Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Hyundai Santa Fe (první dojmy)

SUV horečka dosahuje v Ženevě vrcholu, nové generace ostřílených modelů doplňují studie výrobců, od kterých by SUV nikdo nečekal.
Zpět na článek
2. 3. 2006 12:18
neregistrovaný "RS"
2. 3. 2006 12:19
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 12:24
neregistrovaný "prase"
2. 3. 2006 12:28
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 12:40
neregistrovaný "prase"
3. 3. 2006 21:04
neregistrovaný "bubo"
2. 3. 2006 21:41
neregistrovaný "odborník"
2. 3. 2006 12:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "milo"
2. 3. 2006 14:17
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 14:16
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 14:43
neregistrovaný "JuPo"
2. 3. 2006 14:45
neregistrovaný "JuPo"
2. 3. 2006 21:49
neregistrovaný "Petr"
3. 3. 2006 08:32
neregistrovaný "Skylord"
4. 3. 2006 11:42
neregistrovaný "henry"
4. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 13:14
neregistrovaný "JuPo"
3. 3. 2006 13:43
neregistrovaný "ericn"
5. 3. 2006 09:46
neregistrovaný "EnW"
5. 3. 2006 10:17
neregistrovaný "andy"
5. 3. 2006 12:21
neregistrovaný "Tom"
5. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "brid"
5. 3. 2006 15:47
neregistrovaný "derek"
5. 3. 2006 16:17
neregistrovaný "Děky"
5. 3. 2006 22:25
neregistrovaný "andy"
7. 3. 2006 18:37
neregistrovaný "Děky"
8. 3. 2006 22:20
neregistrovaný "navy"
9. 3. 2006 11:04
neregistrovaný "deky"
24. 4. 2006 13:46
neregistrovaný "Vladimír"
neregistrovaný "RS"
2. 3. 2006 12:18
nic moc
Zklamani. Z profilu nafoukla RAV4, a z ostatnich uhlu nejaky neohrabany, celkove to vypada lacine ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 12:19
škoda...
předchozí model měl větší šmrnc 8-s Ale co je nejhorší: připomíná to ohavu Q7. Takže pět mínus :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "prase"
2. 3. 2006 12:24
Re: škoda...
mě se náhodou docela líbí, není to nic převratného, ale rozhodně neurazí. Možná ta příď by zasloužila jinačí, větší světla. Když tohle pět mínus, kolik potom věhlasný ošklivec roomster?
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 12:28
Re: škoda...
tak vysoké číslo ani neexistuje >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "prase"
2. 3. 2006 12:40
Re: škoda...
>:D :yes: když se to vezme z dětského pohledu tak -
neregistrovaný "bubo"
3. 3. 2006 21:04
Re: škoda...
Tak to je pravda, ten bájny roomster,nedorovená fábia,toto auto má šmrnc a eleganciu. To sa jednoducho nedá porovnávať. Rozmýšľam, že si ho kúpim.
neregistrovaný "odborník"
2. 3. 2006 21:41
Re: škoda...
řekl odborník na slovo vzatý... >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 3. 2006 12:43
Infiniti FX
Vykradené Infiniti třídy FX. :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "milo"
2. 3. 2006 12:49
Re: Infiniti FX
plus tak trochu tuarega...PS, nevytrca 3. rada sedadiel prilis von z kufra? >:-[]
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 14:17
Re: Infiniti FX
to je jen pro "semmer edition"... budeš jezdit s otevřeným deklem... >:D
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 14:16
100%
vypadá o 100% lépe než předchůdce... a předchůdce byl aspirant na hnus destiletí... takže tohle beru jako polepšení... Na fotkách nevypadá tak zle... v reale.. uvidíme... a vykrádání.. jo je to tu zas... mně to připomíná gazík...!!!!! 4 kola, volant, motor a sedadla... >:D >:D :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JuPo"
2. 3. 2006 14:43
bez titulku
tak by som povedal ze japonci zas nieco nove... SUV rada je naozaj vynikajuca a je jedno u ktorej znacky...len tak medzi nami dizajny pre auta ako su Tuareg,audi nemci atd vacsinu odkukali od japoncov ... museli by ste tento kusok SUV vidiet nazivo..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JuPo"
2. 3. 2006 14:45
bez titulku
ups .. no zabudol som podotknut ze Hyundai neni japonec ale koreican..ale je to jedno ... sikme oci ako sikme oci..NO RE:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Petr"
2. 3. 2006 21:49
Re: bez titulku
Mezi designerskym stylem Japoncu a Korejcu existuji dost podstatne rozdily. Btw...jen minimum asiatu ma sikme oci :-)
neregistrovaný "Skylord"
3. 3. 2006 08:32
Re: bez titulku
Oni si to teď nechávají operovat.
neregistrovaný "henry"
4. 3. 2006 11:42
Re: bez titulku
ty bláho, debata o autech se zvrhne v rasistický kecy. zajímavý,jenom to ukazuje malost středoevropana :-!
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 15:25
Re: bez titulku
Přesně tak.. když chybí argumenty, tak to chce alespoň napsat pár nacionálních nebo dokonce rasistických keců.. tohle fakt na server o autech nepatří :no:
neregistrovaný "JuPo"
3. 3. 2006 13:14
bez titulku
A este neco proosiim k tomu co tu hovoril o Infinity - neporovnavaj tu infinity s tymto SUV .. lebo naozaj nevies o com sa tu toci ..si out..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 13:43
Nový vs. starý Santa Fe....
Musím říct, že oproti starému Santa fé je tahle novinka krokem kupředu. Ikdyž malinko ztratila svou identitu a taky mi to připomíná mix Infiniti FX35 a VW Touareg dohromady, ale furt lepší než ta ta boubelka co byla předtím ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "EnW"
5. 3. 2006 09:46
Santa vs. Captiva
No ve srovnání "korejských offroadů" u mě (minimálně podle fotek, podívejte se sami do článků z Ženevy) stoprocentně vítězí nový Chevrolet Captiva: lepší design, hezčí boční profil, kvalitnější interiér a navíc stejné auto se za rok bude prodávat i jako Opel Frontera nové generace: nový Santa má všechny neduhy třeba nové Sonaty (tvrdé plasty, na kterých je vidět každé škrábnutí nehtem, plastové dřevo, méně místa pro nohy cestujících vzadu).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "andy"
5. 3. 2006 10:17
Re: Santa vs. Captiva
fotky zo Zenevy nie su prilis vydarene, nazivo to auto vyzera velmi kvalitne, zvlast interier - to je skok oproti staremu modelu. Osobne auto hodnotim az ked si v nom sadnem o odjazdim niekolko kilometrov. Captiva je novacik - nevies ako to bude so spolahlivostou. Zato Hyundai Santa Fe je spolu s Toyotou Highlander podla J.D.Power za rok 2005 najspolahlivejsie vozidlo v kategorii SUV na americkom trhu. Hyundai je celosvetovo znamy ako vyrobca kvalitnych SUV. Este mu niekolko rokov potrva kym dosiahne uplnej dizajnovej cistoty europanov, ale pokrok, ktory urobil za poslednych 5 rokov je neuveritelny. Za januar bol Hyundai v CR 3 v predaji osobnych vozidiel, na Slovensku su okolo 10 miesta - a nie je to len cenou(mnoho ich modelov uz dnes nie je prave najlacnejsich) Presadzuju sa kvalitou a spolahlivostou porovnatelnou s japoncami. Kazdemu kto hodnoti tuto znacku doporucujem nech sa odvezie v niektorom aktualnom modeli a urobi si nazor. Predsudky z 90. rokov su znakom neznalosti.
neregistrovaný "Tom"
5. 3. 2006 12:21
Re: Santa vs. Captiva
Přesně tak, nabízená záruka (v USA) na 10 let nebo 100,000 mil jasně mluví o tom, jak jsou současné Hyundaie spolehlivé :yes:
neregistrovaný "brid"
5. 3. 2006 14:54
Spolehlivost je OK
:-) Mam accenta 97 dost pres 100 tis , slape jak hodinky , zatim.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "derek"
5. 3. 2006 15:47
nic moc
Myslel jsem si že nové Santa Fe pěkně zatopí svým konkurentům s příchodem nového modelu. Říkal jsem si že pokud zachovají ceny a vyrukují s novým designem, bude to prodejní bomba. Poté co jsem ale shlédl tuto novinku, už si to 100% nemyslím. Je dražší než předtím a design si polepšil jen o chlup - což je průšvih. Staré Santa fé mi totiž přijde totálně šeredné, tzn. že to nové je jen o něco méně šeredné ale pořád je to totální nestylovka. Boční profil je OK, ale jakmile se na to člověk podívá zešikma, přímo zepředu nebo naopak zezadu - opravdu to nejde. Navíc cenama to není staré santa fé a zabrousili již do cen podobným Japoncům. Myslím tím Nisan Xtrail, Hondu CRV, Toyotu RAV. Právě proto není důvod jít do tohoto korejce. Každý přece ví, že prodávají především cenou a tady je rozdíl s japonskou konkurencí opravdu zanedbatelný. Navíc např. CRV má dieselový motor roku 2005 a vynikající výkon a spotřebu. Taktéž toyota má vynikající ten nový diesel. Nepříliš dobrý pocit z jízdy, hlučnost a neekonomičnost minimální cenovou výhodu Hyundaie oproti japoncům degraduje. Další mínus je v ojetinách. Podívejte se za kolik se prodává 3 roky staré Santa-féčko a za kolik se prodávají Toyota RAV a Honda CRV !!!! Uvidíte obrovský rozdíl. Proč všechno tohle? Dobré jméno a kvalita a také již v poslední době určitá těžce vydobytá prestiž japonců drží ceny výše. Na druhou stranu né každý musí mít z tohoto vozidla stejný pocit, vždyž co člověk to názor a i kýče se v obchodě prodávají celkem dobře.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Děky"
5. 3. 2006 16:17
Re: OK
Když jsem viděl Santu na fotkách, tak jsem se u nich moc nepozastavoval. Je to tak týden, co jsem ho viděl na vlastní oči a :yes: bomba. Řídila ho pěkná kočka, bylo černé a fakt na mě udělalo dojem. Potkal jsem ho na rohové křižovatce, kde na mě baflo zprava a fakt mě moc nadchlo. Dlouho jsem se za ním otáčel a pořád si myslím, že to bylo kvůli autu a ne té řidičce. Nevím jaké bude na ježdění, ale líbí se mi.
neregistrovaný "andy"
5. 3. 2006 22:25
Re: OK
Porovnavajn Hondu CR-V a Toyotu Rav-4 s Tucsonom za 8 00 000 Sk a nie so Santa fe. Santa Fe je 7-miestne, kufor v 5 dverovom prevedeni bude mat okolo 950 litrov a cena dieselu 2,2 VGT 150 k bude okolo 990 000 Sk(predbezna cena). Spominany japonci su s dieselom okolo 1,1 az 1,2 mil. Napriek svojim kvalitam maju zaruku 3 roky/100 000 km, Hyundai ma 3 roky/neobmedzene km. S cenami ojazdenych Santa Fe suhlasim, image sa neda vybudovat za 10 rokov, japonci su na europskom trhu 30 rokov a stale sa najdu geniovia, ktori spochybnuju rokmi overenu kvalitu. Suhlasim, ze nie kazdemu sa Hyundai musi pacit. Avsak v pripade tohoto vozidla si pockajte na prve dojmy z jazdy.
neregistrovaný "Děky"
7. 3. 2006 18:37
Re: OK?
Tak mi to nedalo a dnes jsem se v santovi svezl. Bylo to přesně to auto, které na mě baflo v zatáčce. Pořád se mi líbí, ale pocity jsou smíšené. Jel jsem s úplně syrovým automatem (najeto 217km), takže o dynmice nemůže být řeč. Nejdřív se mi motor zdál v kabině hlučnější, ale myslím si, že po ohřátí se to lehce zlepšilo. Auto mi přišlo naladěné dost tvrdě a hlavně přes díry to bylo znát, ale na kvalitní silnici i v zatáčkách funguje dobře. myslím, že bude mít solidní spotřebu. Jak někdo zmiňoval ty tvrdé plasty, tak tvrdé jsou, ale pokud na ně nesaháš, tak vypadají jako měkčené a kvalitu slícování bych hodnotil dobře. Co se týká placu, tak dobrý. Jen (měřím 193) u řidiče bych potřeboval ještě níže sedačku, protože jsem byl úplně u stropu. atd. atd.
Není to Tuareg, ale líbí se mi i interierem mnohem více, než CRV, nebo RAV.
neregistrovaný "navy"
8. 3. 2006 22:20
Re: OK?
a videl si novy RAV? problem je ze RAVka nema k tomu naftakovi automat ale 6ti kvalt; takze santa je trochu napred; asi se budu muset projet; me se libi oba SUVy (videl sem je na zivo)
neregistrovaný "deky"
9. 3. 2006 11:04
Re: OK?
RAVku jsem viděl a upřímně mně neoslovila tolik jako Santa.
neregistrovaný "Vladimír"
24. 4. 2006 13:46
Reakcia na príspevky
Musím reagovať na príspevky a kritiky. Mal som možnosť otestovať krátko po sebe obidve novinky RAV-4 aj nové Santa Fe. Podotýkam, že sám jazdím na SUVčku novom X-Traile. Musím konštatovať, že Santa Fe na mne zanechalo výrazný dojem ako vonkajším dizajnom tak aj interiérom.
Výnimočne tichý a kultivovaný motor s vyvažovacím protibežným hraiadeľom, ktorý navyše veľmi dobre ťahá a nechýbala mi ani 6-stupňová prevodovka ktorú mám v X-Traile. Interiér veľký a priestranný s veľa luxusnými doplnkami /hovorím o full výbave/a celkovo veľmi dobre odhlučnený od vonkajšieho ruchu.
Bol som prekvapený koľko miesta je aj na zadných sedačkách a v kufri.
X-Trail mi teraz pripadá ako menší a hlučnejší príbuzmý. Palsty sú síce tvrdé ale aj v mnoho iných SUVčkach sú podobné navyše u Santa Fe bola veľmi dobre sparcovaná kvalita poskladania-špáry, počas jazdy som nepočul jediný klepot alebo vŕzganie.Celkovo sa toto auto posunulo do väčšieho segmentu. Z mojho pohľadu by som po akceptovaní faktu, že RAV-ka je menšia a hodne drahšia volil jednoznačne Santa Fe.
Všímal som si ďalej veci ktoré mi na X-Traile vadia /tuhý posilňovač riadenia, tvrdý podvozok, slabé odhlučnenie motora, umiestnenie prístrojov/ a musím povedať že ani jeden neduh nové Santa Fe nemá.
Takže páni treba menej kritizovať a radšej vyskúšať.
Rozbalit vlákno
0