Francouzská značka, která se znovu narodila díky koncernu Volkswagen zveřejnila nové informace o voze, který má mít pověst neobyčejného stroje pro neobyčejné lidi. Úplná technická data se dostávají na veřejnost až nyní.
K tomuhle, brácho, nebude majitel shánět brzdový destičky na burze za městem, jako ty. Tohle je klenot. Vrchol techniky... Není to určený k tomu, abys v tom předváděl driftování na rybníku u vás za vsí, je to Bugatti jednadvacátého století pod režií VW... Svou roli sehraje. Tebe k němu pustěj tak na tři metry... blíž ne. Ovšem ten, kdo je v balíku, ten, kdo si může pro radost koupit i tohle... tak ten moc dobře ví, co kupuje... Koneckonců, brácho, vždyť tys to zatím dotáh s levým zápěstím jen na nějakou levnou produkci z dálnýho východu... a ani nevíš, že se vyrábí hodinky... pro sběratele... za poměrně velkej peníz. Tikaj jenom, když je natáhneš... Tak zavři klapačku a zírej... sleduješ boha... tedy boha, jménem Bugatti. BRAVO BUGATTI :yes:
Tak tohle sem čekal a moc sem se na to těšil až Ti to budu muset zase vysvětlovat :-( Vrchol techniky, těžko, spíš naopak.. brácho, zase seš mimo :no: Nemám čas, další věci možná dopíšu později, ale motor si vychutnám. Návod na stavbu motoru pro Veyron: vem dva sračkoidní zastaralé W8 4.0 ze starého Passata, dej je vedle sebe a přidej k tomu 4 turba :no::no::no: Opravdu technickej skovost, jak má být :no: Technickej skvost, to byl a stále je McLaren F1 a teďka možná Ferarri Enzo.. tenhle výtvor to je předraženej *s dvěma motorama z Passatu.. jo je to drahý, šejkové si to daj do sbírky a tím to končí >:-[] A to ani nemluvím o tom, kolik na tom soudruzi prodělaji a jakou ostudu si při tom trhli.. kdyby ty peníze, místo na stavené vzdušných zámků a vymýšlení ýbrpomníků, raději věnovali na zefektivnění své výoby, do nových technologií a na vývoj pořádných "normálních" motorů, tak by udělali lépe
Opravdu. Zcela vyjimecne s TTTomem souhlasim. Aspon co se toho motoru tyka. Veyron obecne povazuju spis za neuspech a vse co se kolem nej posledni dobou deje za vice mene PR slouzici k zamaskovani celkoveho debaklu tohoto projektu. Co se tyka TTTomovych Toyota vizi, tak stojim za tvym nazorem.
Děkuju. Jinak samozřejmě, že Bugatti je cesta nikam... ale když už ho udělali... věřím, vím... že ho udělali dobře... Koneckonců, když tě pustěj na dejedna s maximálkou 400 :-) nemůžou to nevypiplat... Četl jsem srovnání s Porsche 959... Je to na obou stranách jiné pojetí... přesto... Porsche ho smetl... svým dravým srdcem. :yes:
O Jaguar se ted az tak nebojim a Toyote preju zaslouzeny uspech. Nicmene tva vize, ze jednou, a nebude to dlouho trvat, bude vsechno Toyota mi moc nesedi. Teda vubec nesedi;-)
Kurňa chlape, kde si přišel na to, že sem tvrdil, že všechno bude Toyota? Tak odvážnej bych fakt nikdy nebyl. Sama Toyota tvrdí, že to odhaduje tak na 15-20% trhu.. v US má 14%, v EU má 5%, tak že ještě nějakej ten růst asi bude (respektive ho plánujou) ;-) P.S. S čím vlastně jezdíš (teda jaéstli to není tajný) s X-type nebo s S-type a jaký motor?
Trochu to přehrávám, abych mohl působit konkurenci GTIčku >:-[];-) A co budeš dělat až ho přestanou vyrábět? Půjdeš výš (S-type) nebo ke konkurenci (že by bavor nebo OOOO)?
Nevim, ale to budu resit nejdriv za 1,5 roku. Tak uvidime co budou v te dobe delat a co mi bude vyhovovat. Uz jsem to tady psal, nepotrebuju premiovku. Chci auto, ktery me vezme za srdce. Takze to klidne muze byt nove Mondeo nebo neco jinyho. Dneska bych si asi koupil Focus ST;-) Jedno vim na 99% , OOOO to nebude;-)
Mimo seš tady asi ty!!!! Zásadní chyba. Motor nevznikl spojením dvou W8, ale dvou VR8. Jestli si myslíš, že motory vzikají tak, že spojíš dva bloky za sebou tak se pleteš. Tuhost bloku by byla hodně špatná, spíš žádná. VR8 je vydlicový motor s úhlem sevření válců 15°. Tyto dva motory pak svírají v Bugatti úhel 90°. Jedná se o zcela nový motor. W8 z Passatu se dávno nepoužívá. Špičková technika se objevuje napříč celým autem. Motor je ze slitiny hliníku a hořčíku, W16 má kompaktní rozměry, je porovnatelný s velikostí V12 třeba z Enza. Kromě zcela nově vyvinutých výkoných palivových a olejových čerpadel, přes sedmistupňovou převodovka DSG a pohonu všech kol od Ricardo, aktivní aerodynamické prvky, přívod vzduchu k brzdám až třeba po centrální hydraulický systém měnící světlou výšku. Všechno je špičkový, nově vyvinutý!!! Tohle všechno lze vyrobit díky nejnovějším technologickým postupům. Nevím o co ti jde. A vysvětli mi co to je "pořádný normální motor".
Nikdo přece nepsal, že jsou ty motory za sebou - psal sem dej je vedle sebe ;-) Jinak beru zpět, žil sem v domnění, že se opravdu jedná o W8 z Passatu.. ve většině zdrojích se píše +- toto (citace jednoho z nich): "O gigantický výkon 736 kW (1001 koní) se stará osmilitrový motor W16 s kroutícím momentem 1250 Nm, který vznikl spojením dvou osmiválců svírající úhel 90 stupňů." Nikde se nepíše nic o tom, že se jedná o komplet nový motor.. nebyly třeba v konceptu/prototypu ty dva motory z Passatu a teprve následně došlo k výměně za nový motor? Od někud si to spojení passátní motor + Veyron pamatuji, z prstů sem si to nevycucal ;-\ K těm pořádným motorům: týká se to hlavně dieselových motorů a hybridů. Za prvé vsadili na špatnou koncepci, ale to se stát může, tady problém nevidim.. větší problém je v tom, že např. nyní nemají v nabídce žádný diesel v kategorii 1.6l.. diesel 1.6l CR přijde až v roce 2009! Prostě jim tu vznikla díra, která jim tu bude celově trčet minimálně 5 let.. hybridní pohon tu měl být dávno.. benzínové tříválce komentovat netřeba.. IMHO se prostě neměli pouštět do takovýchto fantasmagorií a ušetřené miliardy měli věnovat do vývoje progresivních technologií, nových materiálů a nový technologií pohonu..
S motorem z Passatu ma společnou snad pouze princip a uspořádání. Pokuď si dobře pomatuju tak v Tokiu v roce 1999 byl představen koncept Bugatti Chiron 18/3 s motorem W18, v roce 2000 v Paříži to byl koncept Bugatti Veyron 16/4 s W16. S tim blokem se už asi nic nedělalo, takže od r.2000 byl zhruba hotový. V té době prý dosahoval výkonu okolo 650 koní. Obecně objem 1.6 docela podcenili jak v naftě (maji ty třívalcový 1.4 59kw nebo 1.9 77kw, to je hodně velký skok), tak v benzinu (1.6 s 75kw je už docela mimo, i když ve Fabii vyloženě chyběl. Maji i 1.6FSI 85kw, ale žádný kasovní trhák).Teď mě docela zaujal ten nový motor 1.4TSI v Golfu GT, má výborný parametry. Hybridní pohony jako je benzin-elektro nebo nafta-elektro jsou pro mě spíš takový mezistupeň. Třeba benzíny na bioethanol jak to dělá Ford nebo Saab vůbec není špatný řešení. Je to hlavně obnovitelný. Myslím že díky vývoji Veyronu získáli spoustu zkušeností, nových materiálů a technologií, které určitě zužitkují ve spousty modelech koncernu. :-!
Co se týče znalostí o Veyronu, tak dávám za jedna :yes:;-) Mě to celé s tím Veyronem přijde jako nepovedená neuvěřitelně prodražená monstr akce, kterou současné vedení zdědilo pro "Píchovi", kterej měl trochu velikášské choutky a rád podporoval takovéto superprojekty. Nové vedení bylo postaveno před rozhodnutí buď něco ušetřit, ale čelit ohromné potupě nebo do toho ještě nalejt peníze a zachránit si alespoň tu pověst. IMHO se teďka snažej to pomocí PR prostředků rozmělnit, zakrýt, případně to prezentovat jako poměrně užitečný projekt.. podle mě ale přínosy zdaleka nevyrovnají vynaloženým nákladům (tuším, že to jde do miliard eur).. tyhle prachy prostě měli dávno plynout jinam a zcela jistě budou někde chybět. Co se týče nabídky motorů, tak naprosto souhlasim. TSI mě taky zajímá, zejména jak moc spolehlivé to bude - pokud ano, tak by to mohlo mít docela úspěch
No neviem, ale pride mi to tak, ze stary a podla mna skaredy McLaren bol 1000000 rokov dozadu asi skoro rovnaky pocin, frajersky usporiadane sedadla a rychlost bola niekde okolo 400km/h. Vtedy sa s toho isiel kazdy posrat a dnes je pre tychto ludi jednoducho nepripustne aby sa hovorilo o ich milacikovi ako o porazenom. Pokial sa nemylim, tak sa to podarilo uz Koeniggsegu CC, prekonat f1 a moc sa o tom nehovorilo asi prave tomu co som spomenul. A teraz je tu Veyron a uslintanym mclarenakom z cervenymi ocami zas neni rady. Tu ide o princip, byt najrychlejsi, najvykonnejsi, a vypada to tak, ze v tomto segmente aj najdrahsi. Veyronu sa to podarilo vynikajucou technikou, s tou starou, ako si tu niekto mysli, by to asi neslo. V (skoro)kazdom segmente mam favorita, a supersportom urcite kraluje Veyron.
Hmm, pre toto nemam rad nabozenstvo, zfanatizovani ludia potom vezmu za svoje nazory, ktore nemaju nic spolocne so zdravym rozumom, co im uz potom nikto nevysvetli. Ale ludia sme vselijaki, ja nechcem povedat, ze to nie je dobre auto. Ale treba sa pozriet aj na fakt, kolko technickych neuspechov a skandalov predchadzalo jeho uvedeniu do serie. Je viac nez zjavne, ze jeho dokoncenie bolo otazkou renome VW a urcite nemalo nic spolocne s ekonomickym zamerom. Jednoducho ho velmi skoro vychvalili, potom bolo viac nez nevyhnutne, dokoncit ho za kazdu cenu, inak by VW utrzil neznesitelnu hanbu z tak obrovskeho neuspechu. Nikdy sa im investicie nevratia. Technicke parametre su bezkonkurencne, ale vykupene nepomerne obrovskym balikom penazi. Na taky gigant, ako je WV, zahambujuco dlhy vyvoj. Je to klenot, ale bohuzial len pri pohlade na jeho cenovku.. To auto je mozno krasne, rychle a drahe, ako vsetky auta snov, ale ma jeden velky nedostatok, ktory mu nikto, pre koho su auta nieco viac nez prestiz neodpusti. Su to ludia, pre ktorych su auta vasnou, zivotom, su pre nich vsetkym. TO AUTO NEMA DUCHA!! Nema iskru, nema svoj charakter, svoj styl, nema svoju identitu...je to velka kopa pragmatickosti, a chladnej techniky bez napadu ako cely VW. Snaha VW ozivit taku skvelu znacku, akou bolo BUGATTI vysla nazmar, na vsetko nestacia len peniaze...BUGATTI JE MRTVE..
Ja nie som sklalopevny zastanca ziadnej znacky, ale auta su pre mna zivot, tento hybrid moze mat aj 2000 koni a 450kmh, nikdy..nikdy sa bebude moct rovnat s Ferrari, McLaren, Lamborghini, ci Porsche..to su auta z ktorych pracu svojich konstrukterov a dizajnerov mozno vycitat z kazdeho uhlu pohladu, kazdeho technickeho detailu, kazdeho kusku materialu, nevkladali do nich len technicke vedomosti, ale aj kusok seba, teray nosia ich podpisy a nikto si ich nikdy nepomyli s nejakym inym... ;-\
Haldex je umístěn u přední nápravy kvůli koncepci. Ta je stejná jako u Lamborghini Murciélaga – převodovka před motorem zasahuje mezi sedadla, pohon je veden k předním kolům přes motor a střední diferenciál(Haldex).
No bugatti má typické "volkswageňácke svetlá"... ale nie o tom som chcel.
McLaren F1 sa mi zdá "praktickejšie" delo ako Bugatti, nie len cenou, ale aj tým, že sú tam 3 :-) miesta :-) takže môžte v ňom mať kočky po stranách :-):yes:
Síce na Bugatti asi už stráca trochu po technickej stránke... a motorom(?). Je v ňom BMW nie? ;-)
Blok vycházázel z dvanáctiválce BMW 750i a 850Csi. Pravda, po technické stránce ano(např. brzdy), ale technické nápady a materiály jsou i dneska zajímavé. Koncepcí bych ho přirovnal k Enzu. Tenhle nacpanej "tlusťoch" je jen na chlubení. Ten motor je moc složitej...
čím je ten motor zložitejší, tým skôr sa pokazí >:-[] - Murphyho zákony -
ešte čo som si spomenul o McLarene tak ten má aj "kufor" - a hneď dva(!) len neviem či Bugatti má niečo také :-)
...a neviem ci sa pri McLarene da hovorit o praktickosti...McLaren je echt/pretekarska raketa ktora potrebuje zavodneho jazdca... Veyron by vedel soferovat prakticky hocikto ;-)
na tohle auto zadne jine proste nema, prevodovka je nej na svete - ma dve spojky. Soucasne jsou zarazeny 2 rychlosti, takze preradit z jedne na druhou trva smesne kratkou dobu - muze se rovnat s F1, navic Haldex tomu dava 4x4, parada :yes: momentalne nejlepsi, nejrychlejsi a technologicky nejvyspelejsi sportak. VolksWagen odvedl dobrou praci :-)
Tak co kluci německý, už máte vyvinutej hybrid pro CanAm a japonský trh? Ne. Tak co kluci německý, už máte vyvinutý moderní CR diesely pro evropský trh? Ne. Tak co kluci německý, testujete už palivové články a vodíkový pohon? Ne. Tak co kluci německý, udělali jste něco s tou produktivitou, aby Vám konkurence nenakopala za pár let zadek? Ne. Tak to jste kluci německý asi pěkne v balíku, když jste nic neinvestovali, že? Ne. Hale kucí, kam jste ty prachy narvali a co jste celou dobu dělali? Výron >:-[] >:-[] >:-[]
Tome,Tome aby na tebe z raichu neposlali náké gestap komando,aby tě naučilo poslouchat a říkat jen ty správné věci o ermánské technice... >:D >:-[]:yes::yes::yes: Jinak super trefné...
Zrovna tohle byla spíš taková glosa mého názoru, že by se někdo měl, místo cpaní peněz do takovýchto monstrprojektů, orientovat spíše na reálné problémy a návratné investice. Tuším, že jsem tam žádný konkrétní fakt nepoužil ;-)
Na podzim to pomerne zevrubne protahli hosi z TopGearu, Clarkson z toho byl dost vedle, moc si to pochvaloval. Jel s tim z Nice do Londyna a zavodil se zbyvajicima uchylakama, ktery leteli Cesnou. Nakonec vyhral :-) Pobavila me jedna informace o spotrebe. Prej na maximalku a plnej knedlik je nadrz prazdna za par minut... ale co, odpoledne nasednu do kombika s preplnovanym dieslovym agregatem, pustim si radio a budu snit :-)
a najlepsie bolo, ze predtym ako chcel z tej kary nieco vymackat /+-400kmph/, musel podla prirucky zastavit a vizualne skontrolovat auto. tak vystupil, kopol do kolesa, poskrabal sa na hlave a nechapal co vlastne od neho fauve chce?! >:D
..na tohle se připravoval dost dlouho. Majstrštyk dokazující že i z koncernových hlenů lze sestrojit Auto ;-) No budiž, modrá krev mu sice schází ale tváří se to že by to Tvýmu Moskviči 2140 ukázalo chrbát. Dokonalý servis je samozřejmě v ceně: poukázka na čtyři náhradní turba na dobírku a zápis ropné věže na katastrálním úřadu.
Dlouho jsem přemýšlel co mi to auto připomíná- a už to mám: Krtonožka v metalíze ;-)
Pánové, tak trochu je mi špatně z těch vašich kyblíků jedů, co si tu vylejváte. Každej zaručeně víte, jak je to hroznej krám, aniž byste se k němu vůbec přiblížili. A všichni víte, jak se to mělo udělat líp. Tleskám Vám, tím jak jste tuto strašnou plečku sepsuli jste povyrostli aspoň o půl metru ;-\
No Popravdě si mi tenhle super výron od VW, pardon Bugatti, moc nelíbí je to taková "nařvaná" bečka se světlama ze Superbu. Skoro mi tak připadá že se koncern chtěl něčím vytáhnou, že umí udělat auto s 1000 koni a kilem splodin na km haha... :no: Tak jak jsem se tu někde dočetl, pár šejků si to koupí do sbírky a ostatní (co maj na takový auta) si v klidu budou kupovat Ferrari, Lambo nebo MB/McLaren SLR :yes::no:
Přesně tak, bylo by za něj pěkný XJ220 a Countach, případně Murciélago... a ještě by mi zbylo na toho Roomstera, abych se nemusel na parkovišti u supermarketu ke svýmu autu "prostřílet"...
Já neřekl jen Lambo, pro mě je primární ta XJ220. A ta už nestojí "jen" 8 mega, kdybych ji koupil, k tomu ještě to Lambo a Roomster, tak bych se na těch 30 mega dostal... ... i když právě jsem objevil šokující informaci... přímo k posrání.. ty prachy stejně nemam, ale... [odkaz]
..supersport - GT, tak vytáhnu prototyp XJ220 z muzea, necham to pár měsíců odborníkům, aby ho přeměřili, přepracovali by některý části, dodala by se moderní pohonná jednotka a "přečalounil" interiér pro ty co potřebujou bejt "in" a tradááá... Veyron... no za 30mega a se jménem Bugatti - říkám jenom?
Typicky ceska vlastnost, naockovana nam za bolsevika: byt prumernej, byt radnym clenem vedecke beztridni spolecnosti, kdyz je neco moc dobry (nebo naopak levnejsi, nez bylo dosud zvykem-logan), a je jedno jak moc je to do oci bijici, je treba to pohanit, utrit, dokazat si, ze vime vzdycky vsecko nejlip. No naco, Lojzo, potrebujem 1000 koňový auto? Bohatě stačí 700koní, no né? Řekni sám, Vendo, rekni kur*a, no není to na ho*vo? Boha je. Švára říkal, že tam narvali 8 dvojválců z čerpadel co se montujou na ***cucy. Výčepního kámoš zná někoho, kdo ma Oktavku 4x4, no, reknu ti, Rudo, nemenil bych. Ja si to ve svy Bohunce (letitá škoda 120) hrnu dverma napred, zatim co on tutove skonci ve skarpe, pri kazdym driftu. Ku*va vsad se!
docela jsem se pobavil, kdyz jsem cetl tohle forum :-)) nicmene pravdou je, ze kdokoliv ze zdejsich kritiku, by si pocural trenyrky, kdyby ho ta kara nekde predjizdela a behem tohodle magickyho okamziky by se z nej stal ten nejzarytejsi priznivec tyhle novy bugatky :-) je to tak vzdycky ...
nikdo vam ho ale nenabizi ;-) ... vsem mistim hrdinum by stacilo, aby ho videli par vterin na silnici a stanou se z nich zaprisahli obdivovatele tyhle kary, ktery o tomhle zazitu budou vypravet na vsech tuning srazech jeste za padesat let :-)