Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: BMW X6 – první dojmy

Ač bylo hodně lidí vůči novince, která jako dlouhý most spojuje dva břehy – vozy kategorie velkých SUV a vozy s karoserií kupé – nedůvěřivých, osobní setkání a důkladné prozkoumání vozu jakékoliv výhrady odstraňuje jako bezpředmětné.
Zpět na článek
9. 3. 2008 12:12
9. 3. 2008 23:33
neregistrovaný "komik2"
9. 3. 2008 12:40
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 13:05
anonym
9. 3. 2008 13:41
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 14:05
neregistrovaný "Fandy neautorizovany"
9. 3. 2008 14:32
9. 3. 2008 14:32
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 14:42
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 15:06
anonym
10. 3. 2008 08:08
neregistrovaný "Donaldd"
9. 3. 2008 13:56
neregistrovaný "maxxx"
9. 3. 2008 14:11
9. 3. 2008 18:47
neregistrovaný "maxxx"
9. 3. 2008 14:34
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 14:23
9. 3. 2008 14:27
9. 3. 2008 18:15
9. 3. 2008 18:17
anonym
9. 3. 2008 18:20
9. 3. 2008 18:39
anonym
9. 3. 2008 18:43
9. 3. 2008 18:50
anonym
9. 3. 2008 18:56
9. 3. 2008 19:02
anonym
9. 3. 2008 19:10
9. 3. 2008 19:32
anonym
9. 3. 2008 19:35
9. 3. 2008 19:40
anonym
9. 3. 2008 19:44
9. 3. 2008 19:48
anonym
9. 3. 2008 19:54
9. 3. 2008 19:59
anonym
9. 3. 2008 20:08
9. 3. 2008 20:18
anonym
9. 3. 2008 20:19
9. 3. 2008 20:23
anonym
9. 3. 2008 20:26
9. 3. 2008 18:57
9. 3. 2008 19:04
anonym
9. 3. 2008 19:12
9. 3. 2008 19:30
anonym
9. 3. 2008 19:35
9. 3. 2008 19:44
anonym
9. 3. 2008 19:52
9. 3. 2008 19:56
anonym
9. 3. 2008 20:00
9. 3. 2008 20:15
anonym
9. 3. 2008 20:18
9. 3. 2008 22:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 3. 2008 16:04
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 14:35
anonym
9. 3. 2008 16:05
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 16:45
anonym
9. 3. 2008 20:21
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 21:45
anonym
10. 3. 2008 09:55
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 14:22
neregistrovaný "Honza,,,1"
9. 3. 2008 14:34
anonym
10. 3. 2008 02:12
neregistrovaný "Ferrarista"
10. 3. 2008 02:12
neregistrovaný "Ferrarista"
9. 3. 2008 14:38
neregistrovaný "Zetrak"
9. 3. 2008 15:03
neregistrovaný "Honza,,,1"
9. 3. 2008 21:33
neregistrovaný "Zetrak"
9. 3. 2008 21:34
neregistrovaný "Zetrak"
9. 3. 2008 17:42
anonym
9. 3. 2008 15:42
neregistrovaný "tempe"
9. 3. 2008 16:01
anonym
9. 3. 2008 16:12
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 16:16
anonym
9. 3. 2008 16:27
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 16:39
neregistrovaný "vago"
9. 3. 2008 16:46
anonym
9. 3. 2008 17:20
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 16:08
9. 3. 2008 16:22
anonym
9. 3. 2008 16:24
neregistrovaný ";)"
9. 3. 2008 18:27
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
9. 3. 2008 20:03
neregistrovaný "LERAK"
10. 3. 2008 08:14
neregistrovaný "Donaldd"
11. 3. 2008 09:50
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
9. 3. 2008 20:16
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 20:26
anonym
9. 3. 2008 22:55
neregistrovaný "ADAMco"
9. 3. 2008 17:13
neregistrovaný "Karel_Staněk"
10. 3. 2008 10:38
9. 3. 2008 19:34
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 19:39
anonym
9. 3. 2008 19:57
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 21:32
anonym
9. 3. 2008 21:37
9. 3. 2008 21:38
anonym
9. 3. 2008 21:44
10. 3. 2008 11:04
neregistrovaný "A2"
10. 3. 2008 15:46
anonym
10. 3. 2008 17:09
10. 3. 2008 17:30
anonym
10. 3. 2008 17:32
10. 3. 2008 18:02
anonym
11. 3. 2008 10:32
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 09:54
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
11. 3. 2008 10:34
neregistrovaný "A2"
9. 3. 2008 20:26
neregistrovaný "ADAMco"
9. 3. 2008 21:42
9. 3. 2008 21:52
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 23:01
neregistrovaný "ADAMco"
9. 3. 2008 20:20
neregistrovaný "Ivan."
9. 3. 2008 20:59
10. 3. 2008 17:39
neregistrovaný "Fík:-)"
9. 3. 2008 21:19
anonym
9. 3. 2008 21:20
10. 3. 2008 00:08
10. 3. 2008 00:40
neregistrovaný "mozgog@post.c"
10. 3. 2008 08:11
neregistrovaný "jackdaw"
10. 3. 2008 09:56
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 11:28
neregistrovaný "jackdaw"
10. 3. 2008 14:50
neregistrovaný "badnews"
10. 3. 2008 10:37
neregistrovaný "AndreeO"
10. 3. 2008 21:05
neregistrovaný "jakub747"
10. 3. 2008 08:37
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 10:25
neregistrovaný "A2"
10. 3. 2008 10:47
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 11:17
neregistrovaný "jackdaw"
10. 3. 2008 11:45
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 13:04
neregistrovaný "A2"
10. 3. 2008 14:46
neregistrovaný "badnews"
10. 3. 2008 13:39
anonym
10. 3. 2008 09:13
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 09:53
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 12:36
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 14:25
neregistrovaný "Mr.ELAN"
10. 3. 2008 10:40
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 14:26
neregistrovaný "Donaldd"
10. 3. 2008 19:05
neregistrovaný "Kvasoň"
10. 3. 2008 11:08
anonym
10. 3. 2008 19:24
anonym
10. 3. 2008 19:27
10. 3. 2008 19:43
anonym
10. 3. 2008 19:52
10. 3. 2008 22:05
anonym
10. 3. 2008 19:41
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:45
anonym
10. 3. 2008 19:48
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:58
neregistrovaný "ozawsa-n"
10. 3. 2008 20:07
anonym
10. 3. 2008 20:50
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 21:49
anonym
10. 3. 2008 21:54
anonym
10. 3. 2008 22:10
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 22:30
anonym
11. 3. 2008 20:41
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 22:55
anonym
10. 3. 2008 20:27
anonym
10. 3. 2008 20:51
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 15:38
neregistrovaný "fabius"
10. 3. 2008 17:18
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 19:00
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:14
10. 3. 2008 19:33
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:54
anonym
10. 3. 2008 20:33
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 20:40
anonym
10. 3. 2008 20:53
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 21:36
anonym
11. 3. 2008 09:45
neregistrovaný "DS"
11. 3. 2008 09:51
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 18:33
neregistrovaný "--speedy--"
10. 3. 2008 19:59
anonym
10. 3. 2008 20:26
anonym
10. 3. 2008 20:17
anonym
11. 3. 2008 09:52
neregistrovaný "loo-feng"
11. 3. 2008 10:16
neregistrovaný "Jakub3"
11. 3. 2008 10:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 3. 2008 17:55
neregistrovaný "Jakub3"
21. 3. 2008 16:50
neregistrovaný "palic"
9. 3. 2008 12:12
mňo
no já si nemůžu pomoct ale jak jsem tak na to koukal tak mě to moc nenadchlo ... místo vzadu pro hlavu žádné , navíc jen pro 4 lidi ... ;-\ ... ale nepochybuju o tom že se to bude prodávat jak housky na krámě
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "komik2"
9. 3. 2008 23:33
Re: mňo
Stejne si SUV kupuje 90% lidi pro pocit bezpeci az zena poveze deti po meste do skolky, tak bawec udelal sedan, kterej se tvari bezpecne jako SUV a pritom neni do terenu, takze vlastne splni vse, co mestaci potrebujou a bude lip sedet v zatackach nez Xka.. o nicem jinym to neni..
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 12:40
mno
Ať koukám, jak koukám, ať čtu, jak čtu, tak nenacházím jedinou věc, která by měla "výhrady odstraňovat jako bezpředmětné"... nesmysl zůstává nesmyslem... i když BMW zůstává BMW, takže se vždy najde někdo, kdo to bude kupovat... ;-\
Rozbalit vlákno
54
anonym
9. 3. 2008 13:05
Re: mno
Přece lidem nebudeš diktovat, v čem mají jezdit, co mají jíst, jak mají bydlet?
Nesmysl je to možná pro tebe.
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 13:41
Re: mno
Podle mě je to také nesmysl. A nechci nikomu vnucovat, co si má kupovat a v čem jezdit. To ale nic nemění na tom, že tohle auto je jenom o stylu a ne o užitných vlastnostech. Nebudu nikomu říkat, že si to kupovat nesmí, ale kdo si tohle koupí, tak je pro mě člověk, kterému nevadí vyhodit velké peníze v podstatě jenom za to, jak vypadá před ostatními.
neregistrovaný "Fandy neautorizovany"
9. 3. 2008 14:05
Re: mno
Ale vo tom to prece vsechno je. Makame, abysme si koupili veci, ktery uspokoji nase potreby. Mezi nase potreby ovsem patri i potreba uznani. Kazdej chce byt viden jako vyjimecnej. Nekdo si koupi pekny hadry, nekdo zajde ke kadernikovi, nekdo si zapali cigaro, aby byl drsnej :-) a nekdo jde neco rozbit, aby o tom mohl potom povidat kamosum v parte. Nekdo na neco ma, druhy na ma neco jinyho, nekdo nema na nic nez na kecy. Takhle to bylo, je a bude. A je to tak v poradku. Ja na tohle auto mam a moc se mi libi a lidi, kteri me budou odsuzovat za to, ze v tom jezdim stejne nejsou ti o jejichz nazor bych stal. Ferrari ma taky prdlajs uzitnou hotnotu a kazdej ho chce, jednoduse proto, ze to je narez a clovek, kterej v tom jede dostava automaticky obrovskej kredit (at uz si ho zaslouzi nebo ne). A kdo rika, ze nechce hezky veci a hezky pocity s tim spojeny, keca. :-)
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 14:32
Re: mno
Užitnou hodnotou jsem neměl na mysli, kolik lidí a nákladu to odveze. U tohoto je právě ten užitek směřován hlavně do té oblasti, jak budu vypadat. Jistě - každý potřebuje uznání. Ale zvedat si sebevědomí tím, jak vypadá moje auto... asi to není úplně ok, i když je to pořád lepší než tím, že frajeřím s cigaretou. Jinak ona i ta X6 je není auto k zahození, ale mně příjde tak akorát na koukání. V životě bych něco takového nechtěl.
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 14:42
Re: mno
A ještě k těm Ferrari - Ferrari je auto na závodění a sportovní jízdu. Z tohoto pohledu má výbornou užitnou hodnotu. Ale tohle není příliš dobré ani na asfaltu ani v terénu a co se praktičnosti týče, ta už tu také docela chybí. Takže jediné, co zůstává, je právě ten image.
anonym
9. 3. 2008 15:06
Re: mno
Chtěl jsem poukázat na to, že každý člověk má jinou stupnici hodnot. Co je pro jednoho nesmysl, nemusí být pro jiného.
Třeba právě někdo ocení, že auto je velké, není to offroad, je to BMW a pěkně vypadá. Tím splní všechny jeho požadavky a za nesmysl nákup tohoto vozu považovat nebude.
neregistrovaný "Donaldd"
10. 3. 2008 08:08
Re: mno
To se dá stejně argumentovat u supersportů. Užitné vlastnosti 0, styl obrovský a o majiteli to může říct také jen to, že mu nevadí vyhodit obrovské peníze v podstatě jen za to, jak vypadá před ostatními, protože takové auto ani nemá šanci využít. To, že ty si myslíš, že to auto je nesmysl neznamená vůbec nic. Pokud to automobilce bude přinášet zisk, tak se taková auta vyrábět budou.
neregistrovaný "maxxx"
9. 3. 2008 13:56
Re: mno
nikdo nikomu nic nediktuje. koupis si to auto, u hodne lidi budes za hnupa, co se chce jen ukazovat, u dalsich lidi budes za "machra co ma na to ukazat", ala zakazovat ti to nikdo nebude...
Avatar - Falco
9. 3. 2008 14:11
Re: mno
a u mě to bude člověk, kterému to auto vyhovuje…

PS: hňup se nepozná podle auta, ale spíš podle názorů! Třeba na chatu.
neregistrovaný "maxxx"
9. 3. 2008 18:47
Re: mno
boze, jasne, o tom co komu vyhovuje neni rec. nekomu vyhovuje mit auto, ktere je v praxi temer nepouzitelne a tohle bmw do velke miry pouzitelne je. a?
ps: presne jak pises..
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 14:34
Re: mno
:yes: :yes:
Avatar - T613
9. 3. 2008 14:23
Re: mno
Tohle je pro mě přesně auto ve stylu hesla "Následuj image, instinkt je na nic"
Avatar - da_b0mb
9. 3. 2008 14:27
Re: mno
Ale tak tyhle typy aut si stejne majitel nekupuje pro prakticnost. Vetsinou v tom jezdi sam, maximalne se spolujezdcem. Myslim, ze blond panickam v Praze se to bude libit a vymenej svoji Q7 za novou X6 ;-)
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:15
Re: mno
Dovolil bych si zde citovat kolegu GTIho :"Ano, masírka pro nagelované rádobyelegány, to jsou ta slova, která vystihují dokonale současnou deltu". Jen místo té delty si tam dosaď X6. Mě prostě tento výrobek už nepřipomíná ani kočkopsa jako jsou všechny SUV (u kterých jejich smysl chápu - bytelnost a prostornost off-roadu kombinovaná s cestovním vozem),ale nebál bych se jej už označit za krysokočku.
anonym
9. 3. 2008 18:17
Re: mno
Nesmysl, BMW X6 není cenově pro rádobyelegány, ale pro elegány.
Takže tvůj omyl v nepochopení.
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:20
Re: mno
Tak mi to vysvětli? :-)
Rád si poupravím svůj názor.
anonym
9. 3. 2008 18:39
Re: mno
X6 bude cenově dle mého i nad X5. A to se bavíme o cenách nad 1.5 mil. Člověk, který je schopen vysolit za tohle auto takovou sumu, nebude žádný "rádoby", ale jistě ten, který si to může dovolit. To u nějaké Delty, která je přebastlený Bravo, vůbec neplatí. Nehledě na čtvrtinovou cenu Delty, která jistě osloví mnoho "rádoby", ale nikoho kdo vybírá z BMW.
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:43
Re: mno
Nepřesvědčil si mě. Prachy nejsou to co z lidí dělá elegány nebo ne. To z lidí dělá vkus, všeobecný přehled a umění se chovat ve společnosti. Pokud dáš rovnítko prachy=elegán, tak nejelegantnější babou světa je Paris Hilton. I nejbohatší člověk světa může být nevkusný povl, a nezaměstnaný velice elegantním člověkem.
anonym
9. 3. 2008 18:50
Re: mno
S tímhle názorem ovšem popřeš cokoli. Já vycházím z průměrného statistického vzorku. Ten kdo má peníze, má i vkus což je mnohem pravděpodobnější, než tvá hypotéza, která se snaží prezentovat fakt, že peníze = nevkus.
Chce se na to dívat komplexněji
;-)
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:56
Re: mno
Řeknu ti příklad z mého okolí. Mám dvě velice mi blízké kamarádky. Jedna z nich je samoživitelka na mateřské dovolené, a ta druhá je neurochirurg.
Ta první si šaty pro sebe šije sama, maximálně nakupuje v sekáči. Ta druhá nakupuje pouze značkové drahé modely. A přesto ta první přijde do společnosti a je neskutečně elegantní a ta druhá působí jako prostitutka.
Elegance opravdu není dána silou tvého konta, ale "citem" dané osoby. Velikost konta ti ukáže pouze to jak umí kdo vydělávat peníze (nebo chce)
anonym
9. 3. 2008 19:02
Re: mno
To ovšem může být právě ten statistický vzorek, který spadá na konce Gaussovy křivky. Nikoli precedens, který platí vždy. ;-)
Ano, pro tebe jsou oproužkovaní, zlatem ověšení týpci v BMW mnohem snáze zapamatovatelní, než hordy kravaťáků-manažerů sedlající ty samé vozy. Což je normální, člověk si pamatuje snáze výrazné situace. Chleba hozený mezi rohlíky taky pusobí jinak, než jeden tmavší rohlík.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:10
Re: mno
Ty mě nechápeš. Já nedávám rovnítko mezi peníze a neeleganci. Když mám peníze znamená to jen že mám peníze. Jestli jsem schopen být elegantní závisí na úplně jiných věcech.
Jen tvrdím, že X6 je pouhá imageovka, a tudíž zde bude větší pravděpodobnost výskytu rádoby elegánů, kteří se snaží žít podle módy. To jestli X6 je výrobkem BMW nebo jiné značky není v tuto chvíli rozhodující.
anonym
9. 3. 2008 19:32
Re: mno
A já zase tvrdím, že rádobyelegáni se v těchto cenových relacích skoro vůbec nevyskytují.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:35
Re: mno
Tvůj názor, který ti nehodlám brát. Mám jiné poznatky.
anonym
9. 3. 2008 19:40
Re: mno
Můj otec jezdí v novém BMW 5, osobně znám lidi, kteří kupují tyto vozy. Takže si mysli co chceš.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:44
Re: mno
Mám přátele z nad i podprůměrných příjmových vrstev. Takže mám s čím srovnávat. A představ si budu si myslet co budu chtít. ;-)
Jednou přijdeš na to, že eleganci nedělá velikost konta, ale konkrétní osoba.
anonym
9. 3. 2008 19:48
Re: mno
A ty možná jednou pochopíš, že na populaci je nutno se dívat komplexně, nikoli vytrhovat vyjímky. ;-)
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:54
Re: mno
Neboj, dívám se komplexně. Jestli ze mě chceš slyšet nějaké protikapitalistické žvásty jsi na špatné adrese. Bavím se o tomto konkrétním výrobku nic víc nic míň ;-)
anonym
9. 3. 2008 19:59
Re: mno
No právě, někdy mě až udivuje, jak lidé, kteří očividně nejsou cílovou skupinou s kupní silou tohoto modelu, mají tak jasné názory a přesně "ví". Pro mě je to směšné.
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:08
Re: mno
To bude tím, že se na automobily nedívám z pohledu ceny, ale z pohledu sedí-nesedí. Na automobil se koukám jako na produkt - umělecké dílo. Takže je to pro mně to samé jako bych byl v Louvre a ty bys mi řekl, že nemám komentovat Picassa, protože na něj nemám.
anonym
9. 3. 2008 20:18
Re: mno
Komentovat. To jistě může každý, na to má právo. Nicméně komentář od univerzitního profesora umění bude zcela jistě hodnotnější než od hlídače, který tam sedí na židli.
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:19
Re: mno
A protože nejsi ani závodní jezdec, ani tester jsou naše názory rovnocenné ;-)
anonym
9. 3. 2008 20:23
Re: mno
Dejme tomu, že s novým BMW mám "jistou" zkušenost a proto si dovoluji můj názor povýšit nad tvůj. ;-)
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:26
Re: mno
Klidně ho povyšuj dle libosti mě je to fuk. Já totiž proti BMW nic nemám :-!
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:57
Re: mno
Mimochodem jsem nikde NEŘEKL, že mít peníze=nevkus!
anonym
9. 3. 2008 19:04
Re: mno
Ano, ty totiž nikdy nic neřekneš. Nemáš na nic vyhraněný názor, ale dovedeš napadnou názor jakýkoli.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:12
Re: mno
Nebudu se s tebou hádat jestli to tak je nebo ne. To ať posoudí jiní. Ale určitě mám tolik odvahy, že se pod svůj příspěvek podepíši ;-)
anonym
9. 3. 2008 19:30
Re: mno
Tím podpisem myslíš T613? To máš jako napsané v občance? Neztrapňuj se, pokud chceš, věř, že si píšeš s Honzou a rozhodně to o mě vypoví více než tvůj nick.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:35
Re: mno
Ano tím podpisem myslím svůj diskuzní nick, kterým jsem zde lehce identifikovatelný. Je mi úplně jedno jestli se před nějakým Honzíkem ztrapním, či nikoliv.
anonym
9. 3. 2008 19:44
Re: mno
Kdyby by ti to bylo jedno, podepíšeš se klidně svým pravým jménem a příjmením. Takhle se jen schováváš. Na téma internetový nick bylo napsáno mnoho článků, které jasně vysvětlují internetovou anonymitu a její potřebu využívání.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:52
Re: mno
Ano svůj nick zde používám místo svého jména. Je to něco jako má pečeť, značka chceš-li. A když ostatní uvidí ostatní, tak si můj příspěvek přečtou nebo přeskočí dle své svobodné vůle.
Jestli zde napíši T613 nebo své jméno je fuk, protože ani to jméno nikomu nic neřekne.
anonym
9. 3. 2008 19:56
Re: mno
To bych zase netvrdil, kolonku na jméno máš i v profilu a není tam jen tak pro nic za nic. Ty máš spíše problém se takzvaně veřejně přiznat. Buď bys měl z toho problémy v práci, že vysedáváš na intenretu nebo jinak. Tohle je pojmenovaná pravda, žádné "lhaní si do kapsy".
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:00
Re: mno
Nemám problém se k mému jménu veřejně přiznat :-)
Dám ti nápovědu. Mé jméno měl jeden z Apoštolů, a to ten který nevěřil v Ježíšovo z mrtvýchvstání ;-)
anonym
9. 3. 2008 20:15
Re: mno
Takže tě zdravím neveřící Tomáši. Nicméně to nic nemění na tom, co jsem již napsal.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 3. 2008 22:10
Re: mno
Prepac, ale davat znamienko "=" medzi peniaze a vkus je, poviem to mierne, naivne. Netvrdim, ze peniaze = nevkus. Taketo auta sa kupuju kvoli image. End of story, racionalne sa tam neuvazuje. Ze si par ludi kupi 911 kvoli tomu, ze vedia ocenit jej sportove vlastnosti? A co vsetci yuppies zo City v Londyne.....? pre nich je to image a investicia. Ktorej hodnota velmi dlho vydrzi. Tento netvor BMW sa bude kupovat len preto, lebo je to BMW a dava to image. Ale nebude to investicia do hodnoty. Len do obycajneho BMW, ktore navyse nie je ani velmi originalne (len skaredsie) ako povedzme CX-7, CX-9 alebo RX.
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 16:04
Re: mno
>:D výstižné
anonym
9. 3. 2008 14:35
Re: mno
Hovorí sa nahúlený. Ty si vykvasený. :no:
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 16:05
Re: mno
mise splněna... pár potrefených se zase chytlo! :-!
anonym
9. 3. 2008 16:45
Re: mno
A přirození se ti prodloužilo? Nebo virtuální seběvědomí vzrostlo?
Není nic světoborného napsat flame příspěvek, složitější je do toho dát i něco smysluplného, pro tebe vyloženě úkol z levelu, do kterého jsi zatím nedošel.
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 20:21
Re: mno
>:D no já nevím... koukám, že další anonym, co má nějaký svůj problém... já jsem napsal svůj upřímný názor a přesvědčení... jen se bavím, jak to někteří neumí rozdýchat...
anonym
9. 3. 2008 21:45
Re: mno
To, ze tě těší, že jsi někoho vyprovokoval, ukazuje na tvůj osobní problém. Něco si tím kompenzuješ. Názor neprezentuješ proto, aby se "chytly potrefený husy".
neregistrovaný "Kvasoň"
10. 3. 2008 09:55
Re: mno
:-| pardon, už jsem se zastyděl... stačí? >:-[]
neregistrovaný "Honza,,,1"
9. 3. 2008 14:22
Výhled vzad
Zajímalo by mě, zda bude něco vidět dozadu. To zadní okno mě přijde šíleně malinký
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dragon.001
9. 3. 2008 14:33
Re: Výhled vzad
Asi moc ne, ale od toho tam máš barevnou kameru ;-)
anonym
9. 3. 2008 14:34
Re: Výhled vzad
Ktorá v noci nefunguje?
neregistrovaný "Ferrarista"
10. 3. 2008 02:12
Re: Výhled vzad
No od toho tam jsou bílý světla co se rozsvěcej při zařazení zpátečky. Stačí je udělat dost intenzivní a kameru citlivou
neregistrovaný "Ferrarista"
10. 3. 2008 02:12
Re: Výhled vzad
No a taky tam máš parkovací asistent se senzory vzdálenosti...
neregistrovaný "Zetrak"
9. 3. 2008 14:38
Re: Výhled vzad
Tak snad máš zpětný zrcátka ne, tak na co potřebuješ vidět dozadu přes okno.
neregistrovaný "Honza,,,1"
9. 3. 2008 15:03
Re: Výhled vzad
Zpětná zrcátka jsou 3 a jedním se díváš skrz zadní okno. Kamera je dobrá, ale nedokáže vždy nahradit normální výhled
neregistrovaný "Zetrak"
9. 3. 2008 21:33
Re: Výhled vzad
3 zpětný zrcáko máš hlavně na to, abys zkontroloval situaci ve voze, normálně stačí ty co jsou po stranách >:D
neregistrovaný "Zetrak"
9. 3. 2008 21:34
Re: Výhled vzad
3 zpětný zrcáko máš hlavně na to, abys zkontroloval situaci ve voze, normálně stačí ty co jsou po stranách
anonym
9. 3. 2008 17:42
Re: Výhled vzad
no pokial viem tak pri jazde sa pozera dopredu, ja mam santa fe s najtmavsimi foliami kde ledva vidis cez den, ked sa zotmie tak nemas sancu vidiet nic ale problem mi to nerobi, ma to velke zrkadla kde vsetko vidis a mas k tomu parkovacie senzory tak nevidim problem
neregistrovaný "tempe"
9. 3. 2008 15:42
kde nejsou nápady
vznikne taková hrůza.BMW :no:
Rozbalit vlákno
9
anonym
9. 3. 2008 16:01
Re: kde nejsou nápady
spíš bych řekl, že právě zde je to o nápadech.
Bez nápadu jsou obyčejné již zažité modelové řady. BMW přišlo s něčím novým. To se cení.
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 16:12
Re: kde nejsou nápady
100% souhlas... ale je nápad a nápad... a soudný člověk je třídí a pouští do světa jen ty smysluplné (to se nevylučuje s nápady odvážnými)... tady soudnost zůstala někde zapomenuta... ale jak jsem už napsal... síla značky BMW je (téměř) neotřesitelná, tak věřím, že se bude prodávat i toto... ;-\
anonym
9. 3. 2008 16:16
Re: kde nejsou nápady
Otázku bych položil jinak, je něco, co se "asi" bude prodávat špatným nápadem?
Přece automobilky tu jsou kvůli zisku, stejně jako všechny ostatní firmy.
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 16:27
Re: kde nejsou nápady
Já fandím dobrým autům, jaký má kdo zisk, je mi ukradené :-) Ale je mi také ukradené, pokud si někdo koupí auto horší.
neregistrovaný "vago"
9. 3. 2008 16:39
Re: kde nejsou nápady
presne tak.... zakladnou pointou podnikania ako takeho je zisk a kedze dopyt po suv a ich derivatov je na europskom a americkom trhu stale velky je pochopitelne, ze bmw prichadza na trh s x6kou, ktora bude pravdepodobne uspesna
tak nerozumiem tomu, preco niektori ludia to nazivaju nezmyslom..ved bmw iba vyplna dieru na trhu a snazi sa ponuknut produkt, od ktoreho ocakava dobru predajnost, zisk, etc... tak to prosne funguje
anonym
9. 3. 2008 16:46
Re: kde nejsou nápady
Nazývají to nesmyslem, protože fandí dobrým autům a ne vysokému zisku podnikatelů a investorů.
Avatar - Falco
9. 3. 2008 16:52
Re: kde nejsou nápady
Podle čeho soudíš, že je to špatné auto?
neregistrovaný "313"
9. 3. 2008 17:20
Re: kde nejsou nápady
A kde vidíš, že píšu, že je to špatné auto?

(Není to špatné auto, ale jediný jeho smysl je image.)
Avatar - Falco
9. 3. 2008 17:53
Re: kde nejsou nápady
Dobré auto, kvalitní technika, nekonvenční vzhled a značka BMW, která je známá především výrobou luxusních a pohodlných automobilů se sportovním nádechem - tady hledej smysl!
9. 3. 2008 16:08
AKTA X
Člověk na to hledí a... je to tak přirozená karoserie, že ho napadá, jak to, že to takhle už roky nedělají všichni. No, je to proto, že to prostě musíš umět. A popravdě, na to také musí konzumenti dospět. Nadešel čas. Dokonce se mi vkrádá myšlénka, že ixšestka udělila ránu na solar... ixpětce. Je jistě potěšitelná informace z článku, že totiž místa i vzadu je dostatek a BMW dostála svým slovům - nekompromisní auta.

Diamantovej kovboj jásá, tohle dělo nezůstane ve skladech. A možná, že v prodejích překoná i ixpětku. BMW dokonale vystihl moment, který řadu lidí odrazuje od velkých SUV... ta mohutnost, ta až takřka nepraktická velikost nachází pokořitele ve zjemnělé siluetě. Jak jednoduché... a jak dokonalé.

Dnes tedy velké BRAVO BMW :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
anonym
9. 3. 2008 16:22
Re: AKTA X
:yes: :yes:
neregistrovaný ";)"
9. 3. 2008 16:24
Re: AKTA X
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
9. 3. 2008 18:27
Re: AKTA X
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 20:03
Re: AKTA X
GTI, proboha, to snad nemyslíš vážně. To se ti zdá přirozené kupé vysoké metr osmdesát? A nekompromisní auto? Vždyť tohle je kompromis jako pr.se - větší už snad ani být nemůže. Holt platí jediné - kdyby dali na hov.o značku BMW, lidi by ho kupovali.
neregistrovaný "Donaldd"
10. 3. 2008 08:14
Re: AKTA X
To by zas tak špatný výsledek pro BMW nebyl. Jen to svědčí o síle značky a image jakou si vybudovala.
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
11. 3. 2008 09:50
Re: AKTA X
No kdyby pak to ho*no jezdilo jako BMW, tak by si ho kupovali. To si piš. btw. ty by sis ho nekoupil ??? >:-[]
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 20:16
Re: AKTA X
:no: :no: :no:
anonym
9. 3. 2008 20:26
Re: AKTA X
Nelogickejšie auto jak je toto snáď ani neexistuje. Máš to v hlave pomotané. Ale tento bavorák v tom nie je sám. Predstav si, v tej "dokonalosi" ho predbehli Kórejci. Alebo si nikdy nevidel SsangYong Actyon? Ďalší švábi čo len úboho a tupo kopírujú.
neregistrovaný "ADAMco"
9. 3. 2008 22:55
Re: AKTA X
Krásne napísané. Ja len pridávam fakt, že hlavným trhom odbytu pre toto krásne auto bude USA a ako všetci vieme, tam majú v láske aj väčšie autá ako je toto a to nehovorím o megaspotrebe osemvalcových bigblockov. Takže ak má niekto námietky voči praktickému využitiu BMW X6, prípadne, nebodaj, voči jeho spotrebe (nie každé auto totiž môže žrať 4l na 100km), potom je proti celému americkému národu a jeho zmýšľaniu (btw, nie som žiadny proameričan). Je pochpoiteľné, že väčšine konzervatívnych európanov je toto veľdielo ako tŕň v oku, ale každý fanúšik BMW pochopil o čo tu ide. Ostatní nech si lámu hlavu... ;-)
neregistrovaný "Karel_Staněk"
9. 3. 2008 17:13
no jo
Jak to tady čtu, tak jsou tady jenom závilstliví lidé až na pár vyjímek. Že to nemá užitnou hodnotu? No a co? tu nemá většina aut. Užitnou hodnotu má teda akorát auto typu Transit, ostatní auta jsou podle nekterych teda na nic. Ja bych si zese takove auto koupil, a asi i koupim az se bude prodavat. Na kombi nebo SUV si pripadam moc mlady a chci bezpecne a velke auto a aby nebylo nudne. Proste auto pro me. A kolikrát vozíte pet lidi v aute? me se to snad jeste nestalo ze nas jelo tolik v aute.. opravdu, nazory nekterych jako kdyby bylo jejich vzdelani ukonceno po materske skolce, jedina jejich ukoncena zkouska byl ridicak a dosazenou hodnotou bylo koupeni deset let stare felicie na leasing..
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2008 10:38
Re: no jo
Prečo myslíš, že každý, kto kritizuje, tak automaticky závidí? Nemáš to v hlave trochu pomýlené?
Avatar - CountachSV
9. 3. 2008 17:59
looser - auto i někteří diškutéři
nooo.... je to docela běs. Design je trochu "přehranej" a praktičnost neřešim, o tu tady nejde...
akorát sem chtěl poznamenat jedno... nechápu FREE borce, ty co tady píšou věty ála typu: "já na to auto mam a prostě nechápu, jak někdo může odsuzovat člověka kvůli autu... blabla... a kdo mě kvůli tomu odsoudí, tak o jeho názor stejně nestojim...blabla..." tohle je totiž, přátelé PÓZIČKA, jako vystřižená z nejmenovaného pořadu s Mahu Bočanojc :-)))))). Nečekam, že bych tímhle názorem vzbudil veřejnej souhlas, ale jenom pro ty, kterejch se to tejká... ne, opravdu ne všichni vám to žerou... (a to ještě neřešim, že ten dotyčnej je nejspíš jenom netovej honič a nemá ani na feldu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 19:34
můj názor
Toto auto je pro mě znásilněním principu ryzosti automobilu, oslavou trvale neudržitelného rozvoje a ztělesněním totální ignorance vůči životnímu prostředí. Snažím se říci, že vše o co se toto auto snaží, jde dělat mnohem jednodušeji, lépe a za méně peněz.

Pokud se nepletu, X6 se snaží kombinovat vlasnosti sportovního kupé a teréňáku/SUV. Uvědomte si, jak protichůdné požadavky to jsou. Když nad tím člověk jen chvilku myslí, dojde mu, že výsledkem tohoto snažení prostě nemůže být ani nejlepší kupé, ani nejlepší teréňák. Jinak řečeno, IMPREZA WRX za poloviční cenu to tomuhle vágnu v rychlejch zatáčkách naklepe, stejně tak jako Suzuki Samurai v terénu. Lážoplážo tempem přitom i ta Impreza pojede s nižší spotřebou a uveze stejný počet lidí.

Přiznávám, že na pořízení tohohle bastlu nemám ani náhodou. Ale vůbec mě to nemrzí.
Rozbalit vlákno
19
anonym
9. 3. 2008 19:39
Re: můj názor
Toto auto se snaží ale přesně o to, co ztělesňuje. Nechce nic dělat "mnohem jednodušeji, lépe a za méně peněz", to by byla další tuctovka - o to tu nikdo nestojí.
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 19:57
Re: můj názor
Pro mě je netuctové auto jenom auto ryzí, ne bastl několika protichůdných idejí. Netuctovkou je 911, Land Rover, Evo a (paradoxně) třeba Ford Focus. Jinak řečeno, netuctové je jakékoli auto, které dokonale plní účel, pro který bylo stvořeno. I když bylo Focusů vyrobeno pár milionů, pořád je to nejlepší rodinný hatchback.

Ale možná máš pravdu. Svým způsobem je i X6 netuctové - je dokonalým ztělesněním marnotratnosti, plýtvání a okázalého životního stylu.
anonym
9. 3. 2008 21:32
Re: můj názor
Neni pro každého, je pro ty, kteří na to mají. Společnost už není beztřídní, jsou tu rozdíly a ty budou narůstat. Vítej v kapitalismu, doba mraků stejných škodovek je nenávratně pryč. Díky Bohu.
Avatar - T613
9. 3. 2008 21:37
Re: můj názor
Ano, díky bohu je pryč, a sní i doba jednoho správného názoru. Chceš ho? Kup si ho, v tom ti přece nikdo nebrání. Takže i když tohle auto není podle mého gusta i tak přeji jeho majitelům hodně bez problémů najetých kilometrů. :yes:
anonym
9. 3. 2008 21:38
Re: můj názor
Tak v tomto se shodnem. :yes:
Avatar - T613
9. 3. 2008 21:44
Re: můj názor
Proto se ti zdál můj názor nejednoznačný. Já tě nehodlám ukecávat, že můj názor je jediný správný. Prostě je takový jaký je. Buď ho změním já tobě nebo ty mě. Nebo se neshodneme. A o tom má být každá dobrá diskuze ;-)
neregistrovaný "A2"
10. 3. 2008 11:04
Re: můj názor
Toto auto se o nic nesnaží, snažil se jen ten, co jej navrhoval, bohužel BMW už v designu nemá kam jít, nesmyslné, neelegantní křivky, se snahou o jakousi svalnatost, se dají těžko porovnávat např. s emotivně vyhlížející Alfou 159 popř.169, tj. celkově italským designem. Přístrojové desky paušálně vedené v identickém a strohém stylu, který nenadchne, podtrhují již zmiňovaný exteriér.
Pouze oslavné ódy zdejších pisálků, z těchto vozů nadále vytvářejí ikony automobilismu, bohudík jen pro ty snadno ovlivnitelné..
anonym
10. 3. 2008 15:46
Re: můj názor
BMW řeklo v poslední době k designu luxusních vozů poměrně mnohé. Současná pětka je stálé moderním nadčasovým vozem.
To se s neprodejnou 159 nedá vůbec srovnat. On totiž jak se zdá, nikdo moc nestojí o tyto pseudosportovní paskvily v podání Alfy. Design jak od kolotočů není problém udělat. Eleganci, kterou nabízí BMW jen tak někdo neumí.
Takže ty zdejší pisálku, zamysli se a pak to zkus znovu. Tyhle tvoje úvahy totiž v kontrastu BMW působí hodně dětinsky.
Avatar - T613
10. 3. 2008 17:09
Re: můj názor
Který design je nadčasový určí delší časové období, nikoliv zbožné přání fans. Jestli bude současná "5" nadčasová a naváže tak na tradici svých předchůdkyň se ukáže minimálně za pět let.
anonym
10. 3. 2008 17:30
Re: můj názor
Vzhledem k době jakou se vyrábí, je její zastárávání minimální, což se o jiných říci nedá. :-!
Jakkoli nenáviděný Bangle prostě vytvořil silně nadčasový design.
Avatar - T613
10. 3. 2008 17:32
Re: můj názor
Uvidíme jak nadčasovým zůstane, až přijde nová generace "5" a tahle vyčichne ;-)
anonym
10. 3. 2008 18:02
Re: můj názor
NULA si ty.
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 10:32
Re: můj názor
Ne, ty,ty a ty! Blé...
Mateřská škola, viď?
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
11. 3. 2008 09:54
Re: můj názor
Tebe moc řízení nebaví viď ? Jo Pendolino je holt Pendolino. >:D
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 10:34
Re: můj názor
Ano, to se řídí velice dobře.
Už vám přidali, nebo budete zase stávkovat?
neregistrovaný "ADAMco"
9. 3. 2008 20:26
Re: můj názor
Lenže skús na Suzuki Samurai dohoniť X6-ku mimo terén, alebo si to s ňou rozdaj v teréne s Imprezou... Nehovoriac o tom, za kým s skôr otočí skupina teenageriek... Na to auto sa treba pozerať srdcom, nie rozumom a to tu veľa ľudí očividne nedokáže...

btw, tiež naň ani v najlepšom sne nemám...
Avatar - T613
9. 3. 2008 21:42
Re: můj názor
Ber to tak, že každý nemá stejný vkus. Tobě, Honzovi a spoustě dalších tluče srdce v rytmu X6. Mě a dalším ne. Problém všech diskuzí je, že se berou příliš ultimativně. De facto jde o ...
neregistrovaný "LERAK"
9. 3. 2008 21:52
Re: můj názor
Hm, na tom, co říkáš, něco je. Impreza by v terénu X6 asi stačila, nicméně u holek by měla větší úspěch X6. Máš recht, ADAMco. Řekl jsi to jednoduše a hezky. Díky.
neregistrovaný "ADAMco"
9. 3. 2008 23:01
Re: můj názor
Neni zac. ;-)
neregistrovaný "Ivan."
9. 3. 2008 20:20
takové
BMW si zaslouží pochvalu - X6 je výjimečně škaredé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hawke
9. 3. 2008 20:59
Jo
Musím říct, že se mi líbí. Jo, je to naprosto nesmyslné auto, nepatří ani sem ani tam, ale o to u něj přece nejde. Vypadá skvěle. :-) A teď mě kamenujte... ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Fík:-)"
10. 3. 2008 17:39
Re: Jo
Mě se taky líbí, jen bych mu ještě sebral zadní dveře ;-) Je to kára jak bejk-dominant jak má být. V kombinaci s dieselovým motorem by se mi i docela líbilo v něm jezdit.
Současné NEJ BMW je pro mě to kupé/kabrio e90(doufám, že se tak značí). Vypadá super, běžnou veteš bych v tom taky odtahal a dorostenky se za ním otočí. Škoda, že nejsou prachy. Jezdím starou e-36 kupé a i když je to děsnej škopek má styl a zdravě zlý výraz:-)) Užívejte a happy octanes:-)
anonym
9. 3. 2008 21:19
T613
Prosím Vás zablokujte nějak toho idiota t613.Ten člověk nemá úroveň.Přece není normální aby takový imbecil imrvére psal takové ***....děkuji.
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2008 00:08
Praktičnost?
Čtyřmistné SUV s pohonem všech kol, s 570litrovým kufrem, že postrádá praktičnost? To by mě potom zajímalo s čím většina z vás jezdí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.c"
10. 3. 2008 00:40
ŽENEVA - VÍTĚZOVÉ
Nový Forester, Mitsubishi Prototype S, BMW X6, pořadí libovolné
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jackdaw"
10. 3. 2008 08:11
BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Zdravím automobilové nadšence a omlouvám se, že narušuji debatu o X6, ale snad je tu určitá souvislost i s mým dotazem. Rád bych si nechal poradit, které z uvedených aut je nejlepší. Rozhodl jsem se pro nákup takhle drahého vozu hlavně proto, že mám dvě děti, se kterými jezdit na našich stále nebezpečnějšíchbu silnicích je poslední dobou fakt risk a už mě nebaví drzost některých řidičů, na které platí jen silné a velké auto, které jako jediné v nich může probudit poslední zbytek respektu. Zároveň chci vůz, který bude technologicky na výši v příštích řekněme 5-6 letech a bude mě reprezentovat, protože mám zaměstnání, ve kterém je to svým způsobem nutnost. AUDI Q7 a Touareg VW jsem předem vyloučil, protože jako první vozy své značky/třídy nevěřím, že budou 100% dotažená. Porsche se toto sice týká také, ale ve hře je hlavně kvůli manželce, které se prostě líbí. Které z uvedených SUV/SAV byste doporučili a proč? Mým favoritem je BMW X5, ale je to spíše pocit. Pokud BMW X5, pak nevím zda 3.0d nebo 3.0sd - je ten rozdíl tak patrný a využitelný?. Dále mě zajímá chování těchto aut na našich českých tankodromech. Nejsou stavěny špíše pro západní silnice? Těším se na vaše názory a děkuji za pomoc.
P.S. X6 se mi vůbec nelíbí (taky pocit :-)
Rozbalit vlákno
7
10. 3. 2008 08:42
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Vyjádřím se jen k X5 (E70), protože jen s ní mám osobní zkušenost. Chceš-li si v ní užít komfort i na našich "kvalitních" silnicích, neobjednávej nic většího než 19" kola, ta sou nejlepším kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a pohodlím. Runflaty dělají své. Rozdíl mezi 3.0d a 3.0sd je znatelný, ale pokud nejsi závodník tak slabší diesel je dostačující. Rozhodně se o něm nedá říct, že mu schází výkon. Spíše než nad silnější variantou, bych ti ovšem doporučil popřemýšlet nad položkou Adaptive Drive (aktivní tlumiče a stabilizátory), jejichž přínosu si užiješ daleko víc než twinturba. Díky Adaptive Drive se z X5 stává auto s o třídu lepším chováním a to jak v komfortu tak ve stabilitě. Budeš potom v permanentním údivu, z toho, jakým způsobem se i takovým autem dají projíždět zatáčky.
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 09:56
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
souhlas - a navíc na naše silnice mi přijde M paket jako hodně velká natřásací výzva :-). Stačí prahy v zónách projeté trochu rychleji a pasažér skoro nepozná rozdíl mezi jízdou v BMW a jízdou na koni na parkuru, což možná ale mohl být záměr ;-). Jinak mne na X5 při prvním svezení překvapilo, že řidič tam není až tak "utopený" jako v ostatních modelech a pasažéři na místě spolujezdce s vyšší postavou mohou mít pocit, že jsou jim "vidět" kolena...
neregistrovaný "jackdaw"
10. 3. 2008 11:28
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Díky za odpověď tobě i těm, kteří připojují další věcné příspěvky.
Moc jsi mi pomohl. Pokud 3.0d, jak říkáš, nepostrádá výkon (o to mi šlo také, zda 3.0d není na tak těžké auto nedostatečný motor), pro moje potřeby to stačí a 3.0sd by skutečně bylo zbytečné, protože závodit nepotřebuji :-). O Adaptive Drive budu vážně uvažovat.
10. 3. 2008 12:14
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Zvol 3.0d, 19", Adaptive Drive a budeš max. spokojen. Vynech všechny sportpakety, abys předešel pozdějšímu rozčarování. Stejně tak, pokud netaháš přívěsy nebo nejezdíš s max. zatížením, vynech tažné zařízení přímo z výroby, které je automaticky kombinováno s tužšími pružinami vzadu. A pokud se máš opravdu rád, doporučuji komfortní sedadla, nic lepšího snad už nikde nenajdeš.
neregistrovaný "badnews"
10. 3. 2008 14:50
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
a bez mercedesu >:D
neregistrovaný "AndreeO"
10. 3. 2008 10:37
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Doporučuji také zvážit Mercedes Benz R 320 CDI Long 4matic. Velkoprostorové luxusní kombi. Zavazadlový prostor v šestimístném uspořádání čítá 314 l, po sklopení dvou sedadel objem 1118 l, po sklopení čtyř sedadel je k dispozici u Mercedesu rekordní hodnota 2385 l, ložná plocha 2217 mm a užitečná hmotnost 655 kg. BMW X5 v základním provedení nabídne zavazadlový prostor 620 litrů, při sklopení druhé řady sedadel 1750 litrů. V německém testu Q7, X5, MB R, byl Benz kromě ceny a terénu, ve všem lepší. Nebudu se dál rozepisovat, určitě stojí za zvážení;)
neregistrovaný "jakub747"
10. 3. 2008 21:05
Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Ahoj, pokud jezdíš hodně, rozhodně zvol auto na "vzduchu", ML nebo Q7. Pokud jezdíš trasy do 100 km a delší jen vyjímečně, nic se nevyrovná X5, souhlasím s Flaviem ohledně podvozku a motoru.
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 08:37
Zdravím jackdaw
,,Rozhodl jsem se pro nákup takhle drahého vozu hlavně proto, že mám dvě děti, se kterými jezdit na našich stále nebezpečnějšíchbu silnicích je poslední dobou fakt risk a už mě nebaví drzost některých řidičů, na které platí jen silné a velké auto, které jako jediné v nich může probudit poslední zbytek respektu."

Díky za příspěvek. Tak jsem se už vážně dlouho nezasmál. >:D >:D Ti, co ti to na silnici dávají sežrat, s_e_řou na to, v čem jedeš. >:D V tom ti nepomůže ani H 1. >:D
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "A2"
10. 3. 2008 10:25
Re: Zdravím jackdaw
Já se spíše pozastavil nad jeho tupostí a dostal jsem strach, že s někým takovým se mohu potkat na silnici, i když.., jsou zřejmě i horší kusy, a to bez prezentace na internetu.

Vzkaz pro toho nahoře: Kup si raději tříkolku, nebudeš tak nebezpečnej a hlavně nebudeš mít takový dilema.
(..nepochopil jsem souvislost mezi "takhle drahým autem a dvěma dětmi")
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 10:47
Re: Zdravím jackdaw
Tak nějak bych čekal, že pes který štěká, nekouše. :-)
neregistrovaný "jackdaw"
10. 3. 2008 11:17
Re: Zdravím jackdaw
Díky za reakce, jsem rád, že jsem vás pobavil. Asi jsem se špatně vyjádřil, tak se to pokusím uvést na pravou míru :-) 1) nemám dilema, jen se ptám lidí, kteří rozumějí autům, nemají komplexi a rádi poradí, na jejich názor. To se tebe a tvého kamaráda, se kterým si tak rozumíš, asi netýká.
2) neřídím nebezpečně ani bezohledně a v nové X5, pro kterou se pravděpodobně rozhodnu, také nebudu. Naopak. jde mi o to, že např. moje současné auto není tak bezpečné, jak bych si představoval a myslím si, že k vyšší bezpečnosti může přispět např. i to, jak auto působí na ostatní řidiče, ale uznávám, že v tom se možná pletu. Rozhodně mi nejde o machrování, na to mám už pár let pubertu za sebou :-)
Pokud si ještě něco nepochopil, možná bychom mohli zkusit jiný jazyk?
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 11:45
Re: Zdravím jackdaw
Heleďte se, úvaha: ,,jak auto působí na ostatní řidiče", je k tomu zbytku textu poněkud nevěrodnou, nemyslíte? >:D
neregistrovaný "A2"
10. 3. 2008 13:04
Re: Zdravím jackdaw
Tak hlavně, velké auto neznamená vždy bezpečné auto, skutečnost je trochu jiná viz. Nissan Navara a jeho crashtest, ale podobné je to i u ostatních, a ne vždy je protivníkem při dopravní nehodě jiné auto.
neregistrovaný "badnews"
10. 3. 2008 14:46
Re: Zdravím jackdaw
jo ale nisan je asiat
anonym
10. 3. 2008 13:39
Re: Zdravím jackdaw
jestli na to nijak extra nespěcháš tak bych možná chvilku počkal na nové Infiniti FX, něco se proslýchá o novém šestiváclovém naftovém motoru, cca 270k, to už by mělo být zajímavé. mám FX35ku, benzín, 280k, ale neměnil bych, ten motor je z 350Z a nemá chybu. jenže najezdím ročně max 15tkm, takže mi vyšší spotřeba nevadí. ale co se týče jízdních vlastností tak i na 20´´ je to paráda, drží jako púřibité, žádné náklony, zpracování interiéru na špičkové úrovni a spolehlivost pověstná japonská, jen olej a benzín. Tomáš
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 09:13
Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jenom a
BMW udělalo další kousek pro maséry. V jakémkoliv smyslu. Ať již masírují své okolí, tím, že na to mají(nezáviďme jim - do hrobu si to nevezmou) nebo jen své ego,které potřebuje nějakou berličku pro ostatní nedostatečnost. Je to BMW - a velmi povedené. BMW se trefilo do vkusu své třídy zákazníků. Zpracování tradičně prvotřídní a není pochyb o tom, že to bude pecka. Postavte do řady 100 puberťáků(od 14 do 100let) a dejte jim na výběr vůz zadarmo - mezi suzuki ignis a bmw6 - řekl bych, že pro bmw bude tak 110 hlasů - protože se tam přihlásí i ti, co budou zpracovávat anketu(jsme přece v Čechách ne?). Pořád ale - alespoň Ti, jimž Bůh zdravý rozum zachovati ráčil, myslí na to, že obecná pověst a "vzhlížení davů" nejlepší vůz nedělá. Kdyby měl ssangyong pověst a cenu, co BMW, tak se tu davy pubescentů a motoristických novinářů rozplývají už před pár lety a tuctovou značku z bavorska bychom vůbec neřešili že..... Přejme tedy novým majitelům X6 jejich perfektní vůz a těm, kteří si při napadání druhých za odlišný názor léčí svoje ego přejme levná generika....
Rozbalit vlákno
16
Avatar - T613
10. 3. 2008 09:22
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Kdybys mi chtěl dát auto a dal na výběr mezi Ignisem a X6 tak bych taky bral tu X6 ;-)
Jinak nelze jinak než souhlasit :yes:
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 09:53
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Krom toho, že 613 byla perfektní auto, které bylo konstrukčně na výši a nebýt soudruhů a jejich "marketingu" mohla to dotáhnout ve vývoji dál, čtu rád Vaše příspěvky. I když se občas nemusíme sejít v názorech, což k diskuzi patří, tak výše v této, s Vámi souhlasím do puntíku a jsem rád,že máte sejný "kořen" jako předobraz Vašeho nicku.
Avatar - T613
10. 3. 2008 10:11
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Není třeba mi vykat.. Padouch nebo hrdina všichni jsme jedna rodina. ;-)
Avatar - da_b0mb
10. 3. 2008 10:33
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Ten flame nahore jsem sledoval od zacatku...A mam naprosto stejnej nazor jako ty, akorat jsem vcera nemel naladu na to se do diskuze zapojovat. A taky jsem nemel pocit, ze bys potreboval podporit. Zvladal jsi to celkem s prehledem. Vkus se rozhodne neodviji od velikosti konta - totalni nesmysl...P.S: X6 se mi libi :-)
Avatar - T613
10. 3. 2008 11:03
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Tím péeskem sis to u mě rozlil ;-) >:-[] :yes:
Jak jsem již napsal : každému podle jeho gusta ;-)
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 12:36
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
tak na to jednu kolaloku zlosynu ;-) :yes:
Avatar - T613
10. 3. 2008 13:04
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
;-) :yes:
neregistrovaný "Mr.ELAN"
10. 3. 2008 14:25
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
A ELAN?
Avatar - T613
10. 3. 2008 17:12
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Chceš být padouch nebo hrdina? ;-)
neregistrovaný "mam_las"
10. 3. 2008 10:40
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Lidi, o mrtvých autech jen dobré, ale už s tou šestsetřináctkou tak neblbněte. Že někam dál, dotáhnout ve vývoji T 613 možné nebylo, se vědělo už tehdá, když byl ještě GŘ Hynek Hanák. A to se psal rok 1984. Proto se taky založil vývoj T 625. ;-)
Avatar - T613
10. 3. 2008 11:02
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Tak samo již ji nebylo kam rozvíjet. Maximálně motor, převodovka a výbava, ale to je tak vše. Nedělám z ní boha na 4kolech. Prostě jsem Tatra-positivní. Každý má svou úchylku ;-) >:-[]
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 10:09
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Pěkně napsané :yes: Musím souhlasit ;-)
neregistrovaný "Donaldd"
10. 3. 2008 14:26
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Hezki napsáno. Je vidět, že ne každý kdo má plejády ve znaku musí být zaslepený skoro-fanatik. :yes:
neregistrovaný "Kvasoň"
10. 3. 2008 19:05
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
:yes:
Avatar - Falco
10. 3. 2008 22:57
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
"Kdo neřídil Subaru, neuvěří jeho řidičům - to se musí zažít...." já ten Tvůj slogan opravím: kdo neřídil BMW, neuvěří jeho řidičům - to se musí zažít!

PS: pořád mě udivuje jak lidé přemýšlí, nikdy mě ani ve snu nenapadlo hodnotit člověka podle auta, ale jak si napsal "jsme přece v Čechách "
10. 3. 2008 23:26
Re: Švejk by dnes řekl - Proboha lidi neblázněte - je to jen
Ssangyong nemá takovou pověst zcela zaslouženě, neb v automobilovém průmyslu zatím ničeho významnějšího nedosáhl.
anonym
10. 3. 2008 11:08
Kritik X6
Cim vzdalenejsi jsou tyto vozy pro urcitou skupinu lidi, tim vetsi jsou z nich kritici!
Rozbalit vlákno
19
anonym
10. 3. 2008 19:24
Re: Kritik X6
Konečne první dle mé krvní skupiny. Pánové /ale fakt >:D/ na jakých vozech jezdíte, že se navážíte do takového technického a designového skostu? Alespoň sednout...opakuji sednout máte možnost /né vlastnit :-! /co i jenom podobné auto???
Již X5-ka byla generační skok od MLka nebo Tuarega. Svezl se někdo z vás pro srovnání těch vozu? Ja ano.
X-kovej svět je jiná dimense.
Tahle nova X6-ka je pro vybrané. Vkusem? Kontem? Úctou k technice.
Zkuste s jiným SUV-éčkem jezdit 170-200 10 hodin a pak jít na jednání svěží a v pořádku >:D.
Já, pánové, vím o čem mluvím.
Tomáš
Avatar - T613
10. 3. 2008 19:27
Re: Kritik X6
Nevšiml jsem si, že by zde někdo kritizoval jízdní vlastnosti X6 :-!
anonym
10. 3. 2008 19:43
Re: Kritik X6
A to auto má nějak rozdělené jízdní vlastnosti od designu >:D / nebo hodnotíš auto jako celek./...a že ty jízdní vlastnosti u auta nejsou duležité...? >:D
Avatar - T613
10. 3. 2008 19:52
Re: Kritik X6
Jestli bych si měl vybrat mezi X5 a X6 šáhnu po té X5. X6 je .. prostě.. jako mobil zašitý v oblečení.. jen pro lidi, kteří chtějí být neustále IN a COOL, pro ostatní lidi to bude jen další výstřelek
anonym
10. 3. 2008 22:05
Re: Kritik X6
Ždyť :-) já taky, ale bavíme se?hodnotíme? předsi X6-tku né >:D
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:41
Re: Kritik X6
Svezl jsem se v X5, ale jízda v 530xd mě nadchla desetkrát víc :-!
anonym
10. 3. 2008 19:45
Re: Kritik X6
...nemáš dojem, že my o koze a ty o voze? >:D....
To snad je jiná třída, né?
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:48
Re: Kritik X6
Ne, opravdu nemám. Celou diskusi se tu bavíme o tom, že SAC je nesmyslně vytvořená třída.
neregistrovaný "ozawsa-n"
10. 3. 2008 19:58
Re: Kritik X6
vždy je to otázka preference - nebyl bych tak razantní při srovnávání touarega a x5 - se srovnatelnou motorizací má touareg navrch v terénu. Jel jsem ve všech třech a pokud bych měl volit - pro dovádění na silnici a dlouhé přesuny - X5 - pro občasný výlet do terénu - Touareg. Proč nezmiňuji mercedes? Nesedí mi(možná proto, že na něj nemám ;-)) - Ne vážně - zkrátka mne neoslovil. A o těch deseti hodinách jízdy - asi nemáte m paket a nebylo to na českých silnicích.... Ještě bych do užšího výběru zařadil LR Discovery sport - má geny vrtule a terénní ambice mnohem vyšší(ale ne se vzduchovým pérováním, protože to je kvůli častým chybám peklo). Jinak po 8 hodinách jsem z forestera vypadl taky v poho....
anonym
10. 3. 2008 20:07
Re: Kritik X6
Tuareg a celkově VW nemusím. X-ka má problémy v terénu jen když má tz cestní pneumatiky. Zkusil si ji podusit :-)s dobrým obutím >:D? Tuareg a jeho rychlostní páka s těma větrákama nad tím mi připadá jak "džárdžarbings" z Války hvězd >:D...na BMW prostě nedopustím.
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 20:50
Re: Kritik X6
vycházím z normálního obutí. Málo lidí přezouvá jenom proto, že jedou "na pole".Ono už takhle byl kamarád hodně nervózní, když jsem ty nízkoprofily vzal na lesní cestu - ona taky žádná láce že... Ale tak nějak si neumím představit drapáky na X5 - to bych byl vidlákovitější než vidle ;-) Pokud někdo chce z toho segmentu, tak bych mu do terénu fakt doporučil Disco - džentlmen s noblesou.
anonym
10. 3. 2008 21:49
Re: Kritik X6
Stačí Yokohama Geolander :-) a nebudeš vidlák :-)v zimě jsem sjezdil s nima tam kde se vypálil ze silnice Grand Cherokee :-) fakt je ,že to přehnal se svym sebevědomím :-)závěje atd.Xdrive je slušný :-)a mužeš zastavit a pokračovat dál, stačí je zresetnout jak PC adeš dál >:D
anonym
10. 3. 2008 21:54
Re: Kritik X6
Appropos Disco které? To nové neznám, ale to staré uznávám jako klasické terenní auto, ale na silnici je to jenom náklaďák 8-s a tam Xka fakt nepatří :-!
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 22:10
Re: Kritik X6
no tak tyhle yoka mám na foresteru. Minulou zimu jsem na nich jel v Jeseníkách na sněhu - no a byl znát rozdíl proti zimám. Discovery D5 nový model nebo RR sport - to jsou důstojní protivníci pro X5
anonym
10. 3. 2008 22:30
Re: Kritik X6
No, maš vedle na okénku RRsport, to ano ale asi disco bych neměl odvahu srovnávat >:Ds Xkou. /Gea ti nesedli?
neregistrovaný "ozawasa-n"
11. 3. 2008 20:41
Re: Kritik X6
není to to pravé ořechové - na silnici jakž takž, ale v terénu ta guma postrádá dostatečnou trakci. Je to zkrátka kompromis a ten vždycky někde něco nemá ;-)
anonym
10. 3. 2008 22:55
Re: Kritik X6
tak co , už si RR přečetl? vždy těm jiným >:Djak BMW vždy něco chybí :-) a pak se vracíme k jádru, že je o klubech , fandovství a tak >:D :'-( :-)
anonym
10. 3. 2008 20:27
Re: Kritik X6
Jo z Forestra /věřím/ já před lety z CRV-čka taky ,ale to snad uznáš, že to jsou jiné světy :-)
neregistrovaný "ozawasa-n"
10. 3. 2008 20:51
Re: Kritik X6
diametrálně rozdílné. Je to jako pan baron a myslivec - zcela jiné světy a pohled na svět.
neregistrovaný "fabius"
10. 3. 2008 15:38
to je křiku
Souhlasím s T613,vkus a peníze nejsou přímo úměrné,ba dokonce peníze nejsou přímo úměrné ani inteligenci 8-s .Na toto autíčko nemám,a nevadí mi to,stejně bych si ho nekoupil.Ještě se totiž nikomu nepovedlo vyvrátit mojí teorii o velikosti vozu a velikosti vlastní sebedůvěry,já mám prostě pocit,že většina majitelů velkých SUV si tím léčí vlastní malinký komplex.A o bezpečnosti se raději nebavme,5* SUV zas tak moc nejezdí.A bezupečnost pro chodce nebo cyklisty už vůbec ne.Zavazadlový prostor:většinou mezi 400 a 500 ltr,to vám nabídne kdejaké kombi ;-) .Takže maximálně styl,a jsme nazpátek u komplexíků 8-s .A jinak kříženec SUV a kupé už tu je,totiž Ssang yong(tedy tuším,že se píše takto >:D )takže žádná nová třída.Jeto jen můj názor a možná ho jednou změním,ale zatím ani náhodou :-!
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 17:18
Re: to je křiku
Souhlasím s tím, že peníze nejsou vždy přímo úměrné jak vkusu tak inteligenci. Jen mě zaujala věta "Takže maximálně styl,a jsme nazpátek u komplexíků." ...tím chceš snad říct, že když mám rád stylové věci, tak mám komplexy? :-) Co je špatného na tom pořídit si drahé auto, dát si k večeři drahé víno, pořídit si stylové hodinky a chodit stylově a vkusně oblečen? (ne, teď opravdu nemyslím tričko s nápisem DIESEL přes celé záda ;-) ) ...tak proč by si někdo kdo chce SUV měl kupovat kombíka? Aby náhodou moc nevyčuhoval?
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:00
Re: to je křiku
Měj si svůj názor, ale já jsem přesvědčený, že zhruba polovina věcí, co jsi vyjmenoval, slouží k sebepotvrzování (honění ega). Když si někdo koupí rolexy za sto tisíc, jsou mu naprosto na *. Nejsou ničím lepší (funkce, odolnost), než nějaké desetkrát levnější, akorát mu je spíš ukradnou. Myslím, že svět pořád není ještě tak dobrým místem, aby si mohli lidi dovolit nehorázně plýtvat pro nic. A teď čekám, jak se do mě všichni pustí, protože dneska kdo má truchu nějaké sociální cítění, tak je hned označen za komunistu nebo socana.
Avatar - T613
10. 3. 2008 19:14
Re: to je křiku
Všechny věci nejsou jen o image a honění ega. S těmi hodinkami si kupuješ kus lidského umu, perfektní konstrukční práci a dobré materiály. Oblek a košili si můžeš koupit, ale můžeš si také připlatit a nechat si je na míru ušít. Je to snobárna? Pro někoho ano, pro mně ne. Protože vím, že ten oblek mi bude přesně padnout a bude to poctivě provedeno.
neregistrovaný "313"
10. 3. 2008 19:33
Re: to je křiku
Není snobárna si užít svých peněz a koupit si to, co mi bude dobře sloužit. Ale zrovna u toho obleku - jednou jsem v magazínu MF dnes četl článek, kde anonymně vystupoval jeden velmi bohatý člověk a říkal, že mezi oblekem za dvacet a dvěstě tisíc už není prakticky žádný rozdíl a on se podle toho řídil, takže se na něj jeho okolí dívalo skrz prsty. Tomu říkám snobárna.
anonym
10. 3. 2008 19:54
Re: to je křiku
...na tohle bych ti odpověděl slovy mého dědečka"...nechci být nejbohatší nabožtík na krchově..."
Užívejme si!Ať nám slouží! >:D :-) :-) :-) byť to jsou jenom věci...
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 20:33
Re: to je křiku
Ty to stavíš tak, že Rolexy za pár set tisíc snad nějak více využívají přírodní zdroje než napodobenina od vietnamců za sotopade. Trochu nesmysl ne? Skoro bych se bál aby to nebylo naopak (závadné materiály apod.). Na závěr snad ještě jen úvaha... kdo je ohleduplnější?
člověk č.1 jezdí v SUV se šestiválcem o objemu 4 litry, kupuje si oblečení za desetitisíce, každý den si dopřeje večeři v drahé restauraci.
člověk č.2 jezdí desetiletým dieslovým "držákem", nakupuje oblečení u stánkařů a nejdražší oblek který měl naposledy na maturitním večírku stál 800 v Tescu ve slevě, pojídá balené polotovary a stravuje se ve fastfoodu.
----
Dnes se na toho prvního ukáže jako na hotového "nepřítele planety", není to legrační? Vždyť je to spíše naopak + dává ostatním možnost vyššího výdělku a dává jim práci. Takoví lidé táhnou ekonomiku ať se to někomu líbí nebo ne ...nikoli Tonda co nadává každý večer s kamarády u piva. Tak pověz, v čem je oblek za 100 000 horší pro životní prostředí a pro okolí než ten za 800? :-)
anonym
10. 3. 2008 20:40
Re: to je křiku
Sorry,tak asi nepatříš do klubu :-) /nic ve zlém, svět je špatný :-)
Já chci taky světový mír :-)a vracím lahve :-)
neregistrovaný "DS"
10. 3. 2008 20:53
Re: to je křiku
Nikde jsem nenapsal, že já nenadávám večer s kamarády u piva >:-[] ...tam to výše bylo jen takové zamyšlení :-) ...jo a ten světový mír.. třídím odpad ;-)
Svět je špatný nebo přinejmenším je nemocný, ale jaksi si nemůžeme vybrat roli "vně něj", proto je třeba hledat si své cestičky uvnitř systému, bohužel.
anonym
10. 3. 2008 21:36
Re: to je křiku
Proč si myslíš, že si musíme hledat intelektuální oduvodnění svého místa ve světě, proč né rovné a svéprávní uznání kam patřím a kam né? :-)Taky mužu chtít na Queen Marry nebo na Kajmanských ostrovech konto >:D v reálu si vystačím s tím co mám >:D "někdy je duležitejší cesta, než cíl..." slyšel jsi to? >:D skus vítr >:D a respekt ze sedadla Xky >:D
neregistrovaný "DS"
11. 3. 2008 09:45
Re: to je křiku
Zdá se mi, že jsi diskusi nečetl celou nebo jsi me nepochopil. Tak sklidnit hormon ptz se motas kolem spatneho hrobu :-)
neregistrovaný "DS"
11. 3. 2008 09:51
Re: to je křiku
PS: co je to "proč né rovné a svéprávní uznání kam patřím a kam né?" ? To snad záleží na me nebo snad ne? Jo, ano, u některých ne, některým to není umožněno, ale to jsme zase u té spravedlnosti. Pokud ale zůstaneme u nás, tak nevím proč by se měl běžný evropan hned někam řadit? Máš snad potřebu se někde zařazovat? Dnes je zcela na mně jestli budu lízat dlažky nebo dělat úplně něco jiného.
neregistrovaný "--speedy--"
10. 3. 2008 18:33
no .. . .
Tak to nemám slov. . .. krásný auto, jak se tohle může někomu nelíbit . . . .
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 3. 2008 19:59
SAC je nesmyslná třída?
Pro mě je zase nesmyslná výroba housek, protože rohlíky úplně stačí! Úplně stejná blbina. Když na to nemam, tak je to špatný, zbytečný, nesmyslný a kdo má víc než já, nebo má větší televizi je zákonitě zloděj a podvodník! Závist a negativismus je výsledek čtyřicetiletýho bolševickýho drylu!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
10. 3. 2008 20:08
Re: SAC je nesmyslná třída?
Tys tady projevil typické čecháčkovství.. někdo s tebou nesouhlasí tak je to automaticky komunista, závistivec, socka apod. (nebo kapitalista, modropták, asociál - vyberte si dle diskuze). Chce to studený obklad a klid ;-)
anonym
10. 3. 2008 20:26
Re: SAC je nesmyslná třída?
Ty jsi všude vedle, jak ta jedle, že? Typickej čecháček jsi především ty se svojí Tatrou. Nemusí se mnou nikdo souhlasit, ale každej by si měl odpustit ty slinty, co je dobry a co zbytečný . Kdekdo tady má potřebu soudit a rozhodovat o penězích těch druhých, ač je mu do toho velký ho.no, co si kdo kupuje, proč si kupuje Rolexy, nebo X6, i když je to pro potřeby člověka naprosto zbytečný.
Avatar - T613
10. 3. 2008 20:32
Re: SAC je nesmyslná třída?
Tu svoji Tatru nikomu nikam nervu. Rozhodně nemám potřebu nikomu říkat co si má se svými penězi. Chceš X6? Kup si ji, chceš zlaté WC s křišťálovým prkýnkem, nuže jak je libo.. ty svoje křížové výpravy proti lidem s jiným názorem než máš ty si nechej od cesty. Jsi na diskuzi tak diskutuj. Ty se tady zmáháš jen na dupání nožkou a hysterické urážky všech co s tebou nesouhlasí.
anonym
10. 3. 2008 20:17
Re: SAC je nesmyslná třída?
Jasně >:D, před několyka lety lidi kroutily nosy nad kategorii SUV a dnes nad SAV?
A co tak právo volby?
Nebo se vrátíme k petrolejce?
Jinak, stejně pánové, jakmile to auto uvidíme na vlastní oči stratíme kyslík.
Avatar - da_b0mb
11. 3. 2008 00:07
Re: SAC je nesmyslná třída?
Bože můj, to je hrubek, že to snad ani není možný! :-) To chceš, aby Tě někdo bral vážně s takovým pravopisem? ;-)
Avatar - Falco
10. 3. 2008 23:21
Re: SAC je nesmyslná třída?
zloděj, podvodník, masér s malým egem, atd… Jsme divnej národ!
neregistrovaný "loo-feng"
11. 3. 2008 09:52
krásne auto
Ja len čumím a nevychádzam s nemého úžasu. Dobre.Začnem pekne porade. Ked prišlo porsche s cayenom bolo to kecov ako v parlamente..Auto ktoré sa tvári ako SUV ale svojím výkonom a jazdným vlastnosťami prekonáva 99% ostaných približovadiel bez ohľadu na to do akej kategórie sa radia. A dnes drvivá väčšína normálne mysliacich jedincov uznáva že je to jedno s najlepších aút nielen vo svojej triede ale krížom cez všetky segmenty na trhu. Koniec koncov koncept super výkonného auta zo zvýšeným podvozkom a športovým zameraním je starší ako zástup tu prispievajúcich adolescentov.(neviem si spomenúť na názov ale dajaký francúzi to robili už na začiatku 80tych rokov). Jedine v čom ma cayen problém je dizajn. Je to proste škaredá nafuknutá..ehm..no.. proste nie je pekné. Nie je náhoda že daľšia generácia bude menšia a "kasňa" bude strihnutá športovejšie. BMW iba naskočilo na rozbiehajúci sa vlak. A uvedomil si tu niekto že X6 nie je jediný športový derivát SUV na trhu???? Prvým bol asi Range vo verzi Sport. Prečo okolo neho nebolo tolko humbuku to fakt neviem.
Záver.. Rozbieha sa nám tu vlak ktorého koncept nie je vôbec nový. Vezú sa v ňom range Sport nová X6 cayen(ale až jeho nová generácia bude konceptom dizajnu blízka x6)..Tieto autá si nekupujú ľudia ktorí musia riešit batožinový priestor alebo to či sa do auta mestí rómska rodinka v počte 19kusov.. Tieto autá sú pre ľudí ktorí maju v garaži miesto pre tri a viac áut.. Pre ľudí ktorých ročný príjem presahuje 100tis eur. Teda pre ľudí ktorých asi pramálo zaujímajú argumenty na tomto fóre..

P.S.: je to vážne kus krásneho auta
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jakub3"
11. 3. 2008 10:16
PROC NEPRAKTICKE AUTO
zcela vazne by me zajimalo, v cem to auto je neprakticke. mam rodinnu. jsme 3.takze nas to auto odveze. kufr taky neni maly, lyze dam do rakve.kolo na strechu taky. tak ted premyslim v cem to auto je neprakticke. manzelce se libi, ma pocit ze ve vetsich autech je vice bezpeci.
i kdyby nakrasne nebylo, jaky je rozdil proti treba 5kove rade? v cem je tedy konkretne neprakticka X6? diky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 3. 2008 10:31
Re: PROC NEPRAKTICKE AUTO
Ve větších autech nebývá vždy více bezpečí,jako příklad budíž Voyager a Navara.X6 má poslání stát se členem nové třídy a podle některých jí i založila,i když ji ve skutečnosti založil Ssangyong...
neregistrovaný "Jakub3"
11. 3. 2008 17:55
Re: PROC NEPRAKTICKE AUTO
ok, ale proc tu vsichni rikaji jak je to neprakticke auto? v cem?
neregistrovaný "palic"
21. 3. 2008 16:50
fakt me bavíte???
ahoj,mám přesně tuto červenou x6 3,5 objednanou na 10.června afakt už se nenůžu dočkat.je to můj 3 bavorák a se všema jsem byl spokojeny na 1. moc by mě zajímalo,zda ti co tady toto auto pomlouvají někdy v bmv vůbec seděli. je to tady podle mě přehled zamindrákovaných blbečků.bude lepši,když se někteří budou dívat na auta na které mají.JÁ SE SAKRA NAMAKÁM,ABYCH SI HO MOHL KOUPIT,kdo nemaká AT SI POŘÍDÍ TŘEBA HUYNDAI.TEN SI POŘÍDÍM AŽ NEUDRŽÍM MOČ!!!!
Rozbalit vlákno
0