Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz X konečně zvládne konkurovat Amaroku. Dostal šestiválec!

Nabídka motorů pick-upu s trojcípou hvězdou na přídi se rozšiřuje o vznětový vidlicový šestiválec. Poskytne 190 kW a 550 N.m.
Zpět na článek
28. 2. 2018 16:48
28. 2. 2018 16:52
28. 2. 2018 17:05
28. 2. 2018 17:54
28. 2. 2018 18:18
28. 2. 2018 18:25
28. 2. 2018 17:06
28. 2. 2018 20:26
28. 2. 2018 19:15
28. 2. 2018 19:13
28. 2. 2018 19:17
28. 2. 2018 19:48
1. 3. 2018 08:03
1. 3. 2018 09:07
1. 3. 2018 11:50
1. 3. 2018 16:42
1. 3. 2018 18:25
2. 3. 2018 14:10
3. 3. 2018 07:48
28. 2. 2018 16:18
A opět je to tady!
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Bravo!
Rozbalit vlákno
27
28. 2. 2018 16:30
Re: A opět je to tady!
Ked prestane lepit hviezdy na kasne inych OEM potom bude Über alles. Takto je iba na smiech. :no:
28. 2. 2018 16:40
Re: A opět je to tady!
Aha.
Tak se nasměj. Aby ses nepotrhal.
A potom si nafackuj.
protože Mercedes VYMYSLEL automobil, jak jej známe.
Takže Hnisan vlastně od svého prvního do svého posledního auta tyje z mercedesu a kopíruje jeho původní myšlenku.
Hnisan v tu dobu ještě dlouho neexistoval.
Motor, skříň atd jsou MB.
28. 2. 2018 16:46
Re: A opět je to tady!
Daimler prechadza krizou stredneho veku. Dizajn kasne Nissanu je tazko zamenitelny.
A nafackuj si tiez pretoze koleso ako ho pozname nevymyslel Mercedes.
28. 2. 2018 16:50
Re: A opět je to tady!
No ale mě to nevadí!
To ty břískáš, kdo koho kopíruje.
Navarra je dobrej základ. Robustní a schopná v terénu. L200 i HiLux jsou lepší, ale což. Oddělaj se smrdutý japonský bakelity, foukne se tam pořádná mašina a je to prostě super kára! A hlavně na každym kuse vyvařej MB raketu.
Víš co vatařů má lodě, co potřebujou tahat a co vatařů má rozkuřovačky, který jezděj na koně s faganama, co si to vyřbali?
To bude mastný svezení!
>:D >:D >:D
JInak v poho, já vím, že to není origo a nehodlám e hádat. Mám rád MB.
>:D
28. 2. 2018 16:53
Re: A opět je to tady!
Tiez mam rad Daimler, len ma dost serie ked nevie byt originalny a nechce strcit prachy do vlasneho vyvoja, pricom na to prostriedky a kapacity ma.
28. 2. 2018 16:57
Re: A opět je to tady!
Chápu tě.
Njn...jenomže vono když to namlátíš do toho komplu (materiály, cena, a další předpoklady) vypadne ti ....něco jako Navarra.
Tak prostě nevymejšlíš vymyšlený a tu licenci koupíš a prachy dáš na něco lepšího - třeba F1 nebo nový Gčko.
28. 2. 2018 17:35
Re: A opět je to tady!
No naštěstí VW z toho compu navara nevylezla, ale Amarok. A tak se Daimler muze jit bodnout i se svou navarou. Kdo si srvonal obe auta (navaru s hvezdou v kapotě a amaroka) ví o čem mluvím.
28. 2. 2018 17:51
Re: A opět je to tady!
Jels v obou? Amarok je proti Navaře nebo L200 v terénu a mimo Evropu plečka.
Jak MB nevím.
A ty sám nevíš, o čem mluvíš.
28. 2. 2018 18:27
Re: A opět je to tady!
Třeba v australských testech si Amarok vede celkem dobře, a to je země, kde mají na pick-upy velké nároky, takže s tou plečkou od VW bych byl opatrný...
28. 2. 2018 23:35
Re: A opět je to tady!
No až budu chtít traktor koupím si john deer, ne l200. A jako univerzální pickup l200 rozhodne neobstojí. Je to kostitras. Neexistuje nic co umí lip než amarok. Naopak l200 se s amarokem fakt rovnat nedá. I proto stojí asi půlku.
Na schopnosti amaroka v terénu můžeš kouknout třeba v autosalonu. A navíc se s nim na oddíl od konkurence dá jezdit všude. A lítá jako raketa.
Avatar - mariov8
28. 2. 2018 18:18
Re: A opět je to tady!
Jenže Navara nemá Comand, nemá V6 CDI 190kW, nemá rozdělovací převodovku z Géčka, ergonomii mercedesu (škoda toho voliče dole)... pro těch pár tisíc aut v Evropě a desítky tisíc v jižní americe nebo kde všude se to bude prodávat, ideální řešení. Vzít něco co je dobré, najít slabé uzly, do těch zainvestovat - ty vyměnit, tady si daly záležet více i na interiéru (chudák Citan), ale hlavně ten trvalý pohon všech kol od mercedesu s jejich V6 v rámu Navary, na kastly u mně s*r* pes (když je alespoň trochu koukatelná), to je to pravé pro tahání a jízdu v zimě. Žádný Haldex, žádný řaditelný pohon, poctivá stálá čtyřkolka. To je to co tu buchtu s mláďatama, nebo frikulína, nepustí jen tak do závěje!
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 18:38
Re: A opět je to tady!
tiez hovorim.. bez comandu a aspon 300 konikov ani na krok :*) ...
28. 2. 2018 23:40
Re: A opět je to tady!
Ty jsi taky odborník.
1. Amarok nemá haldex ale torsen, a uzávěrů diferaku vzadu.
2. Přiřaditelny pohon je v terénu lepší než staly, protože ma redukci.
3. Amarok v automatu se stálým 4motionen je to co je nejlepší - skvěle vlastnosti v terénu a na silnici komfortní a rychlý. A na rozdíl od Navary i prostorný a hezky.
1. 3. 2018 07:53
Re: A opět je to tady!
Pokud jde o hnací řetězec, je V6 verze Mercedesu skutečně lepší než Amarok, protože nabízí ke stálému pohonu všech kol redukci, zatímco u Amaroku je redukce pouze u verze s přiřaditelným pohonem 4x4. Snad tahle konkurence přiměje i VW k použití tohoto řešení, protože ho v regálu má - používá ho např. Touareg ve verzi Terrain Tech.
Použití redukce by u Amaroku zároveň umožnilo prodloužit první dva převodové stupně, které teď musí být neskutečně krátké, protože ji de facto nahrazují... při rozjezdu na rovné silnici s prázdným autem by pomalu člověk začínal řadit od trojky, jenže u stálého pohonu všech kol je vždy automat.
Avatar - mariov8
1. 3. 2018 08:57
Re: A opět je to tady!
1. Necílil jsem na Amarok, ale budiž, nicméně ani torsen není stálý pohon :-!
2. Ano, to ale využije maximálně 5% zákazníku cílové skupiny :-!
3. 4Motion je pouze obchodní označení, vůbec nic neříká o použité technice pohonu. Prostorný a hlavně hezký je hodně subjektivní záležitost, ale i já sám mám Amarok hodně vysoko chytráku.
1. 3. 2018 09:16
Re: A opět je to tady!
Když vidím zjevnou chybu nedá mi to nereagovat - Torsen je označení pro typ diferenciálu (nápravového nebo mezinápravového), v případě jeho spojení s pohonem 4x4 jde samozřejmě o stálý pohon všech kol.
Avatar - mariov8
1. 3. 2018 09:23
Re: A opět je to tady!
Teď je to přesně, souhlas, koukám na několik variant provedení diferenciálu Torsen a beru ho na milost. Používá se v kombinaci se stálým pohonem 4x4. Neměl v příspěvku 8:57 figurovat.
1. 3. 2018 09:32
Re: A opět je to tady!
Aby to bylo úplně kompletní tak je třeba ještě dodat, že VW u stálého pohonu všech kol (Amarok, Touareg) používá Torsen, ale pokud jde o stálý pohon + redukci (Touareg Terrain Tech), tak tam není Torsen, ale uzavíratelný planetový diferenciál. Něco takového bude mít asi i V6 pick-up od Mercedesu. Amarok V6 klasickou uzávěrku mezinápravového diferenciálu bohužel nemá.
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 16:56
Re: A opět je to tady!
L200 ma vzadu za naraznikom kovovu tyc ( ak by auto nahodou stiahlo vo svahu do stromu vie to pomoct ) ... tu mas velke... n ale do mesta dobry... stejne s tym majiel tohto "skvostu" inde nepojde :yes:
28. 2. 2018 16:59
Re: A opět je to tady!
Pleteš si to kámo. Ne všechny L200 jí tam maj.
A pochop. že s tím Xkem nikdo moc do terénu nepojede.
Zase na nový D1 z tebe nevyklepe duši, jako L200. Totiž l200 je jediný auto, se kterým jsou lepší starý úseky. Aby se s tím dalo jet, musel bys na korbu hodit min 500kg.
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 17:11
Re: A opět je to tady!
tak samozrejme chcel by som nie nejaky zaklad.... tato expedicna veria vyzera dobrodruzne a paradne [odkaz] aj ked ten pristresok na streche by som nechcel... to nasavanie vyvedene na strechu by som u takehoto auta ale bral hned ... :yes:
28. 2. 2018 17:02
Re: A opět je to tady!
edit - sorry, už jsi to napsal taky, že nepojedou do terénu.
A proč "skvost". Proč se navážíš? A´t si každej koupí, co chce. To auto má svý zákazníky a vydělaj na něm randál.
L200 v plnej náloži (BiXen, Nav, kůže,el. sedačka atd atd) se prodává nový po Německu za cca 28000E.
Na tom asi moc netrhnou.
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 17:20
Re: A opět je to tady!
tak to tam maju potom dobre ceny... lebo u nas double cab so slabsim 113kw mivecom 2,4kou stoji v zlave okolo 26 tisic eur ... a ked chces nieco poriadne razom si na 30 000.. a plnka moze stat kludne aj 35 .. ale mitsu ma vzdy nejaku "skladovku" v zlave ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
28. 2. 2018 17:13
Re: A opět je to tady!
Proč neřveš Nissan über ales? :-)
28. 2. 2018 17:53
Re: A opět je to tady!
Musí to bejt v řeči, odkud je ta automobilka!

NANIYORI MO NISSAN!!!!
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 18:21
Re: A opět je to tady!
tak tie "maniere" tu mas riadne to hej .. ;-) ... ale inak ze mas L200 som nevedel.... prekvapko ja som kusok jazdil na predoslej generaci a potom este na tej uzkej kvadrovitej z 90 rokov kde si mal len nejakych 74kw :-) .. ale ono to aj tak slo
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 16:48
hura
prelepena navara sa nam dotiahla na vw... osobne by som tuto falosnu hviezdu nikdy nechcel.. a v tychto veciach isto ale nie som sam. .. rovnako nepochybujem ze ve terene si L200 da tuto priserku ako jednohubku ...
Rozbalit vlákno
8
28. 2. 2018 16:52
Re: hura
Ale ty nejsi cílová skupina.
Já mám jako jedno z aut L200 a musím říct, že bych ho (X) chtěl, ale jako auto na práci je drahej. Taky nejsem cílová skupina. Viz výše o rozkuřovačkách a jachtách.
28. 2. 2018 17:05
Re: hura
Rozkuřovačka je baba co ti ho rozkouří a dokouřit si ho musíš sám? To bych asi nechtěl. ;-)
28. 2. 2018 17:54
Re: hura
JNevíš, co je dobrýho!
A co teprve rozkuřovači!!!
:*)
au
>:D
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 18:18
Re: hura
no ale uz dost... inak vies jak sa vravi.... nie je umenie si ho vy... ale len tak po.onkavat ;-)

no pozeram ze uz tu zase nie si :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2018 17:06
Re: hura
tak ked uz ... tak bud navaru alebo hilux alebo L200 .. ale toto fakt neeee ;-\
Avatar - Rysguf.
28. 2. 2018 20:26
Re: hura
ale no :-)

3 dni by si preplakal zavrety na toalete, keby si mal taky najsilnejsi pick up na trhu od MER-CE-DE-SU :-)
Avatar - Aoyagi
28. 2. 2018 19:15
Re: hura
L200 jsem hrozně chtěl, ale ne v naftě...
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 19:13
Diesel no!
Bože, kde máme moderní nabídku čistě elektrického pohonu s prodlužkou v ceně a nebo hybridní benzínový 6ti válec a nebo foukaný hybridní čtyřválec?? Majitel naftové motorizace bude u sousedů zřejmě ukamenovát a pokud to náhodou přežije, bude tahán za elektroautem po ulicích s cedulkou kolem krku jako odstrašující případ.
Zelený mozečky by měly jít protestovat před showroom M-B!! Zelení všech zemí, spojte se!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - mariov8
1. 3. 2018 09:01
Re: Diesel no!
Už jsi potkal v lese nabíječku, myslím na elektrický proud. >:-[]

Benzín v Evropě zatím stále téměř nikdo do těchto aut nechce, tak není v nabídce.
Avatar - Aoyagi
28. 2. 2018 19:17
Hm...
Jako titulek standardně trapně tendenční, ale že "Mercedes" měl v nabídce jen čtyřhrnky to v trapnosti asi předčí...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
28. 2. 2018 19:48
Re: Hm...
Hm. Ako dlho trvalo VW kym do Amaroku dal ten 3.0 TDI? Ako dlho sa vyraba a predava ten Mercedes? Ani nehovorim o tej medialnej masazi pri uvadzani Amaroku o tom ako iny motor netreba BiTDI je pre tento druh auta ako stvoreny.
1. 3. 2018 08:03
Re: Hm...
Podle mého názoru neměl Amarok ani ve verzi 2.0 TDI problém s nedostatkem výkonu. Nahrazení R4 motorem V6 je spíše záležitost emisí.
Třeba Ford ale s velkou pravděpodobností od podzimu kvůli Euro 6c půjde opačnou cestou a místo R5 3.2 litru bude i do nejvýkonnější verze Rangeru montovat 2.0 R4 biturbo.
Avatar - mariov8
1. 3. 2018 09:07
Re: Hm...
S výkonem zas tak moc problém nebyl, ale s emisemi a spolehlivostí docela jo.

Jo, Ford s R4 2,2 a R5 3,2 opravdu má skončit, náhrada je k dispozici žel pravděpodobně pouze v podobě R4 2,0.

Ten pětiválec 3,2 měl přitom tak charizmatický zvuk. I těch 147kW by stačilo, kdyby je nezabíjela převodovka jako z 80-90tých let. Renault s pouhým R4 2,3L v Navaře (nebo v X, v Alaskanu...) byl se 140kW podstatně čilejší.
Avatar - happy_driver
1. 3. 2018 11:50
***
Super.
A ešte lepší pohon 4x4 než má Amarok. Proste Mercedes :yes:
Rozbalit vlákno
4
1. 3. 2018 16:42
Re: ***
V čem je lepší? Nerýpu, jen jsem X ještě nestudoval a zrovna pohon není slabá stránka Amaroku.
Avatar - happy_driver
1. 3. 2018 18:25
Re: ***
Amarok nemá redukciu v spojení s automatom a dieselovým V6.
2. 3. 2018 14:10
Re: ***
Tak to mě s automatem moc netrápí. Něco jiného je to u manuální převodovky, kde pak musíš hoblovat spojku. Jednička je kraťoučká, má to měnič. Redukce je fajn, ale je to tak nějak to poslední, co mi dnes chybí (v době 8+ stupňových automatů). A k manuální myslím redukci dávají. Bylo by možná zajímavé srovnání, jak pomalu se s tím dá jet.
3. 3. 2018 07:48
Re: ***
Nevýhodu to vlastně má. Nebrzdí tolik motorem v prudkých sjezdech. Takže člověk musí využívat brzd/ asistenta pro sjezd.