Reagovat !

                        foto Hendly

                        Hendly 22.12.2018  23:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                        Takže z celé kritiky EU zbudou žárovky a hoax o banánech.. Byla by velká katastrofa pro čr přijmout 50 dětí a projevit solidaritu?
                        EU tvoříme, čerpáme z ní pozitiva a samozřejmě i negativa. Jako malý stát vlastně nemáme moc alternativ.
                        • 20 Reagovat !

                          foto Arese

                          Arese 23.12.2018  00:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                          Proti přijetí 50 syrských sirotků určitě nejsem. :-O Pokud jim zajistíme neislámskou výchovu, samozřejmě.
                        • 00 Reagovat !

                          foto kuny

                          kuny 23.12.2018  19:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                          ... prijali a prijimame denne mnoho emigrantu. to je potreba prezentovat, ne delat nejake teatralni gesto... a spravne, moc alternativ nemame, ale eu se mi posledni dobou nezda byt zivotaschopnou. do kopru to pujde stejnym samospadem jako rvhp.
                    • 20 Reagovat !

                      foto kuny

                      kuny 23.12.2018  19:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                      pockej, myslis treba tu uzasnou moznost, ze si konecne od francouzu kupujeme vodu, ktera nam tu naprsela? nebo ze platime miliardy do eu, aby tady v cr cerpaly dotace zejmena nadnarodni firmy, ktere by nemely z principu veci videt z techto penez ani cent? takovych uzasnych moznosti nam dala eu opravdu dost. je nacase se s nimi rozloucit, kotlik vre v cele eu. nevim, s kym tam v te cizine mluvis, ale reprezentativni vzorek to jiste neni.
            • 20 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 22.12.2018  23:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

              O jakých komunistech tu sakra mluvíš? Každý, kdo tady sleduje mé příspěvky v posledních letech ti potvrdí, že komunisty a Rusáky nemůžu ani cítit! 8-s co takhle používat zdravý selský rozum, to tě nenapadlo? >:D
              • 22 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 22.12.2018  23:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                O těch co v čr teď vládnou.
                • 30 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 22.12.2018  23:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ohňostroj marnosti

                  Mě je z toho na zvracení stejně jako tobě, stejně jako z našeho prezidenta, který se chová jako Putinova d.ě.v.k.a! 8-s
  • 40 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 22.12.2018  14:35

    A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

    do Řecka. A u nás se nemusí u Humpolce křížovat kamiony s mlíkem.
    • 21 Reagovat !

      foto Hendly

      Hendly 22.12.2018  19:23

      « Re: A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

      Ano, bylo by logické nevozit věci sem a tam, ale jak toho dosáhnout? Nařízením, to není ta správná cesta. Logické by bylo zodpovědné chování spotřebitelů, tedy chování každého z nás..
      • 30 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 22.12.2018  20:36

        « Re: Re: A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

        Zrušit dotace.
      • 00 Reagovat !

        foto kuny

        kuny 23.12.2018  20:11

        « Re: Re: A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

        ono by stacilo zrusit zemedelske dotace a rajcata z holandska by do cr nikdo nevozil. spise naopak. to je take jeden z vydobytku eu - likvidace trzniho prostredi pomoci nesmyslnych dotaci.
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 22.12.2018  20:16

      « Re: A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

      Stačilo by povoliť na diaľniciach dlhšie súpravy. Razom sa z troch súprav stanú dve a tretina emisií je dolu hneď.
      • 10 Reagovat !

        foto Hendly

        Hendly 22.12.2018  21:48

        « Re: Re: A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

        A když ta souprava pojede jinde než na dálnici?
        • 10 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 22.12.2018  22:28

          « Re: Re: Re: A co tak přestat vozit rajčata z Holandska

          V takej Kanade, USA či Austrálii to majú vyriešené tak, že to rozpojí na truckstope a najprv odvezie pár km jeden náves a potom sa vráti pre druhý.
  • 61 Reagovat !

    foto romgator

    romgator 22.12.2018  15:36

    Opravdu?

    Opravdu to evropské země chtějí? Nebo jen zase úředníci neví, jakým činem nám zase "obohatí" život?
  • 27 Reagovat !

    foto Hendly

    Hendly 22.12.2018  16:39

    Cesta

    Stále kritika na EU. Ale jaká je tedy cesta? Nechat všechyn obyvatele měst a okolí nechat udusit splodinama? Nechat průmysl bez tlaku na vývoj?
    • 19 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 22.12.2018  17:42

      « Re: Cesta

      Nejlepší cesta je přece ta, která fanatikům neomezí jejich milované obří motory. Co je komu do nějakých lidí?
      • 61 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 22.12.2018  18:03

        « Re: Re: Cesta

        Nadýchal jsi se v mládí hodně zplodin? Tvé příspěvky podle toho vypadají, mozek poničen nebo nikdy nebyl.
        • 12 Reagovat !

          foto Hendly

          Hendly 22.12.2018  18:59

          « Re: Re: Re: Cesta

          Tak jakou cestu vidíš pro evropu a individuální dopravu?
          • 31 Reagovat !

            foto Hittman

            Hittman 22.12.2018  20:38

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            Svobodu výběru a trhu.
            • 12 Reagovat !

              foto Hendly

              Hendly 22.12.2018  21:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              Takže když si soused koupí starej kouřící krám tak je to v pořádku? Když budu topit petkama tak je to v pořádku?
              • 21 Reagovat !

                foto Hittman

                Hittman 22.12.2018  23:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                Svoboda je mít zbraň a na ní povolení, nikoliv zabíjení lidi. Asi tak, pochopil?
                • 22 Reagovat !

                  foto Hendly

                  Hendly 22.12.2018  23:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                  Vlastnictví zbraně řeší individuální dopravu?
              • 11 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 23.12.2018  00:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                On tady někdo snad zpochybňoval nezbytnost mít funkční a přísné emisní kontroly při prodlužování osvědčení o TK? 8-s Jestli něco fakt nesnáším, tak je to demagogie a smyšlená obvinění! 8-s
                • 02 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 23.12.2018  11:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                  Sice přitažené za vlasy, ale má pravdu. Neomezená svoboda, kterou se tu ohánite, je nesmysl.
                • 00 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 25.12.2018  09:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                  To pod slobodu uz nespada, starat sa o vlastne auto podla uvazenia ? Bez nejakych kontrol ?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 25.12.2018  20:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                    Samozřejmě že ne, pravidelné emisní a technické kontroly jsou nezbytné. ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 23.12.2018  11:12

          « Re: Re: Re: Cesta

          Hezky ses popsal. Taková sebekritika je u tebe vzácná.
          • 11 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 23.12.2018  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            To bylo slabé, jsi schopen lepších šílenějších výkonů … snaž se wotroubku.
            • 01 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 23.12.2018  18:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              Na tebe to bohatě stačí, hlupáčku. Proč plýtvat intelektem?
      • 51 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.12.2018  18:30

        « Re: Re: Cesta

        "Obří motory"?! Máš na mysli ty litrové tříválce, které nám v posledních letech musí automobilky chtě nechtě vnucovat, aby splnily idiotské (a nic neřešící) regulace EU na CO2? >:D Jestli sis ještě nevšiml, tak automobilové motory s více než 2 l objemu (a více než 4 válci) jsou v EU v posledních letech skoro na vyhynutí! 8-s 8-s 8-s
        • 22 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 22.12.2018  22:39

          « Re: Re: Re: Cesta

          Kto ta to nuti kupovat ???
          Demagogia za demagogiou, neskutocne.
          • 11 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 23.12.2018  00:04

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            Tak běž a kup si třeba dnešní Fábii se čtyřválcem! >:D A brzy bude hůř, mnohem hůř. Jen co EU spustí tu svoji likvidační autolegislativu naplno! 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 25.12.2018  09:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              Nerev a stazuj sa u vyrobcu. Krcmove reci.
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 25.12.2018  20:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                Jsi fakt neuvěřitelná naivka. Škodovka za tento vývoj opravdu nemůže, to bys musel do Breuselu! ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 22.12.2018  20:06

        « Re: Re: Cesta

        :no:
    • 50 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 22.12.2018  20:37

      « Re: Cesta

      Hlavně že uduseni pražané se doziji nejdelsiho věku v ČR...
    • 31 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 22.12.2018  21:14

      « Re: Cesta

      Proč by se měli Evropani "udusit splodinama"? Nejnovější benzinové motory s výfukovými filtry i nejnovější generace dieselů s filtry a vstřikováním močoviny už mají výfukové plyny neuvěřitelně vyčištěné, už u nich prakticky není co měřit. Tak teď ekoteroristi začali na auta útočit přes naprosto nejedovatý C02! 8-s
      • 33 Reagovat !

        foto Hendly

        Hendly 22.12.2018  21:47

        « Re: Re: Cesta

        A proč mají nové auta emise o hodně lepší než stará? Že by předpis EU?
        • 41 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 22.12.2018  22:44

          « Re: Re: Re: Cesta

          Jo, předpis EU. Splnitelný. Říkal- investujte, vyvíjejte motory s nízkými emisemi CO2.

          Pak tam pár ko.kotům šiblo, a dnes říkají - se.reme na to, že jste podle našich instrukcí investovali stovky milionů eur do odpovídajících motorů, ještě před jedním-dvěma lety. Uděláme za tím kucí čáru, ju? Teď hážem bobek na ty prachy, co jste podle našich instrukcí uvalili, teď chceme elektroauta, vony sou ty Tesly tak nějak sexy a nám se to líbí, tak šup, utrácejte! Vono to nějak dopadne, ty baterky se snad v průběhu vymyslí lepší, postaví se pár desítek atomových elektráren, no snad to nějak dopadne, my to tak chceme. Dup dup dup nožičkou! A jestli se vám to nebude líbit, uvidíte, jakou kravinu vymyslíme zítra!
          • 03 Reagovat !

            foto Hendly

            Hendly 22.12.2018  22:59

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            Myslíš, že se dnešní normy nezdály dříve jako nesplnitelné? Je snad dnešní automobil nacpaný karbonem, hliníkem a optimalizavaný na odpor vzduchu? Ne, stále se jede to nejlevnější co jde. Problém je, že všechny normy zároveň chránily před přívalem čínských aut které jsou technologicky pozadu. Dnes už to tak není a když se něco nestane bude evropa technologicky zaostávat.
            • 31 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 22.12.2018  23:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              No, myslím, že se ty normy nezdály nesplnitelné. Teď o jejich nesplnitelnosti jinak než elektrifikací nikdo nepochybuje.
              • 13 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 22.12.2018  23:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                Bavíme se o autech v roce 2030 které budou reálně jezdit do roku 2050.. dovedeš si představit dnešní auta ve stejné podobě v roce 2050? Myslíš že čína se nikam neposune?
                • 31 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 22.12.2018  23:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                  Kam se sune čína? Nařídila EV. Dokud je někdo "nenařídí" i nám, neštěkne po nich pes. Děláš, jako kdyby byl EV nějak technologicky složitý, snad dokonce nadřazený spalovákům. Takže se nejedná o nějaký technologický posun. Když začnou v číně stavět mosty místo z kovu ze dřeva, nemusíme dělat totéž ze strachu, že nám utečou.
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hendly

                    Hendly 22.12.2018  23:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                    Jo a co když čína za 10 let přiveze do evropy ele auto za 300tis které ujede 500km na nabití? Budeme dál kupovat spalováky za 400 jako si třeba teď děláme vlastní telefony a nebo nekupujeme volva?
                    • 10 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 23.12.2018  00:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                      Pokud někdo bude chtít takový elektromobil, ať si koupí. Ale ať mi zároveň nezakazují normální auta se spalovacím motorem! Každý ať si má možnost svobodně vybrat a o ostaatní už se postará svobodný, regulacemi a dotacemi nepokřivený trh!
                    • 10 Reagovat !

                      foto kuny

                      kuny 23.12.2018  20:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                      to jsi tak zabedneny, ze si myslis, ze restrikci na co2 podnitis vyvoj elektromobilu za 300 zisic, ktery ujede na nabiti 500km? tohle zaridi trh, ne nesmyslna norma. jediny problem k tomuto cili je totiz akumulator s potrebnou kapacitou a cenou. v dobe mobilu a notebooku je tlak na vyvoj akumulatoru trhem obrovsky. neni potreba dusit automobilovy prumysl k tomu, aby se tento tlak zvetsil. nezvetsi se. zatim nemame technologii na skladovani elektriny, ktera by tebou nastavene podminky splnovala. kdyby tu ta technologie byla, automobilky ji zapracujou automaticky do svych vyrobnich programu a nebudou k tomu potrebovat zadnou regulaci.
            • 30 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 22.12.2018  23:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              EU už dávno zaostává, což ukázala poslední ekonomická krize. Trh řízený nařízením a byrokracii úředníků tu nefungoval před 89' a nebude fungovat ani v budoucnu.
              • 12 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 22.12.2018  23:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                Evropa vyšla s krize celkem v pohodě s ohledem jaký to mělo dopad na zbytek světa. Příjde mi, že eu tvůj pohled na svět je trochu jiný. Osobně mě nepříjde eu jako něco co tu bylo před 89.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 24.12.2018  09:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                Čínsku riadenú skoro trhovú ekonomiku to zasiahlo ako? Na kríze ešte zarobili.
            • 21 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 23.12.2018  00:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              A to je jako v případě potřeby nějaký problém uvalit na ten čínský automobilový šunt dovozní cla? ;-) Oni si svůj trh taky sakra hlídají!
        • 11 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 22.12.2018  23:09

          « Re: Re: Re: Cesta

          Že by vývoj?
          • 11 Reagovat !

            foto Hendly

            Hendly 22.12.2018  23:15

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            A vývoj na základě čeho?
            • 11 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 23.12.2018  00:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              Vývoj by měl pracovat na základě svobodné poptávky zákazníků!
              • 02 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 23.12.2018  11:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                To bychom dodnes jezdili ve stodvacítkách...
                • 01 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 23.12.2018  12:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                  Ty možná, ale já už si od roku 1989 koupil několik moderních aut. A žádné regulace a nařízení EU mě k tomu nemuseli nutit! :-) Naopak v případě těch nesmyslných elektromobilů budou muset přijít obrovské dotace nebo nedej bože násilné zákazy, protože ty si kromě pár elektronadšenců nikdo dobrovolně nekoupí. v tom je právě ten gigantický rozdíl, v tom připravovaném znásilnění evropského automobilového trhu! 8-s :no:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 23.12.2018  18:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                    Ale za ta moderní auta ti zase můžou ty hrozně omezující předpisy. Nebýt krize v sedmdesátých letech, nikdo by neřešil spotřebu, až dokud to nenařídily vlády. Nebýt požadavků států na bezpečnost, neřešily by se deformační zóny nebo bezpečnostní prvky. A tak podobně dále.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 23.12.2018  18:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                      Tebou zmiňovaný vývoj beru, ale zákaz spalovacích motorů ani omylem! 8-s 8-s 8-s
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hendly

                    Hendly 25.12.2018  15:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

                    Když by nebylo předpisů tak by jsi si taky sám od sebe koupil dražší auto jen aby mělo nižší emise? Jen na základě svého morálníko kreditu?
        • 21 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 23.12.2018  00:09

          « Re: Re: Re: Cesta

          Ano, ale to byly předpisy nařizující snižování obsahu různých skutečných jedů ve výfukových plynech. Ne nejedovatého CO2! 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Hendly

            Hendly 25.12.2018  15:58

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            CO2 je jeden z mnoha emisí na které jsou kladeny nároky.
      • 02 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 22.12.2018  22:41

        « Re: Re: Cesta

        Najnovsie ano, ale keby nepraskla dechtogate, tak tie smrady nielen od VW cuchame o X rokov dlhsie. Takze chvalabohu za taketo regulacie bordelu vo vzduchu. A zrazu to ide aj cistejsie, nie je to zazrak ???
        Dobre vies, ze pri CO2 nejde o jednovatost. A pokial nie, tak si este blbsi, ako som cakal.
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 23.12.2018  08:06

          « Re: Re: Re: Cesta

          Vždyť to říkám, že CO2 není jedovaté. Ale jeho snižování u aut atmosféře Země jejich nahrazením elektromobily nijak nepomůže, jen se emise přesunou do komínů elektráren!
          • 02 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 23.12.2018  20:22

            « Re: Re: Re: Re: Cesta

            Ano, presunu sa a o to ide v prvom rade tym lokalne znecistenim uzemiam. To je prekvapenie, co ?
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 23.12.2018  23:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta

              A co území v okolí těch elektráren? >:D
  • 13 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 22.12.2018  20:44

    To zvládnem

    stačí jen 30% kamionů převážet po železnici :-)
    • 21 Reagovat !

      foto Hendly

      Hendly 22.12.2018  21:45

      « Re: To zvládnem

      Na železnici jejíž kapacita už teď nestačí. Něco dál?
      PS: Zařídíš to jinak než dalším příkazem a regulací?
      • 11 Reagovat !

        foto jiras-

        jiras_ 22.12.2018  23:26

        « Re: Re: To zvládnem

        U nás a dnes nestačí a to proto, že se x let nic neinvestuje. Samozřejmě je to složitější - musí být kapacita, stroje a taky schopní lidé, kteří dokáží vše naplánovat tak, aby byl vlak použitelný.
        • 21 Reagovat !

          foto Hendly

          Hendly 22.12.2018  23:35

          « Re: Re: Re: To zvládnem

          A proč se to neděje? Může za to EU a nebo si za to můžeme samotní?
        • 02 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 23.12.2018  11:17

          « Re: Re: Re: To zvládnem

          Kapacita páteřních tratí už moc navýšit nejde.
          • 01 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 23.12.2018  12:34

            « Re: Re: Re: Re: To zvládnem

            Když se chce, všechno jde! ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 23.12.2018  18:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: To zvládnem

              Ty toho o realitě skutečně moc nevíš, že?
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 23.12.2018  18:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To zvládnem

                Řekl bych, že (na rozdíl od levičáckých autoelektrofanatiků) jsem naprostý realista! ;-)
  • 34 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 22.12.2018  22:31

    ...

    Ono staci vidiet urcite slovo v nadpise a je jasne, ze bude nablito.
    Pokial sa niekomu hoci len virtualne siahne na pipika pri osobnom aute (staci klasickemu "bycharovi") - emisie, spotreba, atd, tak je kopec hukotu, ze ved to nema na nic vplyv, su to udajne zanedbatelne percenta, ze nikto neriesi lode, lietadla, kamiony, prdenie krav ...
    Ale pokial sa zacne riesit nieco ine, ako napr. teraz kamiony, tak je rovnako zle.
    Mimochodom len par rokov dozadu vstupili do platnosti velmi prisne pravidla aj o palivach na tych obrich nakladnych lodiach, kde islo o radove znizenie vypustaneho bordelu.
    Bordel, co ide z kominov tovarni sa sleduje a obmedzuje uz davno.
    Dnes je davno dokazane, ze posobenie ludi ma obrovsky zrychlujuci vplyv na sucasny stav klimy a zalezi tu doslovne na kazdom usetrenom percente, lebo to robi vo finale velky rozdiel.
    By som poslal celu bandu hustych chytrakov, nebudem menovat, niekde na tyzdnovu staz do fajnoveho cinskeho mesta, aby pochopili, co je to smog (nsamozrejme, ze tu nejde len o CO2). A potom by ich presli tie smiesne prupovidky o konci elektromobility, prdiacich kravach a podobne.
    Fakt demencia (alebo skolka?), to sa tu ani inak neda nazvat niektore prispevky.
    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 23.12.2018  00:16

      « Re: ...

      A proč myslíš, že je ovzduší v čínských městech tak znečištěné? V první řadě to dělají místní fabriky a tepelné elektrárny a teprve tu zbylou daleko menší část tvoří automobilová doprava. Proto, protože tamní auta plní daleko mírnější emisní předpisy na skutečné jedy v nich obsažené než v Evropě či v USA.
  • 22 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 22.12.2018  23:40

    Emise

    Jako pěkná myšlenka, pro začátek by stačilo začít řešit všechny podvodníky s adblue. Němci to aspoň kontrolují, u nás nic. Zrovna tady by se Ťok mohl vyřádit. Snižovat emise by taky šlo dělat kvantitativní cestou - je pěkné dělat emisně lepší auta, ale když k tomu zároveň někdo vymyslí "zklidňování" dopravy, různá omezení, bus pruhy tam, kde autobusy skoro nejezdí (třeba Černokostelecká v Praze), vlastně tak cíleně tvoří kolony, kde spotřeba všeho stoupá. Tak jako čeho tím dosáhneme? Nebo hromadná doprava do vesnic - kolikrát už jsem viděl jezdit velký autobus a v něm tak 5 lidí. To nikoho nenapadne nasadit minibusy? Menší, levnější, úspornější.
    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 23.12.2018  00:17

      « Re: Emise

      Konečně nějaké rozumné argumenty! :-) :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 23.12.2018  17:45

      « Re: Emise

      A kolkokrat ten autobus isiel po tej istej linke zaplneny mas preverene tiez ? :-)
      Po tej istej linke posielat rozlicne autobusy podla predpokladanej vytazenosti tiez nebude zrovna ekonomicke. Museli by byt vzdy k dispozicii tie spravne.
      Toto sa deje aj v MHD.
      Mna skor zaujima, preco mestska doprava nechodi vylucne ekologicky. Ci uz plyn alebo jendoducho nieco ine, ekologickejsie ako je tych par dymiacich sadzometov u nas.
      Tam ocakavam nejaku "smernicu".
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 23.12.2018  19:00

        « Re: Re: Emise

        Plynový pohon městských autobusů už měl být dávno standardem, s tím s tebou naprosto souhlasím. ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto BassHunter

    BassHunter 23.12.2018  12:24

    dlouhodoby aspekt

    Trochu se nám tady ta diskuze odklání od tématu, alespoň u většiny komentářů. V bateriích taky nevidim výhledově řešení, protože výroba není o nic šetrnější než těžba ropy. EU moc tlačí na pilu a vidí jenom primárně snížení emisí, ale znečištění samotnou výrobou už neřeší.
  • 01 Reagovat !

    foto topten

    topten 23.12.2018  17:38

    hybridni nakladak - logickej krok

    2t osobak ma spotrebu 8 litru nafty / 100km, tedy 4l/t/100km.
    40t kamion ma spotrebu 40litru nafty / 100km, tedy 1l/t/100km.
    kamion je mnohem efektivnejsi nez osobak a hlavni pozadavek na vykon motoru je pri rozjezdu a pri vyjezdu do kopce.

    na rozjeti 40t kamionu na rychlost 100km/h je potreba cca 15MJ energie, tedy 4kWh, v prepoctu na naftu cca 1-1.5 litru nafty.
    na vyjeti kopce se 100m prevysenim potrebuje 40t kamion cca 40MJ energie, tedy 11kWh, nebo cca 3 litry nafty.
    maly akumulator o kapacite 50kWh je schopny 12x rozjet 40t kamion z 0 na 100km/h, nebo zdolat 450m prevyseni.
    rekuperace energie pri jizde s kopce a zpomalovani je u kamionu mnohem efektivnejsi nez u osobaku.

    vysledkem hybridniho nakladaku bude slabsi a uspornejsi spalovaci motor, kterej tam je dnes hlavne kvuli rozjezdum a vyjezdum kopcu, cemuz v pripade hybridu pomuze elektromotor, a spalovak tam bude hlavne pro udrzovani rychlosti na dalnicich a okreskach, takze ta 30% uspora za 10 let realnejch kazdopadne je
  • 00 Reagovat !

    foto kuny

    kuny 23.12.2018  19:27

    myslim si...

    myslim si, ze nez tvorba nesmyslne uchylnych limitu, mohla by byt radeji prosazovana elektrifikace dalnicni site a site silnic prvnich trid pro nakladaky. nakladak by pak byl ciste elektromobil s baterkou s dojezdem dejme tomu 50-100km. na silnicich a dalnicich by dobijel a jel ze site, posledni useky cest by dorazil na baterku. mohl by se na elektrifikaci siti udelat treba celounijni zakon a desetilety plan, od te doby pouze elektronakladaky a postupna likvidace neelektronakladaku. mevim, jak by toto ekonomicky vychazelo, ale ekologicky by to bylo urcite fajn, smrad z nakladaku je nesrovnatelne vetsi nez z osobaku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zůstaneme jako národ křupany? Maturitní ples prestižního gymnázia očima Františky

Zůstaneme jako národ křupany? Maturitní ples…

Byl to nostalgií se stopu trpkosti a beznaděje doprovozený večer. Miluji tanec, ale plesy ráda nemám. Nikdy jsem…

Zemřel producent Terminátora a Ramba Andrew Vajna (†74): Hasta la vista, napsal Orbán

Zemřel producent Terminátora a Ramba Andrew Vajna…

Ve věku 74 let ve svém domově v Budapešti zemřel filmový producent a podnikatel Andrew Vajna. Informovala o tom…

 

iSport.cz

Liberec si pojistil mladého brankáře z Belgie. Plánuje ještě dvě posily

Liberec si pojistil mladého brankáře z Belgie.…

Ještě před odletem na soustředění do Turecka oznámil Slovan Liberec, že podepsal dlouhodobou smlouvu s brankářem…

SESTŘIHY: Plzeň skolila Oceláře, Kometa padla. Pardubice vyhrály 6:2!

SESTŘIHY: Plzeň skolila Oceláře, Kometa padla.…

SOUHRN | Po skaplu rozjetého Mountfieldu si smlsli i na lídrovi soutěže. Plzeňští hokejisté v rámci 37. kola…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Mistrovský dialog kancléře Mynáře se soudcem si zaslouží potlesk

Karel Steigerwald: Mistrovský dialog kancléře Mynáře…

Přečetl jsem si dialog kancléře Mynáře s panem předsedou Nejvyššího správního soudu z dob, kdy tím předsedou…

Sex, drogy a nespoutaná zábava: Unikátní pohled do zákulisí čínských nočních podniků

Sex, drogy a nespoutaná zábava: Unikátní pohled do…

Ukrajinec Sergej Melničenko se v roce 2015 přestěhoval do Hongkongu, kde se začal živit jako model a tanečník.…