Výrobce luxusních vozidel britské provenience na ženevské autoshow oznámil, že v průměru chce dosáhnout 15% snížení emisí u všech svých vyráběných vozidel do roku 2012.
Anketa malicko zavadi, protoze jiz dnes existuji palivove clanky, ktere mohou "spalovat" biopaliva (metanol), nejenom vodik. Takze to je spise podpora pro biopaliva, nez konkurencni volba k biopalivum.
S hybridy zrovnatak - jiz dnes existuji prototypy (Volvo), kde hybridy dokazi pracovat s biopalivy. Jinymi slovy, krome elektromobilu, mohou vsechny uvazovane budouci technologie s biopalivy pracovat. Takze jedina otazka je, jak rychle se podari zavest biopaliva druhe generace, levnejsi nez ropna, a v tom okamziku uz nic nezabrani jejich rozvoji (i kdyz samozrejme jejich celkova produkce je limitovana). Nastup hybridu ani palivovych clanku tomu nebrani.