Ženeva živě: Škoda Superb 2006

Ženeva živě: Škoda Superb 2006

 
 

Největší Škoda současné nabídky se v Ženevě představila v provedení pro modelový rok 2006. Objevují se nové prvky v nabídce mimořádných výbav, např. vyhřívané čelní sklo, nový potahový materiál, nová kola z lehkých slitin, změny vnějšího designu a další.

Největší Škoda současné nabídky se v Ženevě představila v provedení pro modelový rok 2006. Objevují se mimo jiné nové prvky v nabídce mimořádných výbav, například vyhřívané čelní sklo, nový potahový materiál, nová kola z lehkých slitin, drobné změny vnějšího designu a další.

Škoda Superb je ve výrobním programu domácí automobilky od roku 2001 a vypadá to, že ještě několik let ve výrobě zůstane. V Ženevě se představil model 2006, který po stránce vzhledu mnoho nového nepřináší. Do prodejní sítě by se inovované Superby měly dostat na konci května letošního roku.

Vnější vzhled vozu oživuje nový chromovaný rámeček střední mřížky předního nárazníku. Tento elegantní prvek, známý donedávna například z dražších vozů Audi, je součástí všech výbavových stupňů největší Škody. Chromování spodní mřížky doplňuje horní chromovanou mřížku chladiče a má zvýšitu dojem luxusu.

Pro standardní výbavu verze Elegance (u ostatních verzí jako výbava na přání) jsou určena zcela nová šestnáctipalcová kola z lehkých slitin Bolid. Pro zákazníky, kteří preferují design původních sedmnáctipalcových kol Cubic, zůstávají tato kola v nabídce výbav na přání pro verzi Elegance.

Paleta vnějších barev je rozšířena o dva zcela nové metalické odstíny – zelenou Highland a modrou Storm, které nahrazují původní metalické barvy zelenou Natur a modrou hlubinnou.

Základem změn pro rok 2006 jsou inovace v interiéru. K dispozici je čtyřramenný volant s novým designem. Od verze Comfort (u verze Classic jako součást výbav na přání) je tento volant potažen kůží. Jako mimořádnou výbavu si zákazník může vybrat multifunkční volant s tlačítky pro ovládání rádia a tempomatu, případně i mobilního telefonu. Součástí mimořádných výbav je také nový tříramenný sportovní volant potažený kůží.

Pestrou nabídku čalounění interiéru doplňuje od modelového roku 2006 nové provedení s kůží Alcantara na středních částech sedadel. Toto elegantní čalounění je nabízeno ve dvou barevných variantách – v černé Onyx a v barvě Ivory, a to jako mimořádná výbava pro všechny výbavové stupně (pro verzi Classic pouze v černé Onyx).

Dalším novým, mezi zákazníky oblíbeným prvkem mimořádné výbavy je vyhřívané čelní sklo. Toto řešení přináší nespornou výhodu v tom, že brání poškrábání čelního skla při neopatrném odstraňování ledu. Po aktivaci tohoto systému je totiž sklo při teplotě –5 °C odmrazeno přibližně během dvou minut. Při zapnutém vyhřívání předního skla zároveň nedochází k zamlžování okna zevnitř ani k namrzání zvenčí. Tento prvek výbavy se automaticky dodává s vyhřívanými ostřikovači čelního skla.

Nově nabízený sportovní paket zahrnuje snížený a modifikovaný podvozek, chromovanou zdvojenou koncovku výfuku, tříramenný volant, hlavici řadící páky a madlo ruční brzdy potažené kůží. Oproti standardní verzi je podvozek snížen přibližně o 20 mm. Modifikace zahrnuje také úpravu zadní nápravy, předních i zadních tlumičů, předních i zadních pružin, stabilizátoru přední nápravy a senzoru nastavení světel. Sportovní paket bude dostupný pro všechny motorizace vozu Škoda Superb, kromě motorů 2,0 (85 kW) a 1,9 TDI PD (74 kW).

Síťový program je praktickým prvkem mimořádné výbavy, který je znám z modelových řad Fabia a Octavia. Nyní je v nabídce i pro všechny verze výbav modelu Superb. Skládá se ze sady tří sítí, které umožňují rozdělení zavazadlového prostoru na několik částí a zároveň fixaci jednotlivých zavazadel v zavazadlovém prostoru tak, aby se zamezilo jejich samovolnému pohybu. Sadu tvoří dvojitá vertikální síť, která dělí zavazadlový prostor příčně, a dvojitá postranní síť, která umožňuje rozdělit prostor pro zavazadla podélně na pravé nebo levé straně. Třetí síť je podlahová se zipem a lze do ní zapnout méně objemné předměty. K upevnění sítí slouží plastové příchytky a výklopná kovová oka.

Drobné modifikace se dočkal brzdový systém, u kterého bylo optimalizováno chlazení předních brzd. Brzdový systém přední nápravy tak získal ještě vyšší účinnost, která se projevuje zvýšeným komfortem při brzdění v extrémním zatížení a také vyšší životností brzdových kotoučů. V souvislosti s tímto zlepšením dochází ke zvětšení stávajícího rozchodu kol přední nápravy o 6 mm.

Spolupracujeme s TipCars.com
„Lži a překrucování“: Soros se poprvé brání útokům maďarské vlády „Lži a překrucování“: Soros se poprvé brání útokům maďarské vlády

Americký miliardář maďarského původu George Soros ostře…

OKD za devět měsíců nabrala téměř dvě stě nových zaměstnanců OKD za devět měsíců nabrala téměř dvě stě nových zaměstnanců

Těžební společnost OKD zaměstnala během uplynulých devíti…

Komentář Martina Čabana: Babišův přílišný klid na práci Komentář Martina Čabana: Babišův přílišný klid na práci

V den, kdy se poprvé scházejí noví poslanci, nemáme…

 
Zdroj: Škoda Auto

Štítky Škoda Superb Nové modely Střední třída

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Brzdy už produkují více částic než výfuky. Dostanou proto vysavače Brzdy už produkují více částic než výfuky. Dostanou proto vysavače

Z brzdových systémů současných aut s motory pro normu…

Co obnáší práce testovače pneumatik? 550 km denně bez ohledu na podmínky Co obnáší práce testovače pneumatik? 550 km denně bez ohledu na podmínky

Skoro pět desítek zaměstnanců továrny Continental-Barum v…

 



Škoda Superb před 15 lety: V základu stála i 1,2 milionu korun, měla však V6 Škoda Superb před 15 lety: V základu stála i 1,2 milionu korun, měla však V6

Novodobá Škoda Superb první generace se začala vyrábět…

Crash test na vlastní oči: Když tramvaj narazí do auta (video) Crash test na vlastní oči: Když tramvaj narazí do auta (video)

Dne 31. května proběhl na zkušebním polygonu v…

 



 
Tatra a její výjimečná řada Tactic. Čím jde ve stopách legendární Pragy V3S?

Tatra a její výjimečná řada Tactic. Čím jde ve stopách legendární Pragy V3S?

Dnes 08:00

Tatra Tactic představuje nákladní vozidlo střední třídy, které svou koncepcí výrazně vybočuje ze zažitých tradic své značky.




Blesk.cz

Rozpad Chinaski rozzuřil fanoušky: Vám snad přeskočilo! Raději začněte od nuly!

Rozpad Chinaski rozzuřil fanoušky: Vám snad…

Česká hudební scéna zažila obrovský šok. Jedna z nejoblíbenějších českých skupin Chinaski oznámila konec…

Týden prevence: Na osmi místech v Praze zdarma testují na HIV a žloutenku

Týden prevence: Na osmi místech v Praze zdarma…

Praha se přidává ke kampani s názvem Evropský týden testování na HIV a žloutenku. Už popáté se tak bude možné…

 

iSport.cz

Aubameyang zpátky v kádru Dortmundu. Trest skončil, řekl ředitel

Aubameyang zpátky v kádru Dortmundu. Trest skončil,…

Fotbalista Pierre-Emerick Aubameyang se čtyři dny po dočasném vyřazení z kádru Dortmundu opět vrátil zpět do…

Gudas tvrdě pyká za sekyru do hlavy! Deset zápasů stop, pokuta 9 milionů

Gudas tvrdě pyká za sekyru do hlavy! Deset zápasů…

Hokejový obránce Radko Gudas z Philadelphie dostal za seknutí soupeře ve čtvrtečním utkání proti Winnipegu od…

 

Reflex.cz

Po těžké nemoci zemřela legendární tenistka Jana Novotná

Po těžké nemoci zemřela legendární tenistka Jana Novotná

Smutná zpráva jako blesk z čistého nebe zasáhla nejen český tenis. V neděli po těžké nemoci zemřela legendární…

Horolezec Peter Habeler: Na Everest bez kyslíku? Žádný problém!

Horolezec Peter Habeler: Na Everest bez kyslíku?…

Na první třítisícovku se vypravil v deseti letech. To už měl vrcholy Zillertalských Alp docela dobře…