Za sebe napisu, ze jsem cekal ze se zde redakce alespon zmini o nove M3 / M4, opravte mne ale byla to pro vas (i evropu) premiera. Dve fotky M3, tri nepovede fotky M4... inu, cekal jsem vic, konkurence zvladla vic. Vzhledem k tomu ze od Auto.cz nemuzeme cekat, ze by se nekdy k samotnemu testu M3 dokopalo tak alespon nejaky drobny clanek, vase dojmy a postrehy si tato ikona zaslouzila.
To same se da vlastne rict i o M235i, taky jste meli moznost podelit se o prvni dojmy (stejne jako u Audi TT, kteremu bude konkurovat), a nic.
Z diskusní perspektivy zasloužíte všichni jednu velkou pochvalu. Zpravodajství bylo tradičně špičkové, a to od "odpočítávání" až po horní redaktorskou tečku. Velmi cením rychlost zpravodajství, snímky i videa. Myslím, že to hlavní se podařilo - dokonale zprostředkovat čtenářům dění v letošním Palexpu.
Co se týká aut, je jasné, že něco se povede více, něco méně. Autosalon však potvrdil známou pravdu - vybere si každý. Vždyť i z nás - jezdců - se někdo povede více, někdo méně...
Ovšem co postrádám, to je větička o novém Volvu. To ani jednoho redaktora studie Volva nezastavila?
Nevím, co GTI hulí, aby dokázal vždy plodit ty nesmysly, ale skoro i začínám myslet, že je to něco jako STIG - je prostě nejlepší, i když ho nikdy nikdo neviděl (obličej), ale kdyby ho nebylo, redakce by byla jako tělo bez duše......takový RUN FLAT
Sakra, redakce, kdy už opravíte bug, kvůli kterému když píšu do okna v diskuzi rychle, tak mi to vynechává písmena? Chápu, že pokud programátor nepíše všema deseti, tak se mu to nikdy nestane, ale nás ostatní to docela trápí!!!
Ocenění zaslouží především korejci, protože na jednom z nejvýznamnějších evropských autosalonů neukázali doslova vůbec n - i - c. Takže je skvělé, že pochopili, že investiční záměr zaplevelení Evropy nevyšel. No koneckonců krysy opouštějí potápějící se loď vždy mezi prvními >:-[]:-!
Vítězem je podle mě Jeep, protože Cherokee naživo dokázal přesvědčit a Renegade je natolik výstřední, že jej lze jen zbožňovat nebo nenávidět. Navíc je to podle mě jeden z nejoriginálnějších výtvorů za poslední dlooouhou dobu dotažený do sériové výroby.
A ještě jedno :yes: tu je jednoznačně pro nové Twingo. Neuvěřitelně jednoduché, neuvěřitelně chytré. Nová kolínská trojka vedle Rendlíku se stala doslova koncepčními dinosaury. Ale především - Twingo je nejen neuvěřitelně chytře navrženo, ale především je to pastva pro oči, která dokazuje, že krásný nemusí být vždy nutně i drahý :yes:
zato tady na ACZ bylo co se Hyundaie týká poněkud "mrtvo" ;-) A neptej se mě proč. Já v Ženevě nebyl, takže nevím, jestli tam ten Genesis opravdu byl či ne >:-[]
Tak buď víš jen to co Ti podá jeden novinář,nebo jeden server.Nebo to co se skkutečně děje.
Zda omezenou realitu,či větší rozhled.Výběr máš,je na Tobě co chceš vidět.
Zda menší auta,celkem klasická,či vyšší třídu a práce ve vývoji.
Koukám, že pánové moc vkusu nepobrali. Odvaření z Jeepu, BMW a tuctových škodovek. Proč není okomentováno více značek? Pokud někdo napíše o Huracánu, že ho design zklamal, tak je to docela úsměvné. Tak nádherné auto ze Sant' Agaty od dob Murcielaga a Gallarda LP540-4. A někdo bude psát, že je Aventador hezčí...Sesto Elemento, Veneno a jiné byly šokující stroje a jako takové ''spinoffy'' to bylo skvělé, ale slovo krása se nedalo použít ani trochu a v Lamborghini centro stile byl tak trochu zaveden designový chaos. Obával jsem se, že ty hrany budou postupně nabírat na intenzitě a vkusný krásný design ustoupí dětinské překombinované nekonzistentnosti. Lamborghini mají být teatrální a šokující, ale všeho je moc. Huracán je vítaným návratem krásného italského rukopisu, na který se bude vzpomínat a budoucí generace ho budou mít jako předmět obdivu :yes:
Ženevu jsem si užil. Jeep je podle mě nejškaredším autem výstavy, ale nevím který, jestli je hnusnější Renegade nebo CHerokee. Vyzdvihl bych plně otevřenou a velkou expozici Mercedesu. Líbilo se mi Subaru. Zklamala mě Octavia RS.... děravá falešná koncovka výfuku nejsportovnějšímu modelu fakt nesluší. V testech se o tom kupodivu nepsalo. Nasrali mě taky u Porsche, kde k většině modelům lidi nepouštěli. Naopak krásný byl Ford Mustang, za něj palec nahoru. Snad se bude brzy i u nás prodávat.
to mas tak.... keby to pomiesali a zmenili tak by zase bolo zle ze zmenili stanky svoje miesta a bol chaos..... nikdy nikomu nevyhovies ;-)
ked su stanky na starom znamom mieste je zle... keby sme ich pomenili tak zase by bolo zle ze preco zmenii miesta a ze clovek si uz zvykol a zrazu je vsetko zase inak. Vzdy sa dovod najde aby sme nieco skritizovali ;-)
Já spíš nevím s tou výhodou Ženevy proti Frankfurtu v koncepci výstavy. Každý to vidí jinak, ale já byl ve Frankfurtu rád za tu možnost se po každé hale jít vyvětrat ven. Nasazení v Ženevě jsem sice měl větší, ale dost se tam potil. A jít ven nešlo... I když nevím, jestli bych to pak stihl... V Paříži jsem na autosalonu ještě nebyl, ale Francouzi umí tohle rozvržení skvěle. Tak uvidím. :-)