Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Chevrolet Cruze Kombi na vlastní oči

Tři roky trvalo Chevroletu, než postupně uvedl všechny verze modelu Cruze. Jak působí kombi při živém setkání?
Zpět na článek
6. 3. 2012 14:46
6. 3. 2012 19:10
6. 3. 2012 22:30
Avatar - Pekelná Micinka
6. 3. 2012 14:35
Šedá
No, jenže to auto š*kat nebudu, takže na tomto stánku nic zajímavého... >:-[] 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2012 14:40
tak a mame krasne tri nove kombiky v nizsej strednej
ceed kombi, i30 kombi a cruze kombi :yes:

vyzera ze budu uspesne, drzim im palce :yes:

tazky vyber ale u mna vedie ceed kombi pred cruzom a hyundaiom ;-)

ale vsetky tri su pekne auta :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 14:46
Zajimave
Kombik je krasny, jsem zvedav, jak zamava prodeji, hlavne kolik lidi zvoli mi sto sedanu kombik.

Jinak si teda nemuzu pomoct, jasne ze se jevim zaujaty, ale facelift ve stylu rozpliznuti masky se mi vubec nelibi, zmizela ta cistota vyrazu a zacina se lehce krivit a kudrlinkovat, Cruze to nemel zapotrebi. Co jsem ale rad, ze se neobjevily vertikalne delene vydechy misto stavajicich horizontalnich, vertikalni se objevily ve videu, v teto verzi nejsou, jen dobre, vertikalni deleni mi prijde jako pest na oko, ze se k tomu vsichni uchyluji...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2012 18:00
Re: Zajimave
Souhlasím, podle mě to facelift moc nevylepšil.
Avatar - iudex
6. 3. 2012 15:33
Europäťková dynamika
Zaujímavé sú dynamické parametre. Taký 1,7 dízel má slušnú maximálku 203 km/h, ale ejha!, na stovku mu to trvá predlhých 12,6s. Je teda jasné, že prevody budú extrémne dlhé a to neveští pre pocit dynamiky nič dobré. Ostatne už známa 1,8 benzín to potvrdzuje: napriek papierovo vysokému výkonu nie je subjektívne moc živá, oproti koncernovej 1,4TSI s podstatne nižším výkonom je to lenivec (hodnota zrýchlenia za 11s u kombi to len potvrdzuje).
Rozbalit vlákno
6
6. 3. 2012 15:51
Re: Europäťková dynamika
ak chces porovnavat s 1.4TSI, skus so (staro)novou 1.4T Ecotec (v US sa predava odzaciatku)
1.7Diesel je motor zamerany na spotrebu, nie na acceleraciu, ak chces vykon,tak kupis 2.0l 120kw, aj ked vyzera ze Cruze Combi aj s tymto motorom ma trosku horsiu acceleraciu oproti Sedanu (8.8 vs 8.5 z 0 na 100) no zasa ma vyssiu maximalku (210 vs 219)
Avatar - iudex
6. 3. 2012 16:08
Re: Europäťková dynamika
No práve to je na tom zaujímavé: v podstate identicky výkonné autá (1,8 - 104 kW a 1,4T - 103 kW) a turbo akceleruje o jedenapolsekundy rýchlejšie na stovku, ako atmosféra. To je rozdiel triedy. Kde je chyba? Okrem priškrtenia atmosfér Euro5kou to bude práve sprevodovanie, ktoré v snahe o pár mililitrov spotreby neprimerane naťahuje prevody.
6. 3. 2012 16:27
Re: Europäťková dynamika
Turbo tiez spravi svoje.. no moze to byt sprevodovanim.. kazdopadne Atmo 1.8 ma svoje vyhody v porovnani s Turbom. a to jednoduchu instalaciu zplynovaca. do Turbomotora to je mozne tiez, no je to drahsie (celkom o dost) a este som nepocul o nikom co by si k Turbu daval plyn.
6. 3. 2012 16:36
Re: Europäťková dynamika
Ta 1,5s bude v turbu a taky v tom že to je šestikvalt. Jinak auto pěkné. Vyvážené. Stejně mam nejdradši sedan :-)
Avatar - woody-alien
7. 3. 2012 06:54
Re: Europäťková dynamika
Jsi bystrý chlapec ;-)

taky mě to hned udeřilo do očí, 96 kw a 300 Nm musí stačit na lepší papírové zrychlení. Čili správně tušíš předlouhé převody a tento diesel bude pouze pro klidné spořílky ale dynamicky spíš želva.
7. 3. 2012 09:25
Re: Europäťková dynamika
Myslim ze je dobre ze ma dlouhe prevody. Kdo bude chtit vykon, veme 2litr. Ten take vlastnim a i ten zrovna kratke prevody nema.
6. 3. 2012 17:11
Pěkná práce :-)
Tak koukám, že se nám to v téhle třídě pěkně zahustilo. Cruze Kombi s 1.4T vypadá jako velmi zajímavá nabídka :yes: Jen aby to nepřehnali s cenou a OII, Golf, Ceed atd mají zdatného konkurenta ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
6. 3. 2012 19:10
Nedá mi to,
abych Chevy Korea nepochválil a zároveň jsem si znovu nerýpnul do Dacie. Cruze je důkazem, že všichni dodavatelé levnějších aut se v Evropě zaměřují na neviditelnou, ale hlavně na viditelnou kvalitu. A přitom nemusí být tak drazí, jako škodovka.
K tomuto Cruzu: rozporuplně na mě působí odlišný přístup k designu předku a zadku. Sama o sobě je záď hezky provedená, ale auto jako celek působí prostě rozháraně. Mám u Chevyho opakovaný pocit neujasněného přístupu k designu. Nicméně očekávám, že díky poměru hodnota/cena půjde o v případě kombi velmi úspěšný doplněk celé skvěle na trhu umístěné řady Cruze.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 22:30
hmm
sice nemam rad kombiky, ale tento vyzera celkom sikovne s dobry dizajnom
Rozbalit vlákno
0