Ženeva živě: Italdesign Vadhò
Prototyp Vadhò se nedá jen tak lehce zaškatulkovat do některé z kategorií sportovních vozů. Jeho návrh působí tak trochu jako metamorfóza sportovního vozu na stíhačku. Podobnost s letadlem není náhodná - v dvoumístném kokpitu sedí řidič se spolujezdcem za sebou a automobil není ovládán volantem, ale dvojící joysticků, které jsou společně s pedály nastavitelné, tak aby měl řidič maximální pohodlí. Ovládání by-wire, tedy „po drátě“, umožňuje v případě výroby snadnou přestavbu na pravostranné, levostranné nebo centrální řízení.
Bez zajímavosti není ani název, v němž je zakódováno jméno místa, v němž od roku 1974 sídlí vedení Italdesignu - průmyslové zóny Vadó ve městě Moncalieri. Druhým významem je slovní hříčka s italským "vado" (já jdu), do nějž bylo přidání písmeno H - chemická značka vodíku.
V současné době se téměř nikdo neobejde bez vodíkové studie, a tak i Italdesign použil vodík jako nejvhodnější palivo pro motor, který má být umístěn asymetricky na pravé straně uprostřed vedle posádky vozu. Jedná se o již vyzkoušený dvanáctiválec BMW. Na automobilu je poprvé použito stylizované G, představující nové logo pro kreace Italdesignu.